DEEP IN, 12.12.09
Re: DEEP IN, 12.12.09
Jeder der sich im Voraus etwas Informiert hat, musste wissen dass er keine kleine und chillige Goaparty vorfinden wird.
Ich habe so etwas erwartet und bin darum auch nicht wirklich enttäuscht.
Im Gegenteil, ich bin eher Überrascht wie die Orgs mit dem Ansturm fertig geworden sind.
Ich habe so etwas erwartet und bin darum auch nicht wirklich enttäuscht.
Im Gegenteil, ich bin eher Überrascht wie die Orgs mit dem Ansturm fertig geworden sind.
-
Bobbymarley
- Platin Member

jinjin hat geschrieben:oh no ich het glaub es easy trauma devo treyt wänni döt gsi wär...
so schlimm wärs de doch nit cho.. hättemir üs wenigstens chönnte gegesitig tröste..
Es sind Kling und Freitag, sie unterhalten sich gerade!
Ist wirklich ne recht schräge Party gewesen, aber dass jetzt alle so en Problem haben wegen den Drogen ist mir ein Rätsel! Seit ihr etwa das erste mal an einer Goa gewesen? Ist wohl die grösste Drogenszene der Schweiz und an jeder Party wird wohl im Verhältnis gleichviel konsumiert. Das Prinzip ist einfach: 100 Leute = viele Drogen , 3000 Leute = viele Drogen mal 30.
Jeder der an so eine Paryt geht, weiss was er vorfinden wird und dass die Szene kaputt ist, ist wohl auch nicht neu!
Anyway, war auch nicht zwingend meine Party aber organisatorisch Hut ab, bei so vielen Menschen.
Fraglich bleibt, ob die zweite wirklich stattfindet.
naja das Fazit: "irgendwie gut, irgendwie schlecht, irgendwie miitendrin, irgendwie anders!"
Jeder der an so eine Paryt geht, weiss was er vorfinden wird und dass die Szene kaputt ist, ist wohl auch nicht neu!
Anyway, war auch nicht zwingend meine Party aber organisatorisch Hut ab, bei so vielen Menschen.
Fraglich bleibt, ob die zweite wirklich stattfindet.
naja das Fazit: "irgendwie gut, irgendwie schlecht, irgendwie miitendrin, irgendwie anders!"
- 604freund/Psykas
- Platin Member

ne nid, bi im gängli rechtig deep floor gsi aber ganz am afang uf de linke siite... graue pullitripeltrapel hat geschrieben:604freund/Psykas hat geschrieben:wurde auch 2mal gefragt ob alles ok sei und es mir gut gehe als ich an der wand sitzend am dösen war... muss schon sagen, es hatte auch sehr viele liebe menschen unter dem volk!!! danke!
wäre spannend wenn sich electronic voice mal noch äussern würde... denke mal dass kommt noch...? es gab ja auch ein par kritik punkte an den veranstalter und nicht nur an die gäste!!!
isch das visavi vode bar xi und hesch du en schwarzä pulli ahgha?
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

