Der Ewige Thraed: Goa Partys und Drogen

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
David Fraka
label
label
Beitrag von David Fraka »

Shmahu hat geschrieben:

irgendwo mueses e veränderig gä. ich plädiere für besseri, fründlicheri und psychedelischeri musig!
ich glaube jeder muss selber mit gutem beispiel voran und die anderen davon überzeugen/beinflussen DAS richtige im leben zu machen. z.b. weniger oder gar keine drogen zu konsumieren oder halt mal die den abfall im wald selber wegräumen, auch wenn andere nur zusehen. aber es wird immer wieder menschen geben die deine taten als inspiration ansehen und sich vielleicht selber verändern. es braucht halt zeit...

hier ein quote vom der TRANCER'S GUIDE ausgabe 2006:
"We can't change the world, but we can act differently. and if we act differently we might change our surroundings. and if we change our surroundings we might change our scene. and if we change our scene the news will spread worldwide. and if these news are spread we might change the world!"

also, ich plädiere für mehr drogen prevention stände an parties, vielleicht auch so eine art "blackroom" wo sich rupfer und co. abseits vom geschehen genüsslich ihre was auch immer reinziehen können....
Tribal Vision Records - Label DJ [ Progressive / Techno ]
das_auge_gottes
Silver Member
Silver Member
Beitrag von das_auge_gottes »

Nygma hat geschrieben:
also, ich plädiere für mehr drogen prevention stände an parties, vielleicht auch so eine art "blackroom" wo sich rupfer und co. abseits vom geschehen genüsslich ihre was auch immer reinziehen können....
gabs ja schon in gewissen clubs in zürich west, nur wenn du als veranstalter so was bereit stellst, dann gute nacht wenn die polizei kommt - und die sind in zivil fast an jeder party, zumindest indoor.

für etwas gibts toiletten :-D

und wer meint, dass offener konsum cool ist, muss halt auch damit leben wenn er aus nem klub rausgeschmissen wird, oder die nacht auf dem polizeiposten verbringen darf.
Zuletzt geändert von das_auge_gottes am Mo 12. Feb 2007, 17:21, insgesamt 1-mal geändert.
das_auge_gottes
Silver Member
Silver Member

Psymäleon hat geschrieben: Eigenes, selbstständiges Denken und Handel ist toll. Es ist aber gerade so falsch es überzubewerten, wie an allem Scheiss der Gesellschaft die Schuld zu geben.
wenn ich die wahl habe, mich als selbstbestimmt oder als fremdbestimmt zu sehen, dann lieber ersteres.

dass es prägung, dispositionen, ja auch genetische prädispositionen gibt, weiss ich auch. aber das hat für mich trotzdem wenig mit "der gesellschaft" zu tun. wenn man schon jemandem den schwarzen peter in die schuhe schieben will, dann am ehesten der primärgruppe (familie), welche den grössten einfluss auf die entwicklung intrapsychischer werte und normen hat.

und jugendliche sind ja auch nicht nur dumm und beeinflussbar, sondern haben durchaus ein verständnis für die brüche und risse in unserer gesellschaft und wissen auch, was ernst zu nehmen ist und was nicht (siehe z.b. aktuelle untersuchungen zur medienkompetenz jugendlicher rezipienten).
David Fraka
label
label

das_auge_gottes hat geschrieben:
Nygma hat geschrieben:
gabs ja schon in gewissen clubs in zürich west, nur wenn du als veranstalter so was bereit stellst, dann gute nacht wenn die polizei kommt - und die sind in zivil fast an jeder party, zumindest indoor.

