ich probiers ieds au...
-
Elpsychedel
Re: ich probiers ieds au...
Hey Sky, das seit doch niemert - aber 15ni isch mier eifacht scho grad bizzzz z jung.
Musch dich aber nit rechtfertige für dis Alter (höchschtens vilicht bi de Türsteher
Findsch sicher eine, wo zu dier passt
Hübschi Fraue gfinde immer eine
Musch dich aber nit rechtfertige für dis Alter (höchschtens vilicht bi de Türsteher
ich bi nöd füfzehni.Elpsychedel hat geschrieben:Hey Sky, das seit doch niemert - aber 15ni isch mier eifacht scho grad bizzzz z jung.
ps: wennd nach facebook gasch stahn ich au uf fraue, han en modelvertrag und 2 selbstmordversüech hinder mir... a dem profil wird viel umegspillt
Zuletzt geändert von Sky am Do 28. Jan 2010, 14:16, insgesamt 1-mal geändert.
-
Elpsychedel
sorry, da meine diversi inetsitene wo agmeldet bisch aber was anders? isch doch egal, take it eazy
work is calling
work is calling
-
Elpsychedel
ps: ne nit nach FB
mach dier e PN
mach dier e PN
Also ich lach mich grad chrum ab euch.
Lönd doch das Meitli in Rueh.
Sky nur so en Tipp (das weisch aber vermuetli jetzt selber)
En Thread wie dä bringt nüt. Bzw. scho gar nid dir din Traumma. Es isch doch so eifach a dr Parties lüt kenne zlerne, aber ebe (bitte verzeih mir das jetzt) wenn mer ebe gnueg alt isch zum det ane gah, das isch emal s einte.
S'andere nur so nebet bi: Sich go feschtlege, mer wot jetzt en Goaner, eine mit Rasta usw. Findsch nid isch echli oberflächlich. Was hesch drvo wenn er Rastas het und en absolute Trottel isch.
Den lieber eine mit Glatzä aber en liebe.
Hihi was ich aber am herrlichste finde, sind d Männer.
Also ihr sind ja alli ganz herzig. hahahah stramplet sich do alli eine ab. Lüüt wo mer kennt, registieret sich unter me andere Name und werdet ganz giegerig abeme Foti und den sinds enttüscht wenn si nid "gnueg" alt isch. Isch doch klar, das das Mädel nid eso alt chan si, ich finde das merkt mer. Aber ebe wenn Bluet en stock tüüfer flüsst.
Ach ihr sind doch alli super. Wünsch eu viel Glück i dr Liebi, euch allne. Super unterhaltsam dä Thread...

Lönd doch das Meitli in Rueh.
Sky nur so en Tipp (das weisch aber vermuetli jetzt selber)
S'andere nur so nebet bi: Sich go feschtlege, mer wot jetzt en Goaner, eine mit Rasta usw. Findsch nid isch echli oberflächlich. Was hesch drvo wenn er Rastas het und en absolute Trottel isch.
Hihi was ich aber am herrlichste finde, sind d Männer.
Ach ihr sind doch alli super. Wünsch eu viel Glück i dr Liebi, euch allne. Super unterhaltsam dä Thread...
3ö~~Happiness is to love and to be loved~~3ö
ds isch soo dumm.Dragonfly hat geschrieben:Sehr richtig! Du bringsches genau ufe Punkt. Genau die Gedanke jage mir tagtäglich immer wieder düre Chopf.psyfreak hat geschrieben: wow die ist so süss, die ist bestimmt vergeben!
oder; wow die ist so süss, bei der hab ich eh keine chance!
wär seit, dass die ganz männer di frau so umewerfend finded wie du?
wär seit, dass die frau sich genau so umwerfend finded wie du sie?
und wär seit, dass du uf sie nöd genau glich umwerfend chasch würke?
so en scheiss muess niemer denke. will au die person wo du i dem moment so ahimmlisch häd sini verdammte fehler
Du lächelst-und die Welt verändert sich.
