ebe drum sött mer sich und sim körper guet luege. jeder isch für sich selber verantwortlich, was nöd heisse söll, dass mer hilf nöd söll aneh. ich meine, öper, wo sich jede tag sini zwei liter bier oder weiss der kuckuck was hinter dbinde schüttet, ja ich glaub, de wird 10 jahr später sini leber klage gspüre... wür mich ja au am liebschte die ganz ziit dermasse gah lah, aber wenni a mini organ und gelenk denke... aua, aua, mein lieber herr schölli
aber zu viel sport isch wohlgmerkt au nöd gad gsund... ebe vreni, s muess halt en usglichne und konsequente lebesstil si, wo mer sich aeigne oder uslebe sött, bin ganz dinre meinig... *doofrumbalancier*
die einte bsuufet sich dbirre leer, die andere kiffed sich s hirni weg, denn gits wieder sonigi, wo zluuti musig losed, denn diejenige, wo vorem fernseher oder compi wie ballön ufgönd, git lüüt, wo sich weghungered, git lüüt, wo ohni präservativ figged... git u viel dummi respektive ungsundi sache... drü stunde ohni schutz ide pralle sunne hogge, unnützigi schönheitsop's, schweri sache umeschleppe, verkohlets esse esse...
da muesch halt luege, dassd dir nöd zviel 'scheisse' atuesch, damit dis lebe viellicht au na i höcherem alter chasch lebe und gnüsse