@schmetterling: isch trurig, wie verchlemter d gsellschaft wird, je ufchlärter sie meint z si. ein chline punkt lüchtet sogar mir i: wenns sones verbot nid gäb (für privati chliialäss), de würd viel meh so zügs stiege à là gartefäschtli, und i weiss nid, öb das all samschtig zuemuetbar wäri. immerhi hani einigi nochbere.
mich kotzts no öppe die a, wenn i merk, dass üs paragrafe uf schritt und tritt vorus sind, und üs immer meh dra hinderet, spontan öpis z mache. es halbs jahr im vorus loht sich chum spontan plane, was vielne ihrere organisationsstimmig übel zuesetzt...minere au.
irgendwie weiss i nid so rächt, öb mer mir s tanze chönt verbiete...viellicht erscht mitere zwangsjacke. sälbscht i dere würdi glaub no versueche, in bewegig z bliebe, was viellicht en zwangs-narkotisierig würd hervorrüefe - hey - nid extra: i schwörs! ok - i gibs uf. immer gäg de strom schwimme isch aschtängend. nur, wenni mit em strom wür schwimme, de würs mir kräftigscht eis zwicke - das chamer am beschte usefinde, wemmer e laufende föhn id badwanne mitnimmt.
zum glück chamer reschpäggtvoll gsetz bräche, au wenn devo abzrote isch.
aber das muess i glaub weder eu no mir verzähle, denn die meischte vo üs bieget d gsetz ehe chli zu eusne gunschte - susch würdemer nidemal je en joint rauche
approppos usland: au im usland wär ich ich...und würd genau glich d hüfte kreise loh - au mit verbot. und wer so dit gsi isch, hani ahand vonere private föttällisammlig chönne gse. wau. muess ja voll was anders gsi si.