- tanze bis es schneit
salii zäme
ja aso mal zu dere partie, schlächt hani sie ned gfunde.. sound und deko hani super gfunde
s astah und d barpriese hani au ned so schlimm gfunde, d wcs sind zwar total grusig gsie aber ja das isch z erwarte gsie bi soviell lüt und dasses viell lüüt wird ha hani mer au dänkt, aber was gar ned gad sind die respektlose lüt gsie, wo isch euche astand? eis umegerämple und denn teilswies mega fest, wärend em tanze.. naja
aber wasmi na me gstört hett sind die lüüt gsie wo klaut hend, alles was ne id finger cho isch, das mal was weg chund ja mit dem rächni aber ned so.. d verastallter chönd ja für das nüüt, die wos betrift... schämed eu, gönd doch neumed anderst hi und ned det wos fridlich set sie...
Aber muss au säge han viel super kuuli, vorallem total friedlichi lüüt kenne glernt, danke euch und bises anders mal
ja aso mal zu dere partie, schlächt hani sie ned gfunde.. sound und deko hani super gfunde
s astah und d barpriese hani au ned so schlimm gfunde, d wcs sind zwar total grusig gsie aber ja das isch z erwarte gsie bi soviell lüt und dasses viell lüüt wird ha hani mer au dänkt, aber was gar ned gad sind die respektlose lüt gsie, wo isch euche astand? eis umegerämple und denn teilswies mega fest, wärend em tanze.. naja
aber wasmi na me gstört hett sind die lüüt gsie wo klaut hend, alles was ne id finger cho isch, das mal was weg chund ja mit dem rächni aber ned so.. d verastallter chönd ja für das nüüt, die wos betrift... schämed eu, gönd doch neumed anderst hi und ned det wos fridlich set sie...
Aber muss au säge han viel super kuuli, vorallem total friedlichi lüüt kenne glernt, danke euch und bises anders mal
joaaa aso mini party isch das aso au nöd gad gsie...
zersch lueged eim d schlümpf under d eier...was ja eigentlich nüt mit de party zdue hät, isch ja na am bh gsie aber dä
häts glich scho chi abezoge...
ja und woni denn au mal in stolle ineglangt bin, sind dän räierndi lüt so zimmlich s erschte gsie woni gseh han...und später hätmer dänn scho fasch müese luege wommer durelaufe...
soundqualität wili gar nöd gross öpis dezue säge....will ja nöd wüsse wie schwer das isch i sonre hööli en subere klang anezbringe!!
de sound sälber hätmer dän vor Rinkadink afange gfalle (weis nüm wiener gheisse hät chöntmer das echt na oprt säge..chan ebe leider kei PDF öffne..
)
ja bin dänn abr au scho zimli früä wider gange...ischmer denn ihrgendswie chi zvill worde vo all dene ihdrück, isch ja scho lustig gsie teils lüt chi zuezluege abr hätmer dänn glanged!!
joaa aso chani eigentlich zu de ganze party säge....location oberhammer mal ganz öpis nois gsie für mich, lüüt hani au einigi bekannti troffä abr au ganz anders...sound jaa hät ja jede mänsch sin eigäde gschmack zum glück abr han ja doch au na s eint odr s andere wüki de hammer gfundä!!!!
bis glii greez iff
zersch lueged eim d schlümpf under d eier...was ja eigentlich nüt mit de party zdue hät, isch ja na am bh gsie aber dä
ja und woni denn au mal in stolle ineglangt bin, sind dän räierndi lüt so zimmlich s erschte gsie woni gseh han...und später hätmer dänn scho fasch müese luege wommer durelaufe...
soundqualität wili gar nöd gross öpis dezue säge....will ja nöd wüsse wie schwer das isch i sonre hööli en subere klang anezbringe!!
de sound sälber hätmer dän vor Rinkadink afange gfalle (weis nüm wiener gheisse hät chöntmer das echt na oprt säge..chan ebe leider kei PDF öffne..
ja bin dänn abr au scho zimli früä wider gange...ischmer denn ihrgendswie chi zvill worde vo all dene ihdrück, isch ja scho lustig gsie teils lüt chi zuezluege abr hätmer dänn glanged!!
joaa aso chani eigentlich zu de ganze party säge....location oberhammer mal ganz öpis nois gsie für mich, lüüt hani au einigi bekannti troffä abr au ganz anders...sound jaa hät ja jede mänsch sin eigäde gschmack zum glück abr han ja doch au na s eint odr s andere wüki de hammer gfundä!!!!
bis glii greez iff
Das Leben auch in tristen Tagen heiter zu sehn, ist wahre Lebenskunst..!!
- 604freund/Psykas
- Platin Member

