WAKE UP 10 : 11.7.09 ir Forch

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Capablanca

Re: WAKE UP 10 : 11.7.09 in Forch

Beitrag von Capablanca »

Wir waren am Samstag-Abend die ersten Besucher und sind erst gegangen als der Sound endgültig aus war. Die Party, die Deko, der Sound, die Anlage und die People waren phänomenal.

Einen besonderen Effekt hatte der nahezu magisch wirkende Wald hinter der Bühne, mit den Hängematten und Lichtern (die den Wald beleuchteten), den Kerzen, den verirrten Gestalten und lustigen Begegnungen - insofern man überhaupt von ihm wusste. Das Paradoxe war, dass, wenn man hinter der Bühne im Wald sich aufhielt, die Party nicht mehr zu sehen war. Man sah zumindest keine tanzenden Menschen und keine Deko mehr und trotzdem war man mitten drin. Man hörte und fühlte sie am ganzen Körper, war nur Meter von ihr entfernt; der Sound und die Bässe schienen hinten noch tiefer und klarer zu klingen.

Musikalisch war es bisher meine beste Proggi-Party, zumal in der Nacht aber auch tagsüber nie ein zu lahmer Sound gekommen ist. In der Nacht liefen stellenweise auch schnellere (über dem Proggi-Durschnitt) Tracks, was sich finde ich für eine Nacht gehört.

Alles in allem ein großartiges Event. Besten dank an die Orgs und Helfer. Ein tolles 10jähriges Jubiläum =D>
essiggurke
Silver Member
Silver Member

Re: WAKE UP 10 : 11.7.09 ir Forch

Beitrag von essiggurke »

@ atombrot
haha, ja höchschtwahrschindli scho!! bi mir isch na chli zfesch morge gsi, zum wüki schnalle, wer da gnau verbiispazottlet. aber negst wuchenend eventuell denne auf ein neues?

hmm.. andererseits e frag ad org, insofern die da tüchtig mitlesend: hend ihr irgedwelchi nachwürkige vo de lutstärchi während de nacht gspürt, so buessemässig oä? (mit usnahm vo de kopfhörerlutstärchi am morge..) het mi zmindest i de dunkle stunde so dunkt als ghöri's selbst i mim nachbarwiiler e chli suuge..
When going through hell, keep görkin'.

Gott liess uns fallen, so stürzen wir denn auf ihn zu. [ - F.Dürrenmatt in "Der Tunnel" ]

isn't it easy?

Hagestolz und Heuel Party Corporations präsentierend Flügendi Füessle!
Nejalan
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Nejalan »

bin ersh am morge am achti aachoo...früsch usgschlaafe und topfit, d'musig hett mi gad mithüpfe lah und ha mega fäscht ghaa...bises mi umghaue hett vo dä schlimmere sorte...va zwei gläser wiiswii ingtus gha, wasi susch ansiich guet verträäge, us heiterem himmel ischmer aber huere komisch worde plötzlich...bi nümä druuschoo plötzlich und isch mer abartig schlächt und schwindlig gsii. aso bini in wald hindere, da hätts mi zeersh mal glupft und nachher hani komatösi 5 stund gschlaafe...woni vrwachet bin ischs mer nid vill besser gange...d'party isch vrbii gsii und mir himmeltruurig. frög mich jetzt es bitz, wiesoo dases mir so verreckt schlächt gange ish. sind au es paar so komischi type mal ganz churz um mis gsöff umegstande...has dänn abr ganz schnell zu mir gnah und mines erachtens recht guet ufpasst....leider hani d'vermuetig, das mir irgendöpper was is getränk gschmisse het, will ich konsumiere sush nüt a partys, und weiss, dasi vo so wenig alkohol sicher kei bewusstsiislükene bechumä...

kein vorwurf a niemert. isch mini eigeti schuld, das ich nid ufpasst han. wett aber ad allgemeinheit appelliere, passed uf uf eues getränk und a die, wo gern droge verteiled, bitte informiered doch d'lüüt vorher... /frage

wär gärn länger umeghüpft zu dere shööne musig

achya genau...

hätt villicht öpper mini schueh atroffä? sie sind mer devoogloffe und obwohls nümme so würklich tragbar sind, hettis us gwohnheit gern wieder zrugg...usserdem sind bi dene schueh na es paar verlöchereti bruuni wullestulpe gsii...
namal zu de schueh sind valbschueh so bruun, bitz kariert, hinne am absatz chli verschmolze ^^

also falls sie öpperem id arme gloffe sind...mäld di doch :)

schööös tägli wünsh ich eu...bis bald im wald
Warum in die Ferne schweifen?
Sieh, das Gute liegt so nah.
Lerne nur das Glück ergreifen,
denn das Glück ist immer da.
Gnömlii
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Gnömlii »

Psychobella hat geschrieben:Euis isch uf em Abeweg nur es sehr netts Ehepaar begegnet, ohni desse Wägbeschrieb mir nie uf em Parkplatz acho wäred. !

