Auf dem Ewigen...

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
Tatzuwurm

Beitrag von Tatzuwurm »

hm. ewige? was heisst ewige? d tatsach das öpers schlichtweg nachere sehr traumatische erfahrig bis zum schluss vu sim läbe total dürenanger esch u blibt? unfähig mite mitmönsche ufere "vernünftige" ebeni zkomuniziere wosi dich ono verstah chönte. traumas si heftigi aglegeheit u si öpes wo ziit bruche zums chöne verarbeite. das gsehtme ja nu scho bide meh oder minder pervide gsellschaftsneurosenen. aber i dänke sverlange nach flucht bime horrortrip esch schädliche drane. d unnwille sich vor angst uszfülle lah usichere ganz zergäh. s`nei ums himmels wille ned, wot ned stärbe, wod ned trure wot ned. d bi wär genau dä momänt dä wome sovel geistige eiter usde ufgrissne seelewunde chönt lah fliesse u sich im nachhinein freier u glüterter würd fühle. überall ghöri vude lüt, ja aber lueg dä dasde ja käs "schlächts fläsh" hesch, süsch chader de das u dieses passiere. all die negativinfos si o wider en unbewusste neurotisierigsversuch wo em unbewusste em momänt vum begriffe vum "o nei, glaube chume schief druf" dä psychotischi gnadestoss versetze. mi gid sich dr angst ned hi u unterdrückese mit gedanke wo zunehmend verwirrter werde ude marodi versuech stelle dr verstand doch ned zverlüre. uh libe jez hange warum fühlimi so komisch, wiso ischmer so schlächt? esch das normal? stat eifach zieh dr eignig tod zakzepziere us innere verschüttete chind womer mi all üsne erlernte neurose fortlaufend vergewaltige, us üs la zcho. es fragt sich ned esch platte heiss es macht u erfahrt u egal wases erfahrt, öb verbrännti tape oder ebe genau keini, was letschden endes e quantischi aglegeheit esch, es erfahrt wertfrei. reini erfahrig. aso liebi lütlis lö euri badtrips zue u begägnet eu sälber sowie em tyrann mit liebi, dänn nur die erfahrt wahrhaftig. usem horrortrip lernender am meischte vo eu könne,soferners zuelönd. ha am meiste usem horrortrip glernt. aber wiso schribi das überhaupt? schliesslich esches wider information. in formation bracht u somit wider e neurosepräger je nach seel wos ufnimmt u ned wahrhaftig u frei fude gedanke. velech willi zvil lüt gseh wosich i öpisem verstricke wos ned müssted. d wahl lit bi üs öb bewusst oder unbewusst. macheds eu bewusst zums neu zcodiere ums wider unbewusst zmache. ja so höre jez uf mit däm intellektuelle, pseudophilosophische quark. geistigi onanie, schnäbi verglich unter d wüssenswahnsinnige!!!
abraxas
administrator
administrator
Beitrag von abraxas »

es gibt aber auch die andere seite, die nichts mit angst zu tun hat. ich hab das mehrmals mitansehen müssen bei anderen, leider. da war keine angst im spiel. das wurde einfach immer heftiger und sie waren weiter weg. die eine rannte in wände und versuchte alle abzuknutschen, eine andere wurde katatonisch, einer verlor mit der zeit (monaten) den bezug zur realität.. man kann sich in seinen gedanken verlieren, und furchtlosigkeit und loslassen ist sicher etwas ganz wichtiges, womit man einen schrägen film verhindern kann. aber eine psychose nur auf die unfähigkeit zur durchlässigkeit zu reduzieren, das scheint mir nicht die ganze wahrheit zu sein. depressionen zum beispiel könne sowohl psychische als auch biologische ursachen haben. es gibt nicht nur das eine, es gibt sowohl-als-auch.

aber wo ich total mit dir einig gehe ist, dass ein schlechter film vermutlich ein besserer nährboden für psychosen und traumatische erfahrungen ist.
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
*Manik*

Beitrag von *Manik* »

I weiss nöd wer da gschrebe hed, aber s checking esch werklech wechtig!

Mis Checking esch emmer so gange: Ech, d Lüüt wo met mers nämed, Umfeld, Location ond we vell ziit das de hesch on schlossändlech dosis!!!

+d gfühl wo mer grad di bi hed sech bewuust si wa mer met sech sälber macht esch au sehr wechtig, wenn mer sech das ned esch nehmt mer vell sache wahr wo mer ned chan zu ordne und verarbeite.

