03.01.09 Höhlenzauber 2

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Re: 03.01.09 Höhlenzauber 2

Beitrag von 604freund/Psykas »

danke dir DAmiro för dis statement... het gnue partys geh wo vel id hose isch und nachere wuche mal so en helfer oder de kolleg vom veranstalter sich mal güsseret het! danke dir do nomol!
also ich hans wie xeit super gfunde dasser do no en ersatzaalag gfunde hend, esch dopplet drunderunddrüber gange technisch gseh...! damn!
hoffe aber ir hend doch no chli öppis verdient (also ohni de verluscht vo technische grät zrechne) damet er muet fassed fören wiiteri chlini schöni party i dere höhli! hoffe nur dass die nid zu oft und vo zu vel orgs gnutzt werd damit si ois na lang erhalte bliibt...wer jo mega schad wenn ergendwelchi amateur leutz dete partys schmeissed, eine los brätsched di ganz nacht und en saustall hinterlönd...!!

danke nomol allne helpers und am chef michi(?) förs organisiere... bis bald im wald... (kulti verträgi leider nid :cry: )
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Samuel
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Samuel »

.... iA
Zuletzt geändert von Samuel am Fr 9. Jan 2009, 09:43, insgesamt 1-mal geändert.
Gnömlii
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Gnömlii »

Samuel hat geschrieben:sorry lüt mir häts nid passt. alles isch zu improvisiert, wäniger partys dafür besser vorbereitet wär besser, denk ich.

Mer cha ned immer Perfeckt sie!und fähler sind do zum lehre.Mer chönnd ämu danckbar sie,das sie öberhaubt en Party gmacht hend.Es isch na kei gleerte vom Himmel gheit.!!unde lieber Improvisiere,als Party absäge!!!!
crazyeye
ॐPeace & Blüemliiॐ
ॐReAdY tO fLyॐ
ॐMasala-Chaiॐ
·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠ meine zeit lass ich mir nicht stehlen - von niemandem ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member

Gnömlii hat geschrieben:
Samuel hat geschrieben:sorry lüt mir häts nid passt. alles isch zu improvisiert, wäniger partys dafür besser vorbereitet wär besser, denk ich.

Mer cha ned immer Perfeckt sie!und fähler sind do zum lehre.Mer chönnd ämu danckbar sie,das sie öberhaubt en Party gmacht hend.Es isch na kei gleerte vom Himmel gheit.!!unde lieber Improvisiere,als Party absäge!!!!
crazyeye
also i verstoh jo de samuel waner meint, well si halt par tag vorher scho eini gmacht hend... allerdings han ichs nid improvisiert gfunde, hetti de geni nid verseit und wer dadur di ander gröber aalag gloffe und mer hetti meh liecht gha... wer alles beschtens gsi und niermet hetti öppis zbemängle gha..!?
oder was meinsch du samuel? was genau isch denn improvisiert gsi?
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Kollegoli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Kollegoli »

aso vor allem am morge hanich das e supper party gfunde... iisy lüüt und sehr geili musig.

ich han dmusig eigentlich immer iisy bis geil gfunde. vor allem händ mir au cyber cycle und de hugo gfalle. die finnischi musig isch voll hammer.

ja das mit de boxe/geni isch wohl scheisse gloffe. ich hoffe ihr mached trotzdem wiiter partys... ich bin au gern bereit snöxt mal chli meh iitritt z'zahle, wenn ihr jetz so voll de finanziell schade händ.

grüess
donat
Gold Member
Gold Member

Beitrag von donat »

i hans ide nacht auned so guet gfunde, bin drum au go penne, und woni am morge ufgstande ben eschs scho viel besser gsi. weniger lüt, d soundalag het kei usfäll meh gha, und de sound hetmer au gfalle. und d location isch hammer geil gsi...
essiggurke
Silver Member
Silver Member

Beitrag von essiggurke »

hmm, i behaupt mal alles woni so dezue denk isch scho xeit worde, zumal isch e party das, wammer drus macht!
und (trotzdem chnorzige afang) ischs eich nu besser worde

das wode luca ufgleit het isch doch s'finnische xi? aber ned vodr sparte suomisaundi? da isch öpe s'einzig subgenre woni nani so definiere cha.. (nunja, oder i find eifa de "rot fade" vodr musig nöd- wo bi mer dihei lauft..) aber de adr party hani usgezeichnet gfunde, so richtig "crunchig"!!!!
When going through hell, keep görkin'.

