Mystischer Frühlingstanz Glanzenburg 8. Mai 2010

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
NEPTUNES P.O.
Silver Member
Silver Member

Re: Mystischer Frühlingstanz Glanzenburg 8. Mai 2010

Beitrag von NEPTUNES P.O. »

Soooderli, ich Bild als President vo Neptunes gib au na min senf däzue.....
wo söll ich afangä??
am gschiedschtä vo afang a.....
als ich am 20. Oktober letscht jahr mitäm velo vo dietikon uf unterengstringä han welä fahrä, hani bim glanzäberg dänkt, ich chönnt ja mal än anderä wäg nä und bin det in wald inä. ich fahrä so und plötzlich dänk ich, ööööööööhh dä wald wär ja ganz geil zum outdoor-partys machä!!! Und da dä thom und ich scho lang mal händ welä ä party machä, han ich ihm grad aglütä und ihm gseit er söll schnell go luegä cho, mir wohned ja nur paar meter usänand und nur paar 100 meter vom platz entfernt :D. als er dän cho isch, simmer öpä 2
stund im ganzä wald umägloffä, händ alles agluegt und dä bescht platz usägsuecht. na am glichä abig han ich mir bi mir dihei gedankä gmacht und überleit, am beschtä ischäs grad äs partylabel zgründä und da ich mir frühener, na vor rampadam, dä namä neptune mal han welä zutuä als dj, han ich grad bi myspace ä sitä ufgmacht für neptunes als partylabel :-D, usserdem grad na mit coreldraw äs logo kreirt (...und natürlich au än account im mysticalforum /color ) so hät alles agfangä......
und öpä 3 wuchä spöter hämmer scho di erscht party (mystischer nebeltanz) mit w.g.z.o. det duräzogä :D und für das dases eusi erscht party gsi isch, isch si super gsi!!! itritt isch dazumal 30 fr. gsi, bar prisä öpä glich. aber da det jenschti lüt kei itritt zahlt händ und w.g.z.o uf knapp 1000fr. bestandä händ simmer schluss endlich grad äso usächo händ ganz wenig fürschi gmacht. aber vorallem happy und irgendwiä au überrascht das kei blaui männli cho sind.
paar wuchä spöter isch dän scho dplanig für di 2. party uf dem platz losgangä mystischer schneetanz. wil ich vo verschidenschtä lüt ghöhrt han, dass wen mer än offiziellä verein hät wo bi dä gmeind registriert isch, gits weniger troubles und gringeri geldbuessä wenn ebä di blauä männli plötzlich uftauched anärä illegalä party und swird als vereinsalass agluegt, dä verein hafted au b.z.w. svereins buget.
also hani agfangä mich zerkundigä wases brucht zum än verein zgründä...mer brucht eigentlich nur 3 lüt und mä muss halt di blödä statutä schribä....also han ich diä statutä gschriebä, und als president, vorstand und revisorä bestummä und neptunes als verein uf dä gmeind schlierä agmeldet
http://www.schlieren.ch/de/tourismus/ve ... n_id=19921
kurz bevor mer im februar di zweiti party (mitäm dubay-clan) duräzogä händ.
mystischer schneetanz....diä party isch au ganz gedigä gsi und uf jedäfall ä steigerig zu dä erschtä....nur leider isch det geld wäg cho und ich persönlich han 80.- minus gmacht....das isch ja easy zverchraftä! für eus isch klar gsi das mer det witers party mached...dän isch dplanig für dä frühligstanz agstandä und us verschidenschtä gründ han ich dän schlussendlich gseit das ich dasmal bim frühligstanz leider nöd chan mitmachä im o.k.. ich chumä eifach nur go soundä, bin eusi deko vo aurora australis go ufhänkä und han na paar chlini sächeli gmacht.

