Mythos-Party "Out of Space" bei Bischofszell
Re: Mythos-Party "Out of Space" bei Bischofszell
War vom Freitag bis Samstag da. Gemütliche Location, schöne Deko und gute Musik. Meine Musikalischen Highlights waren Electrypnose, Yab Yum, und das Set von den Smart Monkeys. Danke!
@ Capablanca Yab Yum und Ajja ist dieselbe Person (http://www.myspace.com/yabyumpeak)
@ Capablanca Yab Yum und Ajja ist dieselbe Person (http://www.myspace.com/yabyumpeak)
-
Capablanca
das habe ich auf der party kurzfristig auch gedacht, aber dann fiel mir ein, dass im party-thread stand, dass yab-yum aus der schweiz und ajja aus england kommt ... aber wenn das so ist, hat sich das auf die labels bezogendonat hat geschrieben:@ Capablanca Yab Yum und Ajja ist dieselbe Person (http://www.myspace.com/yabyumpeak)
sag aber jetzt nicht, dass psycharox psymetrix ist, denn das war auch dieselbe person
hm, ja, yab yum und ajja ist ja bei peak records.. wird sich wohl einfach ein fehler eingeschlichen haben. aber soweit ich weiss ist psycharox ein schweizer und psymetrix ein engländer, und nicht dieselbe person.Capablanca hat geschrieben: das habe ich auf der party kurzfristig auch gedacht, aber dann fiel mir ein, dass im party-thread stand, dass yab-yum aus der schweiz und ajja aus england kommt ... aber wenn das so ist, hat sich das auf die labels bezogen
sag aber jetzt nicht, dass psycharox psymetrix ist, denn das war auch dieselbe person
heidihööö ihr lieben
bin wieder gut heimgekommen und sag nun Danke für die wirklich tolle patry
der sound hat mir meistens gut gefallen, die deko war der hammer und die laser show tiptop
schade fand ich nur, das es kein chai gab, was aber zu verkraften war
es tönt immer noch im ohr
und freu mich scho aufs nächste mal
mOndi
bin wieder gut heimgekommen und sag nun Danke für die wirklich tolle patry
der sound hat mir meistens gut gefallen, die deko war der hammer und die laser show tiptop
schade fand ich nur, das es kein chai gab, was aber zu verkraften war
es tönt immer noch im ohr
mOndi
Einmal selber sehen ist schöner als hundertmal von anderen hören
Hallo Zusammen
Muss mich bei Euch entschuldigen, dass ich es nicht geschafft habe - hatte leider schon seit langem abgemacht, dass ich diese WK-end im Wallis Bäume fälle (=Schneise machen
und die Leute haben fest mit mir gerechnet - sorry.
Hoffe Ihr habt ein geiles Fest gehabt - das Lineup war ja der Hammer und die Fotos sehen auch sehr friedlich aus.
Zur Diskussion:
Ajja ist das Soloprojekt, YabYum ist Ajja zusammen mit DJ Gaspard (beide aus der Schweiz von Peakrecords)
Psycharox und Psymetrix ist aber definitiv nicht die selbe Person.
lieber Gruss an alle und die nächste Mythos Production Party werde ich sicher nicht mehr verpassen.
Raphael
Muss mich bei Euch entschuldigen, dass ich es nicht geschafft habe - hatte leider schon seit langem abgemacht, dass ich diese WK-end im Wallis Bäume fälle (=Schneise machen
Hoffe Ihr habt ein geiles Fest gehabt - das Lineup war ja der Hammer und die Fotos sehen auch sehr friedlich aus.
Zur Diskussion:
Ajja ist das Soloprojekt, YabYum ist Ajja zusammen mit DJ Gaspard (beide aus der Schweiz von Peakrecords)
Psycharox und Psymetrix ist aber definitiv nicht die selbe Person.
lieber Gruss an alle und die nächste Mythos Production Party werde ich sicher nicht mehr verpassen.
Raphael
-
glückspilzli
Re: goa @ bischofszell
funtom hat geschrieben:hallo madam.......dieser strang ist schon eröffnet.
trotzdem herzlich willkommen hier im forum.
grins wie gseid...ich be nöi do...kume noni so z recht ih dem forum
- djtsunamix
Psymmetrix het mit em Psycharox gwächselt da ab em morge de sound lüter worde isch hend mir gseit das es besser isch de live act am morge zbringe. das mit ajja und yab yum isch so. de wo de ajja live act macht isch in england geboren , und yab yum wurde mit gaspart in der schweiz gegründet. ....
für weitere fragen wenden sie sich an ihr reisebürö.....
ps: an mega liebe gruess an de darkmaster vo de schwiiz cesi du bisch ja soooooo gschiiiid.
für weitere fragen wenden sie sich an ihr reisebürö.....
ps: an mega liebe gruess an de darkmaster vo de schwiiz cesi du bisch ja soooooo gschiiiid.
- thedoorman
- Silver Member

.......das mit ajja und yab yum isch so. de wo de ajja live act macht isch in england geboren , und yab yum wurde mit gaspart in der schweiz gegründet. ....
also dä wo dä ajja liveact macht, heisst au ajja und isch in london gebore. stammt aber vonere schwiezer familie us lausanne und läbt au det i dä nöchi. yab yum, wie gseit, sind usem ajja und em gaspard bestande. leider hät aber dä gaspard letscht johr mit musiziere ufgört. somit macht dä ajja au yab yum allei.
boom
-
energetix
djtsunamix hat geschrieben:ps: an mega liebe gruess an de darkmaster vo de schwiiz cesi du bisch ja soooooo gschiiiid.
