25.-28.12.2008 SUBNAUTIKA BÜLACH

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Bahia
Platin Member
Platin Member
25.-28.12.2008 SUBNAUTIKA BÜLACH

Beitrag von Bahia »

Mir sind am Fritig am Morge nach de erste Nacht, so am 6.00 a choo hend es paar trunke, Im GameBoy sin ACT glost (isch goil gsy/ din Sound gfallt mer jedes mal besser) und hend losgleit mit üsem Set.
Es het risig Spass gmacht für euch z Spiele, au wenn ich Lieber uf em Hauptfloor gschpillt het, han ich glich sehr freud gha und WARM übercoo im Side Floor wos zimlich Chalt gsy isch.
Sehr erfreut hend mich all die Lüt wo vo A-Z bi üs gsi sind und üs unterstüzt hend.
De Fish isch denn gege die 10ni verschwunde, und ich han denn elleini witer gsoundet, bis de Raffi cho isch und gseit het Feierabend.............................durch euri Isproch und em einverständniss dass Ihr alli schnell helfed de Psyfloor uf z Rume, han ich denn na chönne bis ca. am 12.30 witerspelle (hett no de ganz Nomitag für euch welle witer Sounde)
do de für dank ich euch und im Raffi.

THX RAFFI UND FREE FOLLOW FUNDATION .............................. HET SPASS GMACHT...........................................
hoffe die Party isch so fezig witergange wie ichs erlebt han wo ich det gsy bin, han am abig namal welle cho, all die geile Acts cho lose, has aber leider nümme gschafft.

@ KOLLEGAS us Herzogenbuchsee.......THX fürs heibringe, wär echli müesam gsy ohni mini Jacke wo bim Fish im Auto gsy isch... mit em Zug hei z goo.

GREEEEZZZZ UND THX

FRA AKA BAHIA
Zuletzt geändert von Bahia am Mo 29. Dez 2008, 10:23, insgesamt 1-mal geändert.
Bild

Bild

NEXT BAHIA BOOKINGS

22.08.15
UG Büllach Bahia
Dragan Events

29.08.15
Streetparade Dynamo ZH
Beathoven vs Bahia B2B
Dreamland Prod.

05.09.15
Komplexx ZH
B2B Bahia vs Badaboom
Konzeptfabrikk

11.09.15
NeverSleepAgain
Bahia
Schlaflos Aarau

12.09.15
UG Büllach
Bahia
AudioDesign
Konzeptfabrikk
namtok
Gold Member
Gold Member

Re: 25.-28.12.2008 SUBNAUTUKA BÜLACH

Beitrag von namtok »

/happy superparty gsi!!!..bi zwar nume am fritig dert gsi aber het grockt... und zum am nami am 2 sounde isch doch dr dancefloor glich fasch no voll gsi und fraggels si super abgange!!..(natürlich ou will cämix vor mir mächtig dampf het gmacht hehe)

merci raffi und crew...dir heit das sehr guet gmacht!!..

ps. deko isch ou geil gsi.. mit dene animations derzue..cool... /color /color /color

so, und morn geits ab nach gomera /happy es happy 2009 wünschi allne!!!
We love the Sun and the Moon

sylvester@ohmclub biel

Outofcontrol
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Outofcontrol »

ohhh psy (nebefloor) hett mi so weggrock schlussendlich widr mol mit dem bahia vs flying fish :D, das i am obig gar nümm ha möge gumpe^^

merci fürd deko djs und organisation und party

en glückliche ^^
caemix
dj
dj

Beitrag von caemix »

isch also dä oberburner gsi! bin grad cho wo dä sonus sin live act gmacht hät.geile neue sound!riese komplimänt!
und au no special thanks für die alte lieder wo ihm! alice is amazed und reisefieber!!! lüüt sind voll abgange!

