Die Suche ergab 33 Treffer

von Jam
Di 5. Mär 2013, 12:32
Forum: Psy-Schweiz
Thema: Bester CH Live Act ?
Antworten: 167
Zugriffe: 196498

Re:

Ich finde, für jeden Geschmack ist heute was dabei und das ist auch gut so. Es giebt also keinen schlechten oder der beste Live-Act, nur weil der und der das sagt. Hauptsache die Bude Rockt und die Stimmung gut angehoben und alle gehen mit einem Smile im Gesicht nach hause :-) Wissen eigentlich die ...
von Jam
Mo 4. Mär 2013, 14:21
Forum: Allgemeines
Thema: Aussteigen - Tipps und Tricks
Antworten: 27
Zugriffe: 28285

Re: Aussteigen - Tipps und Tricks

Hahahaha..... ich halte au nüt vo dem Schwizer System, und läbe das au nöd. Das System wird genauso witer laufe, so lang all zäme Stüre zahlet, würdet all kei Stüre zahle, wär de Staat Handligsumfähig. Aber durs izahle vo de Stüre, stimmt jede Bürger Automatisch unverbindlich ab, das alles in Ornig ...
von Jam
Mo 8. Mär 2010, 09:13
Forum: Party Reports/Photos
Thema: 27.2.2010 Electronic Voice, UG Bülach
Antworten: 62
Zugriffe: 36528

Re: 27.2.2010 Electronic Voice, UG Bülach

Jaaaaa so isches gsi, mit dene cheibe Bowle :-)))) du weisches au no guet gäl, danke für din Bitrag Mirowsky :-) Bis bald wieder mal.
von Jam
Do 4. Mär 2010, 09:21
Forum: Party Reports/Photos
Thema: 27.2.2010 Electronic Voice, UG Bülach
Antworten: 62
Zugriffe: 36528

Re: 27.2.2010 Electronic Voice, UG Bülach

Jetzt muess ich mal en Riegel schiebe! Ich und min Schatz loset de Goa Sound rächt gern, und gönd au sehr gern under d`Lüt emal ame Wucheändi. Aber dass da gschriebe wird, ob d`Lüt nume no wägs em Konsumiere anegönd, halt Stop, das isch e unterstellig!!!! Ich und min Schatz konsumieret nüt und nomal...
von Jam
So 28. Feb 2010, 12:53
Forum: Party Reports/Photos
Thema: 27.2.2010 Electronic Voice, UG Bülach
Antworten: 62
Zugriffe: 36528

Re: 27.2.2010 Deep In, UG Bülach

So, ich muess au mal was loswerde. Ich und min Schatz sind genau um die 8:00 Uhr morge i trudlet, und bi dem voll pisser vomene volldruffne Türsteher zerst mal hange blibe, will ich mis Stümbli no am rauche gsi bin. De hät gmeint, es isch absolutes Rauchverbot, ok akzeptiert hani dänkt und mach de S...
von Jam
Mo 13. Apr 2009, 13:40
Forum: Party Reports/Photos
Thema: 11.04.09 - 13.04.09 THE PSYCHEDELIC EXPERIENCE II - Kulti ZH
Antworten: 70
Zugriffe: 36301

Re: 11.04.09 - 13.04.09 THE PSYCHEDELIC EXPERIENCE II - Kulti ZH

Bravo, recht hast du!!! Ich und meine Freundin gingen schon um 6 Uhr morgens weil es sehr enttäuschend war, und der Eintritt von 40.-sfr. ist für uns den 13.4.09 noch ein gesprächsthema Nr.1. Für eine Kulti die gösste frechheit die wir jemals erlebt hatten!!! Wir gingen mit grosser erwartung vom Sam...
von Jam
Mo 22. Dez 2008, 06:34
Forum: Allgemeines
Thema: Goaszene
Antworten: 67
Zugriffe: 38311

Re: Goaszene

Hehehehe.... das muesch locker gseh, will de jenig sälber nöd ganz eine a de Schublade hät und du den das grad gröber ufgfasst häsch. Duen dem jenige mal begägne wenn er mal absolut nüechtern isch, wenn er das überhaupt jemals chan si. Wenn ja, wird er ganz sicher eine vo dene si, wo nüt anderes isc...
von Jam
Sa 6. Sep 2008, 16:50
Forum: Drogen
Thema: Welche Teile sind zur Zeit in der Schweiz im Umlauf..=?
Antworten: 22
Zugriffe: 21072

Re: Welche Teile sind zur Zeit in der Schweiz im Umlauf..=?

Gang eifach mal unter: http://www.eve-rave.ch da wirsch informiert und gsehsch alles uf eim Blick.

Gruess Jam
von Jam
Mo 1. Sep 2008, 06:47
Forum: Party Reports/Photos
Thema: AMPHITHEATER FESTIVAL 2008
Antworten: 58
Zugriffe: 29850

Re: AMPHITHEATER FESTIVAL 2008

Zum Thema kei Wasser ad Party ine ne,kei möglichkeite sich mal de Chopf s`chüele amene Wasserhane,isch us minere sicht nach 15 Jahr Goa-Partys,es absoluts kamikazes vorgehe,me sött langsam wüsse bi gwüssne Lüt,wenns en überkonsum oder Hitzeschlag hetet,das mit mehre schluck Wasser oder eifach öpert ...
von Jam
Sa 3. Mai 2008, 08:46
Forum: Drogen
Thema: ideale Droge
Antworten: 92
Zugriffe: 55197

Re: ideale Droge

Am beste, das rat ich dir, lahn d`Finger vo allem,sust bisch schnäller i dere Suppe als dänksch!

Grüessli vom Jam
von Jam
Di 15. Apr 2008, 19:14
Forum: Party Reports/Photos
Thema: 12.4.08 Sound of Vision @ Pilgerjack
Antworten: 11
Zugriffe: 6865

Re: Sound of Vision @ Pilgerjack

Bin rächt überrascht gsi vo de Party, will ich wider Lüt gseh han, wo ich sit Jahre nüme gseh han und s`schöni isch, das es dene Lüt guet gaht :-) han au Lüt troffe wo ich scho sit guet 13 Jahre Goa erläbe han dörfe und au Lüt vo anderne Zite die guet 17 jahre und meh zrugligget.Und es riese danke a...
von Jam
Fr 15. Feb 2008, 16:58
Forum: Allgemeines
Thema: fussball
Antworten: 76
Zugriffe: 24281

Re: fussball

Ja voll coool Fuesball,aber nume e WM oder EM,will das sind die beste im Fuessballspiel.Aber isch halt leider schad,das mehr nöd anes Billet ane chunt als normal sterbliche,obwohls immer heisst "wie Fuessball d`Mänsche söll verbinde!". Ich han mich letscht jahr und überhaupt scho informier...
von Jam
Mi 2. Mai 2007, 19:16
Forum: Allgemeines
Thema: gesucht....
Antworten: 0
Zugriffe: 1605

gesucht....

Ich habe eine elektrische Violine ( Gigge ) geschenkt bekommen zum produzieren von Goa.Leider kann ich überhaupt keine Violine spielen! Ich ersuche hiermit jemand der Violine in perfektion ausüben kann und es auch spass macht zu Goa-Sound zu spielen.Er/Sie muss auch frei aus dem Herzen etwas passend...
von Jam
Mi 2. Mai 2007, 18:27
Forum: Allgemeines
Thema: Problemlösungs-Sammlung
Antworten: 5
Zugriffe: 3488

Ich hab vor kurzem auch ein änliches problem gehabt,habe einfach ein anderer USB einsteckplatz genommen ( Wie oben vorgeschlagen).Probier das aus!