Vegetarisch leben

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Waldfrieden
Gold Member
Gold Member
Beitrag von Waldfrieden »

Kollegoli hat geschrieben:", aber ich finds wichtig eifach mal festzhalte, dass fleisch-esse meh leid verursacht als pflanze zesse. e.
das gsehn ech äbe andersch.... es ged imho anderi grönd för ned fleisch zt ässe
gömmer doch mol en schrett witer:
trinksch melch? esiisch eier?
weisch wie di tier ghalte wärded?

und mer reded do ned vo tier, sondern vo tierische produkt.
ech dänke i dem thread werd sehr vell öbertrebe gschrebe und hypotheteschi möglechkeite gno.

und was de hobbit gschrebe hed wäg de öberbevölkerig hed secher au rächt: weniger mönsche: weniger fleischkonsum, weniger monokulture....
au wer höt vegie esch understützt trotzdem die ganze monokulture. das s tier muss lide bim stärbe mag si, doch esch imoh der lauf der natur und daher ned verwerflich.
das met em metangas han ech scho i mim 2. post gschrebe, aber kes feedback kriegt. ech dänke das wär eher es argument als s lide vom ne tier bim tod, bzw s töte vom ne tier da es tier för mech ned weniger wärt hed als en pflanze

das der es tier me leid tued wenns tötsch als en pflanze lid nur a der. mer tuets alle riesig we wenn ech gse, und wenns nur im färnseh esch, wenns die dschungelriese fälled för schissipapier zmache....
ilenja

Beitrag von ilenja »

mini meinig esch .. alles imene maas .. alles macht sinn und sach .. meh set eifach nome sis maas kenne...womer sim gegenüber chan au vorlebe.. esch ja nöd so das gott die tierli und pflänzli rein förs optische gmacht hed
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

as s tier muss lide bim stärbe mag si, doch esch imoh der lauf der natur und daher ned verwerflich.
vom tod vome tier hat da nie öper gred. es gaht wohl drum wies tier lebt, nöd wies stirbt. mit "leid" isch s'leid wo s'tier erfahre muss, wenns lebt, gmeint gsi.
es tier för mech ned weniger wärt hed als en pflanze
fü mich au nöd. ----> aber wenn es tier issisch, issisch au e pflanze; wenn pflanze issisch, aber keis tier (höchstens igendwelchi chäferli wo be de pflanzezucht drufgange sind. ---> die gönd be de tierzucht genauso druf)

mir händ also 2 individue wo gliich viel wert sind. machts fü dich jetz kein unterschiid, ob mir 1 vo dene oder beidi ufs mal essed, während mir am schluss gliich satt sind?
das der es tier me leid tued wenns tötsch als en pflanze lid nur a der. mer tuets alle riesig we wenn ech gse, und wenns nur im färnseh esch, wenns die dschungelriese fälled för schissipapier zmache....
das machts mir au. aber das hat jetz eigentlich nüt mit fleisch esse ztue. wieso fälleds dann die dschungelriise? ja, au weg papier - aber au weg de weideflächi vo de tier oder fürd dnahrig vo ihne.

--->

wenn also fleisch iisisch sind gstorbe (grob gseit):

-en dschungelriis für d'weideflächi oder fürd nahrig vom tier
-mehreri pflanze, wos tier esse muss bismers tier esse chan
-alli tier wo uf de pflanze lebed
-alles was durch herbizid/pestizid stirbt
-alles wo ade pisse und scheisse vom tier stirbt (z.b. alles wo einestages dur de triibhuuseffekt stirbt)
-es tier

wenn pflanze issisch sind gstorbe (grob gseit);

-evtl. en dschungelriis. wobii für 10 kilo fleisch wohl meh bäum sterbed als für 10 kilo gmües
-eine pflanze
-alli tier wo uf de pflanze lebed
-alles was durch herbizid/pestizid stirbt

dur pflanzezucht entstaht demnah weniger gemetzel, als dur viehzucht.

viehzucht beinhaltet pflanzezucht. tötsch es tier tötsch ganz viel pflanze. tötsch e pflanze tödsch ei pflanze.
Waldfrieden
Gold Member
Gold Member
Beitrag von Waldfrieden »

äbe ned:

ier redit grundsätzlech vo zuchttier

grad, glaub esch dis bischpel gsi, met em fisch:

en rotfeder est ned getreide wo vo üs mönsche apflanz worde esch. si ernährt sech vo plankton, alge etc.

