das ist ja wohl das aller letzte...voll das bescheidene video..das_auge_gottes hat geschrieben: hm, und wenn man als eltern vielleicht ein nicht so erfülltes leben hat, und sich noch nicht ausleben konnte, wer will einem da schon die party und den konsum verbieten? nur weil man kinder hat muss man doch nicht aufhören zu leben? und eigentlich kann der nachwuchs ja auch mal ein eckchen von der pille nehmen, weil, das macht den kindern ja auch ganz viel spass, so ein bisschen druff sein?
siehe: http://www.filecabi.net/video/m070707x.html
Hunde an Goa Partys???????
*Das Leben ist eine Reise,
und reisen ist das Leben*
!!! *** better roads for Queensland *** !!!
und reisen ist das Leben*
!!! *** better roads for Queensland *** !!!
- psyfreak
- Platin Member

that's it!!!!!ayam hat geschrieben:argh, jetzt kann ich es mir doch nicht verkneifen hier noch was dazu zu schreiben.Shmahu hat geschrieben:chind anere party findi voll keis problem... die händ meistens e schiisfreud! solang d eltere d verantwortig wahrnähmed und sälber nöd verwirrt im züg umedrüffnet, dänn findi das sogar voll geil. d chind lerned vo chli uuf e bunti, herzlichi wält känne... mänsche wo uusglasse i de natur tanzed... wo findet mer das susch no? also ich bin voll defür
will dich ja nicht persönlich angreifen, aber bitte was ist das für eine einstellung???
bei dem satz wurde es mir grad anderst...Shmahu hat geschrieben: d chind lerned vo chli uuf e bunti, herzlichi wält känne... mänsche wo uusglasse i de natur tanzed...
entschuldigung, was möchtest du den deinen kindern für eine welt zeigen? eine welt in der sagen wir mal mind. 70% der leute auf drogen ist, eine welt die so real nicht exestiert? möchtest du dass deinem kind auf den weg geben? möchtest du es in einer illusion aufwachsen lassen dass unsere welt bunt & drogen-herzlich ist?
viele der "goaner" die ich unter der woche durch die stadt streichen sehe lachen nämlich nicht - haben sie dass erreicht was dein kind mal sein soll?
und am morgen von ner durchzechten nacht sehen die leute ja meist eher übel aus - es ist gute stimmung, aber so nicht von dieser welt...
partys sind spassveranstaltungen bei dem es um konsum geht. egal ob musik, drogen oder die stimmung des ganzen. die leute besuchen die party aus egoistischen gründen - wenn man mal ehrlich ist...
bring deinem kind lieber bei wie man sich zu benehmen hat, was anstand und respekt ist. lehre ihm die richtigen werte damit es einen einfacheren weg im leben hat.
zeige ihm was es alles tolles gibt auf dieser welt und veranstalte eine kinderparty bei der die kleinen ihre eigenen bunte welt feiern können ...
nur wenn ein mensch ein stabiles fundament hat, schafft er es im leben etwas zu erreichen und trotzdem halt auch drogen zu nehmen und zu feiern...
naja, nur meine meinung
und @Kollegoli: leider hab ich schon mehrmals eltern beobachtet, die ihr kind nicht mehr fanden, in sorge waren weil das kind ausversehen drogen gefressen hat etc...
man kan nicht an die vernunft des einzelnen appellieren - dafür ist leider ein grosser teil der menscheheit zu doof (säugling ertrunken in toitoi an goaparty, kam auch schon vor und sagt wohl alles)
respect för din text!!
häts ned besser chönne schriebe!
zom thema hönd:
solangs klappe haltet ond liebi send esch mer das eigentlech glich!
ech mues jo ned uf de hond ufpasse ond ihn noch de party botze!
ech sälber ha en Tierhoor-Allergie, be aber trotzdem voll de Tierfrönd!
wär en hond hed mues das sälber wösse!
ech fende me sötts ned müesse verbiete!
das met de chend fendi esch es ernschthafters Thema!!!
and 
Das ist wirklich voll daneben.
Also das mit dem Ecstasy, da glaub ich kein Wort,
ist eh alles gelogen was man im Fernseher sieht.
Aber das Kind muss während der Autofahrt auf dem Boden sitzen, und darf nicht hinausschauen während der Fahrt !
Das finde ich Quälerei !
Mir würde schnell übel und ich hätte schon längst alles vollgekotzt.
Und dann wird es auch noch aufs gröbste von diesen hässlichen Tanten belästigt.
Die ganze Zeit im Gesicht gedrückt und so, das wäre für mich Körperverletzung.
Nur schon die Anwesenheit der üblen Monstern ist Folter, und der einzige Ausblick während der Reise ist der, zwischen die Beine der Monster....