also ich han dparty hammermässig gfundä!!! grosses kompliment!!! au a magic lounge!!! super igspilts team =D> isch wider ä riesä steigerig gsi zum schneetanz!!! hammer stimmig wunderschön abwechsligsrich dekoriert!!! äs riesigs dankeschön na a min schatz :ove: jessy dankä bisch so spontan igsprungä und häsch mit mir na einähalb stund bar gmacht!!! äs hät ja jenes lüt ga :shock: öpä doppelt so viel wiä a beidnä erschtä partys zämä :o gigantisch!!! ich bin ca. am halbi 3 i mim zelt glägä und han eifach müssä afangä lachä...da zmitscht im limmattal wo ich ufgwachsä bin und 500m entfernt wo ich wohn, ä ober fetti monster goa party :lol: :lol: :lol: sooooo geil!!!
also was da gschriebä wordä isch vo wägä sound isch nöd geil gsi vom 12i bis am 3, chan ich mich nöd aschlüssä. @ dragonfly....bis 1.20uhr isch progi gloffä nachär psy / fullon. also als thom und ich um ca. 01.20uhr händ agfangä soundä, heiligä siech, diä lüt sind ja abgangä!!! andersch!!! dankä all denä wo bi eus so am abgah gsi sind!!! i denä 35 mal wo mir bis jetz live gspillt händ häts na niä so ä geili stimmig gha!!! diä wo säged vo 1-3 hätts inä nöd gfallä, dän ischs eifach nöd ihrä gschmack gsi, aber stimmt nöd überein mitem gschmack wo 95% vo dä andernä lüt wo det gsi sind gha händ! diä sind genau nach dä 1 erscht richtig abgangä!!! au dä trycicle nach eus wo öpä am 02.20 agfangä hät, hät mächtig gas gä mit härtem fullon / psy!!!hät mir sehr guät gfallä!!! und bis ich am halb 4i scho gangä bin isch mächtig stimmig gsi!!!
und wäg dä prisä, naja äs isch halt scho so, wenn dbullä am abig am 10ni ifahred hocksch uf paar tusig frankä schuldä!!! das muss mer scho gseh und srisiko isch enorm wennt für gar nüt ä bewilligung häsch!!! und itritt isch nöd türer als irgend ä indoor, bar priesä sind au glich oder sogar na billiger als anerä indoor! und alles in allem ischäs doch für jedä ä wunderschöni erfahrig, dussä im wald mit sonerä geilä alag, geilä sound durch guäti artistä ä schöni nacht zverbringä wo eim scho 25 frankä chönnt wert si. mini meinig!
sooo han ich min senf au na däzue gä!

jetz freu ich mich scho uf dä summertanz evt. im august, wo ich wider voll mit vo dä partie bin! und da minerä muetter ihrä fründ äs riesä waldstuck ghöhrt im wiesätäli wird ich alles dra setzä das mir det obä chönd legal ä party machä! wär s`wiesätäli kennt weiss wiä traumhaft dases det obä isch!!! schad isch eifach dases än gwüssä herr T.J. eusä revisor vo neptunes hät müässä übertriebä und wöllä bis am abig am 7ni party machä bis bullä chömed, isch eifach scheisse!!! jetz wod bullä eimal det gsi sind chömeds immer wider!!! au vo mir na äs riesigs dankeschön a alli helfer, artistä und natürlich au magic lounge!!!
entschuldigung all denä wo ich jetz glangwiled han /grim
peace mitänand, dankeschön und bis zum nächschtä mal.........Dominic
Electro Static
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Electro Static »

Hallo PartyPeoples alles wie immer oder ...

Mystischer Ausbeutungstanz "Lach"

http://www.facebook.com/profile.php?id= ... 098&ref=mf

@ Steff hallo seit wann machst du mit solchen Leuten Partys ? verstehe ich jetzt nicht . könnt ja wieder alles löschen aber solche Party sind einfach nicht o.k.sucht euch einen richtigen Job.

LG Martin
Lynkish
dj
dj

Beitrag von Lynkish »

...liebe Mitglieder von /yo THE NEPTUNES /yo ...

Stimmt, da müend mir natürlich alli rücksicht nä, wenn ihr OFFIZIELL
ILLEGALI
Partis mached!!

Peace Love and Light
BuddhaNature
Platin Member
Platin Member

Beitrag von BuddhaNature »

NEPTUNES P.O. hat geschrieben: ich Bild als President
/ohaa !!! VOTE FOR THE NEXT US PRESIDENT !!! /ohaa
duck und weg, spass muss auch manchmal sein
GEH DEN WEG DES HERZENS

Cherokee
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Cherokee »

wäner illegali partys mached, müender nöd e MÖGLICHI buess de partypeople uflade. ischs oi erscht party, wos troubles git, dä wird d buess au nöd allzu höch, usser s gebiet stat unter naturschutz. söteder mal schwär hineusemache, chönder das ja mit de zit langsam stück für stück wider usbügle. aber sicher nöd mit sonere abzocki. und sälbscht mit usgabe vo 2700.- (scho mögli, das chaufi oi jez mal so ab) langet locker 20.- itritt bi de 3. party döt, wo ja scho biz bekannter isch und ihr def. mit mind. 100 lüt chönd rächne. und sorry... die barprise sind eifach DENÄBE. schad für das schöne naturgebiet döt. wo isch s toitoi xi?
aber ja, klar, outdoorpartys i dem stil macht mer natürli zum sin läbensunterhalt z finanziere... also alles total grächtfertiged... also für d zuekunft: adrässe vo de gäscht uflischte und buesse döt aneschicke. schliessli gäbs ja kei buess, wänner kei partygänger heted... sind also sowiso di andre schuld.

