di jugendliche sind sowieso voll däne, das gseht mer nöd nur a de goas sondern überall im alltag und es isch au nöd ihri schuld, sondern die vo eusre gsellschaft.
das findi nid, erstens sind nid alli jugendleche voll däne, und zwöitens isches doch sehr vereifacht z säge d gsellschaft isch schuld (wenn nid sogar falsch). wer isch denn die gsellschaft? das isch nur en abstrakton und bedüütet summe aller individuen. schlussendli isch aber jedes individuum für und vor sich selber für sis handle verantwortlch. es isch immer liecht z säge der staat oder die andere sind schuld dasi droge nimm. (au wenn das au es bitzwiit mag stimme, der houptteil vor verantwortig lit bi eim selber, wenn me nemmli d verantwortig wett an staat/gsellschaft übegeh denn mus me sich au an sini/ihri regle halte und die besäget droge neh isch tabu.)
ufem flyer staat dänn: dies ist KEINE schneeparty! oder: jugendliche unter 18 dürfen nur unter aufsicht von erwachsenen drögelen!
das gits jo, chan der d e-mail schicke vo epperem wo so partys macht. aber eg muess au säge dass die intoleranz gegenüber koks meistens mit ere verherlechung vo lsd einhergeht. was ig au nid chan befürworte. will lüüt wo z vill lsd gnoh hend sind vo mir us gseeh die wo am meiste als druffnis uffaled und am wenigste vo ihrere umwelt mitbechömed. (eg wott jetz uf kei fall säge kokse sigi besser als lsd neh, für mich fallt das in en ähnlechi kategorie wenns im übermass passiert, ob me i der psychi landet oder ufem stroosestrich, das sind beides sehr truurigi schicksal)
usserdem stoht no uf villne flyer, keine drogen oder erst ab 18 aber das nimmt niemert meh ernst (leider)
die idee mit de ufklärigsflyers isch eigentli guet, aber funktioniert z wenig effektiv. will die lüüt wo z vill droge nehmed leset sone flyer und denked jo mir passiert sowas nid, oder ig konsumier jo nid z vill das sind die andere. (eg han sogar scho erlebt das epper die eve & rave flyer gsammlet het zum luege was er sich noni inepfiffe het und was er no chönnt probiere, will er jo scho alles gha het was er kennt)
s einzige wo me chönnt mache isches das me securitys aastellt wo eim s züüg chömed go wegneh, wie das i de clubs passiert, aber im wald isch das halt no schwer. und die meiste vo euch, so wie eg au, werdet das jo auä au kei gueti lösig finde.