line up deep floor:
20:00 – 21:00
Old Dirty Schrooms LIVE
21:00 – 22:30
Markus
22:30 – 23:30
Gameboy LIVE
23:30 – 01:00
Q.E.D
01:00 – 03:00
Pinky N’ Brain
03:00 – 04:00
Tschernobyllies LIVE
04:00 – 05:15
Refract LIVE
05:15 – 06:30
Rinkadink LIVE
06:30 – 08:00
Rastaliens LIVE
08:00 – 09:00
Sensal Squeak LIVE
09:00 – 10:30
Osiris
10:30 – 11:30
Digital Sun LIVE
11:30 – 12:30
Maua LIVE
20:00 – 21:00
Old Dirty Schrooms LIVE
21:00 – 22:30
Markus
22:30 – 23:30
Gameboy LIVE
23:30 – 01:00
Q.E.D
01:00 – 03:00
Pinky N’ Brain
03:00 – 04:00
Tschernobyllies LIVE
04:00 – 05:15
Refract LIVE
05:15 – 06:30
Rinkadink LIVE
06:30 – 08:00
Rastaliens LIVE
08:00 – 09:00
Sensal Squeak LIVE
09:00 – 10:30
Osiris
10:30 – 11:30
Digital Sun LIVE
11:30 – 12:30
Maua LIVE
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

genau de Refractisch das gsie...danke viel mal!! 
Das Leben auch in tristen Tagen heiter zu sehn, ist wahre Lebenskunst..!!
hallo zäme
i bin überredet worde zum a die party goh,isch sus nöd so mini wellelängi und das het sich au schnell bestätiget.
isch do überhaupt uswis kontrolle gmacht worde?
i finde das als vater völlig dernebet wen mer anere sonige party so jungi lüüt ineloht unverantwortigslos und geld gierig.
weis au nöd wie mer das mit sich chan veribare,psunders wen mer au chind het...aber das frogi mich jo momentan au bi no meh lüüt i mim lebe.
die schwarzgeld junkies sind eifach überall....
slineup isch au mager gsi nume schwizer acts für de priis,aber ebe so chunnt halt geld inne.
d alag isch au schlecht ufgstellt (oder eifach billig) gsi und d visuals hend mi au nöd überzügt.
zum glück hani e hübschi frau debie gha, sus hetis döte nöd usghalte.
also jungs snöchscht mol bin ich nüme debi.
viil spass bim chole usegeh (karma????)und chlofpet euch nöd birre zäme bi der verteilig.
i bin überredet worde zum a die party goh,isch sus nöd so mini wellelängi und das het sich au schnell bestätiget.
isch do überhaupt uswis kontrolle gmacht worde?
i finde das als vater völlig dernebet wen mer anere sonige party so jungi lüüt ineloht unverantwortigslos und geld gierig.
weis au nöd wie mer das mit sich chan veribare,psunders wen mer au chind het...aber das frogi mich jo momentan au bi no meh lüüt i mim lebe.
die schwarzgeld junkies sind eifach überall....
slineup isch au mager gsi nume schwizer acts für de priis,aber ebe so chunnt halt geld inne.
d alag isch au schlecht ufgstellt (oder eifach billig) gsi und d visuals hend mi au nöd überzügt.
zum glück hani e hübschi frau debie gha, sus hetis döte nöd usghalte.
also jungs snöchscht mol bin ich nüme debi.
viil spass bim chole usegeh (karma????)und chlofpet euch nöd birre zäme bi der verteilig.
schöni pics uf dideldum - thääänks!
http://galerie.dideldum.ch/gallery/354- ... -deep-in-i
ich hans irgendwie super gfunde, erfrüschend anders, speziell, füecht und kalt, komisch und mängisch
sogar zombiemässig erschreckend, dunkel bis erstickend tiiiief und staubig zdüüüre!
a chli vo allem derbi gsi - uf all fäll es erlebnis wärt gsi!!!

http://galerie.dideldum.ch/gallery/354- ... -deep-in-i
ich hans irgendwie super gfunde, erfrüschend anders, speziell, füecht und kalt, komisch und mängisch
sogar zombiemässig erschreckend, dunkel bis erstickend tiiiief und staubig zdüüüre!
a chli vo allem derbi gsi - uf all fäll es erlebnis wärt gsi!!!
The Drums don't Stop... 