dänn hani dörfe ufem chline floor psy uuflege,isch mächtig abgange dört!ha ja au dä idot gha vor mir wo scho richtig iigheizt hät
thanks a lot men!
nacher hani mal schnäll müässe ä mütze schlaf go näh.han nämlich än marathon gha diä letscht ziit mit uuflege und dänn isch ä chli pfuuse agseit gsi

ufem ola sis live set bini dänn wieder wach gsi und chli go shakele.geile minimal! richtige arschwackel sound! juhuuu /happy /happy

dänn han ich mich mal vonere andere siite dörfe zeige und han minimal electro gspillt! hät mega spass gmacht!
und natürli dörfi dä namtok au nöd vergässe.häsch ganz geil uufgleit!ha scho lang nüme so gshaket und füdli gwaggle la!jupii

wot mich ganz herzlich bedanke bim raffi und free flow foundation für diä glungeni party!
super geniali deko, uufgstellti lüüt und eifach gmüätlichi stimmig..chume halt immer gern bi eu ade party go uuflege
dicke kuss allne und han no paar subnautischi föteli uf minere myspace siite.

http://www.myspace.com/caemix

wünsche allne än mega guete rutsch is 2009,haltet die ohren steif und bis gli mal wieder

und jetzt gaht s'cämixli nämli wieder is bettli go wiiter hueschte und pfnüsele!sisch nämli chrank! schnüüüüüfffff

greetz
cämix
NEXT GIGS:
26.Nov 2011 Swiss All Stars @ UG Bülach / Shinouda
02.Dez. 2011 Deep Euphoria @ UG Bülach / Caemix
10.Dez. 2011 Planetorium @Provisorium Bürglen
11.Feb. 2012 The Time of Goacore @Edelfettwerk Hamburg / Shinouda
25.Feb 2012 PsyLab Zizers/ Shinouda
15-17.juni 2012 Jembalang Gathering - Vergina Greece / Shinouda/ Caemix

https://www.facebook.com/profile.php?id=100002266526549

https://www.facebook.com/pages/Shinouda ... 5666081319
https://www.facebook.com/pages/Cämix/59187905294
http://www.myspace.com/caemix
http://www.myspace.com/shinouda13
makau
Silver Member
Silver Member

Beitrag von makau »

vendetta war grossartig :)

yeah!
hoeschi35
Silver Member
Silver Member

Beitrag von hoeschi35 »

so bin au dihei acho mir haend ues usem stauebli gmacht wills nienens meh es plaetzli
zum chillie ka het.
d party isch mega schoen dekoriert gsi(es mega merci an gy matze dr darkandy und natuerlich
vibrative sounds duetschland dr robert)
d liecht show vo dr freeflow isch au anderscht abgange
was mi weuerklich us de latsche grisse het dr progifloor noch vendetta(geille liveact gsi)
hets doert hinde anderscht bollet(gell eric :01s :WDQ :dj
das mitem mainfloor isch mega schad gsi(vorallem fuer die daen doch bi eu hinterem pullt hets glaubs scho guet kloepft) crazyeye crazyeye crazyeye
cool findi das glich no sovieli lueht lis bliebe sind und bi time lock und pinky and brain so abgange sind.
zum joker stand:(numme kei angscht /bigs /bigs )euri idee mit dem party kunschtwerk isch jo anderscht geill gsi das het mega styllllllllllllllllllllll ganz ehrlich /bigs /bigs
was i au schoen gfunde han das sovieli luehtlis d abfallstation gnuetzt hend
i hoffe mir vo vibrative sounds und freeflow hend dr progifloor cool anebrocht fuer eu
alles in allem e mega schoeni party gsi herzliche dank an alli wo dr zue bi dreit hend
orgs helfer djs and and thanksssssssssssssssssssssssssss /bigs /bigs /bigs /bigs /bigs

aber i han doch no zum schluss was negatives dr gelfling het s gliche noch dr klausparty im
nordstern erwaent

es isch mega schad das einigi lueht so tschuess sind:
mohl ganz ehrlich was isch do eigentlich dr sinn vo psychdelische droge???????????????????????????
ich hanen chline gheimtip fuer eu....................................... /yo /yo /yo /yo /yo crazyeye
das meh mit derne substanze mit weniger viel s groessere faescht chann ha!!!!!!!!!!!!!

