allerdings wollte ich nicht darauf hinaus
ARIANE & GOAGIL/ in Drebkau/Göritz 16.06.07
- Psydog
- Platin Member

Vorallem am mixtechnische muas ma Beachtig schenka. Wär nid mixe kann, dä isch kein DJ, sondern än Alleinunterhalter!find ein wo uflegt sött me nyd nur drnoch beurteile öb eim dr sound gfallt oder nyd. sondern au em mixtechnische sötti beachtig gschänkt wärde.
Was nützt mi da beschti Sound, wenn er nix verzellt!
So, und jetzt aber wieder zrugg zum Thema!!! (Ariane und Goa Gil in Göritz!)
-
Candyflip
für mi chunnt also au zersch dr sound, und nachhär ersch d'mixtechnik. Aber die richtig guete DJ sind natürlech die, wo beides bringet.
Mit eme DJ wo geili Stück ufleit aber ab und zue en Uebergang verhaut chani sehr guet läbe. Mit eme DJ wo super Uebergäng mixt aber eis Scheisslied nach em andere abloht, chani gar nüt afoh. Ich gang ane Party zum chönne zu guete Lieder abtanze und ned, um jewiils 3-5 Minute druf z'warte, ob dr nächst Uebergang ou würklech guet isch
Und darum, um bim Topic z'bliibe, störts mi au ned so fescht bim Gil, wenn er ned guet mixed. Er verzellt trotzdem sini Story
)
Mit eme DJ wo geili Stück ufleit aber ab und zue en Uebergang verhaut chani sehr guet läbe. Mit eme DJ wo super Uebergäng mixt aber eis Scheisslied nach em andere abloht, chani gar nüt afoh. Ich gang ane Party zum chönne zu guete Lieder abtanze und ned, um jewiils 3-5 Minute druf z'warte, ob dr nächst Uebergang ou würklech guet isch
Und darum, um bim Topic z'bliibe, störts mi au ned so fescht bim Gil, wenn er ned guet mixed. Er verzellt trotzdem sini Story
Das ist auch meiner Meinung nach das Wichtigste - dass der DJ eine Geschichte erzählt (möglichst jedem eine andereCandyflip hat geschrieben:Und darum, um bim Topic z'bliibe, störts mi au ned so fescht bim Gil, wenn er ned guet mixed. Er verzellt trotzdem sini Story)
Ausserdem geht es aber auch darum, dass der Sound unter die Haut geht, dass die richtigen Tracks zur richtigen Zeit gespielt werden und dass man versucht den momentanen Groove der auf der Tanzfläche in die Geschichten einzubeziehen.
-
Tatzuwurm
http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.php?t=6459Tatzuwurm hat geschrieben: so milosz wie war denn eure party? lg m