OSTERDELIRIUM, 6.-8.4.07

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

auso das findi de scho chlei ungerecht und ke lösig! i ha im winter ke bock mer dr arsch abzfrüre oder 3h düre schnee oder rege z'wate! do wärde eifach wieder die bestraft, wo scho sit jahre liedeschaftlich a partys gö und ihre müll mitnähme- nämlech ig zum bispiel!!
das hat durchus, wenn so wilsch, siini fiisheit für die "unschuldige". jedoch isch das asichtssach; ma chas als straf aluege, wennmer muss e stund umher irre, me chas aber au als gschenk aluege, wennme nach nur einere stund laufe en arschgeile ort mit arschgeile lüüt uffindet! zum en arschgeile ort mit arschgeile lüüt ufzfinde wär ich ja nahezu bereit um die halb welt zreise, da isch 1 stund laufe en meeeega luxus.

sproblem isch doch au chli die party dekadenz:
de partykonsument erwartet en gwüsse standard (shuttle, nöd laufe, überall hundert abfalleimer, gueti musig, geils deko, wenig itritt usw...). ich find eigentlich: hauptsach e geili party und bin dankbar, wenn eus das gschenkt wird (und viel goapartys sind fü mich nach wie vor es gschenk --->gringe ufwand - riise spass, sogar meh als eifach "nur" spass). wenni ämmel lüüt gseh, wo sich ufreged, wells münd laufe, itritt zahle usw, dann frög mi scho zimli.
ayam
Silver Member
Silver Member

Beitrag von ayam »

Kollegoli hat geschrieben:sproblem isch doch au chli die party dekadenz:
de partykonsument erwartet en gwüsse standard (shuttle, nöd laufe, überall hundert abfalleimer, gueti musig, geils deko, wenig itritt usw...). ich find eigentlich: hauptsach e geili party und bin dankbar, wenn eus das gschenkt wird (und viel goapartys sind fü mich nach wie vor es gschenk --->gringe ufwand - riise spass, sogar meh als eifach "nur" spass). wenni ämmel lüüt gseh, wo sich ufreged, wells münd laufe, itritt zahle usw, dann frög mi scho zimli.
hmmm, also ob shuttle oder nicht > gehöre fängs auch zur älteren goageneration (wenn ich mich da so umschaue an partys) und bin daher über ein shttle auch immer dankbar. "die guten alten zeiten" wo man stunden laufen mussten hatten aber schon auch was, dass geb ich zu...

was den aber gute musik, viel abfalleimer und geiles deko mit dekadez zu tun haben soll versteh ich nicht?!
ich geh an partys wegen der geilen musik und drogen machen auch vorallem mit guter musik sinn, unterstütz mit geiler deko :-) aber ich beklage mich nicht wegen den eintrittspreise! bin immer wieder erstaunt wie billig die eintritte sind für den riesen aufwand der betrieben wird (jeder der schon ne ganz kleine party gemacht hat weiss dass auch das ein relativ grosser aufwand ist!) dann nimmt noch jeder seine getränke mit (sprich der veranstalter verdient auch da fast nix)...

das ist ja für uns besucher vielleicht noch cool - aber so macht ein veranstalten wenig sinn und man nervt sich noch viel mehr wenn man am ende einen saustall vorfindet...

vielleicht sollte man einfach die eintrittspreise ein wenig anpassen (min 25CHF für ne kleine 35CHF oder mehr für n grossen Event..) denke dann kommen viele die just wegem dem Drogenkonsum kommen auch nicht mehr und es sind wieder die Musikliebenden unter sich?

ich weiss, nicht jeder geht es sooo rosig und 40CHF für ne Party kann extrem viel sein... aber ich bin auch nicht auf Gold gebettet und naja , verzichten lernen tut auch jedem mal gut
aber die lieben leute knallen sich ja lieber drogen rein als einfach mal genügend geld für den eintritt auf die seite zu legen... das ist bekloppt...