Buaaahhhh !
kotz kotz
Also das mit dem Ecstasy, da glaub ich kein Wort,
ist eh alles gelogen was man im Fernseher sieht.
Aber das Kind muss während der Autofahrt auf dem Boden sitzen, und darf nicht hinausschauen während der Fahrt !
Das finde ich Quälerei !
Mir würde schnell übel und ich hätte schon längst alles vollgekotzt.
Und dann wird es auch noch aufs gröbste von diesen hässlichen Tanten belästigt.
Die ganze Zeit im Gesicht gedrückt und so, das wäre für mich Körperverletzung.
Nur schon die Anwesenheit der üblen Monstern ist Folter, und der einzige Ausblick während der Reise ist der, zwischen die Beine der Monster....
Buaaahhhh !
kotz kotz
-
Kollegoli
- Platin Member

stimmt für mich nöd. all die partys sind mir bis jetz recht real inecho...entschuldigung, was möchtest du den deinen kindern für eine welt zeigen? eine welt in der sagen wir mal mind. 70% der leute auf drogen ist, eine welt die so real nicht exestiert?möchtest du es in einer illusion aufwachsen lassen dass unsere welt bunt & drogen-herzlich ist?
d'mensche nehemed droge. das isch e so. überall. im büro (rauche, kaffi, bier am endi vom tag), a partys (alles mögliche), a chilbis (sehr viel alk) und eifach au suscht fascht überall.
ich möchte dich druf ufmerksam mache, dass au en zwiespalt herrscht. dass heisst, uf de eine siit isches e illusion uf de andere macht das "friede-freude"-ding sinn. uf de eine siite chönnd eim droge wiiter bringe (=bunt und herzlich), uf de ander zrugg bhalte.
vieli nöd. vieli aber scho. zumindest die wo ich kenn. ziemlich einsiitigi sicht findi, wo du häsch.viele der "goaner" die ich unter der woche durch die stadt streichen sehe lachen nämlich nicht - haben sie dass erreicht was dein kind mal sein soll?
stimmt zum teil, zum teil aber nöd. siehe zb: http://www.trancedreamsphere.deund am morgen von ner durchzechten nacht sehen die leute ja meist eher übel aus - es ist gute stimmung, aber so nicht von dieser welt...
uiuiui. natürli willmer sin spass, siini erlüchtig oder was au immer. wenns so wilsch - egoistisch ja. aber je geilers für alli isch, desto geiler isches au für jede einzeln. fü mich sind goas kei spassverastaltige. sie sind ernst. aber zuegäh, de negativi aspekt vo de goas hat viel mit de konsumhaltig ztue. wer miinere meinig nah goas nur als spassverastalige gseht, de hat nie richtig e goa erlebt und wirds au nie... und das ganze "LSD-blüemli" macht kei sinn und mer wirds nöd verstah... unabhängig devo, a wie geile party er scho gsi isch.partys sind spassveranstaltungen bei dem es um konsum geht. egal ob musik, drogen oder die stimmung des ganzen. die leute besuchen die party aus egoistischen gründen - wenn man mal ehrlich ist...
ich find die ussag, dass goas spassverastaltige sind, zimlich eintönig und undifferenziert. für die einte lüüt - ja. für die andere - nei. nöd alles so einsiitig gseh, bitte. fü mich isch e goa e art ritual und somit ernst.
benehme isch wichtig. ja. aber das isch was anders und hat eigentlich wenig demit ztue, obmer sis chind ane goa mitnimmt oder nöd. chinde mached nöd blind alles nah. nöd solang ihne öper zur siite staht. ich finde de chinde die schlechte siite vo de welt fernzhalte zimlich gföhrlich. ich will mis chind nöd inere "bunte welt, voll mit luftballons und ronald mcdonald" ufwachse lah. ich möcht, dasses dwelt gseht, so wie sie isch. mit viel buntem, wie zb a goas. mit schönem deko, lachende gsichter, lüüt wo grad voll abgönd; und ich wür mim chind dann au erchläre wieso de mensch jetz grad so abgaht, wenner zb uf igendwelche droge isch. und mis chind söll au s'leid gseh. die kaputte gsichter am morge, wie zb a goas. d'ablenkig vo de eigene gfühl dur übermässig viel deko. wied lüüt striited, wells nümm mit sich klar chömed.bring deinem kind lieber bei wie man sich zu benehmen hat, was anstand und respekt ist. lehre ihm die richtigen werte damit es einen einfacheren weg im leben hat.
zeige ihm was es alles tolles gibt auf dieser welt und veranstalte eine kinderparty bei der die kleinen ihre eigenen bunte welt feiern können ...
