Summer Never Ends Festival 31.07.-02.08.2009

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Anunnaki

Re: Summer Never Ends Festival 31.07.-02.08.2009

Beitrag von Anunnaki »

crazyeye yeah isch numeno fett xi!!! /yo de sound uf em mainfloor hätt chli dörfe lüüter sii... aber isch Bombe Party xi thx " rona, OK, Helfer Freaks and Artists!!!¨S esch voll zum /ohaa xi!

Weiss öpper was für sound vom donnstig uf e friitig im zelt gloffe isch? so schnelle psy ca. 170-200 bpm...

cheers anunn
Enoki
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Enoki »

Wow, was für eine Party!!! /happy
Danke an alle Helfer und Organisatoren, für ein so tolles, unvergessliches und phänomenales Erlebnis!

Was mir besonders gefallen hat: Soundanlage, Lasershow, Duschen, Infrastruktur, Sound, Menschen...und und und

Der einzige negative Punkt, den in im Vergleich zum letzten Jahr gefunden habe war der Sound auf dem Hang (hügeli).
Da sich der Sound von beiden Floors dort oben vermischten, war es schwierig für mich dort zu tanzen. Letztes Jahr hörte man dort ja nur den Mainfloor.

Noch ne Frage, wie hiess der Track am Samstag morgen mit dem geilen Gitarrensolo? (von cosmosis) oder war das Improvisation?^^

Gruss
Veegus
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Veegus »

Noch ne Frage, wie hiess der Track am Samstag morgen mit dem geilen Gitarrensolo? (von cosmosis) oder war das Improvisation?^^
Ich glaube du meinst das lied Martian Blues von der CD Psychedelica Melodica
nitrous
Gold Member
Gold Member

Beitrag von nitrous »

so, halbwegs ausgeschlafen.. jawohl, es war einfach sensationell! grossartiger geht's wohl kaum mehr. herzlichen dank allen beteiligten und besuchern für die wunderbaren drei tage im bündnerland!

adie merci und bis zum nächsten mal..
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member

Beitrag von 604freund/Psykas »

weiss jemand wieviele leute denn dort waren? ähnlich wie letztes jahr oder warens doch einiges mehr?
also wenn 9/10 der szene dort waren... :-k .... O:)
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
ZWIEBACK
Gold Member
Gold Member

Beitrag von ZWIEBACK »

wuchenendbefürworter hat geschrieben:Wow!

Wenn man plötzlich auf einem recht krassen Trip ist, obwohl man keinen konsumiert hat, sprich, auf einem Trip, wo man plötzlich überall Zeichen sieht, einem jede nur denkbare Emotion innerhalb von vier Tagen durchschüttelt, wenn die Abfallkübel so zahlreich sind und dies schon fast als Kunstwerk betrachtet werden könnte, wenn dadurch der ganze Platz - angesichts so vieler Leute - quasi abfallfrei bleibt, dann muss wohl irgendetwas...
...in deinem Drink gelandet sein! /color
XGuNaX

Beitrag von XGuNaX »

@Anunnaki
170-200 BPM mhhh...
De einzig wo an dem Festival so k'riggelt hät, isch Vibracoustic ksi !!

http://www.myspace.com/vibracoustic

http://www.myspace.com/djdarkacoustic
deepblue71425

Beitrag von deepblue71425 »

sommer end 09

ja das war ein geiles fest. aber mich verwunderts warum alle auf den securitys rumhacken.vielleicht war es einmal zeit dem drogenkonsum entgegen zu setzten um die gäste mal zu erinnern wie offen und hemmungslos ihr verhalten ist.sollen junge wirklich mitbekommen wie offen alles abläuft?
ich weiss auch dass sie einen ganz guten job gemacht haben.

lg dan
Flying_Fish
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Flying_Fish »

