Ich trink nur Bier und Wy.
Was kosumiere ich normalerweise an einer party?
Re: Was kosumiere ich normalerweise an einer party?
Bääh Alkohol isch es Lösigsmittel!

Lebt!! als Kinder des Lichts! Rabbi Sha-ul
- Nichtlustig
- Platin Member

Im Moment versuche ich nichts mehr zu konsumieren, was dann aber meistens doch bei einem bis x Bier endet. Manchmal trinke ich auch nur zwei oder drei Bier, was dann aber auch schon Mal dazu führen kann, dass ich irgendwelche Zeichen und Hinweise sehe, welche mich dazu bringen mitten in der Nacht völlig verwirrt und paranoid einen steilen Waldhang hinaufzuklettern, um dann, während die Party in vollem Gange ist, irgendwo in diesem Wald, ziemlich nahe an der Baumgrenze, zu schlafen und dann am nächsten Tag auf den Dancefloor zurückzukehren mit der Frage, was ich da eigentlich genau konsumiert habe...
Deswegen(und auch aus anderen Gründen) sollte ich eigentlich gar nichts mehr(nicht Mal ein Bier)an einer Party konsumieren(Man stelle sich vor, ich hätte gekifft oder LSD genommen...
), was aber nicht ganz so einfach ist.
Würde aber niemals auf die Idee kommen, jemanden davon überzeugen zu wollen, dass Drogen grundsätzlich schlecht seien. Ausserhalb einer Party könnte auch ich mich für gewisse Substanzen weiterhin interessieren.
Deswegen(und auch aus anderen Gründen) sollte ich eigentlich gar nichts mehr(nicht Mal ein Bier)an einer Party konsumieren(Man stelle sich vor, ich hätte gekifft oder LSD genommen...
Würde aber niemals auf die Idee kommen, jemanden davon überzeugen zu wollen, dass Drogen grundsätzlich schlecht seien. Ausserhalb einer Party könnte auch ich mich für gewisse Substanzen weiterhin interessieren.
-
Dragonfly
Alkohol ist keine Lösung...
...sondern ein Destillat
...sondern ein Destillat
- Goa_Meitli
- Platin Member

Dragonfly hat geschrieben:Ich versuche eigentlich immer wieder, möglichst wenig zu nehmen. Irgendwie sind die Erinnerungen an Parties, an denen ich am wenigsten genommen habe die besten. Daraus sollte man ja eigentlich eine Lehre ziehen. Immerhin nehme ich zur Zeit kaum mehr harte Drogen. 1,2 (3,4,5,6,7....) Bierchen und gut ist.
die partys, a die i mi nüm wükli cha erinnere, blibed mir in wunderbarer erinnerig...
de mitem destillat hani au grad wöle bringe, woni das mitem lösigsmittel gläse ha
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way
Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
give peace a chance
Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
Ich in Ungarn wieder einmal gemerkt, dass Party ohne Antriebsmittel das einzig wahre für mich sind. Ein Bier zum selbestgekochten Essen gabs zwar auch schon mal, aber da steht dann wirklich nur der Genuss im Zentrum. Für mich passt es einfach besser, wenn ich das ganze gigantische Erlebnis, was mir ein OZORA-Festival bietet, ungefiltert und ohne Verzerrung geniessen kann. Die Musik, die Atmosphäre und das ganze Drumherum waren für mich jedenfalls Droge genug.
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
- rägebogehäxli
- Gold Member

Psymäleon hat geschrieben:Ich in Ungarn wieder einmal gemerkt, dass Party ohne Antriebsmittel das einzig wahre für mich sind. Ein Bier zum selbestgekochten Essen gabs zwar auch schon mal, aber da steht dann wirklich nur der Genuss im Zentrum. Für mich passt es einfach besser, wenn ich das ganze gigantische Erlebnis, was mir ein OZORA-Festival bietet, ungefiltert und ohne Verzerrung geniessen kann. Die Musik, die Atmosphäre und das ganze Drumherum waren für mich jedenfalls Droge genug.
absolut nachvollziebari meinig. aber: "ungfilteret" als zuestand ohni droge? wämer d substanze im richtige set und setting (i behaupte nöd, dass letschteres anere party/ame festival gä isch und bi erschterem lits sowiso a jedem einzelne), dänn isches doch genau de effekt vom filter vermindere, wo so heilsam cha si (wänn richtig igsetzt) wil ebe en schleier weniger da isch...
zäme simmer ois
shamanic dreams came true
if war is the answer, the question must be fuckin' stupid...
california ☼ => ·٠•●♪ ♫ ☯* ॐ ♥ ☮ *☆ ♫ ♪●•٠ (you will feel it...)
sag nicht immer, was du weisst, aber wisse immer, was du sagst.
du meinst, deine stimme zählt nicht? dann addiere mal alle, die genauso denken.
der vorteil der klugheit liegt darin, dass man sich dumm stellen kann. das gegenteil ist schon schwieriger. - kurt tucholski

