Sommertanz 26.07.08

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
makau
Silver Member
Silver Member
Re: Sommertanz 26.07.08

Beitrag von makau »

piraña hat geschrieben:sirius fand ich auch speziell. war das der sirius, der vor langer zeit auch sirius war
weil der sirius hier sowiso nichts schreibt, schreib ich mal für ihn...... :)
ja dieser sirius ist schon ewig der sirius ;)

http://www.myspace.com/siriussound

gruss
schlaflozzz

Beitrag von schlaflozzz »

Also ich bin sicherlich au dä Meinig, dass es gwüsse Abfall git, was au völlig ok isch.....aber da was det usserhalb vom Gländ abgange isch, sorry, aber sowas isch nöd aktzeptabel und sowas chasch gar nöd unter Kontrolle bringe ?! Hettet mer Security wo diä ganz Nacht umelauft und jede dezuä zwingt sin Abfall entsorge, denn simer diä böser Organisatore. Wenn aber ad Vernunft und an Astand vo dä Lüt glaubsch, will ja selber nöd eso bisch, ja denn häschs Gschänk. Meine wiä chunt mer ufd Idee vor ä Huustüür go kacke oder sin Abfall ufä Chreisel go schmeisse und eifach überall ? Sowas bringsch nur in Griff wenn diä Lüüt ihagsch, egal obs ufem Gländ oder usserhalb sind....isch das würkli d'Lösig, wenn dich dussä nöd mal meh frei bewege chasch ? I denke wohl eher meh söt chli meh ad Lüt appelierä und dene Lüt mal klarmache, dass es eso je länger je meh nöd goht und sie sich nöd müend wundere, wenns eifach immer we weniger Outdoor Parties git, will kei Gmeind meh sowas toleriert. Mir händ au scho viel Parties gmacht, aber sowas hämer no niä erläbt ! Ich bin zu 200% sicher, dass Clubber ganz sicher nöd verantwortlich sind. Ganz im Gegeteil. Lies doch scho nur mal was a dä Atmosphere vo wägä Müll stoht. d'Lüt sind im Müllbärg fascht scho gschwumme.....hallo ?!

I finde meh cha nöd d'Organisation allei für das verantwortlech mache ?! Wenn jemand kei Astand und Respäkt hät, denn hätter kei...ganz eifach, egal wieviel Chübel usw du ufstellsch !! Ich finds eifach schad, denn da müessti nöd si. Ufäm Gländ isches mir egal, det ischs uf eim Platz und da nähmet mir au in chauf, aber alles usserhalb chamer doch chli ad Lüt glaube und hoffe, dass det au chli Menscheverstand existiert, wenn mir scho Chüble ufstellet !

Ich wot eifach nur sägä, irgendwenn wirds nirgends meh toleriert und irgendwenn wirds keini Outdoors meh gäh, wenn da so witer goht. Es isch ja etz scho es Problem neime no ä Bewilligung zbecho....ischs nöd so ?! Isches denn würkli soviel verlangt sis puff halt nöd ums Auto zmache, sondern fürä as Gländ znäh inä Abfall oder en Sack mitznäh und da diheime entsorge ? Wohl kaum oder ?!
blaues hufeisen
Platin Member
Platin Member

Beitrag von blaues hufeisen »

.......
das gilted für alli, wo's ned nötig hend, ihre - ond zwar ihre eigeti - Müll

z'entsorge.

ich pfiff uf die Karma-Gschicht! Ich muess ned mis eigete Karma

verbessere ond gang ned deshalb de ghüdder vo anderne go ufläse.

Du bisch en ganzi oder en halbi nacht wach, suufsch, tanzisch, was anderi für dich

vorbereitet hend. verzellsch i diine fründe, wie geil die party gsi isch - oder vielleicht

au mal ned so geil gsi isch.

schlussändlich, bisch Du - en konsument. nur konsumiere, profitiere.

Was choschtet dich das, mal 20 oder vielleicht 100 Meter ds'umelaufe ond dich mal

bücke ond dini Finger mit grusigem Zigistängel, Kaugummi, Filter, Nastüechli, Bierteckeli,

Pet-Fläschene, lääre Grip's und Münz ds iisammle? Bisch Du en Parasit oder was?

Au anere Zoom - hätti ned nur im Schlamm, sondern sogar im Dräck chönne schwimme.

