1000 miles away, 18.9.2010

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Kukana
Beiträge: 27
Registriert: Do 31. Jan 2008, 19:59
Wohnort: Kt. ZH

1000 miles away, 18.9.2010

Beitrag von Kukana »

Da nu niämer ä Report gstartet hed da innä, hani dänkt mach ich jetzt mal dä Afang :-)

Womer ufägloffä sind hemer dä zimli schnäll mal usägfundä warum diä Party 1000 miles away heisst ;) puh, isch also scho nu äs schöins Stückli gsi zum Laufä, aber easy, nachem erstä Raclette vo derä Saison hed das grad guät ta!
Leider hemer äbä au uf dem langä Wäg muässä feststellä, dass sich einigi nüd so um dMuätter Natur kümmeret, äs isch würkli so viel Güsel ufm Wäg glägä det ufä, dasi würkli nur cha sägä PFUI denä wo alles furt ruähret!
DIdee mit denä Lüchtstäb dä Wäg zmarkiärä isch an und für sich au nüd schlächt, aber diä gfindt mer dä am andärä Tag au nümmä... Däfür sind Äschäbächer adä Kassä abgäh wordä -> findi super!

Womer dä ändli dobä achou sind hemer also würkli muässä sägä, mega schöins Plätzli, mega härzig gmacht... Dä Sound isch guät gsi, aber dä Stromusfall hed mer chli ä Dämpfer gäh... Wasmer au nu dä ganz Oubig gsuächt hend sind Güselseck gsi?????? Wo bitte hender diä versteckt????? Ha kei einzigä gsei, ussert de adä Bar, also besser gseit hinder dä Bar. Woni dä detä gsi bi zum mi Äschäbächer läärä, hani dä au grad mal gfrougt wos da schusch nu Güselseck hed, dä hets gheissä, äs heig EINÄ?!?!? ufm Dancefloor... EINÄ... ](*,) ...und we viel Lüüt sind det obä gsi!? Zimli viel... Guät äs dunkt mi dOrgs hend nüd mit so viel Lüüt grächnet, aber trotzdem, bissäguät, EI Güselsack ufm Dancefloor... Hoffä ihr hend de schöini Platz eifach wieder blitzeblank hinderlou!? Guät, bi so viel Lüüt und im Wald, ischs glaub ä Illusion das mer detä allä Dräck und jedä Zigistummel wo furtgrüährt wordä isch, wieder gfindt und richtig entsorgt... Hed üs also scho rächt hässig gmacht... :evil: :twisted: :evil:

Tja... duät mer leid dasi nüd viel Positivs cha verzellä, aber dä Güsel hed mich eifach so gfruschtet, dasi vilicht anderi, guäti Aspäkt gar nümmä ha chönnä wahrnäh...
Benutzeravatar
derphysiker2k
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 440
Registriert: Do 22. Nov 2007, 14:25
Wohnort: Züri

Re: 1000 miles away, 18.9.2010

Beitrag von derphysiker2k »

salve
alsoooo......
die party hat mir gut gefallen. sehr schöne location, gute anlage und fetter sound /bigs
wir haben ne menge spass gehabt von vorn bis hintn.
der platz war wirklich sehr schön und mit guten 100 leuden auch "befeierbar", doch bei der menge war der hügel natürlich überfüllt.ein wenig ungeeignet waren auch die steilen hänge an den seiten XD. nicht sehr passend für ne fete. wir mussten leider nen abgestürzten(zweideutig^^) goaner wieder hinauf holen und der jung wo neben mir jongliert hatte, hatte auch wenig freude an den hängen.
auf dem hinweg ist mir auch häufiger das geräusch aufgefallen,welches im gras landende flaschen verursachen.einfach nur traurig /frage .

doch alles im allen hats mir sehr gut gefallen und ich hab mal wieda richtig abgestampft.

danke und bis nächstes mal


mfg
Kokain ist Gottesweg!
--d(o.O)b--(dir zu sagen, dass du zuviel Geld hast.) --d(o.O)b--


Solange mein Chef so tut, als würde er mich richtig bezahlen,
solange tue ich, als würde ich richtig arbeiten.

