OSTERDELIRIUM, 6.-8.4.07

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
ayam
Silver Member
Silver Member

Beitrag von ayam »

also erschdmals han i mi a no schnell welle bedanke!!! vorallem priise sind ja meh als fair gsii! respekt!!! 20 fr iitritt und 10 fr für en drink, das hani also scho lang nüm erlebt!!

i de nacht is würkli total überloffe gsii und mit dem sound zämme is mer mängisch chli kriegerisch vor cho; aber es hed ja zum glück gnueg uswiichmöglichkeite kha zum friedlich irgendwo zrugg zieh! outdoor isch dank!! han de morge den defür umso meh gnosse :-)
*poca hat geschrieben:hmm..also irgendwie find ichs wichtig zum mal sege, dass diä party eeextrem verstrahlet gsi isch und es zum teil lüt geh het wo ich muess sege sie hend mir angscht gmacht(!)und das irgendwo zwenig reagiert wore isch was das a belangt..
chlini frag... wie chan mer den dinere meinig nach reagiere wenn es zviel druffnigi lüüd hed?

aber häsch scho chli recht... es hed sich den sogar öpper no apöblet gfühlt kha welli grinsend dunne uf de matraze ghöckled bin und e chli umme glueged han... lach, er hed aber kei koks gno (ha denkt nur die fühled sich vomene lache a gfiggt, daher hani schono müsse fröge...) aber ebe... isch die erschd utdoor gsii und bin a ned heilig gsii 8-[ O:) :-$

jedefalls nomal danke!! ich weiss de ufwand wo ihr betriibe hend sehr z'schätze!!! :01s
Fantasie ist wichtiger als Wissen, den Wissen ist begrenzt (A.E.)
*poca

Beitrag von *poca »

ayam hat geschrieben:also erschdmals han i mi a no schnell welle bedanke!!! vorallem priise sind ja meh als fair gsii! respekt!!! 20 fr iitritt und 10 fr für en drink, das hani also scho lang nüm erlebt!!

i de nacht is würkli total überloffe gsii und mit dem sound zämme is mer mängisch chli kriegerisch vor cho; aber es hed ja zum glück gnueg uswiichmöglichkeite kha zum friedlich irgendwo zrugg zieh! outdoor isch dank!! han de morge den defür umso meh gnosse :-)
*poca hat geschrieben:hmm..also irgendwie find ichs wichtig zum mal sege, dass diä party eeextrem verstrahlet gsi isch und es zum teil lüt geh het wo ich muess sege sie hend mir angscht gmacht(!)und das irgendwo zwenig reagiert wore isch was das a belangt..
chlini frag... wie chan mer den dinere meinig nach reagiere wenn es zviel druffnigi lüüd hed?

aber häsch scho chli recht... es hed sich den sogar öpper no apöblet gfühlt kha welli grinsend dunne uf de matraze ghöckled bin und e chli umme glueged han... lach, er hed aber kei koks gno (ha denkt nur die fühled sich vomene lache a gfiggt, daher hani schono müsse fröge...) aber ebe... isch die erschd utdoor gsii und bin a ned heilig gsii 8-[ O:) :-$

jedefalls nomal danke!! ich weiss de ufwand wo ihr betriibe hend sehr z'schätze!!! :01s
hm mit wenig reagiert mein ich eifach,dass ich recht verschrocke bin wo mini kollegin am arm packt wore isch, de typ sie nüm los loh het und ich di einzig gsi bin wo het welle helfe und all anderi lüüt nur zuegluegt hend..isch mr eifach recht i gfahre und viellicht hani drum für e wili denn au d stimmig als nüm würkli agnehm empfunde...
aber wie gseit, de morge isch traumhaft gsi..zum mal nid nur nörgele.. O:)
halucinognom
Platin Member
Platin Member
Beitrag von halucinognom »

aaaaaaaah auso diee paaaaardyyyy isch der hammer xi, geile sound, liebi lütlis, es het eifach aues gstummä... usser vilicht chli wenig platz ufem dancefloor....derfür hets uf der strass gnue platz zum abfäädere kha =))
fröiemi scho ufs nächschtä joohr ...
peace
bloodflower_of_psy
Gold Member
Gold Member

