i de nacht is würkli total überloffe gsii und mit dem sound zämme is mer mängisch chli kriegerisch vor cho; aber es hed ja zum glück gnueg uswiichmöglichkeite kha zum friedlich irgendwo zrugg zieh! outdoor isch dank!! han de morge den defür umso meh gnosse
chlini frag... wie chan mer den dinere meinig nach reagiere wenn es zviel druffnigi lüüd hed?*poca hat geschrieben:hmm..also irgendwie find ichs wichtig zum mal sege, dass diä party eeextrem verstrahlet gsi isch und es zum teil lüt geh het wo ich muess sege sie hend mir angscht gmacht(!)und das irgendwo zwenig reagiert wore isch was das a belangt..
aber häsch scho chli recht... es hed sich den sogar öpper no apöblet gfühlt kha welli grinsend dunne uf de matraze ghöckled bin und e chli umme glueged han... lach, er hed aber kei koks gno (ha denkt nur die fühled sich vomene lache a gfiggt, daher hani schono müsse fröge...) aber ebe... isch die erschd utdoor gsii und bin a ned heilig gsii
jedefalls nomal danke!! ich weiss de ufwand wo ihr betriibe hend sehr z'schätze!!!