27.2.2010 Electronic Voice, UG Bülach

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Kukana

27.2.2010 Electronic Voice, UG Bülach

Beitrag von Kukana »

He nei, nüd mal öpis zÄssä gits! Nüt! Nüd ä mal äs Mars, äs Snickers, eifach nüt!
Zuletzt geändert von Kukana am So 28. Feb 2010, 18:42, insgesamt 1-mal geändert.
ninasch

Re: 27.2.2010 Deep In, UG Bülach

Beitrag von ninasch »

chunnsch zu mir..ich spendier en zmorge..;)
abraxas
administrator
administrator

Beitrag von abraxas »

Und am 8:10 hät ninasch 350 pns gha...
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
ninasch

Beitrag von ninasch »

nö..het sich niemert getraut..oder glich kei hunger gha ;-)
Kukana

Beitrag von Kukana »

Shit warum hani das jetzt nüd früähner gsei!?! #-o :-)

Jetzt hani scho s2tä mal Zmorgä gha... Numal go liggä, dä wäri schusch parat für äs dritts Mal :-)
Kukana

Beitrag von Kukana »

So, wet mer jetzt glich aber nu schnäll dä Ziit näh und nu öpis mei zu dä Party sägä...

Also als erst mal äs fetts MERCI a all diä Lüüt womer diä Party doch nu einigermassä erträglich gmacht hend :-)

s2tä "MERCI" gout a all wo so schöin bidä normalä Schlange vor dä Garderobä uf dä Siitä durägloffä sind und sich grad diräkt vornä adä Garderobä agstellt hend! Isch rächt nätt gsi! Ha dä dur das nur öpä 45min. gwartet bisi dä mal ha chönnä mini Jaggä abgäh... Und das Umägepöble bim Aastou, wähhh, eifach zum Chotzä... Was isch au afig lous? Chamer nümmä "normal" mit sinä Mitmänschä umgou? Und ständig isch mer umägschubst und agrämplet wordä... Macht mi chli truurig wäni sertig Sachä gsei und miterläbä... :-(

Und äbä, das mitem Ässä!!! Überall bini go frougä gangä! Und äs hed eifach NÜT gäh! Dä Türsteher dobä hed mer dä gseit, das normalwerwiis immer öpis zÄssä git im UG, aber das isch wohl das Mal bim Verastalter vergässä gangä [-(
Also bissäguät für snächst Mal, äs git au nu Lüüt wo Hunger überchömet!

Somit isch Deep In 2 für mich zum 2tä mal chli ä Enttüschig gsi, vom Musikalischä mal abgsei... das hed pässlet...
Jam

Beitrag von Jam »

So, ich muess au mal was loswerde. Ich und min Schatz sind genau um die 8:00 Uhr morge i trudlet, und bi dem voll pisser vomene volldruffne Türsteher zerst mal hange blibe, will ich mis Stümbli no am rauche gsi bin. De hät gmeint, es isch absolutes Rauchverbot, ok akzeptiert hani dänkt und mach de Stumbe verusse us. Doch da lauft unghinderet es päärli a eus verbi, mit Ziggis i de Hand, zeiget mit de Ziggis em Türsteher de Bändel am Arm und laufet witers!!! Hallo??????? Guet hani dänkt, jetzt gömmer churz go ine luege, aber da chunt de pisser wieder uf eus zue und wot das mir de Bändel zeiget, hallo....... es isch morge am 8:00 Uhr !!! Es het nöd emal e Kasse zum en Bändel s`hole gha, wie au söt mehr bitte da in cho sust!!!
Sorry, aber das isch s`letscht mal wo mir e so e witi reis gmacht händ. Und no einisch so e leistig, mit so abzocker Security, was ich vo vielne ghört han, wo de Lüt war wegnemet und am nächste verchaufet, den müend der ufhöre so en seich mache! So chönder kei Partys mache, das macht d`Lüt veruckt!!! Und mich händ er au hässig gmacht!

Besti Grüess vom Jam persönlich!!!!!
Leben und Leben lassen
FenriX
dj
dj

Beitrag von FenriX »

Jam hat geschrieben:So, ich muess au mal was loswerde. Ich und min Schatz sind genau um die 8:00 Uhr morge i trudlet, und bi dem voll pisser vomene volldruffne Türsteher zerst mal hange blibe, will ich mis Stümbli no am rauche gsi bin. De hät gmeint, es isch absolutes Rauchverbot, ok akzeptiert hani dänkt und mach de Stumbe verusse us. Doch da lauft unghinderet es päärli a eus verbi, mit Ziggis i de Hand, zeiget mit de Ziggis em Türsteher de Bändel am Arm und laufet witers!!! Hallo??????? Guet hani dänkt, jetzt gömmer churz go ine luege, aber da chunt de pisser wieder uf eus zue und wot das mir de Bändel zeiget, hallo....... es isch morge am 8:00 Uhr !!! Es het nöd emal e Kasse zum en Bändel s`hole gha, wie au söt mehr bitte da in cho sust!!!
Sorry, aber das isch s`letscht mal wo mir e so e witi reis gmacht händ. Und no einisch so e leistig, mit so abzocker Security, was ich vo vielne ghört han, wo de Lüt war wegnemet und am nächste verchaufet, den müend der ufhöre so en seich mache! So chönder kei Partys mache, das macht d`Lüt veruckt!!! Und mich händ er au hässig gmacht!