dass ist meine meinung

und n tipp an alle raucher: ich habs mir angewöhnt sogar an ner versifften indoorparty meinen ziggistummel (meist - sind wir ehrlich) in den aschenbecher zu werfen... wir sind gewohnheitstiere > und wenn ich im flash gewohnt bin alles einfach fallen zu lassen , dann mach ich das in der natur auch... wenn ich aber auch im vlub versuche mich immer daran zu erinnern, dann klappt das draussen wunderbar!
wurde auch schon belächelt als ich an ner indoorparty auf aschenbechersuche war; aber wenn ich da den aufwand nicht scheue, dann tu ich es draussen noch viel weniger...
Fantasie ist wichtiger als Wissen, den Wissen ist begrenzt (A.E.)
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Zauberhäxli »

Ha Oli, du bisch eifach dä geilscht, ä Usbildig zum Goaner :lol: :lol:

Jetzt mal ernschthaft:

Ich find sowiso, dass die meischte Lüt wo a Goas gönd oft gar nöd so naturverbunde sind und das vu sich au nöd behaupte sölled. Nur scho die Idee luti bumbum Musig in Wald go z`bringe isch doch nöd sehr naturverbunde. Au mich störts sehr, wenn i gseh, was für Müll das mängisch umäliegt am Morge a dä Partys. Ich bin au scho mängisch go fötzele nach äre Party, für jedä einzel Ziggistümmel han i mi buckt, bis i fascht Rugäweh gha han. Däzue muess no gseit wärde, dass mir würkli gnueg Abfallsäck uf em Platz gha händ, also a däm chas nöd glägge si.

Für mich isch das scho als Chind selbschtverständlich gsi, dass mer kei Müll laht umäligge, egal wo mer isch. Mini Eltäre händ mir das als Chind bibracht, händ mir au chöne begrieflich mache warum das mer dä Müll nöd eifach umäligge laht. Das hät für mich au nüt mit Spiritualität z`tue, schliesslich schmeiss ich dihei oder bi Kollegä au nöd eifach min Müll an Bode.

Ich gah zwar nüm so vil a Partys, aber trotzdem lieb ich die Szene, ich liebs eifach zu so Sound i dä Natur tanze. Äs tuet mer denn umso meh weh im Härz, wenn i so Gschichte ghör. Ich han halt mängisch Angscht, dass irgendwänn mal sowit chunnt, dass mir nüme passt und ich mich nüme wohl fühl a Goas und darum nüme will gah. Genau well ebä so Vorkommnis sich hüfet. Well sich au Themene womer drüber diskutiert oberflächlicher worde sind, well i au nöd wot ghöre wievil Droge eine gfrässe hät.

Jetzt liegts a öis öpis z`ändere. Nöd eifach nur immer motze sondern aktiv dägegä öpis tue. Selber mit gutem Bispiel vora gah und sin Müll nöd umäligge lah. Villicht au mal eine druf ufmerksam mache wänner sin Ziggistümmel achtlos gheiä laht. Vil Abfallsäck a dä Partys ufhänge und eventuell so wies Kokopellis gmacht händ, äs Filmdösli fürd Ziggistümmel bim Igang abgäh.

Da ich sehr sälte a Partys gah, ischs für mich kei alternative Partys nur under widrigschte Umstände zmache. Bin früehner scho gnueg verrägnet worde a Partys, han scho gnueg gfrore i nasse Chleider und bin au scho sicher drü Mal oder meh chrank gsi wäg so Sache. A Partys im Winter mag i au nöd oft gah. Hingegä ä Stund laufe a Party würd mir nüt usmache. Cha doch no luschtig wärde wännd nöd ällei bisch.
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

was den aber gute musik, viel abfalleimer und geiles deko mit dekadez zu tun haben soll versteh ich nicht?!
ja so ischs natürli nöd gmeint gsi. ich han au gern gueti musig und red au scho sehr gern mal mit de lüüt drüber, wieso mit jetz dmusig nöd gfallt und dasses doch schön wär, wenn nöd immer sgliiche laufe wür.