für etwas gibts toiletten :-D

und wer meint, dass offener konsum cool ist, muss halt auch damit leben wenn er aus nem klub rausgeschmissen wird, oder die nacht auf dem polizeiposten verbringen darf.
klaro, ist logisch das ein drugroom in indoor klubs nicht funktionieren würde, es würde viel zu viel aufsehen erregen. jedoch war ich mal im laby auf einer progressive party und dort gibtes einen blackroom. aus neugier bin ich mal dort rein und... ja was sehe ich denn?? ne, fast keine halbnackten männer, aber fast in jeder ecke ist irgendeiner der irgendwas konsumiert. der blackroom wurde von den securitas gemieden. gut, war nur am anfang von der nacht drin... später wär ich nicht mehr zurück gegangen, hehe.

aber die idee stammt eigentlich von einer erdmändli outdoor party an neujahr wo sie halt einen blackzone hatten. ein kleiner unscheinbarer bereich der abgedeckt war. weil der veranstalter nicht wollte das drogen offen konsumiert wird. finde ich ne witzige aber sinnvolle sache.
Zuletzt geändert von David Fraka am Mo 12. Feb 2007, 18:01, insgesamt 2-mal geändert.
altered
Platin Member
Platin Member
Beitrag von altered »

ich stimme dir zu auge gottes
Dieser Beitrag ist an jene gerichtet die Wissenschaft von Satire zu unterscheiden wissen.

http://www.myspace.com/miniskirtetranger
http://www.myspace.com/schngeist

:-)
PotHead

Beitrag von PotHead »

hmm
han mir soebe die 3 site dureglese XD ha gad huerä vil gedanke im chopf^^chumer vool betrofe ine, drum möchtich au na was dezue sege...
a minre erst party isch de grund gsi, dasich cha konsumiere ohni dases wer stört..so isch es den au witer gange, wür sho fasch sege dases den jedes mal heftiger gsi.. a de summer says godbay bini so zue gsi das mich dä tüfel befale het..det isch mir klarworde was ich do eich mach..han ufköre konsumiere.. als ich a di negscht party gange bi, binich halb rotlos detgstande, zersch ka wa ich ez do söll. *zimlich erbärmlich, wies sho gseit worde isch, so bini mer det au iecho...ha den 2 bier ineglert und mich uf de dancefloor bewegt..isch na anders gfühl gsi mol na halbe wüsse wie mer umeflaaid.hihi. dänoch bini chli go chile und ha die lüüt mol chli beobachtet.. sorry, i ha mi nurno kabutt glacht, extrem ab dene die psychedelisch konsumiert hend.. hmm ja ez isch wer do was dezue sege iverstah ja beidi site;)
faqt isch: dasich eich goas liebe und wend lüüt geil sind au wens konsumiert hend(in masse) chamers vool izzi ha..und a die wo sich do alway so zuedröhnend, lueged mal trainspoting, dänoch frögeder eu seeg ich ja oder nei zum lebe...
i denke wenich a partys gange den chum ich mitre positive istellig und probier sbeste drus zmache für di negste mal...
isch ja so sgliche mitem ufrume... wen mer got rasch sini sache packe und in chübel wörfe isch ja echt kein act egal wie breit mer isch- schliesslich shissts die au ah wo den am morge en sack i dhand druckt überchömed- die wörfeden ja den meist au nur ane und seeged was will ich den demit...
wasich am afang so i dere szene geil gfunde han isch de zemehalt gsi- bishc im chillout chillt ishc wer cho hesch chli talked und noher go ständ aluege odo soo... hald vool geil, aber a de letschte partys isches mir andersch iecho, eher so oxa style jede macht sis eigne ding und de wo foreim stoht sööl joh nix sege...
haja,d vergangeheit chamer need ändere, doch üsi zuekunft chömer besser mache, dodezue hoffich das sich dlüüt chli zemenemed und da de summer ezden hoffentlich bald chunnt mir jehnsti geili party's chönd ha;)

to be happy everyday;)
()____)____________))))~~
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

das_auge_gottes hat geschrieben: dass es prägung, dispositionen, ja auch genetische prädispositionen gibt, weiss ich auch. aber das hat für mich trotzdem wenig mit "der gesellschaft" zu tun. wenn man schon jemandem den schwarzen peter in die schuhe schieben will, dann am ehesten der primärgruppe (familie), welche den grössten einfluss auf die entwicklung intrapsychischer werte und normen hat.
huii, jetzt wird aber munter mit fremdwörter um sich grüert... ob das de tegscht wohl besser macht augi?
dur was wird de erziehigsstil i de familie dänn prägt? dur di gsellschaftliche norme und wert... und da wäremer wider am afang.

