>>sueche etz aumal paar lüüd för goapartys<<
- SalüDeFish
>>sueche etz aumal paar lüüd för goapartys<<
alsöö.. XD
Ech gange siit paar mönet (ech weiss noned solang XD) öfters ah goapartys mit paar kollege.. die hend aber leider immer weniger luschd zgoh.. gange also meistens nur no im chline kreise weg.. und die reschtliche kollege sind ned so goa-begeischtered.. PFrrrz. XD
ufjedefall find echs mit meh lüüd eifach amüsanter.. und drum hani denkt froggi au eifach mol noche eb ebert luschd hed, mal chli mit mir go stämpfele.. =D
zu mir..
ich bin 18ni, wiblich, und eigentlich för jede scheiss z'ha.. =D
also mit mir heds mer echt immer luschdig, bin en sehr soziali persönlechkeit und teile gern XD und ich bin total ufgschlossene mensch, also melded euch doch mol XD egal wo ihr wohned ich ha es sexy gleis 7 XD und kei party ih de schwiiz isch mer z'wiit weg.. ahja will ah snowflakes gah, aber ah die will etz echt kai kolleg/in vo mir goh, hald so clubbers.. XD also wer will cha sich jo melde.. wör mich echt riisig freue =D
(ahja und lönd das spame mal loh sii.. XD)
Ech gange siit paar mönet (ech weiss noned solang XD) öfters ah goapartys mit paar kollege.. die hend aber leider immer weniger luschd zgoh.. gange also meistens nur no im chline kreise weg.. und die reschtliche kollege sind ned so goa-begeischtered.. PFrrrz. XD
ufjedefall find echs mit meh lüüd eifach amüsanter.. und drum hani denkt froggi au eifach mol noche eb ebert luschd hed, mal chli mit mir go stämpfele.. =D
zu mir..
ich bin 18ni, wiblich, und eigentlich för jede scheiss z'ha.. =D
also mit mir heds mer echt immer luschdig, bin en sehr soziali persönlechkeit und teile gern XD und ich bin total ufgschlossene mensch, also melded euch doch mol XD egal wo ihr wohned ich ha es sexy gleis 7 XD und kei party ih de schwiiz isch mer z'wiit weg.. ahja will ah snowflakes gah, aber ah die will etz echt kai kolleg/in vo mir goh, hald so clubbers.. XD also wer will cha sich jo melde.. wör mich echt riisig freue =D
(ahja und lönd das spame mal loh sii.. XD)
wenn du schweigst - denken alle das du blöd bist.
wenn du redest - sind sich ale sicher.
Re: >>sueche etz aumal paar lüüd för goapartys<<
Chum nächst wucheend as Wichtelhüpf outdoor. bisch härzlech iglade das mit üs z verbringe
eifach usschou haute nach em typ mit dr blaue wullejacke und me fotiapperat und em typ mit ere schwarz/rote wullejage und me komische gsicht =P
wes dr lieber isch chame ou am bahnhof abmache oder ähnlechs
- Zaubermanu
- Silver Member

Psyalor hat geschrieben:Chum nächst wucheend as Wichtelhüpf outdoor. bisch härzlech iglade das mit üs z verbringeeifach usschou haute nach em typ mit dr blaue wullejacke und me fotiapperat und em typ mit ere schwarz/rote wullejage und me komische gsicht =P
salü du Fish
und wegem snowflake
Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist.
aso i suche au immer es paar lüüt wo mit chöme. mini kolege sie au ne so goa a fresse
danke danke... ghör ig immer wider gärnZaubermanu hat geschrieben:![]()
hehe... psyalor du bisch de bescht....
![]()
mir chöi natürlech ou aui am bahnhof abmache. und so wies usgseht trifft sich die ganzi goa zersch am bahnhof und louft denn zum gländ =P
und snowflake bi natürlech ou ig derbi (sehr wahrschinlech) aber das duret ja no chli. auso itz isches a dir salüdefish. entscheid di was a däm wucheend machsch!
- Zaubermanu
- Silver Member

