Oder so:
I (W27gi)sueche nid nume Koleginne (oder au Kolege) zum Party mache....
Viel weni amig chli go laufe gah, bi mir i de nöchi und den ufme Bänkli sitz, dNatur gnüse und me oder weniger versteckt eine rauche

denki swär doch na schön chli meh Lüt zkänne wo i de nöchi wohned(Region Winterthur, Wil,Guntershausen,Kollbrunn,Aadorf, ..so det ume)
wil i wett au mal chli spontan chöne mit Öperem amne Namittag abzmache. Z.b für eis go zieh,shoppe,id Bibliothek zgha, chli zsportle, zäme was zchoche/bache oder eifach zum chli quatsche und eis rauche..hehe.
Ich chönt jetzt die Lieschte na länger wieterfüehre aber ich denk es sött verständlich sie um was smer gaht.
I würd eifach gern chli meh Lüt us de Region kenne.
Bi mir ischs leider so das die meischte Lüt woni kenne für spontani Träff eifach chli zwiet weg wohned.
Vielicht gahts anderne Lüt da ja glich. Ich denk na viel... vielicht wohnt bi mir ganz i de Nöchi ja au na Eini/Eine..am End na Mehreri..hehe wo au chli speziell druf sind aber me nid unbedingt a jedere Party würd träffe. Lüt wo eigentlich uf de erscht Blick na (halbe

) normal usgehnd, abers eigentlich fuscht dick hinder de Ohre hend, aber total zwäg sind und e gueti Ihstellig zum Läbe hend( ja guet was au wieder subjektiv isch) Wie de Spruch: cool..ja das hetti etz au nid vo dir denkt
Ebe wer luscht het und denkt s chönt vielicht na passe söll sich doch eifach mal melde.
Bi dem Wätter wärs doch chillig chli go brötle oder go zälte..ideen gits gnueg.