Zoom findet statt !!! Fr. 10 - So 12 August
- tinu the PsySchlumpf
- Platin Member

- Platin Member

früher hab ich noch viel nach betty bossi gekocht, aber in letzter zeit gib's nur noch spaghetti nature, sonst würde sich noch das gold an der hüfte sammeln und ich könnte nicht mal mehr hüpfentinu the PsySchlumpf hat geschrieben:ROFL, du immer mit diner Betty Bossi Phobie!strigor hat geschrieben:...het mir eifach zviu aprè-ski u betty bossy volk a dere zoom
so gesehen verstehe ich das vollkommen
- It's never too late
Wow... nicht schlecht diese Anti-Zoom kommentare...
Sehr tollerant.... doch! Von wegen komische leute blabla... dachte mal das goa-völkchen sei ein bischen anderst gewickelt.. vieleicht ein bischen un-vor-eingenommen??? Respektvoll anderen "Szenen" menschen gegenüber??? naja, man lernt nie aus...
Muss ich mir nun mein elfchen kappuzen jäcklein und die glöcklein aus dem Schrank holen das ich nicht als Clupper oder was auch immer dastehe? Seit wann ist goa ein modetrend???
oje oje.... der gute alte spirit.... die zoom gibt es schon so lange, wahrscheinlich länger als viele skeptiker von euch an goa partys gehen!
Sehr tollerant.... doch! Von wegen komische leute blabla... dachte mal das goa-völkchen sei ein bischen anderst gewickelt.. vieleicht ein bischen un-vor-eingenommen??? Respektvoll anderen "Szenen" menschen gegenüber??? naja, man lernt nie aus...
Muss ich mir nun mein elfchen kappuzen jäcklein und die glöcklein aus dem Schrank holen das ich nicht als Clupper oder was auch immer dastehe? Seit wann ist goa ein modetrend???
oje oje.... der gute alte spirit.... die zoom gibt es schon so lange, wahrscheinlich länger als viele skeptiker von euch an goa partys gehen!
- altered
- Platin Member

jo jo immer wider die goa-nazis wo gege ali was hend wo nid wie n gnom oder en elfe umelaufed. chani gar nid ernst neh sowas....
eg finds geil das d zoom weder esch, dass se in lungere esch het aber vor und nachteil. der nachteil esch das es en "little zoom" werd und das nie vergliichba esch mitere zoom wo ir nöchi züri würd stattfende. vo demm her isches halt eifach en grossi goa party.
der vorteil esch, das lungere en geili location isch, vill schöner als winti or züri. usserdemm esch scho lang nüt meh gsii in lungere. und lungere isch en heilige ort för gwössi goaner, da dörte es zitli lang die beste partys gstege send (in lungere isch zB s sageumwobene zimmer 31
) .
fendes au lustig das d zoom jetz au en "electro / progressiv floor het. haha hüt goht eifach nüt meh ohni electro...
eg finds geil das d zoom weder esch, dass se in lungere esch het aber vor und nachteil. der nachteil esch das es en "little zoom" werd und das nie vergliichba esch mitere zoom wo ir nöchi züri würd stattfende. vo demm her isches halt eifach en grossi goa party.
der vorteil esch, das lungere en geili location isch, vill schöner als winti or züri. usserdemm esch scho lang nüt meh gsii in lungere. und lungere isch en heilige ort för gwössi goaner, da dörte es zitli lang die beste partys gstege send (in lungere isch zB s sageumwobene zimmer 31
fendes au lustig das d zoom jetz au en "electro / progressiv floor het. haha hüt goht eifach nüt meh ohni electro...
Dieser Beitrag ist an jene gerichtet die Wissenschaft von Satire zu unterscheiden wissen.
http://www.myspace.com/miniskirtetranger
http://www.myspace.com/schngeist

http://www.myspace.com/miniskirtetranger
http://www.myspace.com/schngeist
jo muesch du!! wöu du nämlech ohni nid als goaner zählsch! nei seich- i rege mi au gäng huere uf ab so ussage!!! es het absolut nüt mit dr aleggig ztue, öb öpper im herze für goa lebt oder nid! i wirde emu - wie immer- i jeans und pulli uftauche...souris hat geschrieben: Muss ich mir nun mein elfchen kappuzen jäcklein und die glöcklein aus dem Schrank holen das ich nicht als Clupper oder was auch immer dastehe?
aber ebe, immer eine uf extrem tolerant mache- aber wenns de um d'wurst geit, isch kene vo dene au nume anähernd tolerant igstellt...
Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
-
Musica Boombastica
-
psygnosis/mindsurfer
- Platin Member

z lungere! oh das isch ja mega noch vo mier... hehe... och errinerige chömed uf... anno 02 (magicwarriors orodruin..ersti party z lungere)
hmm aber ehrlich gseid hani chli gmischti gfühl... freu mi zwar das endlich wider mal öppis lauft z obwalde
de wahrschinlichi grund dass wider en party z lungere schönbüehl isch... die hend wider z wenig geld... jaja... aber s argument dazumals vo wege umweltschutz chani ja sowieso nid ernst näh...schad ich hoffe de schöni ort lieded nid wider allzu fest...
natürli bini glich debi und freu mi... vorallem dass es au en elektro/prog floor hed!
gruäss us obwalde
psygnosis
hmm aber ehrlich gseid hani chli gmischti gfühl... freu mi zwar das endlich wider mal öppis lauft z obwalde
de wahrschinlichi grund dass wider en party z lungere schönbüehl isch... die hend wider z wenig geld... jaja... aber s argument dazumals vo wege umweltschutz chani ja sowieso nid ernst näh...schad ich hoffe de schöni ort lieded nid wider allzu fest...
natürli bini glich debi und freu mi... vorallem dass es au en elektro/prog floor hed!
gruäss us obwalde
psygnosis
-
battlefairy
- Platin Member

Hey du, schief, ich au, han au sehr gmischti Gfühl für sonen Event wieder in Lungere (fascht deheime).. eigentli freu mi au dass "dihei" wieder was lauft, aber ebe, who knows how it will end up.. hoffe mit ned ds vill Schade.. ade Natur natürlich!psygnosis hat geschrieben:zhmm aber ehrlich gseid hani chli gmischti gfühl... freu mi zwar das endlich wider mal öppis lauft z obwalde
hmm,psygnosis hat geschrieben:aber s argument dazumals vo wege umweltschutz chani ja sowieso nid ernst näh...schad ich hoffe de schöni ort lieded nid wider allzu fest...
au es Grüessli, vo einre wo no mit vollem Herzli vo,in,um,mit Obwalde isch, aber halt de Eifachheithalber grad in Luzern wohnt..
*singhüpftrallalaa*