Eigentlich, hätti mi müesse fühle wie de Dagobert Duck. Soviel Recycling-Material!

ond es liiht alles vor de Nase. Mänsch, begriff doch äntlich mal, was es für alli andere bedüüted,

wenn du jede Abfall ned in ghüdder rüersch.

Begriifsch es nöd? Bruuchsch du wüürkli, dass dier en ÄXTRA-Security uf dini suubere Fingerli lueged ond

dich zrächt-wiesed? Bruuchsches nöd gäll? Ich bruuches nämmli schwär ned. Aber wäge sertige,

unwillige Individuum müend sich d'Orgs jetzt no gedanke mache, öb es sich lohnt, nächscht johr

nomol en ähnlichi Party ds organisiere.

Ich bruuches schwär ned, euch Abfaller en lektion ds erteile. aber es dunkt mi wüükli,

das es i dere ziit woni a parties gang, immer die gliiche sind, wo's eifach ned begriifed.

Das Abfall - Problem betrifft NED d'Clubber ond au NED Goaner.

Es betrifft die ganz Kultur. Sig's amene Stadtfäscht, amene Jodlerfäscht oder a de Chilbi. Ond chum mer ned mit anderne Länder, wie Neapel!

Ihr möged tanze, kilometer wiit laufe um an en party ds gelange - aber ihr chönd ned 20 Meter

zum Güsel laufe. /yo /happy /color /color /color /color /color /color
take your dress, burn it and come to me. let me be your skin, feel your dream come true, inside you
Lockvogel
dj
dj

Beitrag von Lockvogel »

schlaflozzz hat geschrieben:
Ich wot eifach nur sägä, irgendwenn wirds nirgends meh toleriert und irgendwenn wirds keini Outdoors meh gäh, wenn da so witer goht. Es isch ja etz scho es Problem neime no ä Bewilligung zbecho....ischs nöd so ?! Isches denn würkli soviel verlangt sis puff halt nöd ums Auto zmache, sondern fürä as Gländ znäh inä Abfall oder en Sack mitznäh und da diheime entsorge ? Wohl kaum oder ?!
=D> =D> =D>
12.5. Privat 26.5. Privat 2.6. Benefiz Bern 16.6. Dietikon 28.7. Sedel Luzern (Lockvogel Live) 11.8. Biel 10.11. WE ARE PSYCHEDELIC (Lockvogel Live)

http://soundcloud.com/lockvogel
http://soundcloud.com/chillomanie
http://www.facebook.com/Lockvogel.Simini
Capablanca

Beitrag von Capablanca »

also ich möchte jetzt niemanden angreifen, aber ich finde das ganze Gerede über Clubber und Goaner dermaßen schwachsinnig, dass ich nicht weiß, ob ich da einfach nur mit dem Kopf schütteln oder mich auf diese schwachsinnige Diuskussion einlassen soll.....

Es gibt keine Clubber und keine Goaner. Wer das glaubt, trägt eine dermaßen dicke Rosabrille, dass er vermutlich auf 3 Meter Entfernung nicht zwischen einer Ampel und einem Baum unterscheiden kann.

Auf der Party gab es für mich ein einheitliches Partyvolk wie auf allen anderen Goa-Parties auch - da gab es nicht mal einen Funken Unterschied. Ich habe da keinerlei Unterscheidung zwischen Menschen gemacht, für mich waren sie bunt gemischt und doch irgendwie alle gleich. Deswegen verstand ich Melliandra unbedingte Bestreben hier eine total verblödete Diskussion über irgendwelche Dinge wie Clubber und Goaner zu starten, die es m.e. nur in schwachen Geistern geben kann.

Was ist denn für euch ein Goaner?
Jemand der Dreadlocks hat? (gibt genug davon, die nichts mit Goa zu tun haben)
Jemand der sich Psy-mäßig anzieht? davon gibt es auch genug, die sich in keiner Weise mit der Goa-Szene und der Musik identifizieren, sondern sich einfach gerne vermeintlich passend für eine bestimmte Veranstaltung kleiden, um sich damit als ein Teil des Ganzen fühlen zu glauben.
Die, die ihr als Goaner glaubt, sind einfach nur Menschen, die sich auf eine bestimmte Art und Weise kleiden. Diese Kleidungsart hat es lange vor Goa-Parties gegeben und ist von ihr völlig unabhängig.