Ja bes froh Bella,wo mer abegloffe sind,isch voll die riese szene gseh mit zivis sie hend gad eine usenand gno,de hed den welle abhaue alli sind em durr de wald nachegrennt schnitzeljagt olee den hends ne weder gha den esch en riese chaschdewaage cho und und und,mer hend zum glöck chönne dra verbi laufe da sie mega beschäftigt gseh sind mit desem,die hend sich sogar nu abgschlage sososo gewalt im wald najaaa.......

ps feins getränk hesch debi gha hihi
ॐPeace & Blüemliiॐ
ॐReAdY tO fLyॐ
ॐMasala-Chaiॐ
·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠ meine zeit lass ich mir nicht stehlen - von niemandem ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠
u.s.l.

Beitrag von u.s.l. »

progi rockt 8-[ s gsöff vode vreni au :oops: es het aber au sini nachteil gha, das gin und so plötzlich gratis gsi isch, wils gwüssi lüt nideso mit sini gränzene kenne hend und schnellemal ihri ehscho vorhandne natürläche agressionspotenzial nideso im griff. zum glück gits komiker, wo d lag mängisch chli chönd entschärfe :-s

das mit dem uf sis trinke ufpasse isch sone sach - ich loh mis züg teilwiis au chli schnell mal us de auge. mängisch läri au e halbi fläsche us, wenn mer nümm so sicher bi. das bini mir schuldig. es chönt glaub niemer so guet uf mich ufpasse, wie ich sälber. en schweinerei wärs trotzdem. und d wält isch glaub au no nie heil gsi.

also: lueged uf eu (und chli uf anderi) und bis baldemale
Enoki
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Enoki »

Wow, das isch e gewaltigi Party gsi! Het nöd dänkt, dass so viel Lüt det sind. D'Location isch super und d'Lüt hend mit ihrem Lächle e tolli Atmosphäre anebracht. De Sound isch in Ornig gsi, er het ide Nacht villicht chli chräftiger chöne si :De2
Aber im Grosse und Ganze geile Progi!
psylos

Beitrag von psylos »

Danke allne Gäscht wo cho sind... Ihr händ eus total überrännt........ /stop will eigentlich isch suscht d' Wake Up nur immer vo ca. 200- 300 Lüüt bsuecht worde... Alles i allem hämmer Glück gha, dass nüüt gravierends passiert isch O:) ... Und all eusne DJ's es Grosses Lob =D> ........ ihr händ hammergeil g'rockt... Für alles wo organisatorisch nöd so klappt hätt namal sorry... Mir sind ja bloss 4 Brothers gsie, wo wiedermal es Fäschtli händ welle mache n-smile_2721.gif n-smile_2717.gif ........ Danke natürlich au a eusem Staff.... mir sind alli voll überfordert gsii und händ g'chrampfet wie die blöde........Aber alles in allem händ mirs de Hammer gfunde............. und mal luege, was für Konsequänze no uf eus zue chömed.... :-( ... Ville Dank namal, allne wo deet gsii sind... You're great......... The Brothers
mondi

Beitrag von mondi »

Heidihöööö Heidioooo

mir hat die party meeegaaaagut gefallen =D>
der sound spitzenklasse, die deko vom feinsten /happy
viele nette leute kennengelernt /grim

es hat alles gepasst O:)

wunderbar /doof
Einmal selber sehen ist schöner als hundertmal von anderen hören
Nonius

Beitrag von Nonius »

wahuuuuu hammer gsi /happy
isch ja klar das nöd alles 100% super lauft wenn me lüt als erwartet uf em platz stönd...
und trotzdem findi händ brothers das guät gmeisteret =D>
danke allne wo cho sind und natürlich am wake-up team
hät mega spass gmacht dörfe sounde /bigs
ich hans gnossä /happy /happy /happy

liebi grüässs
psylos

Beitrag von psylos »

PS: Föteli gits uf Facebook.... Wake Up 10........ Vill Spass bim aaluege....
nexus
Platin Member
Platin Member

Beitrag von nexus »

RäTsCh DäTsCh RäTsCh DäTsCh ohni end..... abr geil xi! crazyeye
Liebe Respekt Anarchie
handtuch
Gold Member
Gold Member

Beitrag von handtuch »

psylos hat geschrieben:PS: Föteli gits uf Facebook.... Wake Up 10........ Vill Spass bim aaluege....
hmm... keni fotos druf ;)
DON'T PANIC !
Goa_Meitli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Goa_Meitli »

handtuch hat geschrieben:
psylos hat geschrieben:PS: Föteli gits uf Facebook.... Wake Up 10........ Vill Spass bim aaluege....
hmm... keni fotos druf ;)
ha scho gmeint, es lit a mir/mim laptop...
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way

Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
psylos

Beitrag von psylos »

Probierets wäg de Föteli mal unter Wake Up Brothers, vergangene Veranstaltungen, Wake Up 10... so Müessti das Klappe....
Capablanca

Beitrag von Capablanca »

da ich nicht vorhabe mich in absehbarer zeit bei facebook anzumelden, werde ich wohl die photos nie sehen :? n-smile_0623.gif
Antworten