also de treffpunkt am bahnhof wär für mich ok... weg de zit und so chömer ja no luege... wartemer mal uf de bscheid vom fishli und guggemer denn
Freu mich scho riiesig uf dr wichtelhüpf..
Freu mich scho riiesig uf dr wichtelhüpf..
Hoi ihr alli zämä
Ich sueche amigs au no gern echli lüüt für party - doch leider gahts bi mir nöd a dä wichtelhüpf und glaubs leider au nöd a dä snowflake....
doch würd ich mich freue au (wieder) emal mit eu ane party z gah...
Wünsche eu hüpfigi zit nöxt weekend
Ich sueche amigs au no gern echli lüüt für party - doch leider gahts bi mir nöd a dä wichtelhüpf und glaubs leider au nöd a dä snowflake....
doch würd ich mich freue au (wieder) emal mit eu ane party z gah...
Wünsche eu hüpfigi zit nöxt weekend
- SalüDeFish
salüü zeme =D
etz hani mich wörkli mega gfreut dass ihr mich so herzlich ihglade hend XD aber das weekend gsehd ebbe grad no chli schlecht us wegm geld..
de muessi no zerscht luege ebi was dreigsle chan.. und schuschd 13.03.10 oder 20.03.10
sed das scho besser ih mim portemonnaie usgseh und alli weekends druff au.. XD ha hald ned grechnet dass ech so schnell antworte bechume =D
schuschd hald do mol mini msn adresse: n-fas@hotmail.com
de chamer sicher au schuschd no mol was abmache, oder ich gibe ih 1,2 tääg wegem wichtelhöpf bscheid..
und mercii glich schomal för die ihladige mit euch go feschte
sobald ech meh weg negscht weekend weiss, schriebi namal =D und söschd schriebed mir doch im msn oder per mail, för wiiter anstehendi partys.. 
etz hani mich wörkli mega gfreut dass ihr mich so herzlich ihglade hend XD aber das weekend gsehd ebbe grad no chli schlecht us wegm geld..
de muessi no zerscht luege ebi was dreigsle chan.. und schuschd 13.03.10 oder 20.03.10
sed das scho besser ih mim portemonnaie usgseh und alli weekends druff au.. XD ha hald ned grechnet dass ech so schnell antworte bechume =D
schuschd hald do mol mini msn adresse: n-fas@hotmail.com
de chamer sicher au schuschd no mol was abmache, oder ich gibe ih 1,2 tääg wegem wichtelhöpf bscheid..
und mercii glich schomal för die ihladige mit euch go feschte
darf ich auch an eurem treffe mit cho für as wichtelhüpfe ????
- SalüDeFish
also wenn ich gange, weiss es aber noned 100% de chasch du sicher au cho =) und wenn ech ned cha go, denn muesch mol die andere ahfrögele.. =Djinn hat geschrieben:darf ich auch an eurem treffe mit cho für as wichtelhüpfe ????
wenns klappe sed, wäri de froh wenn mer sich am bahnhof treffe cha =D ich hoffe es klapped.. yiippii yiippii yiippii jiey..
- Wilder-Wald-Wutz
dr Psyalor und ig werde wohl so uf di 11e am bahnhof ds niederbipp si...
wes öpperem nid passt vor zyt her söuers melde - de chöimer no witerluege....
freue mi, wird es super fest
wes öpperem nid passt vor zyt her söuers melde - de chöimer no witerluege....
freue mi, wird es super fest
Je mitter die Nacht, desto nuller die Uhr.
ja aso i warte bim select automat. weri cool we i mit öberem zeme cha ga =)
- Zaubermanu
- Silver Member

@salüdefish.. freut eus das dich gfreut hesch
.. ok, dass isch absolut friedlich, den gisch eifach bscheid wend weisch wies am weekend usgseht und was dis portmone seit.. hoffe es klappet bi dir
.. ich bin au mal so frech gsie und han dir es mail gmacht.. luegemer eifach no in dr nechschte Täg
@special_K: heiii michi...
ja, isch jetzt grad schad das ned an wichtelhüpf chasch cho, aber hesch ja en anderi party
.. und da mitem snowflake muesch dr also scho nomol überlege
wär zu schad wend da ned debie wärsch
.. mi ghört sich würi sege
@jinn... na klar doch, luegsch eifach dasd au öpe denn am bahnhof bisch wenn alli andere det sind...
ich glaub es wär würkli am beste wen mr üs am bahnhof würdend treffe, ich han nämlich überhaupt kein plan wo, wie, wodure... ect..
... weg de ziit, da mue ich zerst no uf bscheid warte vo dene super lütlis wo mich iiglade hend, chas darum nonig genau sege ob 11i passt... thönt aber schomol machbar... luegemer no
@special_K: heiii michi...
@jinn... na klar doch, luegsch eifach dasd au öpe denn am bahnhof bisch wenn alli andere det sind...
ich glaub es wär würkli am beste wen mr üs am bahnhof würdend treffe, ich han nämlich überhaupt kein plan wo, wie, wodure... ect..
aso ich ha gmeint das e shuttle bus dert hie fahrt
SalüDeFish hat geschrieben:blah blah blah...ich bin 18ni, wiblich.... ...
aaaaaaaaaalso, am samstig isch im ug PROGRESSIONS! dert wirds abgah!!