wenn mann-frau, seine gefühle nicht ausspricht....selberschuld
...eher mit dem herz denken als mit dem kopf
...ehrlich gemeinte komlimente kommen immer gut an
...und wenns eim, bei einer annäherung auch fast alles blockiert...auch da muss-darf man durch
nacher fühlt man sich erleichtert
...die chancen sind immer 50%
..auch wenn es nicht zu einer liebesbeziehung kommt, liebevolle freundschaften sind ebenso viel wert
viel glück allne! aber springed doch über euie schatte...au ide reale welt
...eher mit dem herz denken als mit dem kopf
...ehrlich gemeinte komlimente kommen immer gut an
...und wenns eim, bei einer annäherung auch fast alles blockiert...auch da muss-darf man durch
nacher fühlt man sich erleichtert
...die chancen sind immer 50%
..auch wenn es nicht zu einer liebesbeziehung kommt, liebevolle freundschaften sind ebenso viel wert
viel glück allne! aber springed doch über euie schatte...au ide reale welt
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.
Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.
***G L O B A L I Z E *** LOVE
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.
Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.
***G L O B A L I Z E *** LOVE
- FenriX
- dj
Sky hat geschrieben:ja schoo...
debi denkend manchi 16jährigi wiiter als die meischte wo scho 20gi sin... sind riifer und intelligenter ... aber ebe, ds klischee vo 14-16 jährige isch belastend..."
Fuck in` hell... züchder die ussag mal gnau dur a chopf... logisch überleit heisst das, dass sich d lüüt zrugentwicklend, je älter dass werdend...
du seisch i dem sinn, dassma mit 16i grundsätzlich riifer und wiiter isch als mit 20i... hihi
„Die Erforschung der Krankheiten hat so große Fortschritte gemacht,
dass es immer schwerer wird, einen Menschen zu finden, der völlig gesund ist.“
----------------------------------------------------------------------------------------------
FenriX --------> ~...Pśỹcĥédĕlïc Liberation...~
----------------------------------------------------------------------------------------------
-
Dragonfly
Naja, weme sich so uf Webcommunities umeluegt, denn gseht me schnäu, dass die Fraue wome am hübschiste findet am meiste Komplimänt bide Biuderkommentär hei.jinjin hat geschrieben: wär seit, dass die ganz männer di frau so umewerfend finded wie du?
Ok, me seit jo dass sich die meiste Fraue säuber hässlich finde. Gliichzitig überchunnt me sehr oft s Gfühl, dass si sich zwar hässlich finde, aber trotzdäm sehr höchi Aasprüch ane Maa hei. Und das strahle si au uus, wodurch me schnäu s Gfühl überchunnt, me heig eh kei Chance.jinjin hat geschrieben:wär seit, dass die frau sich genau so umwerfend finded wie du sie?
Das müesst me denn äbe probiere usezfinde...womit mer wieder bim heikle Momänt namens "der erste Schritt" aacho wäre.jinjin hat geschrieben:und wär seit, dass du uf sie nöd genau glich umwerfend chasch würke?
ganz ehrlich. ich denk jetzt mal a alli männer wo relativ "guet" usgseh händ und mich agsproche händ. das sind idiote wod trotz ihrem überspiele genau merksch dass sie s gfühl händ sie werded dich hüt nacht no mit hei neh und nach 10min bi irgendenre blonde nutte gsesch umeschleime und eifach nur no hässig bisch dassd als s gliche wie die agluegt wirsch.
und genau drum find ich das so schad. ich wot au mal en maa kännelerne wo mich nöd nur als stuck fleisch aluegt und mir mit respäkt begägnet. aber das nach dem ich mich sehn, gsed mich an re party und dänkt ""viel z schön" für mich" oder "nei lueg das tussi a".
wahrschindli wird das jetzt in falsche hals cho...aber ich hans probiert
und genau drum find ich das so schad. ich wot au mal en maa kännelerne wo mich nöd nur als stuck fleisch aluegt und mir mit respäkt begägnet. aber das nach dem ich mich sehn, gsed mich an re party und dänkt ""viel z schön" für mich" oder "nei lueg das tussi a".
wahrschindli wird das jetzt in falsche hals cho...aber ich hans probiert
Zuletzt geändert von jinjin am Do 28. Jan 2010, 19:30, insgesamt 1-mal geändert.
