Absolut Krank und verdammt Scheisse
-
white_rabbit
-
Joss
- Platin Member

Halt halt halt mein junge!!das findi jetzt gad wücki scheisse was du da schribsch!!!findesch du natürlich wenn du imne dunkle schtall ufd wält chunsch und seinzige mal wot dusse bisch isch wend zum schlachthof verfrachtet wirsch!ich bi sit 4 jahr vegi, ich ha kei problem mit lüüt wo fleisch ässed isch ja jedem sälber überlah wie er sich ernehrt!!!psy-chopat hat geschrieben: ässe sälber au kei fleisch aber die wo streckt gäge s fleischässe send send au ned natürlech
ich iss us prinzip kri fleisch will ich kei massezucht wot underschtütze!!wie het de mensch am afang sis fleisch ufem täller gha???ja genau er hets vo hand müesse töte unds usenand neh wie machsch es hüt?gasch in migro coop denner was au immer und es isch scho verpackt,muesches nur na id pfanne rüere!!!! ich wet jetzt ned gad de gross obermacker usehenke wo meint sinni meinig isch die bescht und anderi sind scheisse ächt ned aber das het mi gad chi ufgregt was da gschribe hesch!!
die hütig fleisch induschtrie cha ja fasch nümm tiergerecht ablaufe lueg mal wie eusi wirtschaft funktioniert......... möglichscht alles usemne produkt schöpfe ohni en grosse ufwand und ich find es tier grächt zhalte/pflege brucht en grosse ufwand!!!!
sorry wet der ned agressiv überecho aber das isch mer jetzt gad ufem herz gläge!!!
http://www.schutz-vor-waffengewalt.ch

-
telumehtar
so isch halt de mensch... mer chan versueche was zundernee aber... i glaub nöd würkli das es was nützt... mir mached alles solang kaputt bis nüüt me ume isch... traurig aber wahr! han ehrlich gseit de film gar nöd aaglueget will i vo dem scheiss scho gnueg gseh han... han kolege wo i bi "rechte fuer tiere" tätig sind.... gnueg so videos gseh... würg kotz... in asie (china oder japan) werdet hünd bi lebendigem leib ghütet will den noch dene sine super chöch sfleisch besser werd!!!???
und was fleisch esse aabelangt... mir sind allesesser... da gseht mer i de evolution und a üsem gebiss.... i selber esse nur fisch. akzeptiere uf jede fall jede wo fleisch isst... finds doof wens lüt git wo anderi verurteilet will si sich anderst ernähred... wenn öpperd gmüess chauft us de migro oder wo au immer... chunt da vielmol us triebhüser oder massefelder wo wiederum mit pestiziite vergiftet wird und dur da au anders läbä zerstört wird ... und triebhüser mached d ozobschicht kaputt wa wiederum zur
und was fleisch esse aabelangt... mir sind allesesser... da gseht mer i de evolution und a üsem gebiss.... i selber esse nur fisch. akzeptiere uf jede fall jede wo fleisch isst... finds doof wens lüt git wo anderi verurteilet will si sich anderst ernähred... wenn öpperd gmüess chauft us de migro oder wo au immer... chunt da vielmol us triebhüser oder massefelder wo wiederum mit pestiziite vergiftet wird und dur da au anders läbä zerstört wird ... und triebhüser mached d ozobschicht kaputt wa wiederum zur
-
white_rabbit
du hesch mech falsch verstande oder ech mech zwenig guet us drückt. han das nor uf das bezoge:"
LIEBER ANGLER
... und wenn
der eiserne haken einst Dir selbst
durch den lüsternen Rachen dringt,
dann wünsche ich Dir,
dass Du schreien könntest, dass
vielleicht jemand sich Deiner
erbarm".
ässe us em gliche grund kei fleisch wie du
LIEBER ANGLER
... und wenn
der eiserne haken einst Dir selbst
durch den lüsternen Rachen dringt,
dann wünsche ich Dir,
dass Du schreien könntest, dass
vielleicht jemand sich Deiner
erbarm".
ässe us em gliche grund kei fleisch wie du
- Dancingdevil
- Gold Member