-
tripeltrapel
- Platin Member

i han mir eifach denkt wenn scho so vill konsumiert wird sötmr halt scho es auge uf das gschehä richtä.604freund/Psykas hat geschrieben:ne nid, bi im gängli rechtig deep floor gsi aber ganz am afang uf de linke siite... graue pullitripeltrapel hat geschrieben:604freund/Psykas hat geschrieben:wurde auch 2mal gefragt ob alles ok sei und es mir gut gehe als ich an der wand sitzend am dösen war... muss schon sagen, es hatte auch sehr viele liebe menschen unter dem volk!!! danke!
wäre spannend wenn sich electronic voice mal noch äussern würde... denke mal dass kommt noch...? es gab ja auch ein par kritik punkte an den veranstalter und nicht nur an die gäste!!!
isch das visavi vode bar xi und hesch du en schwarzä pulli ahgha?bisch du demfal au sone gueti seel?
gedenke tsunamix birthday, en todesfall wegere überdosis, ettlichi lüt sind um de verstorbenig gsässe und all hend denkt er schlaft..
so öpis prägt mich eifach und bringtmi schnell mal dezue bimne daligende nachem rechte z luege.
en vorredner vo mir hets guet xeit, wennscho so vill konsumiert wird sötmer aumal chli ufenand luege
Es gibt eine Theorie, die besagt, wenn jemals irgendwer herausfindet, warum und wozu das Universum da ist, dann verschwindet es auf der Stelle und wird durch noch etwas Bizarreres und Unbegreiflicheres ersetzt.
Es gibt eine andere Theorie, die besagt, dies sei schon lange geschehen.
Es gibt eine andere Theorie, die besagt, dies sei schon lange geschehen.
- 604freund/Psykas
- Platin Member

word!!! danke dir und allne andere!!!
und danke @ alex/dideldum... send ja hammer pics!!!
und danke @ alex/dideldum... send ja hammer pics!!!

