ich probiers ieds au...

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
jinjin
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 93
Registriert: Mo 28. Sep 2009, 18:52
Wohnort: am Zürisee

Re: ich probiers ieds au...

Beitrag von jinjin »

ja genau das nervt mich so :( a de ledschde goa isch so en typ neb mi aneghöcked und mir händ afah schnurre. im lauf vom gspröch häder dänn mal so gmeint "wieso bisch du nöd arrogant?fraue wo so usgsend wie du sind normalerwis viel arroganter. und du hocksch da im dreck neb mir und ich han nöd mal gnueg gäld für de itrit da"
kei ahnig wänn ihr d fraue alueged als wäred sie öbis bessers nur willer sie schön findet, solang düends wahrschindli au so als wäreds z guet für dich. und ich denk dass übermittled scho nur vieli mit drinks spändiere, komplimänt mache usw.

(irgendwie bring ich das won ich wot säge nöd so uf de punkt...)
Zuletzt geändert von jinjin am Do 28. Jan 2010, 20:06, insgesamt 1-mal geändert.
Du lächelst-und die Welt verändert sich.
Bobbymarley
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 387
Registriert: So 4. Jan 2009, 19:16
Wohnort: BL

Re: ich probiers ieds au...

Beitrag von Bobbymarley »

Merci Dario! ich hätts nit anderscht oder besser chöne usdrücke !

im dragonfly sin post seit so ziemlich alles was zäge gsi isch i dem ganze thread!
Es sind Kling und Freitag, sie unterhalten sich gerade!
Benutzeravatar
PsyKay
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 111
Registriert: Mi 16. Dez 2009, 17:17
Wohnort: Luzern

Re: ich probiers ieds au...

Beitrag von PsyKay »

jinjin hat geschrieben:ja genau das nervt mich so :( a de ledschde goa isch so en typ neb mi aneghöcked und mir händ afah schnurre. im lauf vom gspröch häder dänn mal so gmeint "wieso bisch du nöd arrogant?fraue wo so usgsend wie du sind normalerwis viel arroganter. und du hocksch da im dreck neb mir und ich han nöd mal gnueg gäld für de itrit da"
kei ahnig wänn ihr d fraue alueged als wäred sie öbis bessers nur willer sie schön findet, solang düends wahrschindli au so als wäreds z guet für dich. und ich denk dass übermittled scho nur vieli mit drinks spändiere, komplimänt mache usw.

(irgendwie bring ich das won ich wot säge nöd so uf de punkt...)
meischtens wenn männer mit dem erreiche dass sie au chli bestätigung überchömid. eigentlich wett mr sich quasi bedanke dass es au schöni fraue gid wo ned nor oberflächlich sind, und jo... meischtens wemmer euch es komplimänt mache, bringeds nur völlig falsch übere.

übrigens.. mini beziehig isch scho wieder im "arsch" :( naja, im arsch chasch ned säge. abers esch eifach zschnell gange und mir bruched beidi gsersch mal chli zyt... naja .. so chas gah... aber wenn sie die richtig isch, wird au die richtig zyt cho. und sowieso.. if you love something, set it free. if it loves you too, it comes back. me als hoffe chani ned... well die frau eifach so brutal esch, vom charakter här... mir verstönd üs blind, nur isches eifach zschnell passiert...

Naja, ich hoffe s chunnd guet :(
jinjin
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 93
Registriert: Mo 28. Sep 2009, 18:52
Wohnort: am Zürisee

Re: ich probiers ieds au...

Beitrag von jinjin »

naja wieso muess mer sich für das, es söt ja sälbschdverständlich si...


ach shit das dued mer leid:s ja gnüsses das öper gfunde häsch mit dem dich blind verstahsch, dass isch doch scho mal sehr schön. und wie das alles wird chönder eu ja zit lah. isch dock ok wänners merked und ei zit lönd und nöd alles überstürzed und kaput möched wo ersch grad agfange häd...
Du lächelst-und die Welt verändert sich.
Dragonfly

Re: ich probiers ieds au...

Beitrag von Dragonfly »

I mues ehrlich säge dasi mittlerwile Goaparties sowieso e dänkbar schlächte Ort finde, um Fraue kennezlehre. I au däm Trubel inne und anduurend muesme sich aaschreie wüu dr Beat im Hintergrund hämmeret. Zuedäm ischme anere Party meistens sowieso nid dä wome normalerwiis isch, ufgrund vo diverse Substanze, wo eim gspröchiger/fröhlicher/euphorischer/glücklicher etc. mache. Zum e Frau kennelehre bruuchi eigentlich vorauem Rueh. Wüu i mues mi völlig uf die Person woni kontaktiere chönne usrichte, süsch bini viu z abglänkt. Es git schiinbar viu Lüt, wo das irgendwie eifach chöi, au, wenn rundume e huere Lärm isch und dutzendi Mönsche im Züg umeschwirre. Aber das chani nid. Für irgendwelchi oberflächlichli Smalltalks goht das scho, aber da i eigentlich immer probiere, es Gspröch möglichst schnäu vom Smalltalk-Stadium wägzbringe (eigentlich hassi Smalltalk!), bringt das nüt für mi.
Es isch eifach e totali Reizüberfluetig, so oder so anere Goa. Usser s isch e grossi Outdoor wome sich noime cha zrüggzieh zum diskutiere.
Benutzeravatar
Sky
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 370
Registriert: So 17. Jan 2010, 21:36

Re: ich probiers ieds au...

