Reisefieber 3 - 29.6.-1.7.07

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
PsYch0m0n
Platin Member
Platin Member
Reisefieber 3 - 29.6.-1.7.07

Beitrag von PsYch0m0n »

WOW! Wo soll ich bloss anfangen zu schwärmen...?!?
Dieser platz auf dem schelten ist wohl einer der besten, für eine party von dieser grösse....es bot sich eine wunderschöne aussicht und der boden des dancefloors ist zum abshaken bestens geeignet!
Line-up Freitag + Samstag - EINFACH NUR GEIL!
Die Stimmung war auch wunderbar und seitens der infrastruktur fehlte es an gar nichts!!!
Ein ganz fettes MERCI an die GSG-Crew und an die DJ`s bzw. Live Acts!!!
=D> =D> =D> =D> =D>
Weiter so !!!! Freue mich schon auf nummer 4
ॐ Om Asato ma sat gamaya, Tamaso ma jyotir gamaya, Mrityor maamritam gamaya ॐ
("Das Om führe mich vom Unwirklichen zum Wirklichen, Von der Dunkelheit zum Licht, Von der Sterblichkeit zur Unsterblichkeit")
Tinnitus
dj
dj

Beitrag von Tinnitus »

YEAH!!

Schliesse mich völlig der Meinung von *PsYch0m0n* an. Bin gerade nach Hause gekommen und frisch geduscht. Diese Party werde ich nie vergessen!! HAMMER! Die Deko war richtig geil und zum Line-up gibts nur zu sagen: Die DJs und Live-Acts haben mich auch in Phasen, als mein Körper schön völlig erschöpft war, immer wieder zum Tanzen gebracht.

Die Idee mit dem Frühstück war auch super.

Deshalb gaaaaanz herzlichen Dank an die GoaSpaceGroup und auch ganz besonders an den Bauer.
Alephdesign
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Alephdesign »

ONE LOVE::::::::::-({|= :De2 :ove: :ove: :ove: :ove: :jumper: :ove: :ove: :ove: :ove: :De2 :-({|=:::::Peace------Happieness:-)))) Thank you Gaia for another deeeeeeep insight ;-)
PS_ Merci Gerry und Oli, ihr beide sind eifach immer zum richtige mömänt, an richtige Ort !
Zuletzt geändert von Alephdesign am So 1. Jul 2007, 17:16, insgesamt 1-mal geändert.
In Lak'ech

Tone: 1 - Unity
Sun Sign: NIGHT (AKBAL)
(6th Night of Planetary cycle)

KIN 241 - Red Resonant Dragon

http://www.alephdesign.com
http://www.hotzenplotz.info
http://www.gaiamedia.org
http://www.psychedelic-experience.ch

Bild

Bild
Napf-Zwärgli
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Napf-Zwärgli »

hey sali zäme wow das esch doch weder mol es glongnigs fästli gse eifach toll tolli lüt coole saund lostigi onderhaltige osw han fast nömme könne uf höre schake.

es mega riesigs danke schön at orgs hälfer ond dj`s ond notürli t live acts

so ond etz erholit eu no alli guet ond nice wick
ॐ The Last Maya Dance 21.12.2012 ॐ
Saphira
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Saphira »

Mir hätte es auch super gepasst dort oben auf dem Scheltenpass. Sound, Stimmung, Location und alles drum und drann... Hätte gerne noch etwas länger dort verweilt, aber meine Begleitung war müde und wollte nach Hause gehen. Naja, trotzdem habe ich die knapp drei Stunden, die ich dort war, sehr genossen.
meli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von meli »

jeppa, das isch es absolut cools festli gsi! i has mega gnosse, dass es nid so viel lüüt gha het- es het nie es gstungg oder so gä- absolut agnähm...

dr sound isch eiglech meh oder weniger die ganzi nacht dr haaaammmmmerr gsi! vo tikal bini ehrlich gseit chlei enttüscht gsi- er isch a dr wiehnachte im tscharni besser gsi! aber süsch- chapeau, huere geile sound!!! i ha zwar nid recht möge shake, aber es het huere fun gmacht...

i ha wieder mau d'post düregäh! i weiss, dass i am morge (au i dr nacht... uuuuh, mi kiefer) recht drigseh ha. mi het chli ufgregt, dass me wege dem schief agluegt worde isch und es het sogar lüüt gäh, wo offesichtlich dr gring gschüttlet hei! heinomau, i bi jz über nes johr abstinent gsi, ha am fr erfahre, dass i als zwöitbesti mini lehr bestande ha- de darf me doch wohl au mau gas gäh!!! i ga süsch immer ohni droge a partys- aber das gseht denn (wies immer isch) natürlech niemer!

süsch het mi extrem gfreut, dass i wieder mau viel alti- mau meh mau weniger sympathischi- gsichter a dere party troffe ha! do si plötzlech lüüt näbe mir gstande, woni scho über 6 jahr nümme gseh ha! das het mi mega gfreut...

es fetts MERCI ad GSG, das hend ihr- wie immer- sensationell anebrocht! gueti organisation und mi het ke rappe vom itrittsgäld weh to! GENIAL- so söttis immer si...

Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
Fingolfin
dj
dj

Beitrag von Fingolfin »

Mues au sege.. dasis es total genials wuchend gfunde han.. guete sound, gueti lüüt.. und en meega fett geili location... eifach top...

wür no gern sLineUp namal gseh.. hät ächt no öpper en Flyer oder wo chani das namal go nacheluege....

au vo mir es dankeschön ad GSG-Crew... freu mi scho uf die 4. Usgab...
MilliMatix

Beitrag von MilliMatix »

isch en super party gsie. Danke ver das cool fäscht. hätti es paar fotos aber weiss nit wellem schi schicke??
wenns jemand weiss bite schribe.
HAPPY BOOM
nik
CHÖNND EHR DENN NO?!

Beitrag von nik »

wür no gern sLineUp namal gseh.. hät ächt no öpper en Flyer oder wo chani das namal go nacheluege...
en flyer fendsch do zom abelade:

Vorderseite klein: http://www.goaspacegroup.ch/files/front_small.jpg
Vorderseite gross: http://www.goaspacegroup.ch/files/flyer ... ed_rgb.jpg

Rückseite klein: http://www.goaspacegroup.ch/files/back_small.jpg
Rückseite gross: http://www.goaspacegroup.ch/files/flyer ... merged.jpg

Ich muss also auch sagen, die Sause hat mich durchs Band überzeugt. Ihr habt euch dieses Jahr wieder übertroffen und für meiner Meinung die beste Reisefieber auf die Beine gestellt, seit's den Schelten für die GSG gibt. Was mir besonders gefallen hat:

- Norton PA. Jo, Wale, das ist wirklich was Geiles!
- Infrastruktur: Top. Die Bühne und das Zelt auf dem Floor fand ich hammer... einziger Punkteabzug: der Opel Schriftzug... wenn da wenigstens Volvo stehen würde... ;)
- Proggi-Nacht: für mich absolut passend... darf man gerne als Standard beim Reisefieber einführen.

Hab die Zeit auf dem Platz genossen. Danke allen für die amüsanten Momente. Ich hoffe, niemanden erschreckt zu haben... und dass die Rechnung für euch unterm Strich aufgegangen ist.

ansonsten bleibt mir nur noch eins: PEGEL HALTEN!

hui buh,

nik
Tinnitus
dj
dj

Beitrag von Tinnitus »

MilliMatix hat geschrieben:isch en super party gsie. Danke ver das cool fäscht. hätti es paar fotos aber weiss nit wellem schi schicke??
wenns jemand weiss bite schribe.
HAPPY BOOM
tues doch da ine poste... i bin immer froh um föteli... und schusch chasch ja au en link ageh, wo mr si chan aluege.
spacerabbit

Beitrag von spacerabbit »

@ Meli, du bisch au dert gsi??

ech hät dier gärn hoi gseid. schad.

hammer party gsi. d'details überlohn ich anderne. bin no zimmli fertig.

danke an alli, und an alli sounders. ech han hüt en gwaltige muskelkater. bin scho lang nümme so fertig gsi!
fallt mer fascht schwer, hüt im gschäft nüd de gliiche z'tue. es xehnd alli, dass ich chum no chan laufe, hihi
MilliMatix

Beitrag von MilliMatix »

ja ich deiche mal das die uner goaspacegroup chasch ga alüege. bi nit ganz sicher. han äbe kei eigendi page, vo dem här sende ich di de veranstalter oder so.
git öi scho spaar uner dideldum.ch
viel gspass.
Happy Boom.
Psymäleon
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psymäleon »

Die Party war wirklich von Anfang bis Ende ein einmaliges Erlebnis und hat mir aufgezeigt, dass ich wohl doch wieder etwas häufiger an solche Feste pilgern sollte. Der ganzen GSG und allen anderen Beteiligten kann ich nur gratulieren, organisatorisch hat wirklich alles gepasst. Ein funktionierender Shuttle-Service (wir wurden am Freitag sogar bereits um 8 Uhr abgeholt), gratis Trinkwasser, genügend ToiTois und auch sonst alles bicobello. Dazu eine wunderschöne Location (vor allem auch das kleine Bächlein unten am Hügel), perfektes Wetter, friedliche Stimmung und gute Musik. Für meinen Geschmack hätte man zwar das Musikkonzept noch etwas anders gestalten können, aber das ist schlussendlich Geschmacksache. Ich finde es halt jeweils passender, wenn am Nachmittag und am frühen Abend zur Abwechslung etwas Ambient (oder zumindest Progi) läuft, um sich mit dem Heranschleichen der Nacht kontinuierlich steigern zu können.