Na minere meinig blibt jede druf hange wos mal tripplet hed, sed echs gseh han esch för mi eifach s droping in droping out game, lehrsch emmer betzt meh ond je nach dem öps cheking g stomme hed od. nöd besch d halt chli beschränkter vörnes zitli :wink:
besde gseh hech wo di s beschränkte abrötsch besch, lehrsch di eifach emmer besser kenne :lol:
In Zeiten von Universeller Täuschung ist das ausprechen von Wahrheit ein Revolutionärer Akt.
industrialsun
Platin Member
Platin Member

Beitrag von industrialsun »

Tatzuwurm hat geschrieben: ja so höre jez uf mit däm intellektuelle, pseudophilosophische quark. geistigi onanie, schnäbi verglich unter d wüssenswahnsinnige!!!
hehe :mrgreen:
ich weiss, dass ich nicht(s) weiss
Tatzuwurm

Beitrag von Tatzuwurm »

mein name ist reporter, finale weisheit... freies mitagessen. ich haaabe meinen anwaaalt bei mir - mir ist klar das sein name nicht auf der liste steht, aber wir müssen diese sweet haaaben, ungs, dreibs *zuckunghab*

psychedelic substance,disstance & preformance

ich mache immerseitensprünge, seitensprünge SEITENSPRÜNGE!! aber leider ist danach immer die gitarre kaputt.die gitarre muahhahahaha ha ha hi hihiihi hi. lüpf d bode damiti cha fische ud musig esch chäs. .. ... ....
battlefairy
Platin Member
Platin Member

Beitrag von battlefairy »

Tatzuwurm hat geschrieben:mein name ist reporter, finale weisheit... freies mitagessen. ich haaabe meinen anwaaalt bei mir - mir ist klar das sein name nicht auf der liste steht, aber wir müssen diese sweet haaaben, ungs, dreibs *zuckunghab*

psychedelic substance,disstance & preformance

ich mache immerseitensprünge, seitensprünge SEITENSPRÜNGE!! aber leider ist danach immer die gitarre kaputt.die gitarre muahhahahaha ha ha hi hihiihi hi. lüpf d bode damiti cha fische ud musig esch chäs. .. ... ....
Bild - :-D !!!!
*singhüpftrallalaa*
Waldgnurpf
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Waldgnurpf »

Tatzuwurm hat geschrieben: überall ghöri vude lüt, ja aber lueg dä dasde ja käs "schlächts fläsh" hesch, süsch chader de das u dieses passiere. all die negativinfos si o wider en unbewusste neurotisierigsversuch wo em unbewusste em momänt vum begriffe vum "o nei, glaube chume schief druf" dä psychotischi gnadestoss versetze.

Liese grad es buech über sälbschthypnose und ei spruch isch seit öppe s'gliche us " Stell dir kein rosaroten elefanten vor "

Doch was macht üses hirni ?

Genau das wos äbe nid söu :wink:
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
bloodflower_of_psy
Gold Member
Gold Member

Beitrag von bloodflower_of_psy »

so ich wett auno so nen frag i drundschtelle zwar vo minere tehory die evt.was drah het
wen ihr mal uf urgoaner achtet bimchake ire körper isch voll uf em autopilot und die irgentwo wos ne gut gat am flüge jetzt han ich überleid wen wer i de psyche isch oder ebeh henge bliebe isch sien körper und sies momentane ich ebefalls uf autopilot und die sind ebe ihn ihre re tripp ebene wos ne guet gat geischtig tät und hends gut aso isch henge bliebe vielicht nur für betroffeni schlim wis de wegetierendie körper gsend was meinet ihr dazue

zum bischpie en kolleg vo mer isch 3 täg nur umeghockt nem aschprechbar und alles zu sich cho isch isch sie erschte wort boah wow geile tripp gsie
losset immer uf eui innere schtimm sie will nur sbeschte für eu
Tatzuwurm

Beitrag von Tatzuwurm »

das esch e interessanti frag. glaub das trifft irgendwo o zue. aber üsi kolektivi wahrnehmig esch nunmal uf raubtierwahrnehmigs-realität usgrichted(meh oder weniger zuminst, bis uf die komische rosa elefante womi gad alache.. hm.. chamer die ächt o frässe? ) :lol: ) u wänn d betroffeni nüm ir lag esch sich sälber zernäre u zusich zluege dän wirter en pflegfall u verwillt imme zwüsche ding. si geist isch glöst si körper ned, dänn zum o si körper zlöse u d realität für sich komplett i allne quantischi faktore neu zkonfiguriere das brücht verdammt vel energie u trainig, hingege nach don juan matus dürfter abdänn wohl en wüssende gnännt werde. dänke 10 vo 10000 wo uf lsd si gsi si usem fänster gumpet, aber eine vu däne 10 hät velecht gad no gschafft drealität zu sine gunste zämsetze u das bevorer ufgschlage esch. es tönt velech schizo, aber en guete fründ vo mir esch uf trip überfahre worde, nume das auto dürne düre esch. das hätne hunesch drusda im nachhinein so wie er mir das gschilderet het. finstofflich u das zum exakte ziitpunkt intuitiv, eifach wilde wosch ned überfahre werde :roll: sdueti drus wänn plötzlich merksch, das drealität eifach es gedanlichs isuggeriets konstrukt esch.
Antworten