mir gahts meh um das verhalte, dass spartygänger da sii, oft mit emene riise huufe vo erwartige gspickt isch unds doch oft mal vorchunnt, dass, wenn die erwartige nöd erfüllt werded, sich de partygänger ufregt, blöd tuet, sich (unfair, unaständig) beschwert usw.... (die gfühl, die erwartige kennich au vo mir selber, hani au (asatzwiis) gha)

wie gseit, ich kritisier au oftmal d'eintönigkeit vo gwüssi goapartys, was ich voll in ornig find, wennme das macht; aber mich deswege ufrege oder gar beleidigt fühle und dann z.b. mit enere sauerei hinderlah am verastalter eis uszwüsche versueche, isch dann doch was anders.

mit dekadenz meinich eifach die haltig wo ich ämmel beobachte und wo em einte oder andere scho nahezu is gsicht gschriebe staht: "ich bin jetz da und ich will das, dieses und jenes, brings mir! ich bin de partygast und du als partyverastalter musch alles mache zum mich befriedige!" öpe so wie im restaurant, womer will bedient werde. und dekadenti lüüt im restaurant beschwered sich ja bekanntlicher wiis sehr schnell mal wennd bedienig nöd grad sofort da isch, s'esse nöd tiptop, de tisch znöch ame andere staht usw....
ayam
Silver Member
Silver Member

Beitrag von ayam »

@ Kollegoli
oki, so verstah i das scho a!

ich find erwartige halt immer so öppis... well wenn i denke hüüd wird super sound (so vo wege lineup) den bini a enttüscht wenns den nedesoo isch und ich säg das den a mine lüüd!
aber deshalb sägi ja sicherlich ned party isch schlecht, oder bi deshalb bsunders destruktiv... suech mer den halt es paar easy lüüd zum chli schnurre ;-) is ned a so je meh mer a partys geht desdo meh erwartige hed mer (vorallem sound technisch?)

und de mit em reschdi-biispiel häsch mi grad verwütschd/tüpft ;-)
han mi letschdi mal recht gärgered wo i im stress schnell en salat & teller pasta han welle esse. bedinig hed aber lieber all andere tisch putz als mich z'bediene. wo i den endli bstellt han is getränk vergesse gange und wo i nach em salat den mal gfröged han öb i mis getränk den a no bechum isch bedienig beleidiged gsii und hed mi aglueged so im sinn vo "stresschopf".
naja, er hed den sogar vergesse kha was i han welle und obwohl is ihm nomal gseit han hed ers falsche bracht (ha den aber a nix mehr gseit)!
das hed mi recht gnervt! han doch a gued 25 stutz ligge lah für es mittagesse > und den erwart ich halt öppis. a erwart i i de stadt züri das mer ned a nimmt de restaurantbsuecher hed über mittag alli ziit der welt.

isch den das jetzt dekadent? oder sind das erwartige wo mer no derf ha im lebe?

wenns esse ned tipptopp isch säg i übrigens nüüd, aber wenni gfröged wird öbs gued gsii isch, denn bini ehrlich...
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

i dem fall sind das, wenn du mich so frögsch, erwartige wo me vo mir us gern dörf ha. das hat nüt mit dere dekadenz, wo ich agsproche han ztue.
ayam
Silver Member
Silver Member

Beitrag von ayam »

da bini aber froh. :-)
han mi ebe im nachhinein scho gfröged öb i das jetzt alles hed selle lockerer gseh, resp. zviel erwartige kha han... aber ebe, wenn ich en ufrtag a nimm gids a regle wo mer sich draa halte muess und mini chunde hend erwartige...
nola

Beitrag von nola »

Liebi Lüüt
Es bizeli Verstand!!! Bitte nämed in Zuekunft Euen Dräck sälber uf. Er gheit ja au nöd eifach vo sälber uf dä Bodä. [-X [-X [-X
Ich han 2 chlini Chind und säg ene jede Tag si söled Ihren Dräck sälber urräume wos gmacht händ, mängmal nützts sogar. Viellicht söt mer dä Lüüt a dä Partys das au mal sägä, wie chlinä Chind!!!
Ich hoffe das regt Eu es bitzeli zum dänkä aa. :-k :-k :-k
fly high but not to high...
PsyBear

Beitrag von PsyBear »

Ja die degenerierig vor Goa-Szene... Tja das si haut d folge vom "The new Goa"...