meine meinung und do glaubi bini nid allei

I WUENSCHE ALLNE EN MEGA GSUNDE UND WACKLIGE RUTSCH INS 2009
I HOFFE MIR GSEHN EUS IM NEUE JOHR WENNS HEISST WELCOM GOASESSION 2009
in diesem sinne euer hoeschi vibrative sounds
Flying_Fish
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Flying_Fish »

schön wars. :-D ..danke an die lieben leute, hat spass gemacht für den "haufen" freaks zu sounde am morgen...;)

thanks an fff für die gute organisation...

gruss
strigor

Beitrag von strigor »

:-) ui, danke für die komplimente - wir hatten leider nur einen bassverstärker zur verfügung und deshalb konnten wir nicht den gewünschten druck erzeugen, aber trotzdem vielen dank, dass ihr bei unserem VENDETTA-sound so abgegangen seid :-)
Dj. Schattenkrieger
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Dj. Schattenkrieger »

Hallo Free Flow Foundation und Co.....

Danke für der Uftrag mit Eu die Party SUBNAUTIKA im Glasshouse z'Bülach Mitzhelfe......

Es isch eifach Mega gsi.

Schügä-Team : Bedankt sich das Sie eu hät dörfe Verköstige mit diverse Angebote im Essensberreich

Danke fürs Booking bi Eu, das i ha dörfe am 26. Dez im Progifloor Sounde.... /yo isch den Geil gsi.......

Wünsch eu allne e gueti Erholig und das die Party en bliebende Eindruck hinterlasse hat.
Da es die letzte Goa im Glasshouse gsi isch, sie wird im Januar den Abbroche.

Mercie, Danke /happy /happy viel viel mol....isch mega gsi bi Eu

Schügä-Team: Stephan / Peach / Sandra / Beatrix / Psymen / Sacha

Security & Sanitäts-Team: RSGS Sicherheitsdienst / Willi / Polo / Simon / Oliver / Marcel

Dj. Schattenkrieger: Willi
Mein Leitsatz für eine besseres Leben untereinander:

Man sollte keine Vorurteile von anderen Leuten haben,
solange das eigene Urteil noch nicht klar steht.
Denn man sitzt schneller wieder auf der Anklagebank als einem Lieb ist.

http://www.myspace.com/rsgsschattenkrieger
http://www.myspace.com/djschattenkrieger
sméagol
dj
dj

Beitrag von sméagol »

hallo zäme,
mier sind vom 26. ufe 27. det gsi.
hammer kompliment fürs deko team,bi jetz scho paarmal im glasshouse gsi,aber sones geils deko hani vorhär nu niä gseh.natürlich isch da ai die hammer gflashd animation gmeint! =D> =D> =D>
sound technisch chani ai säge dases praktisch immer geile sound gäh hed zum shake. wos de im mainfloor mal rächt hert worde isch,ca.2.00h heds zum guete glück im näbefloor geile progi zum abspace gha.
ha de scho zgfühl gha jetz sig diä ganz nacht sone chrieg los im mainfloor,aber das het sich glaub nur ei dj längi aneghäbt! /happy /happy
mega uberrast hend mich dejawoo wo am afang ganz speziells dj-set gmacht hend(hät chöne dänke obsi mit ihrem eigene sound dj-set machid) isch irgendwie durchgehend mitemene eigene style gschmückt gsi! und wos de erst live-act gmacht hend woow ächt dä hammer act gsi! =D> /yo
nach dere schöne beschärig hend den scho gli mal rasael&herve music gmacht.....ooOooOohHhhhhhh was für wundervoll geile morge sound das die zwei jungs spielied absolut dä oberhammer! jeah guys ouer music is absolutly amaizing.....ticino rocks!!!!
=D> =D> =D> /happy /happy /happy
nachher isch de leider scho fertig gsi mit psy, isch aber bis am schluss ai super progi glufe,ai das hed widermal spass gmacht... n-smile_2704.gif n-smile_0496.gif n-smile_2213.gif n-smile_2721.gif n-smile_133.gif
has bitz schad gfunde das abem 4i am nahmittag 4h chillout im prog.gsi isch,hät nämli nu bitz meh bock gha uf shake...drum simer de am 6i mal ufe heiwäg! mues aber däzue säge isch ai ganz geil verschlieffne chillout gsi wo si da gspielt hend,isch ja glaub ai live-act gsi! =D> =D> =D>

