Midimal hat geschrieben:Am beschte tüemer eus alli zäme, und mached denn en richtig grosse "Mystical"Live Act...wie wär das?
Müesst eifach jede wo möcht mitmache, sini synthies und alles wo er hät mischleppe...glaube das wär möglich oder?...müesst mer eifach öppe 5-6 Feschtbänk anenand tue, dass de au alles platz het...
Denn chönt jede chli jam-session mache, wie er grad luscht het...ufme 128Kanal Mixer...und det wird denn alles zämegmischt....
Wär würkli geil......
Aber hey..das isch ja wohl nöd min ernscht..."Ein Ding der UNMÖGLICHKEIT".....
aber en versuech wärs wert...
*gg* oder eifach per zuefallsgenerator immer 24 Kanäl aktiv schalte.....und luege was debii usechunnt *g*
an welchem datum wärs denn jetzt genau? wenn gewünscht, so würd ich selbstverständlich auflegen kommen. auch gerne im team bocuse & der pflanzer (das müsst ich aber noch abklären). da das aber so wie's ausschaut in die zeit fällt, in welcher ich mich auf abschlussprüfungen vorbereiten muss, kann ich keine sonstige hilfe anbieten (diese hätte sich eh auf die bar beschränkt :).
---------------------------------------
musik und so http://www.bufta.ch
---------------------------------------
Also ich wär definitiv au für de 14. Oktober... und Claudi das wär ja voll nett...*smile* aber soooo wiit wäg vo dir wohni nöd d'Frag isch meh wo dänn die Party wär... so vo wägä anefahre, übernachte usw. han d'Location nöd würkli mitbercho... *smile*
So, und jetzt die würklich brennend interessierendi frag:
Isch die von Forümlern für Forümler (und Gäste... *g*) gmachti Party jetzt würklich am
14. Oktober ?
Na, chönd mer das i dem Thread (wo übrigens huere geil isch *g*) entscheide, oder söll i en neue Thread mit enere Abstimmig mache? (hehe, wahrschinlich macht jetzt öpperd andersch sonen thread... *g*)
Hihi, wüsset ihr aber, uf was ich mich ganz speziell freu?
Na?
Hihi...
Wie's i dem Thread hie NACH dä Party wiitergah wird... *löl*
Ach Dragi... du bisch eifach z'viil... also ich wird jedefalls mini Kamera mitnäh... und ja... dänn wird's sicher au paar geili Bilder (kennsch ja mini Fotokunscht) hie im Thread gäh... *megafreu*
Bitte alli abstimme ob 14. Oktober oder nöd... wär huere geil das scho z'wüsse...
Los hüüüüüh schriebe... *smile* okey ich bin kli e Stürmi... und tschüss und weg...
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha