Forums-Treffen
- Käpten Hirni
- Platin Member

ICh denke in diesem forum hats gnueg djs u live acts wo zum bispiel e reini forum party organisiere chöntet. da währet nid mal flyer nötig..jede verpflichtet sich was zorganisiere...i find da wür recht hurti überd bühne gah..u fürd unchoschte(benzin, mieti vo boxe etc, chöntmer ja sgeld vo de barinahme bruche:-))) isch doch looogisch...aso so en tip für nägscht summer:-))))
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
-
LittleMissGinger
Salue Küpten Hürnö 
Meinsch es ja guet, ich weiss. Finds aber echt müehsahm, wie kompliziert da gwüssi Lüt chönd tue. Entweder mer het mal Luscht, enand z gseh (so wie Du und vielli anderi) oder ebe ned.
Ich würd so ne Sach gern unterstütze, mitmache und en agmessene Betrag au zahle, damit d Kasse ufgaht. Aber müemer defür würklich es ganzes Jahr nomal warte, bis de Summer wieder mal usegüxled? Die geilschte Megaparties bringet die liebe Lüt da häre. Wieso kein MF-Treff amene schöne In- oder Outdoorplätzli? Würd doch choge lustig werde. Denn gsehnt sich endlich all die Schriberling mal und chönd enand uf de Tanzflächi mit eme Breitgrinse mal so richtig uf de Deckel gäh, *laach*.
Jetzt aber mis grosse "NUR": Leider bini kein Artist, kein Organisator, kein Musiker, kein Chai-Chocher oder Crèpe-Wälzer, kein Füürspucker, kein Gmeindrat, Landbsitzer, Förster oder ToiToi-Lieferant zum sowas uf d Bei chöne z stelle. Da wäri echt uf Inputs und anderi Wünsch zum Handle agwiese, sowie uf Mitgfühl für es chlises Tanzwürmli wie mich wo eu allne mal choge gern id d Auge luege und eis mit eu gogä Umestampfe würd welle.
Gäbti sicher e kunterbunti Sach.
Schänö Gruass ve dür Güngör.
Meinsch es ja guet, ich weiss. Finds aber echt müehsahm, wie kompliziert da gwüssi Lüt chönd tue. Entweder mer het mal Luscht, enand z gseh (so wie Du und vielli anderi) oder ebe ned.
Ich würd so ne Sach gern unterstütze, mitmache und en agmessene Betrag au zahle, damit d Kasse ufgaht. Aber müemer defür würklich es ganzes Jahr nomal warte, bis de Summer wieder mal usegüxled? Die geilschte Megaparties bringet die liebe Lüt da häre. Wieso kein MF-Treff amene schöne In- oder Outdoorplätzli? Würd doch choge lustig werde. Denn gsehnt sich endlich all die Schriberling mal und chönd enand uf de Tanzflächi mit eme Breitgrinse mal so richtig uf de Deckel gäh, *laach*.
Jetzt aber mis grosse "NUR": Leider bini kein Artist, kein Organisator, kein Musiker, kein Chai-Chocher oder Crèpe-Wälzer, kein Füürspucker, kein Gmeindrat, Landbsitzer, Förster oder ToiToi-Lieferant zum sowas uf d Bei chöne z stelle. Da wäri echt uf Inputs und anderi Wünsch zum Handle agwiese, sowie uf Mitgfühl für es chlises Tanzwürmli wie mich wo eu allne mal choge gern id d Auge luege und eis mit eu gogä Umestampfe würd welle.
Gäbti sicher e kunterbunti Sach.
Schänö Gruass ve dür Güngör.
- electropunk
- Platin Member

sowit simer doch scho mal gsi..
nei im ernst ich wer au immer na debi au zum hälfe ade bar und so..
aber das ganze wird efoch nie was wens ned irgendöper git wo die ganz sach id hand nimmt..
mir wers au egal en indoor party zmache..nur location isch chlis problem..set halt ned ztüür werde das ganze..
nei im ernst ich wer au immer na debi au zum hälfe ade bar und so..
aber das ganze wird efoch nie was wens ned irgendöper git wo die ganz sach id hand nimmt..
mir wers au egal en indoor party zmache..nur location isch chlis problem..set halt ned ztüür werde das ganze..
- Käpten Hirni
- Platin Member

i wüssti e location wo gratis isch:-) sind sogar 2 location nebet e nand..da heisst..im einte geböide progi*g* u im andere düdel:-)))))...hehe sogar bar würdets mache...tja de afang isch gmacht:-)))
platz gesamt für beidi rüümlichkeite ca. 400 lüt:-)))
))
aso los chinde
platz gesamt für beidi rüümlichkeite ca. 400 lüt:-)))
aso los chinde
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
-
Titali
- Käpten Hirni
- Platin Member

