Forums-Treffen

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.

Kommst du auch?

Gute Idee, da bin ich dabei!
48
80%
Gute Idee, ich würde auch bei der Organisation mithelfen!
6
10%
Mich interessiert doch nicht, wer hinter einem Nick steckt!
6
10%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 60

Titali

Beitrag von Titali »

gueti idee mit nami... so es goa-apéro bi tageslicht und nüchternheit :lol: :wink:

du bisch ja ou wäg im novämber gäu... sött also vorem 21. november sie... schüsch bi ich scho wäg...and you as well!

chöi ja e kollekte ufstelle... eh non profit!

aber wie gsehts mit deko, black light etc. us?

was meine die andere derzu???
psygnosis/mindsurfer
Platin Member
Platin Member

Beitrag von psygnosis/mindsurfer »

ich hätt susch no chli deko deheime im lager, aber das allei würd nid ganz lange... schwarzliechtlampe müsst i de kolleg frage...sött no öppis ume si us üsnä partys nache.

soundmässig sötts gar kes problem si. ich chämt sicher au gern go spiele. d frag isch eher weg de alag... hed öpper öppis hie? üses züüg hemmer leider alles verkauft.
Lila
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Lila »

öh Käpten Sparrow momol ned schlächt..

esch doch scho mol en afang so öpis..

scho schad dasmer d bar ned selber chönd mache..aber easy hemer all me zit zum schnore und shake ;-)

wer na geil wens wür klappe mit dere location..
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Käpten Hirni »

Sodeli lüt...zu 80% hettemer dlocation. S OK mues eifach no 2 lüt froge obs da wend mitmache.

Frei date hättets am:
14/21.10.2006
11/18/25.11.2006

sinder debii? DJ? Live acts?

Peace u en schöne tag:-)
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
LittleMissGinger

Beitrag von LittleMissGinger »

Geeeeeil, Käpten :wink: :!:

Also ich wär mit Herz und Bluet debie. Müemer doch mache sowas, bevor i d Wüesti abhausch, oder? Hehe. Eifach via PM melde wie wo was nötig isch. Han zwar kei Chlotz übrig, defür 2 Händ. Für Dich und de liebe Rest da inne würdi sie gern isetze.

Wött aber no mini 2 Bei donnere lah @ abdance. Sprich: 40 % schaffe, 60 % abfreake würd für mich stimme.

Ahoi!

:-D See ya @ sparkling and drumming Sound-Ocean, hopefully.
meli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von meli »

heyhey, das schiint ja richtig forme aznäh *freu*

wenn ihr für irgendöppis hilf bruchet- i ha scho paar mau dekoriert, bar gmacht, kasse gmacht, seelsorgerin am morge gspielt etc.! bi au zu 100% isetzbar- muess nid unbedingt shake, wenn me anderne cha e freud mache :o)

mäldisch di eifach via pm oder mail...

peace

Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

Also dä 14.10. wär perfekt für mch, chönti nämlich am folgende Tag uuschlafe. :-)

Und ich chönt mini Hilf als Barkeeper, Security oder Showtänzer aabüte, PM oder Mail a mich, hehe.

Und Angel... sones Träffe wär doch genial für Dich, mal d'Lüüt känne zlärne... *zwinker*
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

heheheheehhe dj und live acts hemmer jo so wenig do im forum LoL
under de top 10 User hets zb scho 4Dj`s und 3Live-acts 8) 8)
Psymäleon
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psymäleon »

DJ / Live-Act sein und mitmachen sind zwei verschiedene Paar Schuhe...
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
meli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von meli »

Drachenherz hat geschrieben:
Und ich chönt mini Hilf als Showtänzer aabüte
uuuh cool, das würdi gern gseh!!! :o)

Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Käpten Hirni »

So lüt..aso nomal. bar isch vorhande!, Soundalag i eim ruum au, im ander au aber sicher nid so guet. itritt findi bruchts kei oder?
seinzig wases brucht isch deko, chai u was zum essenstand...und dj und vil lüt:-)

meh nid..het alles

:-) aber ebe erscht 80% chume die wuche no bscheid über...
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

Ah, ässe isch guet, da chani sicher helfe.

Bringe demfall gnueg hunger mit, hehe. Dann klappt's auch mit dem Tanzen *gg*
TheAngel1985

Beitrag von TheAngel1985 »

Drachenherz ich han mir dä Tag scho reserviert... *grins* muess eifach na luege wie ich das mim Mami (?) bibringe?! Hmm... chani zu dir cho? *grins*
psygnosis/mindsurfer
Platin Member
Platin Member

Beitrag von psygnosis/mindsurfer »

also ich chämt sicher go live-act mache.... kes problem... die beide datum passed auch...

@käpten

mümmer koste chönne decke für location und alag und so weiter? susch machemer eifach en spendekasse
Midimal
artist
artist

Beitrag von Midimal »

Am beschte tüemer eus alli zäme, und mached denn en richtig grosse "Mystical"Live Act...wie wär das?

Müesst eifach jede wo möcht mitmache, sini synthies und alles wo er hät mischleppe...glaube das wär möglich oder?...müesst mer eifach öppe 5-6 Feschtbänk anenand tue, dass de au alles platz het...

Denn chönt jede chli jam-session mache, wie er grad luscht het...ufme 128Kanal Mixer...und det wird denn alles zämegmischt.... :P

Wär würkli geil......

Aber hey..das isch ja wohl nöd min ernscht..."Ein Ding der UNMÖGLICHKEIT"..... :?

aber en versuech wärs wert... :-)
Bild
Antworten