ich weisses ja nöd, aber würsch du welle, dass dis chind nur inere rosa welt, wo alles guet isch, ufwachst? würsch du alles schlechte leugne und ihm nur entfernt devo verzelle? würschs mit plastikspielzüüg überhüüfe nur dasses verusse au ja nöd de schlechti teil vo de welt gseht?
isches diinere meinig nah unmöglich füres chind, e starchs fundament überzcho, nur wells s'leid gseht? die meiste mensche wo ich kenn, chönnd nöd mit droge würklich guet umgah. die sind als chind, nur so nebebii, au nöd a goas gange. sie sind ufgwachse inmitte vo ronald mcdonald, plastik, fernseh, chinderlieder. me hat ihne verheimlich, dass uf de welt verdammt viel scheisse abgaht. was gaht imene mensch ab, wenner meint alles seg in ornig und merkt, dass ebe doch nöd alles so schön isch? en megaschock (---> jugend), wo vieli nöd eifach so überstönd.nur wenn ein mensch ein stabiles fundament hat, schafft er es im leben etwas zu erreichen und trotzdem halt auch drogen zu nehmen und zu feiern...
han ich no nie erlebt. wie oft hasch dann das scho gseh? ei mal?leider hab ich schon mehrmals eltern beobachtet, die ihr kind nicht mehr fanden, in sorge waren weil das kind ausversehen drogen gefressen hat etc...
das seit genau überhaupt nüt. usser,dass wieder weg einzelfäll gross umegschroue wird. "kam auch schon vor". es isch au scho vorcho, dass chinde ufem schuelweg überfahre worde sind. sölled chind deswege nümm id schuel... ? aber das isch wohl was anders. da hats ja kei lüüt uf droge im spiel und somit mümer eus da nöd ufrege.(säugling ertrunken in toitoi an goaparty, kam auch schon vor und sagt wohl alles)
ganz ehrlich, ayam... ich finde du gsehsch das uuhuerre krass naiv. sorry wenns jetz frech tönt. will da nöd sinnlos provoziere. aber das ganze "mis chind söll nur s'schöne erlebe und fern vo allem übel (also fern vo de reale welt) ufwachse" fîndich mega... naja... kitschig-blüemli-plastik-mässig....!?
fakt isch, dass vieli lüüt ihre chind a goas mitnähmed und die chind au sichtbar freud händ und ihnes guet gaht.
fakt isch au, dass di chind sicher hin und wieder e übli szene mitüberchömed. guet so. dann gsehnds dwelt, wie sie isch.
fakt isch, dass die meiste eltere guet uf ihres chind lueged.
fakt isch, dass wahrschiinlich ab und zue mal öper nöd so guet luegt.
isches deswege jetz schlecht, wenn öper sis chind mitnimmt? das im vorhinein zsäge isch zimli besserwüsserisch gegenüber eltere, wo fähig sind und e mega pauschalisierti ussag.
die frage ist doch, warum die kinder an partys überhaupt nerven/stören sollen?
aus eigener feststellung würde ich mal sagen das es etwas mit dem drogenkonsum zu tun hat. Ich fand es selber blöd, beim bauen eines jointes in fröhliche und reine kinderaugen zu sehen. rauchen/kiffen mochte ich schon gar nicht vor kindern. es ist unser gewissen das uns einen hinweis geben möchte. wir wissen was wir tun, und wir wissen auch tief drinn das es nicht ganz sauber ist. wir wollen die herrlichen geschöpfe davor schützen, denn dreck dieser welt zu sehen. das ist der grund, warum ich keine kinder an partys sehen wollte...mein schlechtes gewissen trieb mich soweit. nach dem motto, aus den augen aus dem sinn. man könnte sich ja noch zu hinterfragen beginnen z.B. Schau dir mal das Lachen des Kindes an, die Begeisterung für Neues, so rein und glücklich wie wir doch auch mal wieder sein wollen...aber nein, wir meinen in dem wir uns zutröhnen machen wir uns glücklicher. das ist genau der punkt, da soll sich jeder mal selber hinterfragen wieso er eigentlich keine kinder an partys (Goas/Openairs usw.) haben will.
die kinder sollten natürlich ihrem alter entsprechend die zeiten einhalten. bin auch nicht dafür um mitternacht über kinder zu stolpern. denke aber, das kinder unter tage an einer party/openair die stimmung sehr positiv beeinflussen können. es wäre sogar möglich, dass sich der eine oder andere tatsächlich beginnt zu hinterfragen....uns allen würde es gut tun, davon bin ich überzeugt. denn gibt es was schöneres als junges leben in seinem handeln und tun zu beobachten? Frage an alle Väter und Mütter hier im Forum...
