Klauen an partys (das gibts ja nicht)
-
The Dude
Re: Klauen an partys (das gibts ja nicht)
nönö zersch werded no schöni schiibe gschnitte

wo ich früener a partys gange bin han ich mini täsche immer irgendwo anegleit... eimal isch sogar de ganzi inhalt aso huusschlüssel geld natel verteilt am bode umegläge aber ich han immer wider alles gha. und hüt mueni es buchtäschli neh und immer ufpasse das nüt klaut wird.
isch ja guet a das hani mi gwönt aber das jetz au na deko abgrumt wird und weis ich was alles das isch de oberhammer und eifach trurig.
wie gseh das us i de nechschtä jahr?? Partys ohni deko ohni liechtli ???
ja isch eifach beschissä... klaue isch scheisse und jede wo das macht frisst scheisse und isch scheisse ....
piis
isch ja guet a das hani mi gwönt aber das jetz au na deko abgrumt wird und weis ich was alles das isch de oberhammer und eifach trurig.
wie gseh das us i de nechschtä jahr?? Partys ohni deko ohni liechtli ???
ja isch eifach beschissä... klaue isch scheisse und jede wo das macht frisst scheisse und isch scheisse ....
piis
- Goa_Meitli
- Platin Member

i bi au für peace und blüemli
, aber igendwo isch fertig luschtig. s gäb sicher einigi, dene würs guettue, würdeds mal so richtig eis id fr**** übercho
, dä würeds vilich ufwache und mal afa läbe, überhaupt ersch kapiere, was s läbe alles z büte hät!
(mini meinig...)
(mini meinig...)
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way
Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way
Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
-
Psychobella
- Platin Member

hm...de Thread isch vor knapp 5 Jahr eröffnet worde...würd ja fascht bedüte, dass 'früener' gar nöd alles besser gsi isch
Nun ja, ich bi au de Meinig, dass öppedie es paar hinder d Ohre dene Lüt nöd würd schade, wo nöd wüssed, wo d Grenze sind...Blüemli hin oder her
Nun ja, ich bi au de Meinig, dass öppedie es paar hinder d Ohre dene Lüt nöd würd schade, wo nöd wüssed, wo d Grenze sind...Blüemli hin oder her

Sei das Wunder, das du erleben willst! 
Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!

Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!
-
Zachariel Drachenherz
Man kann auch mit einem Blumenstrauss jemanden auspeitschen, eheehheehePsychobella hat geschrieben:hm...de Thread isch vor knapp 5 Jahr eröffnet worde...würd ja fascht bedüte, dass 'früener' gar nöd alles besser gsi isch![]()
- time wave zero
sehe ich auch genauso wie abraxas hier...dass an goaparties nur die allerliebsten menschen rumwackeln glaubt doch nur, wer alles durch die rosa brille sieht...
dekotücher kamen schon immer abhanden, cases wurden geklaut, etc.
sogar kofferräume von autos werden aufgebrochen und die plattencases daraus geklaut. alles schon mal dagewesen.
ich habe auch länger als 10 jahre die rosa brille getragen und alles total anders gesehen als es in wirklichkeit ist. und sogar mit dem klauen konnte ich jahrelang einigermassen gut umgehen. ich hab mich immer mit dem karma beruhigt - also so eine opferstellung: wenn ich was verloren hab, dann wird es schon anderswo einen energetischen ausgleich geben und ich kriege es energetisch zurück.
jo.
oder auch nicht...besonders auf den nerv geht es, wenn festplatten geklaut werden, wo man sein ganzes zeug abgelegt hat. ist schon krass. wobei ich das noch nie in der schweiz erlebt habe und sogar beim letzten mal wurde ich ein bisschen kritisch gesehen, als ich mein laptop im kofferraum besser verpacken wollte. anscheinend passiert das nicht so oft in der schweiz.
naja, ist schon beschämend. vor allem schämt man sich vor sich selbst : wieso hat man so viele jahre alles durch rosa brille gesehen und sich realitäten eingebildet , die zu utopistisch sind...
jedenfalls, zur zeit fühle ich mich gefährdeter auf " goaparties" als in der u-bahn in berlin nachts um 3 uhr. mit einem wort, ist mir zu gefährlich geworden alles. zu mainstream die parties. in wirklichkeit habe ich da nichts verloren mehr. time to break the red glasses.