Die Suche ergab 7 Treffer

von häggi
Di 18. Aug 2009, 19:49
Forum: Party Reports/Photos
Thema: Waldtanz III 15. Aug. 2009
Antworten: 8
Zugriffe: 8560

Re: Waldtanz III 15. Aug. 2009

hey jungs und medels isch super gsi mit eu so machd fäschdä spass und au wa suberkeit agot hender dä platz für 250 leuts ächd suber hinderlo kompliment da sind no gäschd und i glaub eu häds au passd grüässli vom häggi vo bpc /yo
von häggi
Fr 17. Apr 2009, 21:07
Forum: Party Reports/Photos
Thema: 18-20.7.08-Somuna Festival-Marbachegg LU
Antworten: 143
Zugriffe: 97931

Re: 18-20.7.08-Somuna Festival-Marbachegg LU

und gids da johr no ä zweiti beschdi party woni je ha dörfä teil ne ha letschd johr dschübelnachd vopassd chömer gern widerholä chum au pünktloch hehe /doof
von häggi
Di 16. Dez 2008, 11:35
Forum: Party Reports/Photos
Thema: 13 Dez 2008, - Spirit of Light - Painthouse & Schügäteam
Antworten: 8
Zugriffe: 6371

Re: 13 Dez 2008, - Spirit of Light - Painthouse & Schügäteam

da isch guäd zwüssä jo e demfall mä gseht sich bis dan greez
von häggi
Mo 15. Dez 2008, 18:22
Forum: Party Reports/Photos
Thema: 13 Dez 2008, - Spirit of Light - Painthouse & Schügäteam
Antworten: 8
Zugriffe: 6371

Re: 13 Dez 2008, - Spirit of Light - Painthouse & Schügäteam

hey jo wo sind den ir widermol am soundä usert gad a dä 72h und hender atom zeichä no hehe ha denkt da muäni eu geh da passd doch /bigs
von häggi
So 14. Dez 2008, 23:00
Forum: Party Reports/Photos
Thema: 13 Dez 2008, - Spirit of Light - Painthouse & Schügäteam
Antworten: 8
Zugriffe: 6371

Re: 13 Dez 2008, - Spirit of Light - Painthouse & Schügäteam

und no ä grossäs lob ad tschernobyllies ir machäd eifach hammer sound kompliment hut ab wöri mol sägä =D> =D> =D> =D> =D>
von häggi
So 14. Dez 2008, 22:51
Forum: Party Reports/Photos
Thema: 13 Dez 2008, - Spirit of Light - Painthouse & Schügäteam
Antworten: 8
Zugriffe: 6371

Re: 13 Dez 2008, - Spirit of Light - Painthouse & Schügäteam

Super gsi da hed widermol boläd so söls si und wider mol musig zum vergeilä gsi merci ad djs und ad acts hammer gsi we au scho ledschdmol auf ein nächstesmal peace bis =D> =D> =D> =D> =D> dan
von häggi
Di 2. Dez 2008, 19:46
Forum: Party Reports/Photos
Thema: Sa, 22. Nov. 08 Der erste Schügetanz / CD- Realese Party
Antworten: 2
Zugriffe: 3038

Re: Sa, 22. Nov. 08 Der erste Schügetanz / CD- Realese Party

Da häd vol gfäged freu mi ufs nöchschd mol bitte wider mit so hammer sound O:)