=D>

danke!
Seli

Beitrag von Seli »

so i has versproche.... tadaaa hie isch mi erst bitrag!:)

woooow es isch eifach ungloublech schön gsi! es si so ungloublech viu idrück, stimmige, gspräch zum verarbeite.

s einzige womi gnärvt het isch s lange astah ar kasse gsi. mir hei das aber mit üsne gsangsilage guet chönne überspile :-"
am friti bini fasch chli überforderet gsi vor grössi vom festival u au dene viune lüt. da hetme sech aber schnäu dra gwöhnt u i ha mi eifach chönne la ga.
d umgäbig isch eifach immer wider beidruckend. d bärge, u d wulche hani immer wider müesse bestuune.

es isch eigentlech s meiste scho gseit worde: abfallsystem, lasershow, früsches wasser, line up =D> u sehr guet organisiert!! =D>

grosses merci a:
baski u co.: fürs reserviere vom plätzli:-)
mis silberschätzli: für die ungloubleche momänt während de berruschende kläng vom müstik
Morgaine le Fay(oder wie ou immer^^): für dass mir so richtig hei chönne party mache zäme, (hihi samsti vorem idunkle *piuuuuu*)
bettina u steffi: uf dass mer üs ar nöchste party es biiitzeli öfters gseh :-(
dragonfly: fürs guete gspräch ir sunnti nacht, bevor mir ufe dancefloor torklet si;-)
petrus: fürs super wätter

so dass wärs vo mire site
*phu* ig hoffe i hane typische partybricht härebrocht;) :oops:
liebi grüessli us bärn
Noelle7

Beitrag von Noelle7 »

VERMISST!
Du,dunkelhaarige,grosse,schlanke Partygänger züschet 20-30,mit lange schwarze Hose und wiessem Ohrepierc hesch was verlohre was ich gfunde han.Du bisch am Sunntig Morge zforderst züschet em DJ Pult und de Boxe am shake gsi und ca am 4i in Thusis usgstiege.Wents suachsch und wilsch oder fals ihn öpper kennt,chan er sich unterm Nummero 076/4799581 melde :-)
Thanks für Party.Han so zäge 2 Jahr Party Pause gmacht und daher isch es für mich um so schöner gsi!!Ich weiss jezt was ich vermisst han und fehlt het!!!Liebi Grüessli
Tribute
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Tribute »

Wow... einfach nur wow :)

Einfach bezaubernd war dieses Fest! Soviele tolle Menschen und hammer Sound dazu.
Deko war völlig Ok, Dixis tiptop, Anlage der hammer!!

bis zum nächsten /happy
psy-co
Platin Member
Platin Member

Beitrag von psy-co »

Ja isch nur am Donschdig cool gsi wo dark glofe isch crazyeye crazyeye crazyeye !!!
Aber schuscht isch es voll nid mis ding gsi lescht summer never end isch besser gsi viel besser!!! /happy /yo /happy /yo /happy /yo
Ich hoff das nechsch mal ächli me dark gid wer cool.
/bigs /bigs /bigs /bigs /bigs /bigs /bigs /bigs /bigs
ANTI-POP Productions

Antipop "Sea of Green" EP Free Dowload Here!!!!!

https://rapidshare.com/files/445700354/ ... _Green.rar
strubadix
Silver Member
Silver Member

Beitrag von strubadix »

Danke danke danke, grand slam gsie, eifach drhammer...
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

absolut hammer soundsystem gsie !!! crazyeye

sa muen etz schlafa..

piiiis

ps. falls jemand aus versehen min fire stick mithei gnoh hett (Alu,grüanä griff),wär schön wen der wieder zu mir zrug kunnt,finds chli schaad, der het mr recht viel bedüdet.. (grüena griff)
CaLbOn(Minimal-Techno-Progressive-House)
Musik allein ist die Weltsprache und braucht nicht übersetzt zu werden.
Berthold Auerbach (1812-1882)
parabellum
Silver Member
Silver Member

Beitrag von parabellum »

corrupting a life's just trouble and strife.
Antworten