Kollegoli und Shmau
Ich finde eure einstellung zu diesem Thema tip top und denke oder besser, möchte auch so darüber denken können. es gibt immer noch viel zuwenige eures schlages. bin aber guter hoffnung, dass es sich langsam aber sicher ändern kann und wird. besonderer dank an dich oli, du bist so was von genial drauf, echt lobenswert und vorbildlich.

aus eigener feststellung würde ich mal sagen das es etwas mit dem drogenkonsum zu tun hat. Ich fand es selber blöd, beim bauen eines jointes in fröhliche und reine kinderaugen zu sehen. rauchen/kiffen mochte ich schon gar nicht vor kindern. es ist unser gewissen das uns einen hinweis geben möchte. wir wissen was wir tun, und wir wissen auch tief drinn das es nicht ganz sauber ist. wir wollen die herrlichen geschöpfe davor schützen, denn dreck dieser welt zu sehen. das ist der grund, warum ich keine kinder an partys sehen wollte...mein schlechtes gewissen trieb mich soweit. nach dem motto, aus den augen aus dem sinn. man könnte sich ja noch zu hinterfragen beginnen z.B. Schau dir mal das Lachen des Kindes an, die Begeisterung für Neues, so rein und glücklich wie wir doch auch mal wieder sein wollen...aber nein, wir meinen in dem wir uns zutröhnen machen wir uns glücklicher. das ist genau der punkt, da soll sich jeder mal selber hinterfragen wieso er eigentlich keine kinder an partys (Goas/Openairs usw.) haben will.
die kinder sollten natürlich ihrem alter entsprechend die zeiten einhalten. bin auch nicht dafür um mitternacht über kinder zu stolpern. denke aber, das kinder unter tage an einer party/openair die stimmung sehr positiv beeinflussen können. es wäre sogar möglich, dass sich der eine oder andere tatsächlich beginnt zu hinterfragen....uns allen würde es gut tun, davon bin ich überzeugt. denn gibt es was schöneres als junges leben in seinem handeln und tun zu beobachten? Frage an alle Väter und Mütter hier im Forum...
Kollegoli und Shmau
Ich finde eure einstellung zu diesem Thema tip top und denke oder besser, möchte auch so darüber denken können. es gibt immer noch viel zuwenige eures schlages. bin aber guter hoffnung, dass es sich langsam aber sicher ändern kann und wird. besonderer dank an dich oli, du bist so was von genial drauf, echt lobenswert und vorbildlich.
- electropunk
- Platin Member

@ Mozart
..du häsch us minere sicht voll de nagel uf de chopf preicht!
Ich bi vor zwei wuche anere chline party mit mim 8 jährige sohn gsii,zhinderscht im vergeletto tahl,wunderbare platz,fluss berge etc.und d mehrheit vo de lüüt kennt er eh scho.
Bis mer öppe am 22.00 go schlafe sind, hett er immer gmeint:gopf wurum chömed nöd meh lüüt? Isch doch so schön und au viel ufwand gsii alles det hindere zfüere, und jetzt chömed nu sowenig...
vorem schlafe hanen gfrögt öbs guet seg, wenn ich nocher wieder füre ad party göng? Ja kei problem ich weiss ja wo ich dich finde...
Am morge woner denn uftaucht isch, hanem gad gseit dass ich denn ziemli viel bier trunke hann...Scho guet, d haupsach me weiss weme mues höre! ( da hanis aber vo "mim guru" gad zghöre becho!!¨
Denn simmer an bach abe go über d stei und felse gumpe, und denn hetts mi halt umghaue...gsesch wennd nöd soviel bier trunke hetsch!!!
Wieni schomal gschriebe ha, die erwachsne meined immer sie müessed de chind öppis lehre...Ich glaub es isch genau umgekehrt!
Ich ha de Leo sid er uf de welt isch, immer wien en erwachsne behandlet und mit ihm au eso grett, und ich han ihm au nie öppis verheimlicht.
Das funktioniert eh nöd, will die "hüttige" chind sind eh telepatisch und sensitiv begabt, und merkets sofort wemmerne en chabis verzellt
Ich bi vor zwei wuche anere chline party mit mim 8 jährige sohn gsii,zhinderscht im vergeletto tahl,wunderbare platz,fluss berge etc.und d mehrheit vo de lüüt kennt er eh scho.
Bis mer öppe am 22.00 go schlafe sind, hett er immer gmeint:gopf wurum chömed nöd meh lüüt? Isch doch so schön und au viel ufwand gsii alles det hindere zfüere, und jetzt chömed nu sowenig...
vorem schlafe hanen gfrögt öbs guet seg, wenn ich nocher wieder füre ad party göng? Ja kei problem ich weiss ja wo ich dich finde...