Wer etwas kann, TUT es,
wer etwas NICHT kann,UNTERRICHTET es,
wer es WEDER TUN NOCH UNTERRICHTEN KANN,
LEITET ES
audioattack
Beiträge: 48
Registriert: Di 14. Okt 2008, 11:03
Wohnort: Winterthur

Re: 1000 miles away, 18.9.2010

Beitrag von audioattack »

hallo

zuerst möchte ich mich bei euch fürs kommen bedanken und hoffe dass ihr wieder gut in die woche gestartet sind! vielen dank auch an denen, die am sonntag nachmittag noch freiwillig halfen!
das mit dem abfall ist ein verbesserungspunkt und werden es nächstes mal sicher besser lösen. Aber natürlich haben wir den platz und umgebung, nach einigen stunden reinigen, wieder so verlassen wie wir ihn angetroffen haben!


sonst lief aus sicht der organisatoren die party, neben ein paar kleineren probleme, reibungslos ab!

bis bald!


ps: wir haben noch einige fundsachen --> wer etwas vermisst, der melde sich bitte!
Zuletzt geändert von audioattack am Mo 20. Sep 2010, 22:29, insgesamt 2-mal geändert.
Benutzeravatar
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 2114
Registriert: Do 19. Okt 2006, 20:39
Wohnort: Dortwodierömerwohnten
Kontaktdaten:

Re: 1000 miles away, 18.9.2010

Beitrag von 604freund/Psykas »

zwar noch nicht ganz erholt, aber doch langsam wieder einigermassen beieinander vom wochenende... O:)

nun ja, ich wusste ja dass uns in der nacht viele leute erwarten werden, und dass es zu viele für den platz seien...im gesichterbuch waren fast 300 zusagen, und ich vernute dass mindestens so viele eintritte gezählt wurden... deswegen war ich nicht sehr überrascht was ich antraff als wir oben aufem berg ankamen... was die grössere überraschung war, ist der weg dorthin gewesen... mir macht eine stunde marsch nichts aus, aber wäre froh gewesen wenn ichs vorher gewusst hätte (und dann wären ev auch ein par weniger gekommen :lol: ) so als tipp fürs nächste mal...

der wegbeschrieb funktionierte nach dem 2ten anlauf auch gut, aber auch ich kann mich mit knicklichtern gar nicht anfreunden...hoff ihr habt mindestens versucht die dinger wieder einzusammeln, und ein riesen PFUI an diejenigen die welche umgesteckt oder in den wald runter geworfen haben "OH WOW WIE DAS LUSTIG LEUCHTET MITTEN IM TOBEL UNTEN, SCHWMISS GLEICH NCOH EINS RUNTER, WIR WISSEN JA EJTZT WOHIN" nunja, kindergarten hoch3... kerzen wären schöner gewesen, fürs auge, die natur, und den rückweg O:) aber es hat ja dann geklappt...

von der nacht hab ich nicht allzu viel mitgekriegt, ich und der platz waren zu voll um eine party wirklich geniessen zu können... deswegen legte ich mich glaubich gegen 5 oder so doch noch einen moment hin, wurde aber bald mal von 3/4 der begleitung geweckt, die sich leider gottes schon auf den nachhasue weg machen mussten, wollten oder wie auch immer genau man dies definieren soll... nun dann wurde es bald hell, und bevor der erste sonnenstrahl mich kitzelte war ich wieder auf den beinen.. und wusste es stand uns ein super sonntag bevor... wäre es samstag gewesen, man hätte mich nie dort weggekriegt... /happy

bis auf das abfallkonzept hat mir alles super gefallen, eintritt, barpeise (3.- ein grosses bier (oder?) wasser gratis solangs het mineral glaub au nur 1.- plus depot) deko (ein tuch war extrem bombastisch, siehe meine fotos) war sehr schön... und auch die leute waren mehrheitlich superfriedlich und haben mächtig gefeiert... ich glaub ihr habt sogar irgendein wc gebastelt, was ich sehr vorbildlich finde an so einer location, hab ich selber aber nicht zu gesicht bekommen... (jesus schon, gell? :-" )

was für mich als einziges noch gefehlt hat, war nicht der shuttle den wohl viele vermisst hatten, sondern ein wenig progressivere oder ruhigere klänge gegen ende der party, weiss zwar nicht wie sie dann wirklich zu ende ging, aber um halb4 war immer noch krieg ohne ende, was uns zum nachhause gehen bewegte... war eigentlich auch froh, sonst wäre wohl nie feierabend geworden bei uns :lol: :lol: :lol: der nachhause weg war nochmals extrem schön, hoffe dass ihr auch den weg dem bächlein entlang erwischt habt... wow..

achja, und schade hat es mit dem geburichindgratiseintritt nicht geklappt :cry: böseböse eintritbändeliverteiler... 8-[

danke allen helfern die dieses festle ermöglicht haben, werde das nächste mal einfach erst am morgen kommen, dann freu ich mich auf ne wiederholung und bring ein par abfallsäcke mit 8-[
und danke cyrill fürs begleiten an eine weitere unvergessliche party... hoffe du leist dies irgendwann mal...

ein Par wenige fotos gibts natürlich noch HIER zu finden...!