Du lächelst-und die Welt verändert sich.
uii wie geil, ieds regend sich all uf xD
mini ufmerksamkeitslücke isch gfüllt, s halbe forum dreit sich um mich xD
cool cool.
ahja und danke x
cool cool.
ahja und danke x
- FenriX
- dj
wieviel dates hesch aigentlich scho ka inerhalb vur letsta wucha? meh als eis pro tag?Sky hat geschrieben:uii wie geil, ieds regend sich all uf xD
cool cool.
ahja und danke x
hör doch uf so sehnsüchtig z suacha... d liebi kasch unnmöglich erzwinga... glaubmer das kunnd von allei... und was isch den so schlimm drah mal es ziitli allei z sieh!? wen hesch den din letsi fründ ka? scho so lang her oder wer das din ersti?
nimms locker und machder nit zviel gedanka.. "Das Schicksaal nehme seinen lauf..."
ehm ich han jetzt siit 9mönet e kein fründ meh, dates hani zwei gha...
ja, ich hör ieds uf sueche, da ine hets no weniger zweck als an partys... aber hett ja chöne sii
da ine wird chli alles ins lächerliche zoge, sege nid das es nid a mir liit, ich merks selber mengisch dass ich es bitzli scheiss schriib de tag dure
ja, ich hör ieds uf sueche, da ine hets no weniger zweck als an partys... aber hett ja chöne sii
da ine wird chli alles ins lächerliche zoge, sege nid das es nid a mir liit, ich merks selber mengisch dass ich es bitzli scheiss schriib de tag dure
- FenriX
- dj
hehe.. ja hesch ei-zweimal scho s bitz kääs gschriba, aber au di andera und i grad au... ^^Sky hat geschrieben:ehm ich han jetzt siit 9mönet e kein fründ meh, dates hani zwei gha...
aber machder nüt drus... niemet nimmtsder würklich übel...
ja i wür au eher uf da partys umaluaga... den weisch au grad wer vor dier staht..
nu mit schriiba tüüschtma sich ab und zua no recht bi da lüüt..
und wender die biiträg alle zemma z viel worda sind.. kasch au de thread löscha loh vuda admins..
viel glück no uf dinem wiitera weg...
lg Fenris
-
Dragonfly
Naja...das isch scho chli es Dilemma: Die Type wo wüsse, dass si jedi Frau überchöme, wenn si nume iri Flirtfahigkeite benütze, die si denn natürlich meistens säubstsicherer und hei null Problem drmit, e Frau eifach so aazspräche. Nume si das denn meistens äbe die, wo das aus es Spili aaluege und druf uus si, irgend e hübschi Frau möglichst no idr gliiche Nacht z knalle. I wott das nid verallgemeinere, aber wie du säuber erfahre hesch, isches schiinbar eifacher, e Maa kennezlehre, wo vo Aafang aa nume öbbis ganz Bestimmts wott und süsch nüt. Wüu dä chunnt denn eifach drhär, labberet druflos, spändiert Drinks und so witer.jinjin hat geschrieben:ganz ehrlich. ich denk jetzt mal a alli männer wo relativ "guet" usgseh händ und mich agsproche händ. das sind idiote wod trotz ihrem überspiele genau merksch dass sie s gfühl händ sie werded dich hüt nacht no mit hei neh und nach 10min bi irgendenre blonde nutte gsesch umeschleime und eifach nur no hässig bisch dassd als s gliche wie die agluegt wirsch.
Und uf dr andere Site gits denn äbe die, wo sehr grosse Respäkt hei vor ere schöne Frau, se teilwiis scho fasch aus Göttinne betrachte und us däm Grund sehr grossi Schwirigkeite hei sich z überwinde, um dr erst Schritt z mache.