Was ist ein Clubber? Jemand, der sich normal kleidet, und eine Sonnebrille trägt? Cool -> ich bin ein Clubber :-)
Das wusste ich gar nicht, bis Melliandra es mir nicht so klar definiert hat :-)

Angenommen es gäbe eindeutig abgegrenzte Clubber und Goaner: ein bloßes Auge wäre niemals imstande einen der beiden eindeutig zu identifizieren, weil diese Zuordnung nur von Innen und nicht von Außen gemacht werden könnte.

Die Party war sehr gut - nein, sie war wirklich außerordentlich gut. 3 Tage danach, muss ich sagen, es war für mich mit Abstand die beste Party in diesem Jahr. Die Stimmung war außerordentlich. Die Menschen waren einfach alle super und der Sound war genial. Und ob jemand Müll produziert oder nicht, hat nichts mit seinem Äußeren zu tun (resp. mit Clubbern und Goanern :-s ), sondern liegt einzig und allein an seiner Einstellung zur Party, der Org. und der Natur. Ich bin auch der Auffassung, dass die meisten, die Müll produzieren, diese Reports und das MF gar nicht kennen, noch sich dafür interessieren.

Also hört doch endlich auf euch hier auf eine Ebene zu unterhalten, die weit unterhalb eures Niveau sein dürfte.

PS:
Auch wenn es nichts zur Sache bringt, wir haben unseren Zeltplatz sorgfältig von allem befreit und haben bestimmt keinen Dreck hinterlassen. Wir waren auch die einzigen die am Bahnhof Hüntwangen-Will geparkt haben, weil wir die Wegbeschreibung so aufgefasst haben, und auch dort haben wir keinerlei Müll hinterlassen.
blaues hufeisen
Platin Member
Platin Member

also waren wir nachbarn @ zältplatz :-D
blaues hufeisen
Platin Member
Platin Member

es sind tatsächlich meischtens die lüüt, wo sich für nüd interessiered usserd für sich sälber.

s'MF isch für mich en gueti basis, zum begrieffe - ond lerne. zum sensibilisiere.

ich finde's no en interessanti konstellation. mier redet über öppis total logisches,

diskutiered über abfall problem ond schlussäntli, interessierts eh kei sau.

aber wenigschtens, hemmer drüber gredt! :lol: so geil. eigentlich wieder mal

ganz perversi konstellation.

das bringx glaub eh nöd will ich amene fäschtli eh total /color /grim /bigs bin ond

denn eifach nümme tuen /yo sondern O:)
Melliandra
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Melliandra »

äm mer chan Clubber und Goaner au dur Öpfel und Bire us duusche, wenn das lieber isch.

Und ich han au nie behaupted dass die einte oder andere am Güsel tschuld sind, es lied
am Mänsch, öb mer was in Güsel rüert oder nid.

De Rescht hersch per PM.

Saludos
*poink*
beppo

Beitrag von beppo »

ok, die location war echt mehr als grenzwertig. secutity an party find ich einfach scheiße.
aber der sound hat´s einfach rausgerissen. hammer! von a-z! viele nette leute waren auch da...

alles in allem: superparty!

merci
„Wenn auf der Erde die Liebe herrschte, wären alle Gesetze entbehrlich.“
Aristoteles
Götterbote

Beitrag von Götterbote »

Zu de unag'nehmerere Sache, wie Abfall oder wie-man-sich-an-Outdoor-Parties-benimmt, isch jetzt glaub scho alles gseit worde. Irgendwie münd mir Vera'stalter eus halt neui Wäg usdänke, um das Problem (oder d'Lüüt) besser in Griff überz'cho. Ich hoffe debi, dass mer da nöd muss uf (no) meh Verbot und I'schränkige zrugg grieffe, sondern dass das immer wieder g'läsene Schlagwort "Respect the nature" nöd nur jedes Mal wieder es Floskle isch. Und ich hoffe, dass die einte viellicht Lüüt druf ufmerksam mached, wo ihre eigeni Abfall eifach im Feld entsorged, oder de Meter zum Äschebächer nöd laufe wönd. Au dass en Füürkünschtler eifach a'fangt d'Deko abz'schniede, wo während de ganze Nacht in müehseliger Arbet uf gspannt worde isch, nur damit er es Plätzli für sini Show het, züügt nöd grad vo Respekt. Danke aber jene Füürkünschtler, wo eus gfrögt hend, eb und wo sie es Plätzli nutze dörfed, um eus no öpis zuesätzlich z'büüte.