Langi Zyt isch 15min bis 2h Party sueche ganz normal gsi. Am schönschte sie aube so cherze belüchteti Waudwäge gsi... Ad de Parties isch vor mitternacht meischtens no Ambient glofe, dür d Nacht de meischtens Goa u am morge zum Sunneufgang PsyTrance... The good old times :)

So ändi 98 het das mit em "The new Goa" agfange... Dä Schrott isch hei si dür d Nacht gschpiut u näh am Sunntig morge meischtens wieder richtige Goa... Vo denn a isches normau worde das mir hei gluegt ersch churz vor sunneufgang anere Party a dscho... D Atmosphäre a Parties isch chaut worde...

Mit em "The new Goa" hets ou immer wie me sogennanti Tourischte gä. Bis uf wenigi wäre mit em aute Sound nid me aus ä stung ar Party blibe u nie me wider cho...

Vilech sötti me Parties organisiere wo vo Mitternacht a Sound im Style vom aute Goa würdi loufe. I gloube nid das ä "pseudo Goaner" 12h SynSun, Lamat, Filteria, Optokoppler, Melicia, Miditec, Digicult, Trinitix, Elec3 würdi überläbe :)
nitrous
Gold Member
Gold Member
Beitrag von nitrous »

PsyBear hat geschrieben: Bis uf wenigi wäre mit em aute Sound nid me aus ä stung ar Party blibe u nie me wider cho...
ja hier, ich zum beispiel. glücklicherweise entwickelt sich die musik weiter.
PsyBear

Beitrag von PsyBear »

nitrous hat geschrieben: ja hier, ich zum beispiel. glücklicherweise entwickelt sich die musik weiter.
Auso du seisch mit Hallucinogen, Pleiadians, Asia 2001, Astral Projection, Transwave, MFG, oder Doof chasch nüt afa...

Nid das es mi würdi störe, grad gar nid, nume möchti sicher si das mr vom gliche aute Goa rede...
Toertsch

Beitrag von Toertsch »

ich wott mol behaupte, dass das phänomen ned nor a goa parties azträffe esch. för mech het das ganze eifach met astand ztue.. ond be eus i de schuel z.B. hebed immer meh d'tööre nöm uf wenn eine hendedra zlaufe chonnt. s'regt mi jedesmol ergendwie uf ond das esch doch au en sach vom astand. ond sowiit ich das metbechomme hets au a anderne ort immer meh abfall ome.
wurde auch schon belächelt als ich an ner indoorparty auf aschenbechersuche war
kollege gänd i de schuel/bem schaffe ame au chli tommi kommentär döre, wenni doch tatsächlech ame ufstoh ond die 5 schrett zom äschi uf mech nemme.
dasch jo voll tomm.. völlig unberechtigt.. aber mer wössed jo, dass mer rechtig handlet =D> ;)
Vilech sötti me Parties organisiere wo vo Mitternacht a Sound im Style vom aute Goa würdi loufe. I gloube nid das ä "pseudo Goaner" 12h SynSun, Lamat, Filteria, Optokoppler, Melicia, Miditec, Digicult, Trinitix, Elec3 würdi überläbe Smile
dasch totali pauschalisierig, gspickt met tolle vorurteil.. chasch doch ned ufgrond de tatsach, dass eine en ziggi eifach in wald rüert uf sin musiggschmack schlüsse.
osserdem gets wohl ken klari gränze zwösche euchem "pseudo" ond "ned pseudo" ond wenn me nor druf luegt, wie eine usgseht, weisch no lang ned, was er so för eine esch. ](*,) hans gfühl, das esch do ned so allne klar, obwohl doch die goaners super toleranti lüüt sölled si.