es reh esst s gras zwüsche de bäum, zum teil farne, jungi bäumli etc.

i de schweinezucht esch eso, dass d öberreschte vo de mönsche sterilisiert wärded und so de tier zum füettere gä wärded. (ned usschliesslech, aber zum tei scho) usserdem geds hufe näbeprodukt wo au de tier z füettre gä wärded... ech dänke do a kleie

aber wie gseid, es esch sehr vell hypothetisch: eigenltich müessted mier ales sälber in wald go hole, i dem moment wo ech nämli id mirgos gange go spaghetti hole vod das ganze aa....

ach ja: wenn du me usrissisch und tötsch bausch au weder me a ;) gsesch: esch en guete zwäck wen voll die zuchttier essisch: besch verantwortlech das no nie so vell pflanze hend dörfe läbe und s tier dezue :lol:
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

Hmmm...

Stichwort "Wert"...

Egal ob Tier oder Pflanze, es wäre einfach schön, wenn man sich bewusst ist, was man tut.

Fleisch essen, einfach weil es schmeckt und ohne sich bewusst zu sein, was man tut, ist ein grosser Unterschied zu Fleisch essen, weil es der Körper braucht und wenn man sich des Fleisch-essens bewusst ist. Und des Tieres. Und das ganze auch wert-schätzt, hoch-schätzt.

Das gleiche ist auch für Pflanzen "anwendbar"

Ah, und wie es Leni so schön gesagt hat: Wichtig ist dabei auch das Mass.

Und nie die Dankbarkeit vergessen, egal, ob man nun Tierlein oder Pflänzlein verspeist... schliesslich geben sie ihr Leben, dass man selber leben kann.

Und solange man noch nicht die Fähigkeit hat, ohne Nahrung auszukommen, ist man auf diese "Opfergabe" mindestens von Pflanzen angewiesen...
Dr.Magnus
Gold Member
Gold Member
Beitrag von Dr.Magnus »

Ich han mich zum bispil uf absoluti Humitarischi ernährig umgstellt. Ich schade keim "andere" läbewäse!

Was mer dezue brucht:

En rächt grosse Chäller, wil ich bruche einiges a Platz für mini Klon.

Da mini erste Ebebilder kei Leid erfahre söttet, hanni Chromosom 5 und 23 so verändertet das jeglichi Bereich im Encephalon wo für Gfühl und Schmerz empfindlich sind sich gar nöd entwicklet. Hett aber nöd funktioniert willi s ganze Hirn am Schluss gschlisse het (isch ja bekanntlich de intelligentischti und schmakhaftischti Teil zum ässe also rächt blööd)

Glücklicherwis hanni e eifacheri Methode gfunde nach etliche Stunde Forschigsarbet:

Dank eusere alte genaiale behaivioritische neuro Forschigä hanni folgendes ussegfunde...bim Klonprozäss eifach gwüssi Transmitter weglah et violà numme no fleisch.

So hanni bis as Läbesänd gnueg zum Futtere und muess niemertem leid zuetue.

Halt no 2 Problem:

1) Isch das Moralisch verträtbar sich "quasi" sälber z ässe. Guet, müesti jede für sich entscheidä. E frag für mis höchere ich uf de andere Siite nögstz mal wenni verbiguck...

2) Wemmer e stufe tüffer gaht empfindet ja jedi Zälle irgetöppis wil sie irget en Kontakt zur ussewält erstelle mues zum überläbe... Sust würdet mir ja nöd als ganzes sondern numme als einzeli Zälle uf dere wält ummeflüge, huiii und dennn würdet sich all gägesitig ässe wil sie sich ja au vo was ernähre müestet...ei den müeste mer no uf e stufe tüüfer gah, quanteeebni... ach FNORD sch... überleg eifach sälber witer und LoOoP es bitz.

habbahabbahabba
Joss
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Joss »

Mozart hat geschrieben:
Lest mal Bücher von Risi, von Däniken oder Zecharia Sitchin....

also wenn das bücher von christlichen autoren sind dann nein danke ich nimm mir die freiheit die theorie der entstehung der menschheit selber zu machen und sie nicht von irgendeiner religion oder was auch immer zu erlesen und einprägen!solll jetzt keinen angriff sin auf deinen glauben an gott überhaupt nicht. binn mir nicht mal sciher ob du das meintest^^ aber ich persöhndlich glaube nicht an gott der ind der kirche propagiert oder auch erzählt wird wenn dann suche ich meinen eigennen gott doch dies kann noch lange gehen gefunden habi ich iihn noch nicht aber bis jetzt ging es recht gut ohne glauben an den christlichen gott und nur den glaube an mich selbst und diejenigen die mein leben lebenswert machen
http://www.schutz-vor-waffengewalt.chBild
ilenja

Beitrag von ilenja »

sind keine christlichen autoren .. zuerst sich mal infomieren und dann motze
Drachenherz

word!