Am morge woner denn uftaucht isch, hanem gad gseit dass ich denn ziemli viel bier trunke hann...Scho guet, d haupsach me weiss weme mues höre! ( da hanis aber vo "mim guru" gad zghöre becho!!¨
Denn simmer an bach abe go über d stei und felse gumpe, und denn hetts mi halt umghaue...gsesch wennd nöd soviel bier trunke hetsch!!!
Wieni schomal gschriebe ha, die erwachsne meined immer sie müessed de chind öppis lehre...Ich glaub es isch genau umgekehrt!
Ich ha de Leo sid er uf de welt isch, immer wien en erwachsne behandlet und mit ihm au eso grett, und ich han ihm au nie öppis verheimlicht.
Das funktioniert eh nöd, will die "hüttige" chind sind eh telepatisch und sensitiv begabt, und merkets sofort wemmerne en chabis verzellt
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.
Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.
***G L O B A L I Z E *** LOVE
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.
Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.
***G L O B A L I Z E *** LOVE
- Melliandra
- Platin Member

dFrag isch eifacht, sett mer de Lüüd nid eifacht es Plätzli lah wo sie das
ebe chönd us läbe? Ich glaube die Lüüd wo das scheisse gfindet, gönd
doch genau ane Party wills ebe wänd ume drüffne.
Am Mäntig müenz denn viellicht wieder brav ufem Bürostuel hocke.
Isch doch wie chli wenn sMami und de Papi voll Hipp Sonwoboard fahred
und en Joint rauched, muess denn alles vermiescht werde? jung, alt, Chind, Bünzlis, lings, rächts?
Isches nid viellicht besser wemer eifacht Sache fürs einte und anderi
Sache fürs oder für die andere hed?
dFrag isch eifacht, sett mer de Lüüd nid eifacht es Plätzli lah wo sie das
ebe chönd us läbe? Ich glaube die Lüüd wo das scheisse gfindet, gönd
doch genau ane Party wills ebe wänd ume drüffne.
Am Mäntig müenz denn viellicht wieder brav ufem Bürostuel hocke.
Isch doch wie chli wenn sMami und de Papi voll Hipp Sonwoboard fahred
und en Joint rauched, muess denn alles vermiescht werde? jung, alt, Chind, Bünzlis, lings, rächts?
Isches nid viellicht besser wemer eifacht Sache fürs einte und anderi
Sache fürs oder für die andere hed?
*poink*
@kollegio
so, komm ich doch auch dazu noch schnell auf deine worte zu schreiben...
wie es so ist gibt es hier wohl einfach 2 krasse unterschiedliche meinungen. einige können sich wohl stark mit meinem geschriebenen identifizieren, andere denken ganz anderst drüber.
finde melindas abschlussworte sehr nett . den wollen wir wirklich immer alles vermischen?
aber meine meinung als naiv abzustempeln find ich dennoch lächerlich. naiv bedeutet wohl immer alles durch eine rosarote brille zu sehen und meine meinung ist wohl eher das gegenteil.
alle menschen nehmen drogen, dass ist ja so was von einer ausrede ... den ob ich einem kind in die augen blicke mit einem kaffi intus oder auf e ist wohl was ganz anderes.
ich mag es nicht wenn ich drauf bin und kinder um mich herum sind , kinder sind liebenswerte und feinfühlige menschen - die spüren dass was anderst ist. auch wenn ich dann lache und ausgelassen tanze (das mach ich übrigens auch ohne drogen!), ist es nicht das lachen dass ich einem kind zeigen möchte.
ob man ihnen das aber schon auf den weg geben möchte ist jedem seine persönliche einstellung...
jaja, und das mit de erlüüchtig. neinei da steh ich dazu, partys sind spassveranstaltungen, nix mehr! und wenn du n lsd trip drin hast - dann hast du vielleicht deine erleuchtung. aber für mich ist eine party halt auch nicht der ort für erleuchtungen. dass mach ich mit den richtigen leuten , am richtigen ort - für mich und reflektiere danach. da brauch ich das ganze drum herum von ner party ned...
und wenn du mich so fragst, ich weiss es nicht wie häufig ich schon besorgte eltern gesehen habe. hab es nicht gezählt, aber in meiner fast schon 10 jährigen goa-karriere mind. 1x im Jahr, mind!!!! und naja, dass ist dann halt eben schon einmal im jahr zuviel.
und zu sagen, naja, kinder werden auch auf dem schulweg überfahren da kann es ja auch vorkommen das ein säugling in nem toitoi ertrinkt ... naja, ich sag mal nix - aber sehr verantwortungsvoll hört sich das nicht an von deiner seite.
aber eben, eignetlich lohnt es sich nicht hier gross mit dir zu disskutieren. du hast deine meinung, ich meine.
