Partyreports einmal anderst....
Ich bin a däre Party echli als "Reporterin" unterwägs gsi
und han echli Meinige zu dä Party gsammlet und tuen das jetzt da veröffentliche
(natürlich mit Zuestimmig vo dä Befrögte)
"Alle Jahre wieder...scheisse dass dä gross chillout nöd offe hät, isch immer huere geil gsi."
Anonym, 22
"Finde die Party cool. Preise zu hoch."
Tobias, 22
"Ich finds cooli Musig im chillout, schad isch nur dass soviel Lüüt bim tanze durelaufed."
David, 30
"Sehr eng, z'langs astah bim WC, hät sich aber glohnt will s'pisse dänn so guet ta hät, jetzt gahni gad wieder go pisse."
will geheimnisvoll wirken
"Äs isch z'luut...Stimmig und Lüüt fründlich, Getränk günstig, wär besser wänn nöd würd graucht wärde so wie s'Gsetz das vorschriibt...Deko guet."
Fratelli Sebastiano, 31 e Denis, 37
"Ich find d'Party supi! Und am 8. Januar han ich Geburiparty in Bülach..."
Urs, 27
"UG magi nöd so, zu viel Lüüt und die falsche Lüüt...die richtige Lüüt sind eigentlich alli da aber zu vertschüssti Lüüt...und s'Personal isch scheisse. Ich hans letscht wuchenänd geiler gfunde."
Bone, 19
"Die Frauen haben zuviele Kleider an!"
Krik die Blume
"Isch halt ä Indoorparty, indoors sind nie so geil wie outdoor Parties. So isches. Vorallem muessi vier Stund a d'Bar go schaffe."
Ste
"Ich hett echli meh erwartet, han mich uf dä gross chillout gfreut. Suscht chani mi eigentlich nöd beklage, die ganz Deko isch dä Hammer!
Naaar, 22
"Ich hett sälber sölle Musik mache, respektive MIR!"
Atomic Vision
"Voll positiv, am Morgen gratis rein, Leute gut drauf, Sound fett."
Alex, 30
"Für mich stimmts, isch geil im Winter i sones Loch abehocke, Sound isch geil, Stimmig villicht äs biz agressiv...än Usschnitt vomene Liedertext vo mir wo ich grad passend find: Wäns rägnet muesch tanze bis d'Sune wieder schiint!"
Dimi, 27
Danke allne für ihre ehrlich Senf wos abgeh händ
Liebe Türsteher, schad häsch du nüt wellä brichte, aber easy, das ghört halt nöd zu dim Ufgabebereich.
Ich sälber han d'Party irgendwie eifach nume krass gfunde...
krass viel lüüt...krass luuti musik...krass schöni Deko...krassi drinks...krass wenig platz im chillout...krass volli garderobe...krass chläbrige bode...krasse sound und nach dä Party krassi Temperature ufem wäg an Bahnhof
Also churz zämegfasst, äs isch für mis empfinde ä voll krassi Party gsi!