;-)

Hey, an Christus bzw. die Christus-Energie zu glauben, heisst noch lange nicht, der Christlichen Religion oder der Kirche anzugehören.

Lies mal kurz hier (ein kurzer Text von mir mit einem kurzen Zitat von Armin Risi. Nicht viel zum lesen, und doch vielleicht hilfreich, zum erläutern, was ich meine.)

Und keine Angst. Will weder Dich noch irgend sonst jemanden zu irgendetwas bekehren. Das kann ich gar nicht. Und will ich auch gar nicht.

Aber ich möchte das, was ich in meinem Leben bis anhin gelernt und erfahren habe gerne mit anderen teilen. Indem ich es halt erzähle und aufzeige, was ich gelesen, gelernt, geglaubt, erfahren, durchliebt, durchasst, erkannt etc. etc. habe.

Ich möchte es niemandem aufzwingen. Aber doch irgendwie für die Nachwelt festhalten. *lol* :-P :-)

Peace
A.
chaschbär

Beitrag von chaschbär »

Alephdesign
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Alephdesign »

"A little OFFTOPIC" Hier noch mehr von Arvind Palep & Serge Patzak unglaublicher Fantasie: http://www.1stavemachine.com
In Lak'ech

Tone: 1 - Unity
Sun Sign: NIGHT (AKBAL)
(6th Night of Planetary cycle)

KIN 241 - Red Resonant Dragon

http://www.alephdesign.com
http://www.hotzenplotz.info
http://www.gaiamedia.org
http://www.psychedelic-experience.ch

Bild

Bild
Joss
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Joss »

ilenja hat geschrieben:sind keine christlichen autoren .. zuerst sich mal infomieren und dann motze
habe ja geschriben dass ich mir nicht sicher bin und ein motzen war das ja auch nicht .....................................
http://www.schutz-vor-waffengewalt.chBild
ilenja

Beitrag von ilenja »

ok i demfall entschuldigung...
Drachenherz

@Joss... Stimmt, war eine "wenn... dann..." Aussage von Dir
also wenn das bücher von christlichen autoren sind dann nein danke ich nimm mir die freiheit die theorie der entstehung der menschheit selber zu machen und sie nicht von irgendeiner religion oder was auch immer zu erlesen und einprägen!
Also, da diese Autoren (also zumindest Risi nicht) keine Anhänger der christlichen Religion sind, kannst Du es ja mal wagen, einen Blick darauf zu werfen. :-) :-) :-) Hier hab ich mal nen interessanten Artikel von Risi, über Religion. Ich hab ihn mal kurz überflogen, und mir persönlich gefällt er wegen der nicht Ur-teilenden Art, in der Risi den Artikel verfasst hat...

http://www.armin-risi.ch/html/AR_Schwelle.htm

Edit: Hier noch kurz ein Zitat vom Schluss des oben aufgeführten Artikels:
Gerade heute, wo bekannt wird, daß in vielen Religionen der Auftrag des Bekehrens, ja sogar des Hassens und Eroberns aller Andersgläubigen einprogrammiert ist, wird ersichtlich, wie notwendig ein klares Verständnis von echter, "absoluter" religio ist: das Verständnis des gemeinsamen Zieles aller verschiedenen Wege zu Gott. Dadurch wird jeder Absolutheitsanspruch hinfällig, und die Welt-Religionen müßten ihrer weltlichen Macht entsagen. Deshalb ist es auffällig, daß sie alle, trotz ihrer unerbittlichen Konkurrenz untereinander, eine große Gemeinsamkeit haben: Sie alle fürchten sich vor dem "New Age" und predigen vehement dagegen!
Psydog
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Psydog »

Gahts da jetzt um Religion oder umenes Entrécote miteme Salatteller?
Kuma nümm druss.... :lol: :lol:
Antworten