wenn du kinder hast und diese mitnimmst und gut auf sie aufpasst dann ist das so akzeptiert - ich würde es nicht machen ... aber so soll es ja sein. leben und lebenlassen... will hier gar niemandem was aufdrücken...
aber ich find die goaszene trotzdem recht verlogen!!! sorry, erleuchtung, karma, ein besserer mensch sein. gähn, dass ist so was von abgewetzt. die szene ist genau so hedonistisch veranlagt wie ein elektrofestival - und heftiger egoisitsch spassbezogen als so manch anderes was ich im leben gesehen habe..
aber nun regst du dich sicherlich wieder auf und sagst NEIN, wir sind was besseres - eben auch nur zwei meinungen.
aber wenn der goamensch so besser wäre und wirklich das umsetzten würde was er immer predigt , dann wäre es wahrscheinlich wirklich besser.
aber sie reden viel und machen was anderes. das beste beispiel finde ich immer noch das mit den alten bussen. denkst du nur weil blumen drauf gemalt sind kommen da auch blumen aus dem auspuff? das sind die grössten strassenstinker überhaupt und hat dann gar nix zu tun mit keep nature clean
ich steh einfach dazu dass gewisse sachen die ich mache nicht die vernünftigsten sind und dass ich teils für mein eigenes ego lebe und will halt nix schönreden... und genau das schönreden, da ist "unsere" szene super drin - und ich find das blumig-verlogen
so - eben, leben und leben lassen!!! jedem seine meinung.
so, komm ich doch auch dazu noch schnell auf deine worte zu schreiben...
wie es so ist gibt es hier wohl einfach 2 krasse unterschiedliche meinungen. einige können sich wohl stark mit meinem geschriebenen identifizieren, andere denken ganz anderst drüber.
finde melindas abschlussworte sehr nett . den wollen wir wirklich immer alles vermischen?
aber meine meinung als naiv abzustempeln find ich dennoch lächerlich. naiv bedeutet wohl immer alles durch eine rosarote brille zu sehen und meine meinung ist wohl eher das gegenteil.
alle menschen nehmen drogen, dass ist ja so was von einer ausrede ... den ob ich einem kind in die augen blicke mit einem kaffi intus oder auf e ist wohl was ganz anderes.
ich mag es nicht wenn ich drauf bin und kinder um mich herum sind , kinder sind liebenswerte und feinfühlige menschen - die spüren dass was anderst ist. auch wenn ich dann lache und ausgelassen tanze (das mach ich übrigens auch ohne drogen!), ist es nicht das lachen dass ich einem kind zeigen möchte.
ob man ihnen das aber schon auf den weg geben möchte ist jedem seine persönliche einstellung...
jaja, und das mit de erlüüchtig. neinei da steh ich dazu, partys sind spassveranstaltungen, nix mehr! und wenn du n lsd trip drin hast - dann hast du vielleicht deine erleuchtung. aber für mich ist eine party halt auch nicht der ort für erleuchtungen. dass mach ich mit den richtigen leuten , am richtigen ort - für mich und reflektiere danach. da brauch ich das ganze drum herum von ner party ned...
und wenn du mich so fragst, ich weiss es nicht wie häufig ich schon besorgte eltern gesehen habe. hab es nicht gezählt, aber in meiner fast schon 10 jährigen goa-karriere mind. 1x im Jahr, mind!!!! und naja, dass ist dann halt eben schon einmal im jahr zuviel.
und zu sagen, naja, kinder werden auch auf dem schulweg überfahren da kann es ja auch vorkommen das ein säugling in nem toitoi ertrinkt ... naja, ich sag mal nix - aber sehr verantwortungsvoll hört sich das nicht an von deiner seite.
aber eben, eignetlich lohnt es sich nicht hier gross mit dir zu disskutieren. du hast deine meinung, ich meine.
wenn du kinder hast und diese mitnimmst und gut auf sie aufpasst dann ist das so akzeptiert - ich würde es nicht machen ... aber so soll es ja sein. leben und lebenlassen... will hier gar niemandem was aufdrücken...
aber ich find die goaszene trotzdem recht verlogen!!! sorry, erleuchtung, karma, ein besserer mensch sein. gähn, dass ist so was von abgewetzt. die szene ist genau so hedonistisch veranlagt wie ein elektrofestival - und heftiger egoisitsch spassbezogen als so manch anderes was ich im leben gesehen habe..
aber nun regst du dich sicherlich wieder auf und sagst NEIN, wir sind was besseres - eben auch nur zwei meinungen.
aber wenn der goamensch so besser wäre und wirklich das umsetzten würde was er immer predigt , dann wäre es wahrscheinlich wirklich besser.
aber sie reden viel und machen was anderes. das beste beispiel finde ich immer noch das mit den alten bussen. denkst du nur weil blumen drauf gemalt sind kommen da auch blumen aus dem auspuff? das sind die grössten strassenstinker überhaupt und hat dann gar nix zu tun mit keep nature clean
ich steh einfach dazu dass gewisse sachen die ich mache nicht die vernünftigsten sind und dass ich teils für mein eigenes ego lebe und will halt nix schönreden... und genau das schönreden, da ist "unsere" szene super drin - und ich find das blumig-verlogen
so - eben, leben und leben lassen!!! jedem seine meinung.