das_auge_gottes hat geschrieben:und jugendliche sind ja auch nicht nur dumm und beeinflussbar, sondern haben durchaus ein verständnis für die brüche und risse in unserer gesellschaft und wissen auch, was ernst zu nehmen ist und was nicht (siehe z.b. aktuelle untersuchungen zur medienkompetenz jugendlicher rezipienten).
das isches ja grad, was di jugendliche id verwirrig stürzt, ihres verständnis für die brüch und riss und eusi reaktion druf. si erahned, dass öppis nöd stimmt und anstatt si i dem verständnis z understütze und eus und euses system sälber z hinderfröge, gebemer ihne z verstaa, dass si sowieso kei ahnig händ (schliessli sinds nonig erwachse) und gebed ihne gar kei chance öppis z verändere. ich verstaa dass mer da uusraschtet...
David Fraka
label
label

@smahu und das auge: versuch mal on topic zu sein. das verhalten jugend und die schwachstellen der gesellschaft ist schon gut und wichtig zu wissen, aber hat nicht viel mit dem thema goa und drogen zu tun.

finde diesen thread spannend, hoffe noch mehr interessante anworten und sichtweisen zu lesen.
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

Nygma hat geschrieben:@smahu und das auge: versuch mal on topic zu sein. das verhalten jugend und die schwachstellen der gesellschaft ist schon gut und wichtig zu wissen, aber hat nicht viel mit dem thema goa und drogen zu tun.
:shock:
ui nei, nygma, du häsch etz gläbs eifach überhaupt nüt grafft... :? :lol:
David Fraka
label
label

Shmahu hat geschrieben:
Nygma hat geschrieben:@smahu und das auge: versuch mal on topic zu sein. das verhalten jugend und die schwachstellen der gesellschaft ist schon gut und wichtig zu wissen, aber hat nicht viel mit dem thema goa und drogen zu tun.
:shock:
ui nei, nygma, du häsch etz gläbs eifach überhaupt nüt grafft... :? :lol:
ok, wenn ech din letzt post richtig glese ha, denn raschtet dr typisch jugendlich us, weil er ja noh nid erwachse und voll verwirrt isch..... und mir chönnd nüd dagege mache... traurig. denn bini ender mit dem auge iverstande.

ok, glaub ech has itze grafft.... chömmer deno on topic blibe? danke
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

Hast du dich seit jeher selbst geformt und dich so zu dem Auge Gottes gemacht, das du heute bist?
:lol: :lol: :lol:

aso de mümer eifach nomal festhalte de isch eifach andersch.... :lol:

ich bin defür dassmer eusi guccichleider (im sinn vo "hey ich bin viel gschieder und besser als ihr"-usdrück) ableged und offe und herzlich mitenand reded.

fü mich isch das ein ganz wichige punkt. die ganz lüügerei und de zwang öpis darzstelle (z.b. mit fachusdrück mit dene mer glaubt als bsunders gschiid agluegt und erschnt gno zwerde und mit dene mer sich, zumindest unterbewusst, zuesätzlich no über die andere zstelle versuecht (oder?)) fühered doch under anderem gnau zu dem komische verhalte, womer z.b ade partys gsehd. wemer de jugend immer lüüge und unherzlichs, rein sachlichs verhalte vorlebt, so wie das hüt de fall isch, dann chas ja nur komisch usecho. und ich hans gfühl viel da ihne sind debii ihri herzlichkeit und eifachheit gege supper-gschiid tönendi begriff oder supper sachlichi biiträg wo au jaaaa immer zu 190% ontopic sind ztuusche.
funk0r
Platin Member
Platin Member
Beitrag von funk0r »

Wett jetzt au no rasch was churzes dezue säge...