Auch wenn ich nur ein paar wenige Forumsgesichter getroffen habe, so fand ich es doch amüsant etwas hinter die Internetpersönlichkeit zu sehen. Und ich habe mir sogar noch deren Namen behalten können (Seitenhieb @ Raumgleiter :wink: ). Auf andere Bekanntschaften hätte ich dagegen verzichten können. An meinen Lieblingspartybesucher: Es ist wohl unter jeder Sau, wenn du eine Frau, die ganz klar mit ihrem Freund an der Party ist (eigentlich auch sonst), mit den Worten ansprichst: hey, wenn du fremdgehen willst, mich kennst du ja jetzt schon. Und du sogar die Frechheit hast, es nicht einmal bei diesem schleimigen, ekligen Anmachversuch zu belassen. Hallo? Wie bescheuert und respektlos muss man eigentlich sein? Zum Glück bin ich nicht so schnell aus der Ruhe zu bringen und habe auch aufkommende Aggressionen ziemlich unter Kontrolle. Sonst hätte ich wohl deutlich machen müssen, dass ich so eine Scheisse nur zum kotzen finde. Nur damit ich mit dieser kleinen Anekdote nicht wieder eine Diskussion Clubber vs. Goaner lostrete: Nein, es war kein Clubber...

Ansonsten war es aber einfach nur friedlich und wunderschön. Danke den sehr sympathischen Zwei, die uns am Sonntag mit dem Auto bis nach Olten mitgenommen haben. So was ist nicht selbstverständlich. Einen Dank auch in eine bekannte, unbekannte Richtung (falls du hier überhaupt mitliest): Vielen Dank für das traumhafte Wochenende mit dir. :-$ :mrgreen: :wink:
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
PsYch0m0n
Platin Member
Platin Member
Beitrag von PsYch0m0n »

No es ganz dicks dankeschön a au die liebe lüt wo so schön tänzlet hei , es hetmi vou mitgrissä !!!
ॐ Om Asato ma sat gamaya, Tamaso ma jyotir gamaya, Mrityor maamritam gamaya ॐ
("Das Om führe mich vom Unwirklichen zum Wirklichen, Von der Dunkelheit zum Licht, Von der Sterblichkeit zur Unsterblichkeit")
Sarathon
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Sarathon »

Frog doch eifach mal da ah: http://www.dideldum.ch tuen mini nämlich au immer det äne schicke. Finds än super Siite.

Auso und zu däm Fästli wotti jetzt doch auno paar Sätzli schriibe, obwohl doch eigentli scho alles gseid worde isch. Denn usser Lobe gits eigentli garnüt zsäge. Danke eifach vill vill mal für die glungni Party. Ich bin nie idä Nacht sonder nur am Tag dete gsi, was mir mittlerwiile eifach immer besser pässlet. Und wenns den no so än schöne Tag isch wie dä letschti Samstig umso besser. Also dLocation eifach dä oberhammer. Det mueni glaub au süst mol go wandere und zälte. Eifach perfekt. Denn sLine-up am Samstig düre Tag-> ja was söli säge.....als obi hett chöne wünsche wie binnere Jukebox. Vo Ahfang ah bis zum Ändli eifach nur GEIL. Infrastrukture top (I 1 Tag zwei mal WC suber putzt und Papier nachegfüllt worde...). Und was natürli gaaanz vill usmacht füren ahgnämi und gnussvolli Party sind Peoples wo debii sind...und das mueni ächt erwähne...so äs ahgnähms Volk hani scho lang nüme dörfe gspühre. Ich glaube jede hets eso dermasse für sich gnosse zshake, dSonne zgnüsse und und und das es än richtig schöni Atmosphere dri bracht hed. Sind ja nid würkli vill Lüüt gsi aber die wo gsi sind....eifach die Richtige. Äs grosses Dankeschön dä Organisatore. Äs isch wunderschön gsi mit eu und wirde dä Tag no lang in Erinnerig ha =D> =D> =D> =D> :01s
Antworten