Mal eine kleine Frage....

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
illusion
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1112
Registriert: Mo 19. Sep 2011, 08:33
Wohnort: hab ich

Re: Mal eine kleine Frage....

Beitrag von illusion »

McCandless hat geschrieben:Hallo zusammen

Hab mir hier mal ein neues Profil angelegt um eine Frage los zu werden.
Vor ein paar Tagen hat man betreffend Freundin zu mir gesagt:

<< Ich denke, du solltest am besten eine aus dem Goa Umfeld haben, die eine Studentin ist und
eine entsprechende Ausbildung hat, jedoch eine alternative Lebens- und Ansichtsweise hat. >>
gesetzt dem fall, du seiest immer noch auf der suche nach so einer: auf Facebook wimmelt es von dieser sorte /yo die meisten haben an der uni des lebens studiert, können inzwischen sogar kochen, sind supertreu - und das hinterste; aber nicht das letzte: hammer frisuren /happy

hätte man (wer auch immer) mir zu so was geraten, dann hätte ich mir auch so eine geangelt. dafür hätte ich mir sogar ein neues Profil zugelegt crazyeye
there is nothing real outside our perception of reality
Benutzeravatar
Nichtlustig
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 294
Registriert: Sa 22. Aug 2009, 20:10

Re: Mal eine kleine Frage....

Beitrag von Nichtlustig »

Aso ich bi da nöd so oberflächlech...s ussehe wär mer relativ egal...würd so eini halt meh wägem geld neh /bigs
illusion
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1112
Registriert: Mo 19. Sep 2011, 08:33
Wohnort: hab ich

Re: Mal eine kleine Frage....

Beitrag von illusion »

hehe - weisst du noch damals... wake up? das war so später morgen, wir quaselten irgendwas banales, da kam eine kleine, süsse frau auf dich zu und schwärmte von deinen schönen augen. ich musste drei mal überlegen, ob ich dir einen babelfisch ins ohr drücke, damit du ihre sprache verstehst, weil das (gepaart mit ihrem strahlen) übersetzt mindenstens "kommst du mit ins Gebüsch", wenn nicht sogar: "heirate mich!" bedeutet hatte, und ich hätte fast den nächstbesten stock geholt und euch beide ins Gebüsch gejagt, so wie ihr zusammengepasst hättet. ich liess es dann sein, weil ich ein arsch bin, und mich nicht in deine spirituell-göttlichen Angelegenheiten einmischen wollte.

wenn du es noch weisst: SORRY! das war bestimmt keine Studentin, aber genau deine augenhöhe. einfach fürs nächste mal ;)
there is nothing real outside our perception of reality
Benutzeravatar
Nichtlustig
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 294
Registriert: Sa 22. Aug 2009, 20:10

Re: Mal eine kleine Frage....

Beitrag von Nichtlustig »

Bi scho vilfach chli en trottel gsi was so sache betrifft...aber villicht hättis dete eifach nöd so sölle sii...villicht bini nöd parat gsi und ha zersch mich selber chli meh müsse finde demits halt dänn nöd unbewusst zu verletzige chunnt...villicht triff sii ja irgendwänn mal wider...oder villicht bini würkli eifach nur en trottel gsi :lol:
Benutzeravatar
Nichtlustig
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 294
Registriert: Sa 22. Aug 2009, 20:10

Re: Mal eine kleine Frage....

Beitrag von Nichtlustig »

Magsch di no a de biitrag erinnere? Ebe ich und fraue... #-o :lol:
quote="Nichtlustig"]Nur gschnell e chlini Gschicht, wo mer en Kolleg verzehlt hät:

Er hät immer scho de innig Wunsch gha, dass en eifach so e Frau aspricht, will er meischtens z schüch isch gsi zum selber eini aspreche(usser alkoholisiert, aber ja, anderi Gschicht... :-" ). Am Summers End hätten dänn au e recht hübschi und symphatisch wirkendi Frau druf aagsproche dass sie ihn a de letschte party z Rüti gseh hät. Er isch aber irgendwie sonen komische Film am schiebe gsi, dasser gmeint hät, er segi grad ufnere viiiiel wichtigere Mission und isch desinteressiert wiiterglofe. #-o

Lüüt gits... 8-[ #-o :lol:[/quote]
illusion
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1112
Registriert: Mo 19. Sep 2011, 08:33
Wohnort: hab ich

Re: Mal eine kleine Frage....

Beitrag von illusion »

ja O:) ich mag mi no a alli biträg erinnere.

so gseh isch es ebe e seich, will, wemmer jetz defo abgseht, dass eim d entscheidig gar nid so liecht fallt, öb mer jetz mitem füfte elemänt oder mit dere us total recall sell es gschleipf afo, will alli guete dinger drü sind, und glichziitig - so ganz näbebi - no irgendwelli exoplanete vo wiit entfärnte syschtem uf anderi umlaufbahne bringt, demit ines paar Milliarde johr au ditt soöpis wi läbe söll chönne e Chance ha, fühled sich so verpassti potenzielli ehefraue ammene sne verdammt zwoitrangig a. ich hoffe, sie chönd demit läbe /yo mir müends ja au :lol:
there is nothing real outside our perception of reality
Benutzeravatar
Nichtlustig
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 294
Registriert: Sa 22. Aug 2009, 20:10

Re: Mal eine kleine Frage....

Beitrag von Nichtlustig »

Wänd si wider mal gsehsch seischere...ja, er will :-"
illusion
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1112
Registriert: Mo 19. Sep 2011, 08:33
Wohnort: hab ich

Re: Mal eine kleine Frage....

Beitrag von illusion »

:ove:

das wird chli schwierig. ich cha höchstens immaginiere, wie nier wieder zämmefindet. du chöntsch inzwüsche wünsche und fescht dra glaube - und wenn sie sich annähernd starch öpis ähnlichs wünscht, denn chönt das öpis wärde. oder: ich mach mich uf d suechi nach alte pics, und wenn i eis finde, de gohni zu minere kollegin und tu sie als vermisst mälde :-({|= landeswiti fahndig :lol:
there is nothing real outside our perception of reality
illusion
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1112
Registriert: Mo 19. Sep 2011, 08:33
Wohnort: hab ich

Re: Mal eine kleine Frage....

Beitrag von illusion »

tja, die nadel im heuhaufen. vielleicht sollten wir die suche nicht so einengen. am besten, du schreibst einen thread, schreibst ein bisschen wer wie wo was warum, und wenn nichts dabei rumkommt, dann verkupple ich dich anderweitig. weil: die wird schwierig zu finden sein. dafür vielleicht eine andere - auch passende.
there is nothing real outside our perception of reality
Antworten