Pavásiya 29.05.2010

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Zlab
Silver Member
Silver Member

Pavásiya 29.05.2010

Beitrag von Zlab »

Churz und Bündig Es isch e suuuuppper Party gsi! Danke a alli wo mit ghulfe hend und cho sind !!! =D>

PS:

Es isch no Züg ligge blibe wer will sett mer die gnau beschribig schike !!

Mfg Zlab
nexus
Platin Member
Platin Member

Re: Pavásiya 29.05.2010

Beitrag von nexus »

schlüssi mi ah, super xi, de sound am suntig nami /happy

@ rucksackleerer: wennt scho so frech bisch und di ah mim züg bediensch ohni zfräge bis doch so nett und stellen wieder detane wonen gnah häsch, hett min schlüsel gern wieder. sind doch fair zunenand, so cha e gueti partylune echt de bach abgah :twisted:

ha na en brune pulli mitre sunnebrülle dinn, e blaui regejagge und es unabgschlossnigs grüens velo det xeh. en abfallsack hetti gschider au mitgnah, wer laht batterie im wald ligge... chasch na so oft schribe, respect nature, ufnre ihladig, tüends bitte au
Liebe Respekt Anarchie
--ich--

Beitrag von --ich-- »

hätt öper fotos,oder weiss wos welchi hät... merci
subjekt
Silver Member
Silver Member

Beitrag von subjekt »

ja, party het spass gmacht, schön mätschig :-)
extrem feri priese a de bar, bravo!

seinzige wo wörklich närvig gsie isch, de ethischi chrübel wo d'rucksäck glehrt het. nemmt mi jo scho wonder, wieso me grad wörklich alles nemt, au zügs wo so lüüt e kei ahnig händ was sie demet afange selle! und sowieso, weshalb verstecksch de no de leri rucksack?!
naja, wie set me au, a geistigem schimmelpilz erchrankti soziopathe, in ergend enere wies chöne verstah. seinzige wo bliebt, isch dere kreatur mis mitgfühl usztrücke, denn du armi seel muesch no dies ganze läbe mit der sälber verbringe und normalerwies schlaht en setigi handligswies unerbärmlich uf eim zrug. somit wersch du wohl en erbärmlichi existänz ha.
...sei dir selbst ein witz, der dich erheitert...
nexus
Platin Member
Platin Member

Beitrag von nexus »

subjekt hat geschrieben: normalerwies schlaht en setigi handligswies unerbärmlich uf eim zrug. somit wersch du wohl en erbärmlichi existänz ha.
hoffes doch. uf dütsch xait sind gsetz ih eusem land zlocker. ich hoff für dä daser vo mir nie verwütsch wird :x
Liebe Respekt Anarchie
Dark_Fairy

Beitrag von Dark_Fairy »

Han's e super party gfunde, trotz em Räge womi de so geg de Morge überrasch het.
Und han glaub mis bruune Halsteuch ligge lah ^^
huh?
_INTER_
Silver Member
Silver Member

Beitrag von _INTER_ »

Chan mi au nur aschlüsse. Hett extrem Spass gmacht mit euch abzgah im Matsch :-D . 15.- Eintritt und 4.-: Super Priise und denn noh top Artiste & Deko. Wos denn hett afange schiffe hender grad fix no es Zelt ufgspannt =D>

Einzigi Kritikpunkt: Viellicht s'nächstmal Zarrok vs. All came and bleeded vor Sokrates. Ich mag lieber Dark wenns no "dark" isch, aber mini Meinig
Coookieees!
DarkSpace
Gold Member
Gold Member

Beitrag von DarkSpace »

ja chan au nume sege hed spass gmacht....zwar recht früe gange ned uf soviel rege igstellt gsi....aber witzig gsi....paar kuuli lüüt....wege rucksäck chlaue....lerned doch mal dasmer ide region züri vielzviel dreckspack ade partys hend...tüend doch gruppe bilde wo alli ihres züg hend den wird au weniger klaut und hend dauge biz offe....

@ inter ja verstahni...aber het sline up kei verzuug gha hets perfekt passt mit üsem set....,und danke a alli wo abgange sind...hed spass gmacht....und woooow....mol fast kei nervigi hey chönder nöd biz easy sound bringe nörgeler gah....
danke....piiz und bis zum nögste mal....
Epilepsy
die, hippie die
_INTER_
Silver Member
Silver Member

Beitrag von _INTER_ »

tüend doch gruppe bilde wo alli ihres züg hend den wird au weniger klaut und hend dauge biz offe
und tüüfer in Wald bringts au 8-[

Videos!

Part 1:

Part 2:
Coookieees!
Anis

Beitrag von Anis »

i schlüse mi ebe falls a. schöni party gse [-o<

aber die klauerei crazyeye sorry gats no mim kolleg sine isch au weg ko und wo i mit anderne gredet han sinnds uf eimal 6 rucksek gsi wo weg ko sind /aaahh voll dä nebe
STREITE NIEMALS MIT EINEM IDIOTEN!!!
ZUERST ZIEHT ER DICH AUF SEIN NIVEAU HINUTER, DANN SCHLÄGT ER DICH MIT SEINER ERFAHRUNG.
nexus
Platin Member
Platin Member

Beitrag von nexus »

scho chli trurig zghöre dass orgs vo halt "nöd" legale partys, au zum teil unter erpressig lidet dass nöd ufgfloge wärdet. und au en verdacht händ ufen dieb, doch nöd vill tueh chönd wil die ganz sach nöd legal xi isch...

@ all die wo na was vermissed meldet eu doch bim Zlab, ih 2 täg häter eh übersicht ;)
Liebe Respekt Anarchie
Anis

Beitrag von Anis »

negst mal zeigeder eus die lüt wo eu wen erpräse den schnape mer sie eus und fesslet sie anen baum bis party verbi isch :lol:
STREITE NIEMALS MIT EINEM IDIOTEN!!!
ZUERST ZIEHT ER DICH AUF SEIN NIVEAU HINUTER, DANN SCHLÄGT ER DICH MIT SEINER ERFAHRUNG.
derphysiker2k
Platin Member
Platin Member

Beitrag von derphysiker2k »

wenn ich auch nur einen dabei erwischen sollte wie er den andern die sachen durchwühlt!!!! dann hat sein arsch aba kirmes! /ohaa

is mir auf der DEEP-IN passiert. mein rucker war leer und alle sachen waren in der näheren umgebung verteilt. zum glück hat er auch ins fach mit den zermatschten bananen gefasst :twisted: , das is meine einzige genugtuung gewesen.

mfg
Kokain ist Gottesweg!
--d(o.O)b--(dir zu sagen, dass du zuviel Geld hast.) --d(o.O)b--

Solange mein Chef so tut, als würde er mich richtig bezahlen,
solange tue ich, als würde ich richtig arbeiten.

Wer etwas kann, TUT es,
wer etwas NICHT kann,UNTERRICHTET es,
wer es WEDER TUN NOCH UNTERRICHTEN KANN,
LEITET ES
nexus
Platin Member
Platin Member

Beitrag von nexus »

--ich-- hat geschrieben:hätt öper fotos,oder weiss wos welchi hät... merci
da mini cam weg cho isch, wär na schön xi d'fotis vode liechtli mitm sensitiv shoot^^ handyfotos vom schöne matsch /bigs

Bild

Bild
Liebe Respekt Anarchie
Antworten