der vorteil der klugheit liegt darin, dass man sich dumm stellen kann. das gegenteil ist schon schwieriger. - kurt tucholski

aso ich wür mal säge das lsd und chügis am meischte konsumiert wird ........ dänk ich mir.....
bim alk mueni säge für di einte wers sogar amel besser sie würed no es chügi frässe weder no meh alk sufe.....
piiiiiiiiiiiiiiiiiis

bim alk mueni säge für di einte wers sogar amel besser sie würed no es chügi frässe weder no meh alk sufe.....
piiiiiiiiiiiiiiiiiis
ich denke, es wird zuwenig lsd konsumiert 
the middel of a paradox is my favorite place
- rägebogehäxli
- Gold Member

drop acid - not bombs
find das zwar scho e schöni ussag, aaaaber: mit drop acid isches ebe nöd ta. wäni xene, wivil lüt das eigentlich sehr würkigsvolle heilmittel missbruched, dä stimmt mi das scho nachdänklich. s isch ja leider nöd so, dass mer, sobald mer lsd intus hät, automatisch gsundi, witerfüerendi erläbnis hät... mini meinig... aber das isch wohl für jede wider andersch. zum glück. wär ja langwilig, wäremer all glich
find das zwar scho e schöni ussag, aaaaber: mit drop acid isches ebe nöd ta. wäni xene, wivil lüt das eigentlich sehr würkigsvolle heilmittel missbruched, dä stimmt mi das scho nachdänklich. s isch ja leider nöd so, dass mer, sobald mer lsd intus hät, automatisch gsundi, witerfüerendi erläbnis hät... mini meinig... aber das isch wohl für jede wider andersch. zum glück. wär ja langwilig, wäremer all glich
zäme simmer ois

Also vomene Missbruch isch z Rede wenns scho e Regle gitt wie mers sött neh. Ich denke aber mit LSD chammer so vill VERSCHIEDENI sache Erlebe. Es gitt lüüt die nehmets nur us Spass (andere Bewusstsinzuestand erlebe), anderi nehmets als iitritt in Hyperspace (zum halt usefinde was das alles söll darägebogehäxli hat geschrieben:drop acid - not bombs
Isch echli verzwickt die sach
LSD hät eeh uusdient, die weschtlich Kultur entdeckt DMT wider für sich, überall uf de Wält! Aber da gsehni auscho d Tendenz das alli nach Changa schreiet aber selber eigentlich kei Ahnig hend was das wunderbare Spirituelle Molekül eigentlich bewürkt und wie mächtig dases isch

"so you take let us assume a third toke, looong and sloowww, you vapooorize and you take it in and in and in... and there is a sound like the crumpling of a plastic bread wrapper or the crackling of a flame and a tone, a tone, a mmmmmmmmMMMMMM... and there is this.... (explosion) there is a cheer... the gnomes have learned a new way to say hooooorrraaaaaayyyyyyy"
- rägebogehäxli
- Gold Member

findes schön, wie du das beschribsch. früener isch mini meinig diesbezüglich strikter xi. spirituelle/rituelle/heilzeremonielle rahme, aber nöd a partys. mit de zit hani müesse lärne, au eifach mal "nur" z gnüsse und lsd cha ja wükli was faszinierends (agnähm faszinierends) si. und mir (aso i zumindescht) sind jung, au mal chli blöd tue ghört dezue. und glich findis so wichtig, de respäkt, d achtig, vor dem, wo lsd isch (nöd nur es molekül, sondern no vil meh...), z bewahre und sich bewusst z si drüber, was mer da macht. je nach party und je nach dem, wie mer mit sich sälber im reine isch, chamer miner meinig na durchus lsd inäh. und wänn d haltig stimmt, wird mer einewäg nöd drumume cho, witerzcho und z lärne... und das trifft ja nöd nur uf lsd zue.
es git witeri substanze, bi dene ich no immer s gfühl ha, dass si nöd ane party ghöred, usnahmslos (aber wer weiss, vilich änderet sich au da mini meinig...).
es git witeri substanze, bi dene ich no immer s gfühl ha, dass si nöd ane party ghöred, usnahmslos (aber wer weiss, vilich änderet sich au da mini meinig...).
zäme simmer ois