Beitrag von Sky »

ich han jetzt siit 4jahr s erst mal es bad gno, über vieles naadenkt, jetzt hani en klare chopf zum schriibe und ich nimm mer jetzt au ziit.

Also da ine gschribe hani eigentli ganz spontan, hett nidemal denkt dass sich so viel lüüt bi mir meldend, ob ernstgmeint oder nid lani ieds mal so stah. Das ganze isch aber leider es biz "usgarted" findi, es isch meh en "mir isch langwilig, luegemer mal was im goaflirt lauft..." thread worde, obwohl ich zu 70% ernsti absichte gha han...
Schlimm isch das nöd, ich han vil lüüt "kenneglehrt" und jetzt weissi vilicht au dasi nid sött scheiss is internet schriibe, dass es schlussendlich immer lüt git wo eim scho kenned und wo denn komisch tüend.
Logischerwiis han ich das nid chönne ahne, d ding hend ihre lauf gno und ich han realisiert, ich muess nid sueche, ich sött finde. Wahrschinlich isches sowiso so, dass vieli lüüt mini aasicht vo beziehig nid teiled, dass si denked ich bin unriif wenn ich mal en usraster han, und so wiiter.
Ich will mich gar nöd elter mache als ich bin, mich au nöd so benäh, es sei denn ich muess irgendwo ine oder anecho womer nur ab 18 zuetritt het.
Suscht bin ich eigentlich würklich ich selber. ich han kantene, mackene, s ein oder andere problem im hier und jetzt und au ide vergangeheit, nöd jede isch suuber. Au nöd jede isch perfekt, es wär langwilig und abnormal.
Vielmals seged mir lüüt "ja du benimmsch dich riifer als die meiste i dim alter...". Das stimmt nöd, ich benimm mich nid mim alter entsprechend, sondern mir selber entsprechend. so wie ich mich wohl fühl, wie ich bin und nid mis ussehe oder mis alter machend mich us. Ufem papier vilicht, nei, bestimmt, aber nöd im lebe.
Ich chann vo mir nöd behaupte ich stahn mit beide bei fest im lebe, chann au nid sege dass ich weiss, was ich wott. Wenn die ziit da isch, denn isch si da und ich wirds früeh gnueg merke. Darum widersprich ich mir öfters, ich wechsle mängisch wies aprilwetter und bin es bitzli "freakig"...
Zu dem thread will ich sege, er dient wahrschindlich würklich nume no zur unterhaltig momentan, ich probier das ganze mal mit dem biitrag wider is ernste z zieh, falls sich öper die mühe macht und das list...
Ich versuech übrigens keineswegs lüüt z "caste", das bin ich nöd, und das wär menscheverachtend uf en art... Es wür mer echt leid tue, wenn sich da öper so fühlt.
Entschuldige chani mi leider nid selber, ihr münd mich entschuldige. Ich chann lediglich sege es tuet mer leid, teilwiis büt ich ebe scho en scheiss..
Und widerhole tueni mi au, aber das hender sicher scho gmerkt...
Was ich sueche weiss ich eigentlich scho, nur mengisch chunnt unsicherheit und es gwüsses gfühl vo verlasseheit ins spiel, alles gaht viel z schnell und am schluss vo de wuche sitz ich scho wieder allei da, ich bin glaubs eifach nöd mit mir im reine, drum find ich mini liebi wahrschindlich no lang noni...
So, und jetzt mal nüme zu mir, sondern zu eu...
Goa-szene, oder wie au immer mer si nennt, d neuziit hippies und glögglimensche ;)
ich weiss dass die einte vo oi sehr sehr intelligent sind, ihr verstönd viel, wo normali mensche nöd verstönd, gnüssend ds letzte stuck vode natur anere outdoor und sind echt die grösste chillers, dash mini meinig.
ich cha mich zu dere szene nöd richtig dezuezehle, naja, vilicht es bitzli. Ich freu mich, wenn ich oi besser chann kennelehre, hoffe, dass dur dä thread im forum die halb szene nid d auge verdrüllt, wenns de name "sky" ghöred.
Es wär schad, ich fühl mich bi de "goaner" wohl ;) ihr sind wahrschindlich die chilligste lüüt überhaupt.
Ich han eigentlich au nid d absicht gha dass ihr jetzt es formular müend usfülle, mine norme entspreche usw... da het d häx recht gha, es isch oberflächlich, au für das müender mi entschuldige.

