ja so sinds halt die dj`s..händ alli chli en egge ab und nämed sich zu wichtig...oops bi jo au eineN!tr0 hat geschrieben:
Üsi DJs send alli chli speziell.... also jo es paar hend paar egge ab xD
Neu i de Szene .....
-
Mirowsky
Re: Neu i de Szene .....
so wie i fasch jedere SZENE... so unnötig ^^Anomalie hat geschrieben:ach ja:
momentan ist gerade ein astraler "krieg" in der szene.
dark vs. prog und oldscool vs. newstyle.
zu vergleichen wie "STAR WARS I-VI" oder "Herr der Ringe I-III"
ich würd au bitz uf youtube go luege, hans au e so gmacht. :>
und e schubladisierig isch no praktisch, für d'kommunikation und so.
a: hey was lauft morn im schuppe x oder a de outdoor y für musig?
b: ach chum doch eifach, es lauft halt eifach musig, was muesch no meh wüsse?!! : D
a: ähh..ok.
und e schubladisierig isch no praktisch, für d'kommunikation und so.
a: hey was lauft morn im schuppe x oder a de outdoor y für musig?
b: ach chum doch eifach, es lauft halt eifach musig, was muesch no meh wüsse?!! : D
a: ähh..ok.

also so uf die schnelle en überblick über s'zene becho isch schwierig...goa het verhältnissmässig viel undergenres...
youtube isch da es guets mittel zum sich so langsam anetaschte a die ganz sach...
ich bin jetzt über 10 jahr a parties underwegs, han aber immer nonig 100% übersicht...wer het das scho ?
los eifach das was der gfallt und find so din eigne weg...lah dich vorallem ned in irgend ä sparte inezwinge...
mir ischs so gange das ich dä sound am afang ansderst wahr gno han...ich bin a verschiedesti partys mit und han eifach s'gsamtpaket wirke lah...doch mit dä ziet hani scho gwüsst wani wot...
han au am afang schnell müese merke das d'akustik a parties und die dehei oder mp3 ned ganz sglieche isch...
jedefalls herzlich willkomme i dä s'zene, viel spass und heb sorg...
gruss und vielicht bis bald im wald
youtube isch da es guets mittel zum sich so langsam anetaschte a die ganz sach...
ich bin jetzt über 10 jahr a parties underwegs, han aber immer nonig 100% übersicht...wer het das scho ?
los eifach das was der gfallt und find so din eigne weg...lah dich vorallem ned in irgend ä sparte inezwinge...
mir ischs so gange das ich dä sound am afang ansderst wahr gno han...ich bin a verschiedesti partys mit und han eifach s'gsamtpaket wirke lah...doch mit dä ziet hani scho gwüsst wani wot...
han au am afang schnell müese merke das d'akustik a parties und die dehei oder mp3 ned ganz sglieche isch...
jedefalls herzlich willkomme i dä s'zene, viel spass und heb sorg...
gruss und vielicht bis bald im wald
"Nur ein weiterer Freak im Freak-Königreich."
Of Youtube beni eh emmer onderwägs am sound lose 
Jo am Weekend werdi secher au no en abstächer of t Tanzwise z zöri mache met paar kollege ond mer det au chli sound ine haue
Jo am Weekend werdi secher au no en abstächer of t Tanzwise z zöri mache met paar kollege ond mer det au chli sound ine haue
- shivajanine
- Platin Member

geniesse den sound einfach und lass deine seele beflügeln

Don`t dream your life, live your dreams
aber ä ganz ä guätä.....Mirowsky hat geschrieben:ja so sinds halt die dj`s..händ alli chli en egge ab und nämed sich zu wichtig...oops bi jo au eineN!tr0 hat geschrieben:
Üsi DJs send alli chli speziell.... also jo es paar hend paar egge ab xD