sorry för chli flame..
Where the hell is Eddi?
PsyBear

Beitrag von PsyBear »

Toertsch hat geschrieben:osserdem gets wohl ken klari gränze zwösche euchem "pseudo" ond "ned pseudo" ond wenn me nor druf luegt, wie eine usgseht, weisch no lang ned, was er so för eine esch. ](*,) hans gfühl, das esch do ned so allne klar, obwohl doch die goaners super toleranti lüüt sölled si.
Ä "Goaner" isch öpper wo gwüsse Respäkt gägenüber dr Natur het (sie Müll nid überal lat la lige), angeri akzeptiert wie si si (solang die niemerem Schade zuefüege) u ä Party gniesse wie si isch, oder hei gö wes ne nid passt... ( Hoffe das sigi nid intolerant oder scho ds höchi Aforderig )

Das mit em Sound wär gloubs es Experimänt wärt :) u geit i die gliche Kategorie wie angeri Vorschleg: Parties im Schnee, d Bsuecher mache d Party sueche, oder me Itritt verlange...
Tamjee
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Tamjee »

vellecht scho chli spoht, aber jo, i ben au dert gsi
han mol denkt frei-sonntig, welli jetz en chlinnere pause han müsse ilegge bis zur nächste party (ca. 1monet)
es hettmer emo scho no racht gfalle, esch gmüetlech gsi am samstig nomittag uf der wese legge und s wetter gnüsse.
i wördmi emol au chli meh freue wenn die ganz party outdoor wäri, aber es esch scho ok gsi, jedem das seine!
aber has doch schad gfunde das ebe, wie scho erwähnt, recht viel abfall umegläge isch... :( bitte liebi lüüt mer chan doch de zigi stummel hende in hosesack due oder so, mer stenkt sehrwarschindli nacher eh nach rauch, oder was weis ich... und abfall kübel wäri jo au no ume
altered
Platin Member
Platin Member
Beitrag von altered »

psybear hat folgendes geschrieben:
Vilech sötti me Parties organisiere wo vo Mitternacht a Sound im Style vom aute Goa würdi loufe. I gloube nid das ä "pseudo Goaner" 12h SynSun, Lamat, Filteria, Optokoppler, Melicia, Miditec, Digicult, Trinitix, Elec3 würdi überläbe Smile
hahaha, psybear, bisch du eigentlich der promo agent vo dene liveacts? vo dine 8 biiträg i dem forum hesch si ämu scho 3 mal ufzellt.

und au de begriff "the new goa" schiint dir zimli wichtig z sii. was eg nid ganz begriffe: imene andere forum hesch du behauptet proggi goa sig "the new goa"

psybear zitat us em proggy oder psy forum:
Sorry Progy-Liebhaber, aber mi chame mit ProgyGOA ("The new Goa" wie me nim am afang so schön gseit het) um die ganzi Wält jage oder emu mindischtens bis zum Outo...
heitt das jetz du seisch proggi sig schuld a dere schlechte entwicklig (müll, gwalt...) i der goaszene?

irgendwie han ich dir nid so ganz folge.

und wenns so wer wie erklärsch du dir denn das zum biispill die vo dir verehrte elec3 au progii goa bzw house möched? nemmli unter em name brisker und magitman.

ich finde dini ussage zimli oberflächlech, unüberleit wenn nid sogar widersprüchlech. (und ig han der verdacht das du progi und fullon nid richtig chasch unterscheide)

ich weiss offtopic...tschuldigung
Dieser Beitrag ist an jene gerichtet die Wissenschaft von Satire zu unterscheiden wissen.

http://www.myspace.com/miniskirtetranger
http://www.myspace.com/schngeist

:-)
Antworten