- Liquid_Sky
604freund/Psykas hat geschrieben:also mir hats im grossen und ganzen gut gefallen! über die preise muss man nicht diskutieren... die akustik war wohl auch schwierig hinzukriegen in dieser location, und über die vielen teilweise sehr "speziellen" wesen muss ich wohl auch kein wort verlieren...
ich war erstaunlicherweise fast den ganzen abend auf dem tunnel-floor... hat mir einfach besser gepasst!!! hatten einen super platz im zwischengang richtung deep floor, man hatte sicht auf den floor und die djs, die musik war gut dort, und wenn mans geschickt machte hatte man auch mit nicht allzuvielen dränglern zu kämpfen!!!zudem war die bar schnell erreicht, wenn man auch dort noch ne weile warten msuste, aber bei über 3000leuten... immerhin konnte man unterwegs an die bar noch den einen oder andern 2fränkler zusammenpacken dass das bier dann auch nicht mehr soooo teuer war
![]()
was mich bei mir persönlich überraschte war, dass mir die musik aufm "electro" floor meistens besser gefiel, kanns mir nicht erklären... mag an den vielen leuten im psy floor liegen, daran dass dort die musik nur sehr weit vorne auf einer anständigen lautstärke war, oder an meiner begleitung die auch wohler war im clubber floorschade gingen wir dann so früh... hätte noch genug power gehabt und eigentlich gerne das digital sun und maua set gehört... aber "es isch wie es isch"
und ich habs eigentlich einen gelungenen abend gefunden... hat nicht viel mit goa zu tun, wohl eher ein mega rave...
aber ich wusste ja mehr oder weniger was mich erwarten würde...
in dem sinne danke allen veranstaltern und helfern... ich denk mal wir sehn uns am 27ten februarihr wisst ja nun was ihr noch verbessern müsst... (mit nem big-staubsauger durch die gänge ziehen...
)
mein highlight:
noch nie erlebtes gänsehautfeeling etwa gegen 7uhr:wowowow!!!
p.s. danke den zwei typen mit den schwarzen sonnenbrillen![]()
an der wand stehend im durchgang... wir haben uns köstlich amüsiert
mein highlight:
noch nie erlebtes gänsehautfeeling etwa gegen 7uhr:
mmhhh?? schade hasst du sie nicht letztes jahr am Atmosphere festival gesehen! das wahr gänsehaut! wundervolle location und nachdem es die ganze nacht gerieselt hatte spiele ticon und genau dann kam die sonne raus!! DAAAAAS wahr ein highlight! peace
- Liquid_Sky
hast du ganz shöön gesagt! wir sind nach ticon auch nachhause..zum glück...*SunnY* hat geschrieben:ich wünsche all denen die sich dieses wochenende ins nirgendwo geschossen haben, das sie gut wieder zurück kommen und sich mal gedanken um sich selbst machen und vielleicht auch um die, die sich das gezwungener massen anschauen müssen!
ich bin ein positiver mensch und versuche immer die guten seiten an allem zu sehen und bin auch sehr gut darin mir dinge schön zu reden, bzw. zu denken- aber dieses wochenende konnt ich das nich mehr.
ich will feiern und ich will tanzen. lachen und glücklich sein, positive energien verbreiten und auffangen, seele baumeln lassen, sich von der musik treiben lassen, denn alltag vergessen, nicht so gutes auflösen, liebe menschen treffen. das sind gründe die mich seid vielen jahren an die parties führen.
doch das was ich dieses wochenende erlebt hab, hat mich wirklich traurig gemacht. und wütend. ich bin selten wütend, mag dieses gefühl auch gar nicht. aber ich war sehr wütend.
schon am bahnhof hab ich mir gedacht, ich kann verstehen, warum die szene so negativ auffällt. es wurde gepöbelt, geschrien und müllberge wurden rumgeschmissen. ich hab mich teilweise echt geschämt da zu stehen.
dann der einlass, okay, dann stehen wir eben in der schlange, trotz vorverkauf tickets. kann man nich mehr ändern.
aber hey leute, haben manche ihren respekt und anstand verloren? nich nur das ich schier zerquetscht wurde, sondern auch ständig aufpassen musste, das die druffies mich und meinen freund nich mit ihren scheiss zigis verbrennen die sie nich mehr unter kontrolle hatten. wie kann man so rücksichtslos sein?
nachdem sich mir über eine stunde bilder boten vor denen ich normalerweise gerne meine augen verschliesse, ich mich belästigen lassen musste, prodelte in mir eine wut die ich so nicht kannte.
aber, machen wir das gleiche wie immer: das beste daraus!
gut haben wir unsere freunde getroffen und das band der freundschaft und einige kuba libres haben mich dann zeitweise von diesem elend was sich da geboten hat befreien können.
khainz hat ein killer live set geboten, wirklich hammer!!!
nach ticon waren mein freund und ich uns einig, nach hause, sofort!
so lange haben wir uns auf diesen event gefreut, hatten schon ewig die tickets. hab mir extra freigenommen.
desto trauriger bin ich jetzt über die erinnerungen die die schönen überschatten.
ich habe kotzende, blutende, durchdrehende, aggressive, angstverzerrte, böse, zuckende gesichter gesehen. zeitweise kam ich mir vor wie im höllenschlund![]()
solls denn das gewesen sein?
von positiven vibes nichts gespührt...shade shade