EDIT: org war schneller, ändere jetzt meinen post nicht nochmals da ich ins bett muss! O:)
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Benutzeravatar
Dr.Magnus
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 172
Registriert: Fr 31. Mär 2006, 11:00
Wohnort: Earth
Kontaktdaten:

Re: 1000 miles away, 18.9.2010

Beitrag von Dr.Magnus »

tx fürs spontan sounde am Nammitag /color
Benutzeravatar
Sky
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 370
Registriert: So 17. Jan 2010, 21:36

Re: 1000 miles away, 18.9.2010

Beitrag von Sky »

plus :

- location
- deko
- sound
- barprise

minus :

- war wirklich 1000miles away
- stromusfäll diverse
- zchliine dancefloor
- am morge bitte progi??
Benutzeravatar
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 2114
Registriert: Do 19. Okt 2006, 20:39
Wohnort: Dortwodierömerwohnten
Kontaktdaten:

Re: 1000 miles away, 18.9.2010

Beitrag von 604freund/Psykas »

Dr.Magnus hat geschrieben:tx fürs spontan sounde am Nammitag /color
hetti mer ja chöne dänke dass du das gsi bsich :lol:
nüt geg din sound, aber hetti halt gern na chli abegfahre mitm beat am nami... proggi rockt halt scho... O:) gäll sky! ;)
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Benutzeravatar
Sky
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 370
Registriert: So 17. Jan 2010, 21:36

Re: 1000 miles away, 18.9.2010

Beitrag von Sky »

604freund/Psykas hat geschrieben: nüt geg din sound, aber hetti halt gern na chli abegfahre mitm beat am nami... proggi rockt halt scho... O:) gäll sky! ;)

jaascho.
<3
haha aabr mini best kollegin ish zum magnus voll abgange :)
Benutzeravatar
dj-frontal
Beiträge: 34
Registriert: Di 4. Nov 2008, 19:51

Re: 1000 miles away, 18.9.2010

Beitrag von dj-frontal »

Also mal danke a d`orgs sie hent da guet gmacht im verglich mit andre! :-)))))
Aber i han au gfunde 1000 miles away, obwohl i vo dem verschont blibe bin. uff
Den isch da plätzli scho bits zchli gsi für so viel Lütlis, aber ja nu da cha jedem passiere!!!:-))))
De Sound am mittag han i au z`krass gfunde als schluss aber ebe da isch da mit de Gschmacksach!!!:-))))
De mit dem Abfall naja immer s`gliche Thema. Klar liehts a de orgs dafür zluege das überall abfallsäck het aber bitte es lieht doch eidütig a de gsellschaft und nit a de orgs wies de Platz verlönnt.
Oder lönt Ihr dehei au alles am Bode ligge????? Keep the Nature! ja ja kipp in di Natur oder so!!!!! Schad immer wieder Schad!!!!!
Ja nu Fazit es isch e herzig gstalteti Parti mit guetem Spirit gsi nöd Perfekt aber da chunt scho no bi dene orgs, Sie sind offe für Kritik.
machet wieter so!!!!
Danke das mir hent dörfe Teil ha a dem Feschtli!
L&P für all mit dem Herz am richtige Ort
Benutzeravatar
Amanita
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 688
Registriert: Di 5. Jun 2007, 00:12

Re: 1000 miles away, 18.9.2010

Beitrag von Amanita »

Isch doch en schönä Spaziergang gsii.. ;-) Isch es emol wärt gsii, emol besser als mit em Taxi in Club z'fahrä. Aber ich han jo dä ander schleppä loh..

Im Zug het mer dänn scho mol gmerkt, dass eigentlich jedä döt a die Party goht. S Lüchtband am Bahnhof isch au schnell gfundä gsii, aber bi dä Chrüzig het denn doch niemet gwüsst wo durä. Zerscht links, denn doch rächts. Irgendwänn het mer Pfiil gfundä, Gschänkbändeli, Schür und ebä Lüchtarmbänder. Eigentlich äs super Konzept, nur bi dä Chrützig dänn doch zwenig offäsichtlich gsii.
Und was i ächt chli doof gfundä han, isch das mer dä Hauptstross nogleitet wordä isch und das wos doch en schönä Fuessgängerwäg parallel däzue gäh hät..

Ansunschtä gits vo minerä Siitä nöd viel neus z'sägä. Hübschi Gschlächtergetrennti Itritsbändeli, Aschäbächer hend mer keine übercho, aber en eigetä däbi. I hetis guet gfundä äs paar so Blächbüchsääschis uf em Floor und ebä au es paar Abfallsäck. Aber gägä Schluss hets rächt ufgrumt usgseh.

Gameboy und Simply D han i super gfundä, dass i do nöd die einzig wird sii, han i au agnoh. Guet die Hügelspitzä (aka Tor) isch chli schlächt gsii zum überfüllä, aber würkli äs schöns Plätzli.