Mir hend nämli alli öpis devor, wemmer die paar, wie ich finde, wenige Sache beachtet und berücksichtiged. Mir schadet nur eus nur sälber, respektive de ganze Tanzfamilie, und e Tanzfamilie, wo d'Freud am Glieche teilt, wömmer doch si, oder?

Drum wot ich statt mit wietere Ussage zum Sommertanz doch no es paar Beobachtige und Zitate a'führe, wo ich i dere Nacht han dörfe ghöre, und mir alli wohligi Schauer über Arm und Rugge g'rieslet sind:

Funky Dragon hani zweimal müsse dra erinnere z'gah, damit er sin Flüüger nöd verpasst. So guet het's ihm gfalle. Sini Bedänke im Vorfäld, dass er ja niemer kenne würdi, hend sich im Nu ufg'löst. Er het sich sehr wohl und unter Fründe gfühlt, und heg en Huufe ganz tolli Mänsche dörfe kennelerne. Am Sunntig het er mir nomal ag'lüüte und sich persönlich z'bedanke:
"The best organised party I've ever seen, and how you took care of the DJ's." Er wünscht eus alles erdänkliche Glück und isch natürlich jederziet wieder debi. Ich Schwiezer Debut wird ihm also in beschter Erinnerig bliebe.

Normalerwies ziehnd d'DJs und Live Acts nach ihrne Sets eher schnäll wieder ab. Aber ob Solano, Cafu, Earsugar, Ace Ventura, alli sind sie bliebe solang sie chöne hend und hend mit g'fäschtet.

Liquidsoul: "Sone tolli Party erläbt mer i de Schwiez nur no sälte. Das het Klasse!"

Kara_Maehl & La Baaz sind nur sehr ungern nach ihrem Live Act no a d'Atmosphere. Sie wäred viel lieber am Sommertanz bliebe. Das hend sie mir auch nach de Atmosphere no bestätigt.

Quasimodo/Mondmilch: "Es isch e richtigi Klassezämmekunft gsi, und ich han scho lang nüme so viel schöni Fraue a eim Ort gseh. Mached wieter so."

Ace Ventura het gmeint, dass er sone gueti Stimmig suscht nur no a Parties in Brasilie erläbi. Er het sich us luuter Freud a dem Event sogar es Schwiezerchrüüz-Abziehbildli uf d'Hand kläbt. *jööh!*

D'Fründin vom Tony Voyeur/Solano het gseit, dass sie das die bescht Party gfunde heg, wo sie sich erinnere chönn. (Und ich glaub, sie het doch scho einigi gseh ...) ;-)

Und so chönt ich no ellelang wieteri Ermuetige, Komplimänt und Motivatione ufführe, wo au unzählige Gäscht eus zuetreit hend, eb zu de Organisation oder em Lineup.
Me hend jedefalls alles ge, damit's so usechunt, wie mir eus das vorgstellt hend. Und ich würd säge, für euse 1. Event i dere Grösseornig hemmer das ganz guet ane bracht. Grobi Fehler het's kei ge, obwohl ihr eus zahlemässig würklich überrännt gha hend. Und Fehlerli gits immer, wo mer bim nächste Mal denn ebe nüme passiere lat.

Es riesigs Dankeschön gaht a würklich alli, wo das Wuchenänd zu dem Erfolg werde la hend, wo's worde isch. Und für all die Gratulatione, wo mer würkli spüüre dörf, dass sie vo Herze chömed, und eus s'Gfühl gend, dass mer öpis Guets gmacht hend. Danke au am Wättergott. Mir hend die 3 nächtliche, churze Schauer gfalle, und sogar de churzi Stromusfall hani richtig spannend gfunde. Danke au de Geduldige, wo langi Ziet hend müsse dusse warte, bis sie hend chöne ine cho, wil's halt eifach z'viel Lüüt drin gha het. Es Riesedanke a alli guetherzige Hälfer, wo vor, während und au nach dem Event tatchräftig a'packt hend, und auf bi de Ufruumarbeite bis am Schluss debi gsi sind. Es speziells Danke gaht an Siriuis, ohni de mer das gar nöd so hätted chöne bewerkstellige, sowie am Michi, wo eus rund um d'Uhr betreut het, und defür g'sorgt het, dass de Stromusfall blitzartig wieder behobe gsi isch. Respäkt und Dank für de Höngger Clan, wo die ganz Nacht uf de Samschtig in gröschter Sorgfalt und Geduld ihri Deko ufbaut und Fäde gspannt hend.
=D>
Nöd z'letscht es Danke vo z'Innerscht inne a fierjahreszeiten & SchlaflozzZ für die riesig toll Erfahrig. Trotz vielem ume Geränne, wo mer zietewies würkli am A'schlag gsi sind, hend die vier Tage mit Uf- und Abbau es Meer a guete Gfühl i mir hinterla. Bin stolz uf eu(s). *ähem* =D>