Demit ich jetzt nöd no stundelang sinnlos irgend öpis daherschriib, no es schlusswort:
Entschuldiget mich für die dumme sache wonich mengisch da ablahn, aber ebe, langeweile verleitet sache ins lächerliche z zieh. und entschuldiget mich au dass ich so viel immer nur vo MIR schriib, will ich eigentlich nöd, aber zum mis verhalte erkläre muess ich de post eifach es bitz uf mich bezieh...
Elpsychedel
Beiträge: 9
Registriert: Do 28. Jan 2010, 11:03

Re: ich probiers ieds au...

Beitrag von Elpsychedel »

=D> Jaa isch wider alles im Lot Sky - chansch chille, du chunnsch mit dem post sicher and Mystica ine, trotz dine U16 ;-)
Benutzeravatar
Sky
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 370
Registriert: So 17. Jan 2010, 21:36

Re: ich probiers ieds au...

Beitrag von Sky »

haha ... ja, wenni denn mal ernsthaft bi, denn scho richtig ;)
Benutzeravatar
FenriX
dj
dj
Beiträge: 121
Registriert: Mi 1. Okt 2008, 15:41
Wohnort: dort wo die Gedanken beginnen zu fliegen...

Re: ich probiers ieds au...

Beitrag von FenriX »

Sky hat geschrieben:haha ... ja, wenni denn mal ernsthaft bi, denn scho richtig ;)
hesch du guat gmacht, frau sky... ^^

nid jedi 16jähig gurra ischs m stand sono langa und ehrlicha text über d situation und sich selber z schriiba... respect.. xD
„Die Erforschung der Krankheiten hat so große Fortschritte gemacht,
dass es immer schwerer wird, einen Menschen zu finden, der völlig gesund ist.“


----------------------------------------------------------------------------------------------

FenriX --------> ~...Pśỹcĥédĕlïc Liberation...~
Benutzeravatar
Sky
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 370
Registriert: So 17. Jan 2010, 21:36

Re: ich probiers ieds au...

Beitrag von Sky »

ich gspür d ironie use fenrix ;)
Elpsychedel
Beiträge: 9
Registriert: Do 28. Jan 2010, 11:03

Re: ich probiers ieds au...

Beitrag von Elpsychedel »

das isch ja, wil si ebe erscht 15ni isch.

wie mir hüt scho glernt händ: je elter dassmer wirt, desto unriifer ;-)

so und jetz ziehni di au nüm uf mitem alter (aber stahne doch eifacht dezue, gfinds blöd z lüge.. das stellt denn au ehner din text wider in frag)
Benutzeravatar
Sky
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 370
Registriert: So 17. Jan 2010, 21:36

Re: ich probiers ieds au...

Beitrag von Sky »

ich wird in 2ehalb mönet 16ni...

aso bitte, ich chann oi e kopie vor ID da inestelle, wenners bruuchet ;)

für mich giltet uufrunde meh als abrunde ;)

also und ieds dörfender mi nüme ärgere, bin schliesslich chlii und unschuldig xD
Individuum
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 142
Registriert: Do 12. Nov 2009, 15:58
Wohnort: Erde

Re: ich probiers ieds au...

Beitrag von Individuum »

Sky hat geschrieben:ich wird in 2ehalb mönet 16ni...

aso bitte, ich chann oi e kopie vor ID da inestelle, wenners bruuchet ;)

für mich giltet uufrunde meh als abrunde ;)

also und ieds dörfender mi nüme ärgere, bin schliesslich chlii und unschuldig xD
was du besch ersch 15ni???

ou shit de witz hät glaub schomal öper da inne grisse :(

viel glück du stück /yo
Benutzeravatar
Sky
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 370
Registriert: So 17. Jan 2010, 21:36

Re: ich probiers ieds au...

Beitrag von Sky »

ui das da ihne macht ja echt kei sinn, de nechst admin wo das list, cha de thread lösche bitte.
das isch unglaublich wie mer immerno chann unernsthaft si.
Individuum
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 142
Registriert: Do 12. Nov 2009, 15:58
Wohnort: Erde

Re: ich probiers ieds au...

Beitrag von Individuum »

eifach unverbesserlich das individuum ](*,)

okay mal ganz im ernst, schöne tegst hesch obedra gschrebe! besch sehr ehrlich gsi und das gfallt mer.
das mit dem "forumniemereschernst"... me muess es möglichschd mit humor ne, well i jedem witz steckt au chli wahrheit ;)
Antworten