30.01.10 Kadesha presents Jurakuss Discordia Part Duo

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
milosz
Platin Member
Platin Member

30.01.10 Kadesha presents Jurakuss Discordia Part Duo

Beitrag von milosz »

was soll ich sagen: eindeutig DIE winter-outdoor dieser saison für mich. grosser dank an alle die dieses fest möglich gemacht haben !!! :)

musikalisches highlight für mich das set von larox am morgen. konnte mich nach meinem set so richtig gehen lassen in seinen extrem psychedelischen sound und hab zwei stunden lang nur getanzt und gestrahlt. merci an alle die diese momente mit mir geteilt haben!

ein schönes ritual haben wir da auf die beine gestellt um Imbolg /http://de.wikipedia.org/wiki/Imbolg)zu feiern. nächste runde am 20. märz wenn es wieder heisst XLR8 /color

ich hoffe dass es trotz diesem minus weitere kadesha-parties geben wird. wenn möglich outdoor :)
psyky

Re: 30.01.10 Kadesha presents Jurakuss Discordia Part Duo

Beitrag von psyky »

Ou vo mir äs riiiise Dankeschön :)
S isch Würk ä wunderschöni u fridlechi Party gsi!

Z Musikalische Experimänt (Dubstep, Dnb, Dark Psy) isch mau öpis nöis gsi. Super!

Hoffentläch gli widr Kadesha!

Bis Bald im Wald
* * * * * * * * * * *
Es gibt giftige Minerale, die Pflanzen und Tiere und Menschen töten können.
Es gibt giftige Pflanzen, die Tiere und Menschen töten können.
Es gibt giftige Tiere (meistens Reptilien), die Menschen töten können-

aber der Mensch ist nicht fähig, die Vergiftungskette fortzusetzen,
denn auch wenn er andere Wesen zu vergiften vermag,
hat er doch nie ein Mittel entwickelt, um die Götter zu vergiften...
* * * * * * * * * * *
Space-Devil

Beitrag von Space-Devil »

Ja isch also würklich e geili party xiii /happy schön im verschneite wald!! Also Milosz dis Set isch au sehr geil xi :twisted: han aber nüm s ganze möge lose han den mal chli müsse aneligge... Merci Kadesha für die Party!!! Gern mal wider
Tatzuwurm

Beitrag von Tatzuwurm »

Merci viumau a aui wo mitghulfe, tanzet u gfiiret hei. Es esch mit abstand eini vu üsne schönste partys xsi /color /happy /color o eini vude nüchternste. Es esch fasch ke alk verchouft worde, 3 chäste bier vu 30! u ig ha einigi lüt trofe wo serst mau sit langem komplett nüchtern partygfiret hei :lol: *freu*
Schön das sich mi wunsch i dere form u zimlich träffend manifestiere het chöne u dörfe. Finanziell isi haut echli hingeuse, aber gäud esch zum glück ned aues u zimlich sicher hets wider mau e opfergab as universum brucht. /color

Ufaufäu is ned di letschti Kadeshaparty xsi. Schu bald mau chunt wider eini, dasmal aber wändemr üs aber widr mal eme ruhigere musigstil zue, schliesslich wei o di gmüetlichere Gmüeter
öpis ztanze u zfire ha. /color
Antworten