Beitrag von bloodflower_of_psy »

die party isch so verschtrallt gsie willk eifach jede dealer det gsie isch und ich has sie scjheisse gfunde voralem weg dem scheiss mit de nadija tja egal :gib: :gib: :gib:
losset immer uf eui innere schtimm sie will nur sbeschte für eu
Domi

Beitrag von Domi »

Auso mir het d party Mega gfauä!!! Hammer Sound u zwägi Lüt!!! Chli weni Platz ir zwöitä Nacht...aber was söus...Peaz+Greaz Domi.
Sarathon
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Sarathon »

Das wo dä Poca gschribe hed isch äbe scho chi so. Ich bin zwar nid a dere Stärneschii Party gsi (will i weiss was mi det erwartet) aber leider triffi settigi Parties im allgemeine immer meh ah. Numeno Droge i sich inestopfe und de no gross goge umeverzelle was mer au alles dinne hed. Mängisch hani sGfühl dass gwüssni Lüüt sGfühl hend, sie segid schaurig geil, wenns möglist vill dinne hend, dAuge vertrüllid und än Stei ziehnd. En Art "hey läck, han im fall scho 3 pille dinne, isch au huere geil".
:-k

Isch schad aber defür immer wider ganz kuhl wemer de äbe doch mal än anderi Party erläbt wo eim lachendi Gsichter begägnid. En Party wo sich ahfühlt als ob än Wuche Ferie gha hettisch und dä Spirit numeno so idä Luft liit :jumper:
Conclusion
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Conclusion »

bin nöd döt gsi, aber wenni die föti aluege hoffi doch dass ihr alli no chönnt grad laufe, hehehe... mol wieder e stärneschii-steilhang-partie gsi was?
und hoffe doch dass sich kein dj dr arsch verbrännt hät weret em uflegge.. höhö...
und dass d'synthies vo de liveacts nid grad volle mit äsche sind dassmer die grad mol chan id flicki gäh.
DarkFee
Beitrag von DarkFee »

Wirklich kein platz zum tanzen. Ich war nur am samstag und vom sound war nur Psycharox hart genug für mich,aber ja das ist persönlich,keine kritik an die andere.Der chill out war geil, ein paar nette leute, aber sonst hat mir die party nicht so gefallen.
Silversurfer604
Gold Member
Gold Member

:-)

Beitrag von Silversurfer604 »

Holas

Bin au nöd gsi, aber ich mag die comments gäge drögeler nöd so wo da postet worde sind. Lönd sie doch neh was wänd, und wenn ihr würkli so Problem händ mit Droge, dänne isch halt en psy event wos halt immer vieli konsumente wird geh eventuell sfalschi für euch momentan. Oder halt sicher die grosse dinger wo mit so was muesch garantiert rächne. Dlüt chönd ihr nöd ändere, nur euri istellig.
Wasser11

Beitrag von Wasser11 »

Ich hab´s auch super schön gefunden!j('=D>')

Für mich, als Mensch aus dem platten Land, war allein die Autofahrt ins Tal total Abenteuer !('8-[')('8-[')
Wir sind am Samstag nachmittag angekommen und da waren noch nicht viele Leudde (wieder) da....die "A"out...ähmm Auto, Outdoor- war also noch nicht soo im vollen Gang.
Die Auto-Invasion ist uns dann in der Nacht entgegen gekommen...Grüsse an der Stelle an die 6,7 Menschen die sich durch unsere Rückfahrt verunsicht gefühlt und uns nach dem Weg gefragt haben! j(':P')

Irgendwie wars wie ein Tagsausflug : )
Ich freu mich schon auch die kommenden Open Airs hier ! : )....dann mit Zelt und viellllllll Zeit in der Hosentasche ('=P~')
Each Raindrop is a kiss from heaven
ayam
Silver Member
Silver Member

Beitrag von ayam »

