bi de summer´s-end-diskussion isch mer wider mal was uufgfalle... immer wider chömed lüüt wo eim druff hiiwiised, dass mer doch die diskussion söll imene andere thread wiiterfühere, dass das doch alles off-topic (miner meing naa s forum-unwort nr. 1) seg, respäktlos de organisatore gägenüber (??) und mir sowieso vill z untolerant mitenand umgeched.
wieso herrscht da ihne so vill angscht vor gwitter? miner meinig naa hinderlönd diskussione womer mues abbräche und verschiebe oder per pm wiiterfühere, erscht rächt dicki luft. ich fänds schön, wämmer da ihne eifach d diskussione chent flüüsse laa, au wänns halt nöd zum ursprüngliche thema ghört, au wänn mal d fätze flüüged, au wänns halt mal scheisse isch und under d gürtellinie gaat.. irgendwänn isch d luft greiniged und all chönd wider fridlich sii und denand ohni groll a de nächste party id auge luege... das hoffi jedefalls..
ich wird da ihne immer wider als ahängeri vo de blüemli-fraktion betittlet (was mi nöd wiiter stört, ich liebe blueme, muamuamua), wili wörter wie liebi und spirit is muul nimm und ane gueti wält glaub. aber im gägesatz zu anderne halti wenigstens mal zoff uus... und jammere nöd di ganz ziit, wänns mal chli deftig wird. villicht söttemer das forum ume fraktion erwiitere? umd fraktion vo de anonyme harmoholiker? hallo, min name isch... und ich bin harmoniesüchtig...
ohni diskussione kei verständnis
ohni verständnis kei akzeptanz
akzeptanz chunt nöd vonelei... mir händ all vorurteil (ich au, siehe oben @harmoniesüchtig...