Gott liess uns fallen, so stürzen wir denn auf ihn zu. [ - F.Dürrenmatt in "Der Tunnel" ]

isn't it easy?

Hagestolz und Heuel Party Corporations präsentierend Flügendi Füessle!
Samuel
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Samuel »

edit: per pm dumm afigge, das chönder..iA
CyclesMusic
dj
dj

Beitrag von CyclesMusic »

Wo mer achosend so um die 4i hani denkt was esch echt das... Aber woni de d hindergründ dezue erfahre ha, hani verstande wiso die boxe unds liecht ned lauft... Mer hend au scho Partys gmacht wo eifach ned so gloffe send wie planet. Au wäge Materialschäde...

ABER :-D Es esch trozdem en geili Party gsi! Esch en super Location! dlüüt sind freakig gsi und dStemmig au.......ich liebe so partys! /color

Mit 2 Stund verspötig hemmer de chönne euses Set Starte! Esch ned ganz eifach gsi d mix nur uf de chopfhörer mache ohni monitore! Und die lingi boxe hed au emmer welle umestöre! Mer hend de zum Glück usegfunde, dass nur de Stecker Wackel gha hed und hend ne metere Schnuer ufebunde :-D und es hed gfunkt!
Aber es hed eus trozdem super mega Spass gmacht a der Location dörfe go Musig mache! Danke no a dere Stell am Michi!

@ Fish: D chopfhörer sind nachem Set vo üs no nebem CD Spieler gläge! aber meh chani der leider au ned Hälfe.

Also danke nomol und bis negstmal mal einisch irgendwo undso...
http://www.myspace.com/cyclesmusic

08.08.2009 Cyber Cycle @ Psycho Tunes Seaside 2 <OpenAir Immensee>

04.-06.09.2009 Cyber Cycle vs Sandman @ Golden Leaves Dance - Trip to the Solarsystem <OpenAir>

19.09.2009 Cyber Cycle @ Party im Wald <OpenAir nähe Horgen>

11.12.2009 Cyber Cycle @ Electric Moonpony Festival III <Jugendkulturhaus Flösserplatz, Aarau>
Dragonfly

Beitrag von Dragonfly »

Ah und übrigens: Het zuefälligerwiis öbber e Wulehändsche gfunde i dr Farb dunkubrun-wiis gspränklet?
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member

leider chli spot, aber do no par wenigi bildli för all wos verpasst hend, oder zum namal in erinnerige schwelge... (click to enlarge...)

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
GrüneElfe

Beitrag von GrüneElfe »

Hello everybody

jo es isch uf jedefall ä hammer party gsi au wenn dä geni usgfalle isch, ich hoff negscht johr isches
2-3 grad wärmer :P
ihr hend uf jedefall alles geh dasmer musig hend.

do chamer nume es ganz dicks dankeschön sege /yo

wiiter so.
/color
Can you see the world behind your eyes...?
aura
Silver Member
Silver Member

Beitrag von aura »

läck bin ich froh bini nöd xi!!!!!
i've be the garden, you've be the snake.
all of my fruits, is yours to take.
CyclesMusic
dj
dj

Beitrag von CyclesMusic »

Au ja no öppis:

De ander DJ wo met mer gsoundet hed heisst Sandman!

Nur als chlini Info :-"
http://www.myspace.com/cyclesmusic

08.08.2009 Cyber Cycle @ Psycho Tunes Seaside 2 <OpenAir Immensee>

04.-06.09.2009 Cyber Cycle vs Sandman @ Golden Leaves Dance - Trip to the Solarsystem <OpenAir>

19.09.2009 Cyber Cycle @ Party im Wald <OpenAir nähe Horgen>

11.12.2009 Cyber Cycle @ Electric Moonpony Festival III <Jugendkulturhaus Flösserplatz, Aarau>
ZWIEBACK
Gold Member
Gold Member

Beitrag von ZWIEBACK »

hmm, ez wirds verwirrend...
also
wele vo eu isch de reti und wele de ander?

und was isch de underschied zwüsche cybercycle und cyclecube

und cyclesmusic isch d zemefassig vo cybercycle und cyclecube oder wa?
Antworten