*poca hat geschrieben: hm mit wenig reagiert mein ich eifach,dass ich recht verschrocke bin wo mini kollegin am arm packt wore isch, de typ sie nüm los loh het und ich di einzig gsi bin wo het welle helfe und all anderi lüüt nur zuegluegt hend..isch mr eifach recht i gfahre und viellicht hani drum für e wili denn au d stimmig als nüm würkli agnehm empfunde...
klar sind so sache scheisse... aber das passiert überall sobald alk und/oder droge im spiel sind! ha das a scho erlebt (a rock konzert, im club, a goas...) und bis jetzt hed no nie wer "ghulfe"... villich wennd d'lüüd wartet zum luege was mer selber macht. aber mer chent ois ja a selber wehre, oder?! glaub wenns ganz heftig wer werde, wered der d'lüüd um dich umme scho unterstüze...
aber erschdmal einmal lieb säge er sell di in rueh loh, denn böös säge und wenn nüüd meh nützt en elleboge in buch oder no radikaler und du bisch de bekloptischdi typ los. den versausch zwar ihm d'stimmig, aber das isch ned dis problem. HELP YOUR SELF

bloodflower_of_psy hat geschrieben:die party isch so verschtrallt gsie willk eifach jede dealer det gsie isch und ich has sie scjheisse gfunde voralem weg dem scheiss mit de nadija tja egal
ich finds ned ganz fair e party als scheisse zbezeichne well anschiinend zviel dealer/droge umme gsii sind... jede konsument isch selber verantwortlich was er i wellne menge nimmt. das dinere kollegin öppis passiert isch, isch wer weiss wer defür verantwortlich. villich sie? villich suscht en depp? aber wohl ned de verastalter!

das hed nix mit em ufwand z'tue wo betriebe worde isch zum für ois es schöns fäschdli z'mache!!!
Fantasie ist wichtiger als Wissen, den Wissen ist begrenzt (A.E.)
Moon Boots
dj
dj

Beitrag von Moon Boots »

So no es chlises Filmli vom Indoor-Bereich woni ufgno han

http://www.myvideo.de/watch/1215757

Deko und de Laser send ja huere geil gsi ;D
Toertsch

Beitrag von Toertsch »

hehe, mer ghörts trotz em luute sound no use: "huere geile leyser"

@ayam:
öb mer en party geil fendt oder doch eher en scheiss, das esch doch en total subjektivi meinig. en schlecht organisierti party chan de hammer si ond en perfekt doreplanti party hingäge weder voll de flop.. jede erläbt zu jeder ziit öppis anders ond die erlebnis mached denn wohl us, dass me en party guet oder eher ned so guet gfonde het ;)

party hani voll easy gfonde. de sound esch abgange ond platz hets huuere vell gha.. nor leider ned uf em dancefloor..
eigentlech hättemer au vor gha chli ztrippe, hends denn aber doch loh sii. chan mer ergendwie ned vorstelle, dass da bsonders geil chonnt be dem gedrängel - aber jedem das seine!

hends denn halt d'nacht dore chli oms füür oder im zelt chillt. ond zom spaziere hets jo wie gseit au gnueg land gha.
Where the hell is Eddi?
Joss
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Joss »

Sara hat geschrieben:Das wo dä Poca gschribe hed isch äbe scho chi so. Ich bin zwar nid a dere Stärneschii Party gsi (will i weiss was mi det erwartet) aber leider triffi settigi Parties im allgemeine immer meh ah. Numeno Droge i sich inestopfe und de no gross goge umeverzelle was mer au alles dinne hed. Mängisch hani sGfühl dass gwüssni Lüüt sGfühl hend, sie segid schaurig geil, wenns möglist vill dinne hend, dAuge vertrüllid und än Stei ziehnd. En Art "hey läck, han im fall scho 3 pille dinne, isch au huere geil".
:-k

Isch schad aber defür immer wider ganz kuhl wemer de äbe doch mal än anderi Party erläbt wo eim lachendi Gsichter begägnid. En Party wo sich ahfühlt als ob än Wuche Ferie gha hettisch und dä Spirit numeno so idä Luft liit :jumper:
schribsch mer denn mal en pn wennd weisch wo sone party lauft??
http://www.schutz-vor-waffengewalt.chBild
*poca

Beitrag von *poca »

brruaa..han mit mine wort nid wölle nebis geg s konsumiere sege, das wör mir nämli nid zuestoh well i selber au nid O:) bin. han nur welle zum usdruck bringe, dass ich e komischi stimmig gspührt han. das isch mis empfinde gsi a dere party.meh nid..
Antworten