Chunnt alles chli uf de Mänsch druffah. LSD ohni SPirituelle hindergedanke neh muess ja au nöd grad blöd tueh sie
(Also wemmer mal uf Acid annere Fassnacht gsi isch [natürlich kei Tripdosis]). LSD isch e gueti Art e längeri ziit im Hyperspace underwägs z sie und dete chli umeluege was so lauft. Für mich isch das scho fascht Forschig
(Döf ich mich jetzt scho Psychonaut schimpfe?)
Aber ich finds natürlich au extrem interessant LSD oder anderi Tryptamin im chliine chreis zneh.
Wie gseit chunnt immer extrem uf de Mensch druffah, waser demit erreiche will. Chopflose konsum isch nie guet, bi allem womer so chan neh! Drum immer schön informiere und tue und mache denn chunnt das scho guet und mer muess au nöd ufem Wäg ligge und umeschreie das mer nüme Läbe will und so züügs (hoffe du hesch di wider beruhigt vo dim Trip in Rona)
Aber ich finds natürlich au extrem interessant LSD oder anderi Tryptamin im chliine chreis zneh.
Wie gseit chunnt immer extrem uf de Mensch druffah, waser demit erreiche will. Chopflose konsum isch nie guet, bi allem womer so chan neh! Drum immer schön informiere und tue und mache denn chunnt das scho guet und mer muess au nöd ufem Wäg ligge und umeschreie das mer nüme Läbe will und so züügs (hoffe du hesch di wider beruhigt vo dim Trip in Rona)

"so you take let us assume a third toke, looong and sloowww, you vapooorize and you take it in and in and in... and there is a sound like the crumpling of a plastic bread wrapper or the crackling of a flame and a tone, a tone, a mmmmmmmmMMMMMM... and there is this.... (explosion) there is a cheer... the gnomes have learned a new way to say hooooorrraaaaaayyyyyyy"
- rägebogehäxli
- Gold Member

i ha nöd behauptet, lsd ime nöd zeremonielle rahme iznäh seg glichzsetze mit blöd tue. es git, wie du (miner meinig na richtig) seisch ganz verschidni herangehenswise a lsd und da isches nöd nur eini, hinter dere ich sälber chönt stah. mir gaz meh um das:Gurgel hat geschrieben:LSD ohni SPirituelle hindergedanke neh muess ja au nöd grad blöd tueh sie
au dänn muesses nöd schief usecho, aber es chan... känne (wie du bestimmt au) gnueg lüt, wo dur lsd nöd gsünder, weiser, heiler,... worde sind, sondern (natürli isch das e subjektivi meinig und i beharre nöd druf, richtig z lige, abxe dadevo, dasses vilich verschideni "richtig" git...) mit ihrem läbe immer weniger guet zrächt chömed und sich i züg verfanged, wo immer verwirrter und behindernder und de läbensfluss abschnüerender wird...Gurgel hat geschrieben:Chopflose konsum isch nie guet, bi allem womer so chan neh!
Gurgel hat geschrieben:hoffe du hesch di wider beruhigt vo dim Trip in Rona
Zuletzt geändert von rägebogehäxli am Fr 23. Okt 2009, 17:46, insgesamt 1-mal geändert.
zäme simmer ois

- Goa_Meitli
- Platin Member

there's only love
give peace a chance
Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
give peace a chance
Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
Gurgel hat geschrieben:hoffe du hesch di wider beruhigt vo dim Trip in Rona
Hehe, isch nöd a dich grichtet gsi. Nur fals es die Person list wos betrifft
Jo nei ich sege ja au nüüt
Oisi Spezies experimentiert mit Tryptamin ume sitts ois gitt (luut es paarne lüüt, z.B. Terence McKenna, hend mir ois erscht dur de Konsum vo sonige Substanze chöne so wiit entwickle, die ganz Spiritualität, wo ja extrem wichtig gsi isch für en Fortschritt, beruet eigentlich uf Erfahrige mit Tryptamin wie Psilo, Wyy mit Mueterchorn(LSD), Ayahuasca (DMT), Meskalin und so wiiter).
Ich denke das sich e sones dänke ide negschte 500 Jahr (wemmer nöd alles komplett falsch machet) wider etabliere wird und mir Mensche entlich wider das Läbe chönd womer eigentlich wänd.
oder so? nöd?