Fantasie ist wichtiger als Wissen, den Wissen ist begrenzt (A.E.)
-
Kollegoli
- Platin Member

naiv meinich nöd im sinn vo, dassmer öpis dur e rosaroti brülle gseht, sondern, i dem fall, dass mer e rosaroti wunschvorstellig hät. und zwar, dasses chind supper behüetet fern vo allem übel söll ufwachse und das dann guet fürs chind sii söll. ich finde die istellig zimlich gföhrlich; well emene chind da i dere welt, nur die guete sache z'zeige und alles "schlimme" verheimliche, isch schlicht und eifach e art lüg. es isch schlimm füres chind bzw. dann füren jugendliche, wenns merkt, dass die ganz ziit wichtige und usschlaggebendi sache verheimlicht worde sind. s'vertraue isch dann sehr verletzt. ich finde dvorstellig naiv, dasses en mensch eifacher ha söll (oder susch igendwie besser), wenner als chind ohni s'gseh und kennelerne vo jegliche problem ufwachst.
verstah, dassmer sis chind nöd würd ane goa mitnäh, chani guet. anderi aber schief azluege, wo das mached, findi aber zimli denäbed.
das ganze sägich jetz nur, wellich find, dass "a goas häts druffni lüüt", keis argument isch, pauschal chinde fernzahlte.
.
nie wür ich behaupte, dass "mir" irgendwie was bessers sind. ich behaupte, "mir" sind, im ganze gseh, es stüückli wiiter, als eusi vorfahre im bierzelt oder am dorffest. wiiter als de teil vo eusne vorfahre, wo nöd fiire chan und sogar be de hochziit (em angeblich schönschte tag im lebe) no es verlognis lächle druf hät. wiiter als das wasmer mir glernt hät, was guet sii söll. meh nöd.
naiv meinich nöd im sinn vo, dassmer öpis dur e rosaroti brülle gseht, sondern, i dem fall, dass mer e rosaroti wunschvorstellig hät. und zwar, dasses chind supper behüetet fern vo allem übel söll ufwachse und das dann guet fürs chind sii söll. ich finde die istellig zimlich gföhrlich; well emene chind da i dere welt, nur die guete sache z'zeige und alles "schlimme" verheimliche, isch schlicht und eifach e art lüg. es isch schlimm füres chind bzw. dann füren jugendliche, wenns merkt, dass die ganz ziit wichtige und usschlaggebendi sache verheimlicht worde sind. s'vertraue isch dann sehr verletzt. ich finde dvorstellig naiv, dasses en mensch eifacher ha söll (oder susch igendwie besser), wenner als chind ohni s'gseh und kennelerne vo jegliche problem ufwachst.
verstah, dassmer sis chind nöd würd ane goa mitnäh, chani guet. anderi aber schief azluege, wo das mached, findi aber zimli denäbed.
es isch aber so. klar isch en kaffi nöd sgliiche. das meinich ja au gar nöd. ich meine; droge ghöred zu de mensche. au da händ mir e sehr wiit entwickleti ruuschkultur (Biergarte, bierfest, wyexpo (wy wär nöd so, wenner nöd würke wür), wyhandlige, cocktailbars usw... und ferner au die illegali ruschkultur, wo wiit entwickled isch). mensch nähmed droge. es isch e so. natürli gids ussnahme, aber die meiste mensche nähmed droge. drogekonsum als was böses azluege, das isch au wieder was, was ich naiv finde. naiv im sinn vo churzsichtig. rusch isch es bedürfnis vom mensch. ich finds gföhrlich, die tatsach, vo euse chinde zverheimliche und das als was böses zkommuniziere. ich findes en wichtige schriit ide entwicklig vomene mensch, dasser lernt, was droge sind und wie mer demit umgah chan bzw. wie ebe au verdammt scheisse cho chan.alle menschen nehmen drogen, dass ist ja so was von einer ausrede ... den ob ich einem kind in die augen blicke mit einem kaffi intus oder auf e ist wohl was ganz anderes.
das ganze sägich jetz nur, wellich find, dass "a goas häts druffni lüüt", keis argument isch, pauschal chinde fernzahlte.