Muss da gröschteteils de shmahu rächt gä...

Ich weiss eifach wies bi mer xi esch und teilwiis immer no esch...
Ich bin grad mal 20i und i wett ned säge, dass ich erwachse bin... überhaupt ned... Ich han bi mer selber gmerkt und gsehnes au bi andere, dass mer im jugendliche Alter eifach vell vell krasser beiflussbar esch... Sigs jetzt dur eusi "Gsellschaft", durd Familie oder durd Kollege... Aber de Ifluss checkt mer i dem moment gar ned wöki... es passiert eifach... du überleisch der i dem moment sicher ned, dass DU "JETZT GRAD" beiflusst wirsch...

Denke vorallem i de Pubertät... Mer wett zwar chli uf rebell mache... aber oftmals passiert das rebellische inere Gruppe... und die Gruppe beiflusst sich halt gägesiitig zimlich... Und oft esches ja denn so, dass die Gruppe vu öpperem was vorgläbt becho het... z.B. Brüedere, anderi (älteri) kollege... die de wieder vu andere und wieder vu andere... usw... Drum chamer ja eigentlich au säge, dass MER vu de Gsellschaft beiflusst wärde... will mer ja alli en teil devo sind...

Ich han au zerscht müsse lehre (und bin immer no am lehre), dass halt de funk0r au sis eigete chöpfli bruuche chan und au sett! Für öppis hetmers ja.

Lüüt wo nie mit so lüüt zämechömet oder gueti gspröch hend mit guete Mensche, wo sie de, i säg mal is positive beiflusset, de wirds halt de immer schwerer sich vu de "Marionettefäde" zlöse... Drum gsehtmer au jenschti älteri Mensche, wo eigentli no überhaupt kei ahnig hend...

Jede esch für sich selber verantwortlich... aber es esch halt ned wöki eifach wenn mer nie en guete Input bechunt....

Naja... hoffe mer chunt es bizeli drus und han ned chrüz und quer es chrüsimüsi zämegschriebe...

I dem sinn... lueget zu eu und zu eune Kollege und schiebet ned die ganz ziit en verdammte ego-film!

Guet Nacht!
*.* Dont' Panic! *.*
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

Nygma hat geschrieben: ok, wenn ech din letzt post richtig glese ha, denn raschtet dr typisch jugendlich us, weil er ja noh nid erwachse und voll verwirrt isch..... und mir chönnd nüd dagege mache...

nei, das hani nöd gschribe... du häsches öppe hundertachzg grad verdreit wider uselaa...
Nygma hat geschrieben:ok, glaub ech has itze grafft.... chömmer deno on topic blibe? danke
nygma, mir sind doch di ganz ziit "on topic". ich versuech eifach e erchlärig z finde fürs verhalte, vo de jugendliche a de goas, wo völlig unkontrolliert droge konsumiered. miner meinig na isch das eidütig es gsellschaftlichs problem und laat sich mit prävention, wie mir si verstönd, nöd löse, das wär nur symptombekämpfig.
0x1d
Platin Member
Platin Member
Beitrag von 0x1d »