jetz nu ei negative punkt wo d'orgs,dj's und meiste super geile lüüt wo det gsi sind nüd däfür chönd: hät gern mis rote t-shirt midem wisse indianerchopf ufgstickt lieb und gern wider zrug! isch scho s'zweite t-shirt woni vo india i däm style gha ha womer anere party wäg cho isch!!! :-( :mad: :mad:
schad dases so lüüt mues gäh wos nötig hend zchlaue!

numal äs fetts dankeschön a alli wo diä hammer party ermöglicht hend...

hoffe dass die eint oder andere am 7.3.09 ai wirdid däbie si wenns heisst vision to another dimension II (Painkiller LIVE)
also gnueg schlichwärbig gmacht,wünsche allne ä guete rutsch is 09!
c u next time on the dancfloor /yo
müstik
administrator
administrator

Beitrag von müstik »

hallo liebes flow team,
vielen dank für die letzte party im glashouse. da geht eine party geschichte zu ende. wie jedesmal fühle ich mich sehr wohl bei euch, ihr macht das sehr gut und schaut auch auf die kleinen sachen die eine gute organisation ausmacht. ich war am 25.12 am start und wow da war die hütte schon sehr gut besucht, die stimmung kam von stunde zu stunde immer mehr auf. ganz toll fand ich auch die unterwasserwelt mit den quallen die mann über seile zum tanzen animieren konnte. war etwas angeschlagen von der vornacht und noch etwas erkältet daher schon recht früh wieder nach hause gedüüst. bin mir aber sicher es rockte noch bis zum schluss.

wünsch euch allen ein frohes neues jahr!
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
Sven

Re: 25.-28.12.2008 SUBNAUTIKA BÜLACH

Beitrag von Sven »

Indoor Partys empfend ich eifach emmer als en Raubbau am Mänsch. A dem werd sech wohl nie öppis ändere. Das es relativ wenig Flächi zom Usruhe gä hed, hed de Idrock no bez verstärkt.

Ich ben aber erstuunlech guet demet klar cho so zmetzt i de Mänschemängi z si. S freakige Publikum hed mer rächt guet zuegseid ond d Stemmig hed mer dorchus passt ond mi au chönne beflögle.
Das es en Alternativfloor gä hed esch hammer gsi. Ich han glaub em 2008 nie en Party erläbt, wo mer de sound dorchgehend so gfalle hed. I eim vo de beide Rüüm esch emmer zwösche guet ond Hammer Musig gloffe.

:arrow: :!: DANKE VELLMOL MIROWSKY. DU BESCH WOHL DE BESCHTI DJ I DE SCHWIIZ. :!: n-smile_woohoo.gif

Ächt hey... de Typ spellt eifach emmer grad das wo mer erwarte wörd. Er brengt emmer sini Luune en Ruum; als ob er d Stemmig grad dethii zie wörd wos em passt. Das ohni sech sälber z verlüüre ond sim Still treu bliibend. Ond emmer rechtig schön trippig =D>

Jo... ond do ich jo schön han chönne usschlofe hani mi au prima erholt.
@insider: ohni sämtlechi Extensions ond ohni Moskelkater

Love & Light

Sven
Mirowsky

Beitrag von Mirowsky »

Sven hat geschrieben:Indoor Partys empfend ich eifach emmer als en Raubbau am Mänsch. A dem werd sech wohl nie öppis ändere. Das es relativ wenig Flächi zom Usruhe gä hed, hed de Idrock no bez verstärkt.