- Aylon
- administrator

mein gott... das sind solche schweine. wenn ich das live sehen gesehen hätte, wäre ich ausgerastet. denen sollte man auch mal bei vollen bewusstsein die haut über die ohren ziehen. auch wenn die tiere "vielleicht" nicht so denken wie ein mensch, den schmerz verspüren sie trotzdem. und das ist schlimm genug. schade das es so etwas gibt 
-
olli
- Gold Member

das video geistert schon seit monaten durch diverse foren...
finde keine worte...
mir wärs aber lieber, es würden videos aus mitteleuropa euer entsetzen
wecken!
die gibts sicher!
von irren haustierbesitzern, hundekämpfen, pferdeschändern, tierversuchen usw...
aber am wichtigsten wären tiertransporte und schlachthöfe,
damit diejenigen, die 7mal die woche fleisch essen und sich noch
beschweren weils immer teurer wird, sehen zu was mitglieder UNSERER
gesellschaft fähig sind!
ich esse auch gelegentlich fleisch, aber wenn ich nicht gerade dazu eingeladen werde
oder mich in irgendeinem lande befinde indem das nicht anderst geht,
dann versuche ich das direkt vom biobauer oder im bioladen zu kaufen.
(hab damit kaum probleme, da ich fast nie fleisch/wurst kauf
)
denn ich finde nix schlimmer, als wenn ich leute sehe, die beim essen
auf jeden rappen/cent kucken aber sich z.b. jeden monat zig XY oder
die teuersten YZ kaufen...
überlegt euch mal, was für leute in unseren schlachthöfen arbeiten,
kann man von denen ethischen umgang mit ihrem "rohstoff" erwarten?
finde keine worte...
mir wärs aber lieber, es würden videos aus mitteleuropa euer entsetzen
wecken!
die gibts sicher!
von irren haustierbesitzern, hundekämpfen, pferdeschändern, tierversuchen usw...
aber am wichtigsten wären tiertransporte und schlachthöfe,
damit diejenigen, die 7mal die woche fleisch essen und sich noch
beschweren weils immer teurer wird, sehen zu was mitglieder UNSERER
gesellschaft fähig sind!
ich esse auch gelegentlich fleisch, aber wenn ich nicht gerade dazu eingeladen werde
oder mich in irgendeinem lande befinde indem das nicht anderst geht,
dann versuche ich das direkt vom biobauer oder im bioladen zu kaufen.
(hab damit kaum probleme, da ich fast nie fleisch/wurst kauf
denn ich finde nix schlimmer, als wenn ich leute sehe, die beim essen
auf jeden rappen/cent kucken aber sich z.b. jeden monat zig XY oder
die teuersten YZ kaufen...
überlegt euch mal, was für leute in unseren schlachthöfen arbeiten,
kann man von denen ethischen umgang mit ihrem "rohstoff" erwarten?
“Alle Dinge sind ein Gift und nichts ist ohne Gift.
Nur die Dosis bewirkt, dass ein Ding kein Gift ist.“
Bombastus Theophrastus von Hohenheim, genannt Paracelsus (1493 bis 1541)
Nur die Dosis bewirkt, dass ein Ding kein Gift ist.“
Bombastus Theophrastus von Hohenheim, genannt Paracelsus (1493 bis 1541)
-
Titali
shit, bin geschockt.... konnte nur die ersten 5 sekunden gucken... es tut mir im herzen weh, fang grad an zu bluten!
früher musste ich oft weinen... den weltenschmerz in mich aufsaugen und es mit tränen ausschwemmen!
war nichts für nix vegi (also jetzt nur wieder fisch) ...
das traurige ist, nicht nur tiere werden von uns menschen so behandlet, auch menschen und die liebe natur!
früher musste ich oft weinen... den weltenschmerz in mich aufsaugen und es mit tränen ausschwemmen!
war nichts für nix vegi (also jetzt nur wieder fisch) ...
das traurige ist, nicht nur tiere werden von uns menschen so behandlet, auch menschen und die liebe natur!
-
( (( {-_{-_-}_-} )) )
- Platin Member