(p.s. es wär vo vorteil, e statute grammatikalisch und orthografisch fählerfrei z verfasse und ebefalls uf d synthax z achte)
(p.p.s. schad eigetli, wil sowas z organisiere isch wükli super, cool, dases lüt git, wo sowas mached. und eigetli müessts doch nöd si, dases so usechunt...)
Khaos

Beitrag von Khaos »

aso i hans an und für sich suuuuper gfunda... d stimmig und all dia mega liebenswerta verhackta betrunkna partypeople isch echt toll gsi... und alles so schön farbig und surreal-genau min gschmack...

gratis wasser hani super gfunda, barprisa hani nid super gfunda aber bringa irgendwo chli verständnis uf...

no @organisatora..aso nu eina^^ irgendwenn am morga-mittag woi han wella andr bar go bier chaufa isch dä hinterdr bar gra mir mischig ir hand döt gsi und denn warti gern-will i hanjo ziit und störa nid gern lüt:) denn isch halt eina vuda organisatora dötgsi und hett us irgendma grund dä hinterdr bar ämagschissa und au wennis verston dassma gstresst isch wema dia ganz nacht ständig irgendwelchi problem lösa muass-son agressiva tonfall hett miner meinig an sonera schöna location-stimmig absolut nüt z suacha und hettmi öppa füra halb stund total abazoga...aso nögschtmol...ischdoch nid so schwer chli netter mitanand z reda will so chuntma sicher viel eher zunera guata lösig i weiss ni um wasses ganga isch ..abr das isch echt drneba gsi

@all dia lüt wo mit pois,stöckli,kiwidos usw gspielt hen....suuper gmacht ishc wunderschön gsi mit eu d dunkelheit vertriba bzw. z unterstricha und hett alles no viel lebendiger gmacht will echt überall irgendwelchi farbigi/lüchtigi sacha durd gegend gspickt sind...

@alli andera tanzenda, chillenda, gspröchiga lüüt... merci viel mol für all dia schöna stunda ufm dancefloor, all dia schöna gspröch und merci für dia toll stimmig..

und nögschtmol..i verstons wemma jenochdem i welem zuastand gar nüm schnallt dassma müll ufdr boda wirft aber denn chama doch am morga chli helfa ufruuma...ischjo kai sach und d natur wirds eu danka^^ und ma chan dr platz widrmol benutza wenns immr schön suuber isch..
Achte auf deine Gedanken, denn sie werden deine Worte
Achte auf deine Worte, denn sie werden deine Taten
Achte
auf deine Taten, denn sie werden deine Gewohnheiten
Achte
auf deine Gewohnheiten,denn sie werden deinen Charakter
Achte auf deinen Charakter, denn er wird dein Schicksal

----------------------------------------------

wasi an Indoor-Goas am meischta hass: Dä moment woma usa ins Sunnaliacht chunnt unds eim innert sekunda wieder ind Realität katapultiert:)
NEPTUNES P.O.
Silver Member
Silver Member

BuddhaNature hat geschrieben:
was US president??? wennschon denschon wäri also scho gern dä vo dä ganzä welt!!!! imfall..........
Cherokee
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Cherokee »

NEPTUNES P.O. hat geschrieben:
BuddhaNature hat geschrieben:
was US president??? wennschon denschon wäri also scho gern dä vo dä ganzä welt!!!! imfall..........

/bigs schön, dass dus mit humor chasch nä, au wänns mal e rundi afiggerei haglet... *vote* ;)
jinn
Gold Member
Gold Member

Beitrag von jinn »

au i muess segge hammer party gsie hinder der bar zum teil chlie stressig. aber egal als i ca am 7 füre cho bie ha i das smile vo dene lüt gse u mega freud ga und ca am 7 30 am morge ha i mitere gwüse person afo rede und de het sie gseit: i be nur cho will is dir versproche ha das i chume eigendlich het mie Neffe hüt taufi. man das isch s schönsti gsie wo mir öber are goa gseit het het das isch eifach andersch gsie :oops: crazyeye crazyeye crazyeye crazyeye crazyeye crazyeye
Zuletzt geändert von jinn am Mi 12. Mai 2010, 20:31, insgesamt 2-mal geändert.
Rumpelstilzchen

Beitrag von Rumpelstilzchen »

So...etzl aber mal ehrlich????!!!!]
Isch toll,wämmer alls cha schön rede,...aber liebi Neptunes,..sind er würkli so verbländet??
Fakt isch doch,das ihr nöd mal Schnuer,Leitere oder Müllsäck debi gha händ,wo mir am Samschtig uf dem Platz uftaucht sind....