OH JA UND ASTRIX ISCH SO GEIL GSI..... AH NEI ISCH NUR UMS klickUfreitag SYSTEM GANGE..... ACH HA DOCH SCHLUSSNEDLICH GLICH KEI AHNIG VO DEM ICH DI GANZ ZIIT SCHWAFFLEE..... SORRY......
BANN DARKSPACE ! ! ! DONE ! ! !
kann man jemanden kicken, der so ein herziges fluffy bunny in der signatur hat? ich brings nicht übers herz 
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
musik und so
http://www.bufta.ch
Da schreibe ich doch auch wieder mal was. Ich war am Freitag auf den Samstag dort und ich muss einfach sagen es war so was von schön.....
Mir hat es sehr gut gefallen die Location Stimmung Leute Lautstärke der Musik war gut einfach alles hat gepasst.
Es war sogar nicht mal kalt eine schöne milde Nacht.
Und noch so nebenbei als ein Stück kam wo ich vom Johann Bley kenne bekam ich Gänsehaut.
Wenigsten ein kleiner Trost da es ja leider nichts wird mit der Party dieses WE.
Vielen vielen Dank Dj. 
Und noch so nebenbei als ein Stück kam wo ich vom Johann Bley kenne bekam ich Gänsehaut.
- 0x1d
- Platin Member

jeeeh die party isch voll dä hammer gsii!!
es riieeesee thänks a alli wo da uf bei gstellt händ, a alli luschtige begägnige (vorallem det mit em zwirbelstab... mässi dasi ha däfe spille, s hät mega spass gmacht =), für die toll ziit uf am dancefloor mit "oi" und natürli a d dj's für dä geil sound!
dä friedlich sound am samstig namitag hät richtig guet tah!
samstig nacht hani denn zwar gar nix meh möge, aber friitig uf dä samstig isch echt edel gsii =)
öhm na öpis.. händ die LED strahler immer so krass richtig dancefloor bländed? o.O das isch eine vo dä hauptgründ gsii dasi mi am samstig nacht zrugg zoge han... i han eifach nüm chöne richtig dj pult luege ohni das es mir d auge verbrutzled =(
hach a die party wirdi mi wohl no lang erinnere... s isch echt schön gsii!
es riieeesee thänks a alli wo da uf bei gstellt händ, a alli luschtige begägnige (vorallem det mit em zwirbelstab... mässi dasi ha däfe spille, s hät mega spass gmacht =), für die toll ziit uf am dancefloor mit "oi" und natürli a d dj's für dä geil sound!
dä friedlich sound am samstig namitag hät richtig guet tah!
samstig nacht hani denn zwar gar nix meh möge, aber friitig uf dä samstig isch echt edel gsii =)
öhm na öpis.. händ die LED strahler immer so krass richtig dancefloor bländed? o.O das isch eine vo dä hauptgründ gsii dasi mi am samstig nacht zrugg zoge han... i han eifach nüm chöne richtig dj pult luege ohni das es mir d auge verbrutzled =(
hach a die party wirdi mi wohl no lang erinnere... s isch echt schön gsii!
-
Capablanca
und gegen 6 dachte ich mir noch, jetzt kann ich mich endlich irgendwo hinlegen, denn psycharox kam ja schondjtsunamix hat geschrieben:Psymmetrix het mit em Psycharox gwächselt da ab em morge de sound lüter worde isch hend mir gseit das es besser isch de live act am morge zbringe.
naja, die kraft, länger dort oben zu bleiben, hätte ich ohnehin nicht gehabt ... hat sich aber aus der ferne saugut angehört der sound
esch vollgeil gsi. hammer psychedelic sound. be sehr zfride und erfüllt heigange. danke für d kompliment für mis set. und jo s line up esch kurzfristig gänderet worde so dass i früener gspillt ha nämlech vom 1-3 wo vorher de psymmetrix gsi wär. guet esch d party samstig uf sonntig überhaupt no gloffe und klar eschs es bitzeli schad gsi, dass es so lislig hed müess sii. aber mer wössed jo - d schwiiz esch eifach z chli... do chasch in hernderschte egge go poarty mache, denne wohnt doch gopferdelli secher weder ergendöbber um de egge, wos stört... tja, do müemer dore...
auf bald im wald...
auf bald im wald...
psychedelic, goa-trance und electro-techno-minimal dj http://www.facebook.com/#!/psycharox
download psychedelic dj set: http://www.iguanaloco.ch/BT4_Sound.html
download psychedelic dj set: http://www.iguanaloco.ch/BT4_Sound.html
Au vo mir herzliches Dankeschön a die ganzi Crew!
Hät sehr Spass gmacht am Fritig dörfe s'Opening z'spiele. Diversi psychedelischi Leckerbisse us England wie au us de Schwiiz händ die Fiir zumene unvergessliche Ereignis gmacht.
Sehr durchmischts und luschtigs Party-Volk und mir isches vorcho als hettet die meischte immer en mega smile im Gsicht gha!
Durch und durch e glungeni Party, trotz allne Komplikatione!
Till next time mythos:)
Hät sehr Spass gmacht am Fritig dörfe s'Opening z'spiele. Diversi psychedelischi Leckerbisse us England wie au us de Schwiiz händ die Fiir zumene unvergessliche Ereignis gmacht.
Sehr durchmischts und luschtigs Party-Volk und mir isches vorcho als hettet die meischte immer en mega smile im Gsicht gha!
Durch und durch e glungeni Party, trotz allne Komplikatione!
Till next time mythos:)