Abfall!!

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Antworten
Zwock
Beiträge: 26
Registriert: Di 5. Mai 2009, 15:54

Abfall!!

Beitrag von Zwock »

Salut zäme,

Ich bin das Wuchenändi in Rüti a de 1 Jahr W.G.Z.O gsi... d'Party het g'fägt und mega Freud g'macht (nomal Danke ad Organisatore) ...

ABER...

Uf em Heiwäg bis zur Bushaltstell hani bim verbiilaufe de Abfall am Wägrand ufg'läse... öppe 15 Bierdose, 2 Fläsche, mindischtens 5 lääri Zigipäckli, etlichi Zigistummel und no andere Abfall wo sicher vo eus gsi isch. Und das isch doch ächt nöd nötig, oder?!

Grüessli s' Nöd-Abfallfraueli Zwock
Wer am Morgen zerknittert aufsteht hat am Tag die besten Entfaltungsmöglichkeiten
Benutzeravatar
Tinnitus
dj
dj
Beiträge: 167
Registriert: Do 31. Mai 2007, 17:27

Re: Abfall!!

Beitrag von Tinnitus »

endlose diskussion, die schlussendlich doch keinen Sinn hat, da 90% der Partygänger hier nicht mitliest...
Waldbewohnerin
Beiträge: 36
Registriert: Mo 6. Apr 2009, 07:06

Re: Abfall!!

Beitrag von Waldbewohnerin »

Zwock hat geschrieben:Salut zäme,

Ich bin das Wuchenändi in Rüti a de 1 Jahr W.G.Z.O gsi... d'Party het g'fägt und mega Freud g'macht (nomal Danke ad Organisatore) ...

ABER...

Uf em Heiwäg bis zur Bushaltstell hani bim verbiilaufe de Abfall am Wägrand ufg'läse... öppe 15 Bierdose, 2 Fläsche, mindischtens 5 lääri Zigipäckli, etlichi Zigistummel und no andere Abfall wo sicher vo eus gsi isch. Und das isch doch ächt nöd nötig, oder?!

Grüessli s' Nöd-Abfallfraueli Zwock

Hans au e mega party gfunde aber das mitm abfall ish allgemein gsii und nöd nur ufem abeweg..... was aber ja klar gsii ish bi somene billige priis und den na im net den ish ja klar dass viel so lüüt chömed...

finds schaad aber stimmt sho die meiste lesed das eh ned... und ändere würeds sich au ned wenses lesed
The Dude

Re: Abfall!!

Beitrag von The Dude »

DANKE ZWOCK! Respekt!

haja.. di meischte läsed das eh nöd.. und nöd nur das.. wahrlich und wahrhaftig sag ich..
aber was generell abfall in wald schmeisse agaht.. wänn ich mal was xehn, stelli die person(e) eifach zur red, und bis jetz hät no jede sin mischt ufgläse nacher.. eifach blöd dases sehr sälte vorchunnt, dasmer mal öper grad inflagranti verwütscht ;)
tja.. ignoranz isch hald ä wiitriichendi chranket... :?
DonieP
Beiträge: 8
Registriert: Di 24. Feb 2009, 18:56

Re: Abfall!!

Beitrag von DonieP »

Salü mitänand

Isch ächt ä cooli Party gsi mit eu /yo

dankä a allnä wo euis no ghulfä händ uf rumä und z'fötzälä n-smile_0214.gif ...doch leidär hät sich än Spatziärgängär so dermassä übär dä abfall entsetzt n-smile_2177.gif das är dä blauä kollegä aglütät hät.diä sind dän am 3 no schnäll uftaucht und händ euis bim ufrumä no gstört.

Mir händ fast 25 110l Seck Abfall abtransportiärt!!So viel Abfall händ mir no niä gha anärä party sind ja abär au fast 450 Partypeople n-smile_2175.gif gsi, das isch glaub neuä rekort für d'höhli O:)


äs wär eifach schön wen jedä mit äm wald so würd umgah wiä mit sim dihei, wil dän chentämär au witärhin detä partys fierä.diä blauä kollegä händ gmeint dä sound heg ja niämärt gstört nur dä abfall und für sie seg das au keis problem wen mir detä fäschtät.also bitte RESPECT TO THE NATURE n-smile_1017.gif ...DANKä

DonieP vo WGZO
Benutzeravatar
Bloodhound
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 442
Registriert: Do 12. Jun 2008, 10:33

Re: Abfall!!

Beitrag von Bloodhound »

* Hier entsteht ein Beitrag von ihr, der one and only, dem (zumindest meinem) Urgestein der Schweizer Mysticalforumszene - wir bitten um etwas Geduld *
Benutzeravatar
Saphira
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 628
Registriert: Sa 19. Mai 2007, 19:59
Wohnort: CH

Re: Abfall!!

