ja de bricht hani au scho mal glese. schlussendlich leider voll dure.ich han hüt per zuefall no en interessante polizei bricht gfunde. dert gohts au um die themene, unter anderem betreffend em dealing at parties ond was d'polizei macht und gmacht hed, zum das verhindere ond wie sie d'organisation gsehnd. im 2002! wie ich gläse han, hed sich bis hüt ned vell veränderet.
http://www.indian-event.de/72001/home.html
hanen jetz nüme ganz glese, aber am afang ischer glaub würkli no guet und zimlich objektiv und zuetreffend.
am schluss leider wird alles uf droge reduziert unds somit für nötig ghalte, goapartys uf de schiiterhuufe zrüere und zverfolge. schad.
de bricht zeigt für mich zimli gnau, wie mensche zum teil wie roboter denked und sich selber zu sklave vo gsetz mached, ohni moralisch über ihres handle nahzdenke. gsetz vor moral. pfui.
zudem isches wieder es biispiel defür, wie schlimm dass drogepolitik (vor allem i eusre form) isch. sie griift nöd nur is lebe als drogekonsument iii und bevormundet det (was ja scho absolut under aller sau isch), sondern sie gaht sogar no wiiter und bestimmt über slebe in andere bereich.
wieder es biispiel dafür, wie die einte mensche wennd über slebe vo anderne mensche bestimme, nur well sie e anderi weltaschauig händ. doppeldrüüfach pfuiii !!!!!!