The Dude hat geschrieben:Man darf sie sogar mit Füssen treten, ohne sirenenhaftes Gezeter dafür zu ernten, sondern im Gegenteil, wohl duftenden und lieblich schmeckenden Wein.
also soooo ganz schlimmi simmer doch ai nid......mängisch bizli komplizärd chund aber natirli ganz ufä maa druif ab....
kei Angscht, dasch nur än bitterbös schwarzhumorige Witz xi, weller eifach grad so guet passt hät, und natürli, well verabsolutierend!, nöd ernst gmeint... siehe mini Usfüehrige zudä göttliche 2in1 (folgt bald au mal no ä usfüehrlichi Zämefassig) da im Forum irgendwo i dene knapp 3500 Posts...
The Dude hat geschrieben:kei Angscht, dasch nur än bitterbös schwarzhumorige Witz xi, weller eifach grad so guet passt hät, und natürli, well verabsolutierend!, nöd ernst gmeint... siehe mini Usfüehrige zudä göttliche 2in1 (folgt bald au mal no ä usfüehrlichi Zämefassig) da im Forum irgendwo i dene knapp 3500 Posts...
das nim ich diär ai nid übel....ha gfundä muäss doch gliech bizli dr sänf drzuä gäh,will so unrächt hani doch de ai nid
The Dude hat geschrieben:kei Angscht, dasch nur än bitterbös schwarzhumorige Witz xi, weller eifach grad so guet passt hät, und natürli, well verabsolutierend!, nöd ernst gmeint... siehe mini Usfüehrige zudä göttliche 2in1 (folgt bald au mal no ä usfüehrlichi Zämefassig) da im Forum irgendwo i dene knapp 3500 Posts...
ich weiss grad nüme usem stehgreiff i wellem thread uf wellere siite das vergrabe isch... vill usfüehrlichi text sind ebe da au gar noni publiziert.. aber wi akündt, i träg da mal was zäme, sobaldi ziit han... staht scho länger uf dä to-do-list
ps. aber s'best-of - oder besser xeit, zämefassig vodä zämefassige *gg* - xehsch wänt idä signatur uf dude online klicksch
The Dude hat geschrieben:ich weiss grad nüme usem stehgreiff i wellem thread uf wellere siite das vergrabe isch... vill usfüehrlichi text sind ebe da au gar noni publiziert.. aber wi akündt, i träg da mal was zäme, sobaldi ziit han... staht scho länger uf dä to-do-list
ps. aber s'best-of - oder besser xeit, zämefassig vodä zämefassige *gg* - xehsch wänt idä signatur uf dude online klicksch
he dankä,jetz bini eigentlich grad uf dini sietä gstolppered,aso hoffä diä gherd zu diär.....
läck sehr intressant,hami grad agmäldet