psycedelic carnival 3 - xtra

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
trudis`tribe

Re: psycedelic carnival 3 - xtra

Beitrag von trudis`tribe »

Tetrahydrocannabinol hat geschrieben:Deko hätte n bissrl liebevoller, übertriebener gemacht werden sollen.. war leider letztes Jahr nicht da mit dem Drachen, darum hab ich mich auf was ähnliches gefreut..

Egal, bin sicher nächstes mal wieder anwesend.. /happy
Also, jetzt muess i schnäll mol was loswerde...

Das s'Deko nöd so gfalle häd fendi schad... Geschmäcker sind aber verschiede ond das esch au guet so.
Es sind leider diversi Sache nöd ganz nach Wunsch gloffe, vorallem mit de Belüchtig vo üsne Objekt. Tja nu, mit dem hämmer müesse läbe.

Wasi aber uf kei Fall so im Ruum möcht loh stoh, esch din Vorwurf vo "liebevoller" @ Tetrahydrocannabinol!
Wer üs kännt, weis dassmer mit viel Härz üsi Objekt machid. Debii sind üs diversi Sache wichtig, z.B. Natürlichkeit, Energiefluss und Usstrahlig...
Mich schmerzt dini ussag rächt...

Anyway... stay tuned and be open.
PLUR Tom
juerg
Platin Member
Platin Member

Beitrag von juerg »

trudis`tribe hat geschrieben:Wer üs kännt, weis dassmer mit viel Härz üsi Objekt machid. Debii sind üs diversi Sache wichtig, z.B. Natürlichkeit, Energiefluss und Usstrahlig...
Ich glaub da mues me eui, nöd emal umbedingt kenne....
sondern eifach offe, für die energie won ihr id Dekos gsteckt händ, sii O:)
wenn me das nöd isch...isches doch gar nöd mögli, die warznäh :-k
(Das isch jetzt voll nöd wärtend gmeint!)

Einigi hännds sicher gspührt O:)
Au ohni viel positivs Feedback...d Freud und dLiebi bi de Herstellig chunnt zrugg und cha ja denn ev. au als belohnig für die viel driegsteckti ziit, aglueget werde...
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.

Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.

***G L O B A L I Z E *** LOVE
Titali
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Titali »

uha, also ich bin jetzt 3 mal gange!
im 2006 hanis nur zum mööge schlächt gfunde und ha abgmotzt @ security, barprise, kommerz etc.!
im 2007 bini när positiv überrascht worde ... mitemne drink oder so *ggg*
und das jahr hanis eifacht gnosse... meh mues halt vorher überlege, wenn meh is palais geit
ir grösste city vor schwyz!
merci a org für dä schön event... bin zwar fast nur im progifloor gsi, aber het gfäägget, trotz
schlächter luft und alag!

/happy /bigs /happy
The Drums don't Stop... Bild
Sakura

Beitrag von Sakura »

Ich find's schad, dass teils Lüüt e so negativi und verletzendi Kommentär ablönd. Händ Ihr eu viellicht au mal überleit was für es bedüütet e so e Verastaltig d'organisiere, Deko her z'stelle und für alles anderi z'sorge? Es isch e uh huere Büez und erfoderet so einiges a Know-How, Team-Work und Durchhaltevermöge. Ich weiss es, will ich au scho Parties im Usland organisiert han.

Und jede wo da umemötzlet söll eifach ma sälber mache, demit er s'pögget! Manno!
Treat people like you want to be treated. Peace, Love & Light!
outland
Silver Member
Silver Member

Beitrag von outland »

Danke für d'nacht bi euch. Ha die paar stündli sehr gnosse und bi de am morge zimmlich müed hei 8-[
Tacha

Beitrag von Tacha »

i hans au super gfonde!! d'nacht het mer zwar soundtechnisch ned 100% zuegseit, aber emmer no gnueg guet zom am morge fasch en chrampf i de bei ha vom umehöpfe /happy
de tag esch denn de hammer gsih. ha mi rechtig wohl gfühlt i all dene happy people ond met so vel platz a dere rieselocation. am schloss send natürli weder die "usual suspects" det gsih wo mer au sösch a de parties atrefft.

s'einzig negative esch de schloss gsih: vel zfrüeh!! het no de ganz tag chöne so wiitergoh.

security esch mer au sehr ufgfalle, vorallem wo es meitli sehr grob zor party us zehrt worde esch. sie het vielleicht scho ehre ateil gha, aber das got eifach ned, das mer das so löst. do het chli me ifühligsvermöge vo siite security secher me brocht.

vele dank a d'organisation för das superschöne weekend wo's eus beschert hend!

=D> =D> =D> =D>
Once you become informed,you start seeing complexities and shades of gray.You realize that nothing is as clear and simple as it first appears.Ultimatly,knowledge is paralyzing.
Being a man of action,i can't afford to take that risk.
*Calvin & Hobbes*
k.h.
Silver Member
Silver Member

Beitrag von k.h. »

Sakura hat geschrieben:Ich find's schad, dass teils Lüüt e so negativi und verletzendi Kommentär ablönd. Händ Ihr eu viellicht au mal überleit was für es bedüütet e so e Verastaltig d'organisiere, Deko her z'stelle und für alles anderi z'sorge? Es isch e uh huere Büez und erfoderet so einiges a Know-How, Team-Work und Durchhaltevermöge. Ich weiss es, will ich au scho Parties im Usland organisiert han.

Und jede wo da umemötzlet söll eifach ma sälber mache, demit er s'pögget! Manno!
ja wüssed mir! susch würded mer nöd so umemotze! drum schiess ich uf so Organisatore vo so "Veranstaltungen" wiä im palais dureziähnd. ihr sind aber trotzdem iglade mal ane goaparty z cho; vilicht chönder ja det was lerne für oii kommerzverastaltige.
Wer die Freiheit aufgibt um Sicherheit zu gewinnen, der wird am Ende beides verlieren!
k.h.
Silver Member
Silver Member

Beitrag von k.h. »

ah ja, und danke für die Zensur mysticalforumcrew
Wer die Freiheit aufgibt um Sicherheit zu gewinnen, der wird am Ende beides verlieren!
abraxas
administrator
administrator

Beitrag von abraxas »

k.h. hat geschrieben:ah ja, und danke für die Zensur mysticalforumcrew
solange du dich anständig verhältst wird dir keiner den mund verbieten. deinen beitrag, in welchem du andere forenmitglieder beschimpft hast, habe ich nie gelöscht sondern unverändert stehen lassen. ich hab dich allerdings verwarnt damals. falls du das meinst. bei weiteren fragen hierzu kannst du mir eine pn schicken oder einen eigenen thread eröffnen.
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
Sakura

Beitrag von Sakura »

@k.h.

Goa-Party heisst sehr viel meh als e Verastaltig a dem viel Lüüt mit luschtige Rastas sind und Bum-Bum-Sound lauft. Goa-Cultur hät i mine Auge au mit Iistellig, Wältaschauig und Individualtität z'tue. Vor allem aber gaht's darum, dass mer Toleranz und Respäkt enander zollt. Aber anschiienend verfüegsch Du ja nöd drüber, so wie's schiint. Schad eigentlich!
Treat people like you want to be treated. Peace, Love & Light!
aura
Silver Member
Silver Member

Beitrag von aura »

also sakura.
säg das mal dene im xtra. HAHA
i've be the garden, you've be the snake.
all of my fruits, is yours to take.
HansSatt0815

Beitrag von HansSatt0815 »

ersht /bigs und dän ](*,) ...also definitiv kei =D> ... [-( abr hey bin ja sho :-# ...

...d party ish MEGA gsi ( :^o )....

...bis die tage... :-"
GLICH WAS DU SEISH ODR DÄNKSH...SOLANG DU SEISH WAS DU DÄNKSH...
gümperli
Silver Member
Silver Member

Beitrag von gümperli »

dän gönd doch nöd id party is xtra....!!!! #-o wänär nachher so müend motzä... gaaaaanz sälbär gschuld!!!!

HÖRED DOCH UUUF UMEMOTZE!!!! michnerv
thedoorman
Silver Member
Silver Member

Beitrag von thedoorman »

k.h. hat geschrieben:
Sakura hat geschrieben:Ich find's schad, dass teils Lüüt e so negativi und verletzendi Kommentär ablönd. Händ Ihr eu viellicht au mal überleit was für es bedüütet e so e Verastaltig d'organisiere, Deko her z'stelle und für alles anderi z'sorge? Es isch e uh huere Büez und erfoderet so einiges a Know-How, Team-Work und Durchhaltevermöge. Ich weiss es, will ich au scho Parties im Usland organisiert han.

ja wüssed mir! susch würded mer nöd so umemotze! drum schiess ich uf so Organisatore vo so "Veranstaltungen" wiä im palais dureziähnd. ihr sind aber trotzdem iglade mal ane goaparty z cho; vilicht chönder ja det was lerne für oii kommerzverastaltige.
also jetzt muen ichs aber langsam persöhnlich näh. wenn mir öppis willsch säge, chasch mir es pn schriebe. und denn tümer wie erwachseni mitenand rede. was meinsch?
SensualSqueak
Silver Member
Silver Member

Beitrag von SensualSqueak »

k.h. hat geschrieben:

aso ich gang 1000 mal lieber is palais zu aphonix wie zumene agrochopf... i will ja mal dini party gse..hets döt en plache,
2 uv röhre, en scheiss alag und noname dj's?? denn machsch ja alles richtig... en party für 10 lüüt irgendwo im wald wo bulle chöme wild kein bewilligung hesch /aaahh das tuet ja der "UNDERGROUND" szene :-k soooo guet.....
mann es isch nüm 1998!!!
nei lüüt überlegget was dir uselönd...
Antworten