Respekt, fierjahreszeiten's Götterbote O:)
Wer nicht an Wunder glaubt, ist kein Realist.

http://www.fierjahreszeiten.ch/
http://www.goetterbote.ch/
juxeii

Beitrag von juxeii »

servus,

möchte mich bei den orgs auch nochmal recht herzlich bedanken für die im großen und ganzen wirklich gelungene party =D> =D> =D> =D> =D>

musikalisch habens mir besonders martin und solano angetan, wirklch 1a :-"

zum müll ist schon viel gesagt worden. mir fällt dazu auch nicht mehr ein als: manche (v.a. grünschnabel) lernen es nie.
es gab vielleicht zu wenig toiletten für die massen in der nacht. sehe es aber nicht als sooo schlimm an, wenn man sein kleines bedürfnis im benachbarten mais-feld befriedigt hat, denn das soll ja auch gut düngen :-D . nur einige habens dabei nicht geschafft, zwischen den mais zu pinkeln, sondern mussten einfach alles niedermachen. sowas finde ich extrem scheisse!

einziger negativ-punkt für mich war wieder einmal das flaschen-konzept. ist es nicht möglich die getränke in plastik-flaschen zu verkaufen? es ist einfach immer wieder erschreckend zu sehen, wie manche barfuß tanzen, umringt von zig scherben auf dem boden. hinzu kommt dann noch, dass man es in der übermüdung, oder im rausch gar nicht mehr richtig merkt, wenn man die scherbe dann im fleisch hat /aaahh

ansonsten wirklich hut ab vor diesem line-up und der organisation. ihr seid auf einem wirklich gutem weg und ich hoffe, dass ihr euch nicht entmutigen lasst und mal wieder was auf die beine stellt. freu mich schon /happy /happy /happy

greets
Vertrauen ist die größte Selbstaufopferung.
(Friedrich Hebbel)
Omline
dj
dj

Beitrag von Omline »

hello ihr fierjahreslose und schlafzeiten ;o)

danke für die fette party. funky dragon hat mich voll überzeugt, aber nicht nur er! *smile*

und den zaun habt ihr auch sehr gut entschärft. schon anderes erlebt, remember@gommiswald...

hoffe, das ihr diesen "outdoor-club" nochmals bekommt.

beste grüsse
Janosch
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Janosch »

Fotos online auf:

http://www.schlaflozzz.ch/
Unter der Pasta ja ja da liegt der Strand. Komm reis auch du über die Berge ins Mutterland.
Zur Mutter.... Zur Mutter aller Parties....*Badabadaba-Badabadaba*
blocky11

Beitrag von blocky11 »

äs chlisäs filmli dadäzuä... ;-)
http://www.swisssound.ipactive.ch/downl ... z_2008.mpg
(79MB mpg1)

a lot of fun...
Lebe deine Träume, aber träume nicht dein Leben!
Behandle alle so, wie Du behandelt werden möchtest!

http://www.swisssound.ch
bestia_climae
Platin Member
Platin Member

Beitrag von bestia_climae »

ou geil, die bilder hani ja na gar nanig gseh... kuul!
Ewig starr an deinem Mund zu hangen, wer enthüllt mir dieses Gluthverlangen?
Wer die Wollust, deinen Hauch zu trinken,
In dein Wesen, wenn sich Blicke winken, sterbend zu versinken?

Was ich ohne Dich wäre, ich weiss es nicht - aber mir grauet,
Seh' ich, was ohne Dich Hundert' und Tausende sind.

Das ist eben das wahre Geheimnis, das Allen vor Augen liegt,
Euch ewig umgibt, aber von Keinem gesehen.

Keks? ^^ ...amphiphil!

Und bitte, bitte, schaut doch nicht derart ungläubig drein,
Wenn ich euch doch sage, dass Lysergsäurediäthylamid weder meine Zunge benetzte noch meinen Geist umwarb...
Antworten