Besti Grüess vom Jam persönlich!!!!!
und gliich sind d lüüt so blööd und gönd wider und wider an die partys...!? ;)
„Die Erforschung der Krankheiten hat so große Fortschritte gemacht,
dass es immer schwerer wird, einen Menschen zu finden, der völlig gesund ist.“

----------------------------------------------------------------------------------------------

FenriX --------> ~...Pśỹcĥédĕlïc Liberation...~
jinjin
Silver Member
Silver Member

Beitrag von jinjin »

die party häd rächt doof agfange und no viel übler ufghört. zerschd simer mal 30min a de garderrobe agstande bis mer üs dänn mal entschlossä händ dass mer glaub gschieder d jagge is auto vom kolleg düend. dänn isch so verdammt äng gsi, ich bin ja echt en zarti person aber so wenig platz... /stop kei ahnig was ich falsch gmacht han aber ich bi vo 10x irgendwiä nur 1x MIT wc papier go pissä /happy und ja, ich han au hungär gha.
und zu guter letzt simer no uf en autounfall gstosse, en blüetende chopf und en faschd nüm asprächbari jungi frau isch würki nöd das woni am morge muess gseh. und dänn no gnueg nerve z'ha für die sanitätslüüt wo so gechillt azlaufe chömed und na s gfühl händ sie münd no wichtigi telefonat erledige...uääää :cry:
Du lächelst-und die Welt verändert sich.
Joss
Platin Member
Platin Member
Re: 27.2.2010 Electronic Voice, UG Bülach

Beitrag von Joss »

Abzockerpaaaaaaaartty hoch 5 gsie, chan mir öppert e erklärig abgeh wo die 50 fr. itritt rächtfärtiged???????
7fr für 3 dl Bier ohni Depot?
Verdruffti securitas?
überloffeni wc schüsslene?
Villzvill lüüt ineglah?
Frischluft im Loch unde?

Also das isch min erschte und letschte Bsuech gsie im UG, e verdammtie huere schweinerei soöppis!!!!!!!!!

Aber de Sound isch glich geil gsie..........
http://www.schutz-vor-waffengewalt.chBild
Equirel
dj
dj

Beitrag von Equirel »

ok, ich ha definitiv nüüt verpasst...
Bobbymarley
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Bobbymarley »

Joss hat geschrieben:
Also das isch min erschte und letschte Bsuech gsie im UG, e verdammtie huere schweinerei soöppis!!!!!!!!!
Würdisch öppis verpasse.. s UG isch e hammer indoor location in mine auge.. de veranstalter hett d verantwortig und nit s ug
Es sind Kling und Freitag, sie unterhalten sich gerade!
Martin Brown
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Martin Brown »

Moin

ich kann da nicht mitreden, war ja nicht da.

Ich denk mal es gibt vor und nachteile, positives
sowie auch negatives...

Aber wer zum beispiel Day Din nochmal sehen will
und dies auch etwas günstiger, kann ja ende März
ins Stairs, da ist er schon wieder Live...ist das ned
ä bisserl langweilig??? Aber ausländiche Acts die
diesen Sommer gleich dreimal hier sein werden ist
ja auch keine seltenheit mehr.

Aufjedenfall wünsch ich euch viel spass und ganz
viel schöne Partys.

LG Martin
http://www.djmartinbrown.com
-------------------------------------------
http://www.myspace.com/dj_martin_brown
-------------------------------------------
http://www.myspace.com/citybeatsound
Sky
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Sky »

nach einiger ziit schriibi da auma min senf dezue:

Also d securitas sind volldruff gsi... hend em kolleg s züg abgno und gseit sush muss er us de party... und uf d frag vom kolleg was denn de securitas ieds mit em stoff mächi, seit de: "ich brings de bulle und krieg finderlohn..." HALLO?
de witz isch guet...

Denn muesi sege ich han au hunger gha wie nüt... und salznüssli sind nid grad en tolle magefüller...

Mer muess sege wegem agressive tanze, es isch halt ke richtigi goa gsii, und ich han öpe 17 elleböge i min körper bzw mis gsicht druckt becho... nöd schön. Sorry, aber die huere house und electro und wasauimmerlüüt sind mer viel viel viiiiel z aggressiv -.- . nie wieder ane party wo so komischi type uftauchend. und entschuldige tüendsi sich aunid -.-
gege de morge wo die denn all verduftet sind hend denn mir losgleit und es het fun gmacht... aber bi neelix, ich hätt so gern tanzt, aber s einzig wasi ha anebracht isch es "trip, trap, trip, trap..."gsi.

zum glück han i nid müese zahle, für so öpis hett ich nie nie nie niiiiiiieeeee zahlt!!!!

de sound het passt, aber ebe, tanze hetmer nid so toll chönne die erste 5-6 stund lang...

soso... aber dank de super gspröch und de tolle lüt hetsmer doch spass gmacht...
und de ablick vo sonere wiissbestifelete tussi wo is überschwemmte mannewc isch gstürchlet...
mwahaha.
jinn
Gold Member
Gold Member

Beitrag von jinn »

aso ich habe das voll daneben gefunden 50 fr eintrit u 7-8 fr 1 bier von einem longdrink sprechen wir gar nicht

-dreckige versifte wc
- zu viel leute ( getz bei euch nur um kolle zu machen oder was )

+netes bar personal
+ nette leute
Antworten