Nach Simply D het mer dänn dä Sound nüm gfallä oder es het mer eifach z viel Lüüt gha. Uf jedä Fall han i denn s Chillä vorzogä und uf dä Morgä gwartet. Hans au rächt gföhrlich gfundä, überal steil und das im Dunklä. Dä Mond het zwar zerscht so einiges belüchtet, aber gägä Morgä isch es denn doch rächt dunkel wordä. S WC isch übrigens super edel gsii, han mi eifach erscht am Morgä getraut s z'benutzä, ä Lichtquellä wär viellicht vo Vorteil gsii und ä Beschriftig. Hans nämli scho rächt dänäbä gfundä dass jedä eifach grad an nöchstä Baum anä pisst het, wenn scho, denn wenigschtens es paar Meter wiiter wäg..
Und uf em WC hets immer gnuäg WC-Papier gha, super!

I dä Nacht sind denn no es paar Lüt uf mi ue gschtandä. Chinde mached d Auge uf.. Han also es paar blaui Erinnerigä a die Nacht..

Sobald die erschtä Sunnästrahle fürä cho sind, hets mer wieder richtig agfangä gfallä. S Deko isch so no viel besser zur Gältig cho. S Twilight isch eifach immer wieder die schönschti Ziit, wenn mer gsliichzitig s UV-Deko und d Natur cha beschtunä.
Uf jedä Fall hets langsam Platz gäh uf dä Tanzflächi und au dä Altersdurchschnitt isch je heller das es worde isch, immer chli meh agstiegä..

Dankä au no für dä z'Morgä, bi däm Iitrit und Bierpriisä nöd selbstverständlich. Bi mir häts ä halbi Fläsche Met zum z'Morgä und en Vodka-Orange zum z'Mittag gäh. Dementsprächend guäg isch mini Lunä gsii. Schönä Morgäsound.. und spöter 0x1d.. Das han i brucht, zum nöd doch no müäd wärdä..
Viel z früh hend mir üs denn uf dä Heiwäg gmacht, die langi Zugfahrt het halt scho chli abgschrekt. Än schönä Spaziergang isch es gsii..
lg Amanita ૐ

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Bild
Benutzeravatar
Sky
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 370
Registriert: So 17. Jan 2010, 21:36

Re: 1000 miles away, 18.9.2010

Beitrag von Sky »

at amanita: uf dich ufe gstande?! :-s
wie gaht denn das? ...
Benutzeravatar
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 2114
Registriert: Do 19. Okt 2006, 20:39
Wohnort: Dortwodierömerwohnten
Kontaktdaten:

Re: 1000 miles away, 18.9.2010

Beitrag von 604freund/Psykas »

Sky hat geschrieben:at amanita: uf dich ufe gstande?! :-s
wie gaht denn das? ...
lso i bin au mal verwachet wo mer eine an chopf here gingget het... [-X immer die cheibe /pille -er ;)
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Anis
Beiträge: 35
Registriert: Di 19. Sep 2006, 19:44
Wohnort: baden

Re: 1000 miles away, 18.9.2010

Beitrag von Anis »

[-o< [-o< [-o< [-o< [-o< mir heds gfale /happy /happy /happy /happy
STREITE NIEMALS MIT EINEM IDIOTEN!!!
ZUERST ZIEHT ER DICH AUF SEIN NIVEAU HINUTER, DANN SCHLÄGT ER DICH MIT SEINER ERFAHRUNG.
Benutzeravatar
0x1d
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 259
Registriert: Mi 1. Nov 2006, 08:54
Wohnort: Winterthur
Kontaktdaten:

Re: 1000 miles away, 18.9.2010

Beitrag von 0x1d »

mir au ;)
bi zwar ersch am morge cho, hät aber echt froid gmacht :)

dankä an felix und sini crew dasi ha däfe spille =)
Benutzeravatar
Nachtwandler
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 162
Registriert: Mo 31. Mär 2008, 11:11
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Re: 1000 miles away, 18.9.2010

Beitrag von Nachtwandler »

Mega schöni Party gsi, au wenns i de Nacht no chli viel Lüüt gha het. Sorry ich bin uf öper drufgstande bzw. ha öperem mis Chnü irgendwo dri grammt - isch huere dunkel gsi und wenn mer so am Bode lieht...
De Typ vo SimplyD het irgendwie chli Luft-Gitarre gspielt :-s n-smile_2572.gif ...so es halb-Liveset /grim het uf jede fall guet tönt ;)
Am Morge wäri au für e chli meh Prögi gsi aber eigentlich het mer de Sond glich no guet gfalle. De Wäg hani vo de Strecki här easy gfunde d`Richtig isch ned immer ganz klar gsi n-smile_329434812.gif
Antworten