ebe, fü dich scho, fü mich nöd. spass muss au sii, aber nur spass, gaht für mich nöd uf. im tanz zu tüüfer musig chanich fascht am beste mich selber reflektiere und nahdenke. wenns für dich nöd so isch, isch ja überhaupt keis problem... finds nur chli härt, zbehaupte, partys seged nur für spass und hedonismus da, für alli, und wer was anders behauptet isch en blöde, verlogene hippy (so wies mer chli überechunnt). aber zuegäh, für min gschmack gaht die ganz goaszene zu fest richtig spass und zu wenig richtig ernst. das isch DE grosse scheisspunkt a dere szene und das, was viel kaputt macht und vieli grossartigi erfahrige, für vieli lüüt verhindert.jaja, und das mit de erlüüchtig. neinei da steh ich dazu, partys sind spassveranstaltungen, nix mehr!
da chanich nur säge: es paar bliibed uf de strecki. es wird immer so sii. deswege massnahme zergriife oder groos was zmache, isch schnell mal schädlicher, als de nutze chönnt sii.... well ebe, immer werded paar uf de strecki bliibe.... das isch drealität.und wenn du mich so fragst, ich weiss es nicht wie häufig ich schon besorgte eltern gesehen habe. hab es nicht gezählt, aber in meiner fast schon 10 jährigen goa-karriere mind. 1x im Jahr, mind!!!! und naja, dass ist dann halt eben schon einmal im jahr zuviel.
verloge isch für mich zu krass gseit. zwiispältig findich besser. die eint siite; voll verloge. die ander; voll mit liecht, karma, erlüüchtig oder wies nenne wilschaber ich find die goaszene trotzdem recht verlogen!!! sorry, erleuchtung, karma, ein besserer mensch sein. gähn, dass ist so was von abgewetzt. die szene ist genau so hedonistisch veranlagt wie ein elektrofestival - und heftiger egoisitsch spassbezogen als so manch anderes was ich im leben gesehen habe..
nie wür ich behaupte, dass "mir" irgendwie was bessers sind. ich behaupte, "mir" sind, im ganze gseh, es stüückli wiiter, als eusi vorfahre im bierzelt oder am dorffest. wiiter als de teil vo eusne vorfahre, wo nöd fiire chan und sogar be de hochziit (em angeblich schönschte tag im lebe) no es verlognis lächle druf hät. wiiter als das wasmer mir glernt hät, was guet sii söll. meh nöd.
0wn3d hat geschrieben:*Spam on*
![]()
![]()
![]()
*Spam off*
und betreffend naivität: es wäre dumm ein kind im glauben aufwachsen zu lassen unsere welt sei bunt, schön und lieb - da geb ich dir recht!
ich persönlich denke nur ein kind muss nicht wissen was lsd, e etc. ist und wird dass selber herausfinden... über drogen im jungen teeniealter reden ist unerlässlich...
aber ich würde ihm eher mitgeben: trau keinem ausser dir selbst - und dass ist nicht naiv sondern eher zu hart und realisitisch... aber so ist ja unsere welt
aber eben - alles jedem sein ding und die hauptsache ist ja das jeder mit seinem eigenen gewissen durch die welt gehen muss und damit zurecht kommen...
Fantasie ist wichtiger als Wissen, den Wissen ist begrenzt (A.E.)
- psyfreak
- Platin Member

HAMMER!!!! fendi echt geil!!!jürg hat geschrieben:@ Mozart..du häsch us minere sicht voll de nagel uf de chopf preicht!
bin selber auch Vater. Mein ''Kleiner'' wird bald fünf. Hoffe ich werde auch
eines Tages solche Geschichten erzählen können (im Zusammenhang mit Goapartys)!
Lg Manu
and 
- alte Menschen gehören ins Altersheim
- behinderte Menschen gehören in ein Heim oder Anstalt
- süchtige Menschen gehören in eine Klinik oder gleich unter die Erde
- Kinder gehören in eine steriele Umgebung
- schwarze Menschen gehören nach Afrika
- Tiere gehören auf den Teller
- Clubbers gehören in einen versifften Club
- Goaner gehören nach Indien
......
WIR sind eins, warum um himmelswillen ist es nicht möglich gemeinsam ZUSAMMEN zu leben, und zwar in ALLEN Fasetten welche das Leben zu bieten hat?
- behinderte Menschen gehören in ein Heim oder Anstalt
- süchtige Menschen gehören in eine Klinik oder gleich unter die Erde
- Kinder gehören in eine steriele Umgebung
- schwarze Menschen gehören nach Afrika
- Tiere gehören auf den Teller
- Clubbers gehören in einen versifften Club
- Goaner gehören nach Indien
......
WIR sind eins, warum um himmelswillen ist es nicht möglich gemeinsam ZUSAMMEN zu leben, und zwar in ALLEN Fasetten welche das Leben zu bieten hat?