Beitrag von Saphira »

Bloodhound hat geschrieben:* Hier entsteht ein Beitrag von ihr, der one and only, dem (zumindest meinem) Urgestein der Schweizer Mysticalforumszene - wir bitten um etwas Geduld *
lach (URgestein??? feiere heute erst mein 2 Jaehriges MF Bestehen) - nein lieber Bloodhound, habe beschlossen mich doch zu enthalten, da meine Worte momentan von anderen Eindruecken "verblendet" sind. Nur soviel: Die Schweiz ist das sauberste Land, das ich kenne und doch leben soviele Dreckspatzen darin.

Wir wissen ja alle, was wir zu tun haben.
-(°_o)/¯ ┐(-。ー ┌ ヽ(´ー`)ノ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ͡๏_͡๏ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ≧△≦ 凸'へ'凸 ☽ (°ロ°)☝ ε(●̮̮̃•̃)з
Zwock
Beiträge: 26
Registriert: Di 5. Mai 2009, 15:54

Re: Abfall!!

Beitrag von Zwock »

Mmmmh... ihr händ rächt, es list's niemert und sicher nöd die wo's betrifft.

Tja, ernüchternd.

Aber egal, ich bliib wiiterhin unbelehrbar optimistisch, mir doch egal wenn's naiv isch! /yo

Greex
eui Zwock
Wer am Morgen zerknittert aufsteht hat am Tag die besten Entfaltungsmöglichkeiten
abraxas
administrator
administrator
Beiträge: 1934
Registriert: Di 4. Nov 2003, 13:43
Kontaktdaten:

Re: Abfall!!

Beitrag von abraxas »

ich finds super dases partybsuecher git wo aktiv mithälfed und sogar ufem heiweg no müll uufläsed! chapeau!
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
Psymäleon
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 885
Registriert: Sa 13. Aug 2005, 14:37
Wohnort: Bern

Re: Abfall!!

Beitrag von Psymäleon »

Wieso regt ihr euch so auf? Ich liebe die Berge und mit dem Abfall haben wir die Möglichkeit in kürzester Zeit etwas zu vollbringen, wofür die Natur Jahrtausende braucht!

Sorry, eigentlich sollte man zum Thema keine Witze machen... aber die ewige Diskussion und die Erkenntnis, dass es immer noch haufenweise (oder bergeweise?) Unbelehrbare gibt, lässt mich manchmal zum Notnagel der Ironie greifen. Ich möchte aber auch in den geklatschten Applaus von Abraxas einstimmen... schliesslich hören sich vier zusammengeschlagene Hände besser an als nur zwei. Ich bastle noch gerade an einem Kränzchen, um es der Abfall sammelnden Zwock winden zu können.
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
abraxas
administrator
administrator
Beiträge: 1934
Registriert: Di 4. Nov 2003, 13:43
Kontaktdaten:

Re: Abfall!!

Beitrag von abraxas »

hätt ich zeit würd ich das goldene gnömli verleihen
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
Zwock
Beiträge: 26
Registriert: Di 5. Mai 2009, 15:54

Re: Abfall!!

Beitrag von Zwock »

hihi, das isch nöd so s'Ziel gsi vo dem thread...
S'Klatsche isch scho fascht Lüüter i mine Ohre als de Tinnitus. =P

Nei ernscht, freut mi mega das so es feedback chunnt... denn lisi au s'nächst mal wider lieber de Abfall vo mine (mit-?) mänsche uf.
Wer am Morgen zerknittert aufsteht hat am Tag die besten Entfaltungsmöglichkeiten
Benutzeravatar
Goa_Meitli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 567
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 16:24
Wohnort: Heimat isch es Gfühl und kän Ort...

Re: Abfall!!

Beitrag von Goa_Meitli »

hoihoi
lüt, wo nur möchtegernnaturverbunde sind, giz leider immer. i bi i de höhli am morge au am abfall zämeläse xi, jedi zigi vom bode gläse. dä hät eine sini zigi wäggschmisse und i hanem xeit, dasi das voll nöd in ornig find. da häter gfunde, i söli doch nöd so tue, ich wärfi doch sicher au mal eini wäg. isch dänn no erstunt xi, woner gmerkt hät, dass da nöd so isch...
wükli schad hani gfunde, dass paar minute, nachdem alles suber xi isch, doch wider jenschtes züg ufem bode umegläge isch...
klar, das list jetzt niemer, wos wür aga :? aber dankeschööön allne, wo ihre bitrag leischted und abfallseck nöd mit deko verwächsled!
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way

***


Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
Antworten