He titali..bedingig isch ebe das bar anderi übernämät, doch sind priise immerno billiger als binere goa party:-) das alles währ in pfäffikon schwiz bim bahnhof...
i wür au helfe..
i wür au helfe..
-
LittleMissGinger
Super. Da geht ja was! Auch ich würde helfen.... . Bin eine Allrounderin, hehe
(You spin me round round Babe right round like a record Babe..etc.) . Kennt ihr diesen Song? Ich schon.
... Benötige einfach meine obligaten 10 hours full-on-dance. Danach bin ich jedoch wieder zu haben für Bar, Aufräumen, Fätzeln, Rehe-Füttern, unterkühlte Leute zudecken, Gelaber anhören, verlorene Kleider und Rucksäcke wiederzufinden, Spinner trösten, Abfall räumen und eventuell: Schissibutze. (Aber nur, wenn sie einigermassen sauber sind, sonst kommt mir das Kotzen hoch).
Lieber Gruss an alle! Warte gerne auf News.
... Benötige einfach meine obligaten 10 hours full-on-dance. Danach bin ich jedoch wieder zu haben für Bar, Aufräumen, Fätzeln, Rehe-Füttern, unterkühlte Leute zudecken, Gelaber anhören, verlorene Kleider und Rucksäcke wiederzufinden, Spinner trösten, Abfall räumen und eventuell: Schissibutze. (Aber nur, wenn sie einigermassen sauber sind, sonst kommt mir das Kotzen hoch).
Lieber Gruss an alle! Warte gerne auf News.
-
Titali
allright, finds zwar nid so cool, aber easy du.... möge de di ou bis am sunntig nami bar betriebe *lol*Käpten Hirni hat geschrieben:He titali..bedingig isch ebe das bar anderi übernämät, doch sind priise immerno billiger als binere goa party:-) ...
..
Zuletzt geändert von Titali am Mi 6. Sep 2006, 10:34, insgesamt 1-mal geändert.
-
Titali
also mini liebe, mir hei e location, mir hei lüt wo wei häufe und mitmache! jetzt fäut no zdatum!
wie wärs am:
Samstag, 14. Oktober 2006
jetzt fäut no deko! wär het deko? soundanlage und infrastruktur brüchemer ou no oder hets das i däm club herr käpten???
also, müstik, suncollecotor, chris etc. alli org. und artiste... machet mal es line up

wie wärs am:
Samstag, 14. Oktober 2006
jetzt fäut no deko! wär het deko? soundanlage und infrastruktur brüchemer ou no oder hets das i däm club herr käpten???
also, müstik, suncollecotor, chris etc. alli org. und artiste... machet mal es line up
- Käpten Hirni
- Platin Member

He titali..wiso nid cool...? si cooli lütz dort u irgendwie wends doch au no chli was verdiene wens scho drümlichkeite gratis zur verfüägig stelle würdet...aber he i ha gseit i wüssti e location..froge mueni sicher no obs möglich isch u wie lang...möglich sicher...u termin müssti au luege..hend hald no anderi verastaltige döte:-)))
chai u so ständ chamer sicher dusse ufstelle..isch alles überdacht:-))))
chai u so ständ chamer sicher dusse ufstelle..isch alles überdacht:-))))
-
Titali
- Käpten Hirni
- Platin Member

o.k machi...nächschte ziischtig hends vorstandssitzig..den gangi nomal verbii....
hoffe es klappt:-)))))
aber ebe...es währ e non profit party...kei itritt kei gaschä...kei flyer...kei ahnig:-)
währ cool scho am nami afange...dafür villicht nur bis am morge ...nami will den isch hell, gsehsch dlüt no schnufe u chasch sicher no chli rede
hoffe es klappt:-)))))
aber ebe...es währ e non profit party...kei itritt kei gaschä...kei flyer...kei ahnig:-)
währ cool scho am nami afange...dafür villicht nur bis am morge ...nami will den isch hell, gsehsch dlüt no schnufe u chasch sicher no chli rede