hm aso i find hauptsächlich tv, bildig und erziehig sind "gschuld"... als chind/jugendlicher wird mer scho recht beiflusst und üses verhaltet formt sich us de üssere umständ wo uf üs würked...
i dem sinn treit au d "gsellschaft" bzw halt anderi mensche massiv dezue bii..
also keis wunder wenn überall gseit wird das mer möglichst alles brucht, besser muen sii als anderi und und und.. das mer sich demensprechend verhaltet... oder wenn üses umfeld massig droge konsumiert unds dadur voll geil hät... da wot mer denn halt au ;)
hm a goa's glaubi zwar eher das d lüüt voll de flash bzw geili erfahrige wänd und si glaubed dur droge dezue z cho...
i gsehs a mim eigne verhalte was de umgang mit drögis ahgaht... sit es paar parties versuechi immer wieder s gliche feeling ane z bringe woni am afang gha han, und konsumier demensprechend halt au droge... aber je meh is probiere desto weniger glingts mer, was mich mängisch dezue verleitet no meh ine z lah (i gib mer zwar müeh de konsum uf es minimum z beschränke...)
aber wasi teils so gsehne was di einte so inelönd (und vorallem wie) frögi mi mängisch scho ^^ aber i gsehns etz nid so schlimm und vorallem sind di meischte eich voll easy druff.. aber vilicht tüschi mi au wili selber gfläsht bin löl öhm und vilicht merkeds di einte bewusste mensche ja das sich mis durs acid verstärchte gedankefeld usbreitet (teils halt mit trüebe gfüühl..)
hehe aber di meischte fiired trotzdem ä geili party und lönd sich nöd dadur ablänke ;) i stah denn meischtens eh nur doof ume und sege nüt, vo demher...
arghs chrüsimüsi.. i hoff ihr händ trotzdem mini ussag verstande..
das_auge_gottes
Silver Member
Silver Member

Kollegoli hat geschrieben:
ich bin defür dassmer eusi guccichleider (im sinn vo "hey ich bin viel gschieder und besser als ihr"-usdrück) ableged und offe und herzlich mitenand reded.

fü mich isch das ein ganz wichige punkt. die ganz lüügerei und de zwang öpis darzstelle (z.b. mit fachusdrück mit dene mer glaubt als bsunders gschiid agluegt und erschnt gno zwerde und mit dene mer sich, zumindest unterbewusst, zuesätzlich no über die andere zstelle versuecht (oder?)) fühered doch under anderem gnau zu dem komische verhalte, womer z.b ade partys gsehd. wemer de jugend immer lüüge und unherzlichs, rein sachlichs verhalte vorlebt, so wie das hüt de fall isch, dann chas ja nur komisch usecho. und ich hans gfühl viel da ihne sind debii ihri herzlichkeit und eifachheit gege supper-gschiid tönendi begriff oder supper sachlichi biiträg wo au jaaaa immer zu 190% ontopic sind ztuusche.
falls das eine unterstellung, bzw mehrere unterstellungen an mich sein sollten:
1- sprache und worte sind mein leben (u.a. darum schreibe ich auch nicht dialekt). wenn dir doofe worte lieber sind als ein elaboriertes vokabular - dein pech, bitte zukünftig einfach ignorieren. und ein kleiner tipp: fachausdrücke sind dazu da, um sachverhalte möglichst präzis beschreiben zu können und nicht einfach so allgemein und nicht nachvollziehbar umher zu brabbeln.
2- komm nicht auf die idee, irgend ein urteil über meine herzlichkeit oder menschlichkeit fällen zu wollen, frechheit
3- ich weiss was ich der jugend vorlebe, und das ist ganz sicher besser als pseudohippietheater. und komisch, ich hab zu jugendlichen nen prima zugang, auch zu "schwierigen", oder zb "drecksalbaner" wie du die vielleicht nennst.
4- was ist schlecht an gucci? bist du so auf äusseres fixiert?

anyway... nygma hat ja recht... offtopic.

ontopic 1: wieso gibt es denn so viele jugendliche aus schwierigen verhältnissen, die nicht abstürzen?

ontopic 2: präventionsansatz: strikt keinen zutritt an parties für unter 18 jährige. ist durchsetzbar, die veranstalter zeigen verantwortungsbewusstsein, und die öffentlichkeit/behörden haben schon mal was weniger zu bemängeln.
Antworten