JAJA..ihr händ mega müese Chrampfe /pille /pille ](*,) /grim :kiff: :n55
...für`d Prieslischte,und Itritt,s Paar Energiedrinks vom Denner häts dänn grad na glanget.. /frage
Finds ehrlich gseit,e FRäCHHEIT,wie ihr eu ufspieled,vo wäge Party mache,will,ussert ABKASSIERE,händ ihr ja eigentli nüt gmacht für die Party!!!?!! =D>

S Lob a ML ,cha i nur unterstriebe....trotz allne "Stolpersteindli",hämmer`s widermal gschafft,e superschöni Party,voller Energie uf`d Bei z stelle...
:ove: its MAGIC :ove: love you all :ove:

Es lob vo mir au na an Lorenz \:D/ ..cool,du häschs wenigschtens vo Afang bis Schluss durezoge :peace:

Das mit em Müll,hät mir ächt mega z Dänke gäh,..fang mi dänn ächt ah fröge,wie gwüssi Lüt dur`d Wält spaziered...??
Für was gönd er a so e Party,i dä Natur,wänner sie gar nöd chönd Reschpektiere!!?!!! :cry:

Trotz allem,isch`s es mega schöns Weekend gsi,und sicher,händ all wider mal bitzli dezue glernt... :!:

Min spezielle dank an Steff,...mercy,"ha mi wider mal richtig chöne"ustoobe""hät mega guet tue!!! /happy
;) freu freu scho uf nöchscht mal :-({|=

S "Fadehäxli"
kaha
Silver Member
Silver Member

Beitrag von kaha »

@neptunes pobacke. du bisch ja voll lächerlich. han zersch wele par gägäargument bringe, aber s isch schients gar nöd nötig. wän all das wod gschribe häsch ernscht meinsch, bisch ja würkli nur no en arme siech.
kaha
Silver Member
Silver Member

Beitrag von kaha »

Electro Static hat geschrieben:Hallo PartyPeoples alles wie immer oder ...

Mystischer Ausbeutungstanz "Lach"

http://www.facebook.com/profile.php?id= ... 098&ref=mf

@ Steff hallo seit wann machst du mit solchen Leuten Partys ? verstehe ich jetzt nicht . könnt ja wieder alles löschen aber solche Party sind einfach nicht o.k.sucht euch einen richtigen Job.

LG Martin
hab lieber dini frässi du arschloch. bisch nämli kein dräck besser. und trau dich ja nöd jemals wider z fröge ob chasch go sounde a oisi party! susch gib ich der mal d antwort dezue.
Dementio

Beitrag von Dementio »

Wett mich an derä Stell mol bim ganze Team bedanke das dr die Party ufd Bei gstellt heid. Merci au das mir mit eusem Uftritt hei öbbis zue dr super Athmosphärä biistürä ;-)
Isch zwar rächt churzfrischtig gsi, het aber trotzdäm riise Spass gmacht mit euch. Merci au an die ganze tanzendä Waldbewohner, ihr sid dr Hammer gsi /happy
Gärn wiedermol drbi

Dementio&Schroeder
NEPTUNES P.O.
Silver Member
Silver Member

isch das nöd kuuuul? min vater isch mich anärä fettä goaparty am filmä.....stylisch!!!
puuuh!!! dä hät sin schock fürs läbä becho....und dä 8.mai isch ersch na sin geburtstag gsi /aaahh happy birthday daddy :oops:

gruäss von der lächerlichen neptunes pobacke..... :-({|=
Liquid_Sky

Beitrag von Liquid_Sky »

also de iitritt ish sho chli krass gsi...20.- wär ja no so gange..ish ja en outdoor leute was säöll das?

aber egal ish geil gsi also het sichs au glohnt..

und wägm sound..es het mer au nöd immer gfalle aber HÖRET MAL UF MOTZE !!!!!

es chan nöd allne passe! wenns euch nöd gfallt denn chillets doch echli ane..schwätzle oder sogar shlöfele..und halt nöd so viel droge inepumpe das ehr überegheiet wenn mal nöd de sound lauft wo ehr wänd!

peace
Antworten