1. immer, wenn mir en flash vo egal was mal nöd guet innechunnt (isch jetz scho lang nüm vorcho), machi min. e chliini pause. das gilt au, wenn ich mir nöd 100% sicher bin, dass es mir guet ta hät oder zumindest wenn ich mir nöd sicher bin, dass es mir nöd gschadet hät. ich nimme nume öppis, wenn ich mir de sach 100% sicher bin, sobald igendwelchi zwiifel da sind, lahnis bliibe, au wenni eigentilch en flash plant gha han.
2. pause zwüsche de flashs sind obligatorisch; mache au mal e uusnahm, aber uf dlängi halti das ii. das gilt insbesondere au für alk (nu dasses kei missverständnis gid). mindestens eimal im jahr machi au chli e längeri pause (mit de ziit werded die pause wahrschiinlich no länger werde be mir)
3. starchi fläschs, also so das i hallus han und dass alles voll apokalyptisch isch, machi höchstens 3 mal im jahr, eher weniger.
4. sucht isch reini aasichtssach und nüt anders. ich bin zarogant igendwelchne droge gegenüber, um mich vo ihne abhängig mache zlah. und wenni da mal zwiifel han, dann mussimers bewiise und nimm provokativ nüt. vo öpis nöd süchtig zsi isch genau so schwer wie dus dir selber machsch oder evtl. wies dich anderi glaube mached.
5. was partys betrifft: be mir musses immer wieder mal e party ganz ohni droge gäh: das heisst ohni ein zug vo igendwas wo raucht, kein schluck bier, nüt kaffi, absolut null. bevor ich serschtmal öpis anders als alk gno han, bini eh über 2 jahr scho a goas gsi, das heiss au völlig nüechtern (okee, paar mal (zviel) chli bsoffe).
6. mini meinig dörf nie endgültig sii, alles ändered sich, ich überleg immer wieder vo neu, ob ich e droge verträg oder nöd und was mir guet tuet und was nöd. guet möglich das 4 jahr was nimmsch und wirsch sogar de äggschenman-super-hero devo und dass der das dann uf eimal nümme guet innechunnt.
so das sind es paar vo mine prinzipie. bis jetz bini extrem guet gfahre mit dene, i mim lebe gahts voll ab, es geilisiert, isch luschtig, liebevoll und gaht vorwärts. klar bruuchts da mega viel anders dezue, was absolut nüt mit droge ztue hät, aber ich meine demit, dass ich mir dur kei droge en stei in weg lege.
so idem sinn