Ich ben aber erstuunlech guet demet klar cho so zmetzt i de Mänschemängi z si. S freakige Publikum hed mer rächt guet zuegseid ond d Stemmig hed mer dorchus passt ond mi au chönne beflögle.
Das es en Alternativfloor gä hed esch hammer gsi. Ich han glaub em 2008 nie en Party erläbt, wo mer de sound dorchgehend so gfalle hed. I eim vo de beide Rüüm esch emmer zwösche guet ond Hammer Musig gloffe.

:arrow: :!: DANKE VELLMOL MIROWSKY. DU BESCH WOHL DE BESCHTI DJ I DE SCHWIIZ. :!: n-smile_woohoo.gif

Ächt hey... de Typ spellt eifach emmer grad das wo mer erwarte wörd. Er brengt emmer sini Luune en Ruum; als ob er d Stemmig grad dethii zie wörd wos em passt. Das ohni sech sälber z verlüüre ond sim Still treu bliibend. Ond emmer rechtig schön trippig =D>

Jo... ond do ich jo schön han chönne usschlofe hani mi au prima erholt.
@insider: ohni sämtlechi Extensions ond ohni Moskelkater

Love & Light

Sven
wow ..........mercie.........

da mir djs ,act`s eh chli divas sind ghör ich das natürli gern /bigs
Candyflip

Beitrag von Candyflip »

So, bin auch wieder ausgeschlafen, war vom 27. auf den 28. dort. Für mich eine der besseren Indoor-Parties der letzten Jahre. Die Deko im Hauptraum war sehr schön, dafür war der alternative Floor etwas nüchtern. Angekommen sind wir bei Nygma's Set welches mir zum Einstieg recht gut gefallen hat. Was war da nachher los mit der Anlage im Mainfloor? Kam irgendwie nicht mehr kräftig rüber und war mir etwas zu leise. Von Timelock hatte ich mir persönlich mehr erwartet, nachdem er mich 2006 an einer Party massiv beeindruckt hatte. Könnte jedoch auch sein, dass die Musik wegen fehlendem Druck nicht richtig rüberkam... Insomnia war dann gar nicht mehr mein Ding so dass wir uns auf den Alternativ-Floor begaben. Und dort ging dann mit Mirowsky die Post ab. Mein lieber Junge, Du hast's im Blut :) Etwas so hochstehendes und durchwegs Psychedelisches/Trippiges und Verspieltes habe ich schon Ewigkeiten nicht mehr gehört, falls überhaupt je zuvor. Hammer!!!! Psychedelik hat eben nichts mit BPM zu tun :) Wie Sven schon gesagt hat, deine Musik lebt und hat immer im richtigen Moment in die richtige Richtung geschwenkt. Whoa! Schade fand ich auch, dass Du um 6.30 Uhr aufgehört hast statt gemäss Lineup bis 08.00 Uhr. Gab's da einen Grund dafür? Hätte Dir ewig zuhören können :) Sehr gefallen hat mir anschliessend auch wieder Sensual Squeak, wie immer :) Dann wars dann langsam Zeit zu gehen für mich. Danke an die Orgs für diese fette Party.
Mirowsky

Beitrag von Mirowsky »

Candyflip hat geschrieben:Whoa! Schade fand ich auch, dass Du um 6.30 Uhr aufgehört hast statt gemäss Lineup bis 08.00 Uhr. Gab's da einen Grund dafür? Hätte Dir ewig zuhören können :)
ich war auch ein bisschen überrascht als ich sah das ich eigendlich bis 08.00 dran war aber naja war dann
schon so abgemacht mit dem wechsel um 6.30 :-D
Antworten