hab mir das video in voller länge angeschaut obwohl ich nach ein paar sekunden aufhören wollte. hab aber bewusst weitergeschaut und ehrlich, was da zu sehen ist, ich hätts nicht geglaubt, wenns mir einer erzählt hätte...wer nur die ersten 30 sekunden angeschaut hat, der hat das schlimmste nicht gesehn...bin echt geschockt....
ich weiss, es ist schmerz, es ist die pure qual etwas derartiges anzusehn...aber rücken wir doch den positiven aspekt in den vordergrund!
es schreckt ab, und zwar massivst. es regt zum nachdenken an und bestätigt uns in der meinung, dass wir zu sowas nicht fähig wären...
und daher find ich die idee mit einer öffentlichen darbietung wirklich gut...
ich kann es echt verstehen, wenn da beim einen oder anderen nicht nur schmerz, sondern auch pure wut hochkommt. mein erster gedanke war auch in etwa "für solche wixer sollte man mittelalterliche foltermethoden wieder ausgraben"....im ende schaden aber solche gedanken nur...am meisten einem selbst...wünscht den quälern einischt und erbarmen und wünscht den tieren ein besseres leben...ich glaube allein das bewirkt schon etwas....lasst euch von schmerz und wut nicht blenden...
scheisse, ein echt krasser film...puuuuh
ich weiss, es ist schmerz, es ist die pure qual etwas derartiges anzusehn...aber rücken wir doch den positiven aspekt in den vordergrund!
es schreckt ab, und zwar massivst. es regt zum nachdenken an und bestätigt uns in der meinung, dass wir zu sowas nicht fähig wären...
und daher find ich die idee mit einer öffentlichen darbietung wirklich gut...
ich kann es echt verstehen, wenn da beim einen oder anderen nicht nur schmerz, sondern auch pure wut hochkommt. mein erster gedanke war auch in etwa "für solche wixer sollte man mittelalterliche foltermethoden wieder ausgraben"....im ende schaden aber solche gedanken nur...am meisten einem selbst...wünscht den quälern einischt und erbarmen und wünscht den tieren ein besseres leben...ich glaube allein das bewirkt schon etwas....lasst euch von schmerz und wut nicht blenden...
scheisse, ein echt krasser film...puuuuh
-
telumehtar
han mir de video aaglueget... han dä scho mol gseh..git no meh falls irgend öpperd intressiert isch... i chönt en link inetue fuer en dokufilm
han en no nöd gseh aber en koleg het gmeint dä seg no brutaler
in finnland schwede estland norwege gits au sogennanti pelzzüchtereie... mink, polarfüchs, silberfüchs usw... werdet aber nöd so brutal umbrocht wie im video aber i chäfig gfange ghalte wo 2m uf 2m sind pro chefig 2 füchs... find absolut verblüffend das da in europa überhaupt erlaubt isch.... fals öpperd was unterneh will es git organisatione wo die (noch gsetz) illegal befreiet... nützt meistens nüt will die arme tier so en hirnschade hend das es nöd kapiered zum weglaufe und wieder iigfange werdet oder i de natur sterbet wills kei nahrig beschaffe chönd zudem wenn 300 mink in wald ablohsch goht dur da s ekosystem kaputt...t die einzig möglichkeit isch das mer sgsetz änderet und pelzzüchtereie verbietet oder mer verschüsst de bsitzer und sini familie... mer chönt e inizitve starte unterschrifte sammle usw... leider wohn i nöd in asie also chan mer degege nüt unterneh und in skandinavie sinds scho aktiv dra zum versueche die züchtereie zschlüsse!
rechte fuer tiere!!!
han en no nöd gseh aber en koleg het gmeint dä seg no brutaler
in finnland schwede estland norwege gits au sogennanti pelzzüchtereie... mink, polarfüchs, silberfüchs usw... werdet aber nöd so brutal umbrocht wie im video aber i chäfig gfange ghalte wo 2m uf 2m sind pro chefig 2 füchs... find absolut verblüffend das da in europa überhaupt erlaubt isch.... fals öpperd was unterneh will es git organisatione wo die (noch gsetz) illegal befreiet... nützt meistens nüt will die arme tier so en hirnschade hend das es nöd kapiered zum weglaufe und wieder iigfange werdet oder i de natur sterbet wills kei nahrig beschaffe chönd zudem wenn 300 mink in wald ablohsch goht dur da s ekosystem kaputt...t die einzig möglichkeit isch das mer sgsetz änderet und pelzzüchtereie verbietet oder mer verschüsst de bsitzer und sini familie... mer chönt e inizitve starte unterschrifte sammle usw... leider wohn i nöd in asie also chan mer degege nüt unterneh und in skandinavie sinds scho aktiv dra zum versueche die züchtereie zschlüsse!
rechte fuer tiere!!!