Der Ewige Thraed: Goa Partys und Drogen
hehe das isch ez mal e ussag, umgang mit drecksalbaner....
es het albaner die wend was us sich mache wo need so uf de chopf keit sind wie die meiste ander, wie bi üs ide klass, het sicher 5 jugos, 5er durchschnit kei dummi freese, hend es akzeptabels vokabular, usw...
drecksjugos, mit dene redmer sho gar need... zumindescht i need, das sind die wo dur de zug laufed am weekend und ihrendewlchi lüüt sueched zum afigge, wellene welleweg de alt 2 stund voher mal ordentlich e paar uf dfresse ge het.odo soo... zumindescht die sorte fu albaner ha ich kei verständnis, schliesslich hemmer üs do fu arschlöcher kolonisierlah und wem sini schuld isch das?
eifoch wider het mol politik versagt und ez chönd mir dra glaube...
und wend dir ide oberstufe als einzige iheimische^^ musch alose drecks schwizer was süechsch do?
hey hallo, wenich a das zrugdenk würich gad am liebste sgrösste mg ziä, nach kreuzlingen fahre, det it wihstross und eifoch alles schli mache... also was das flügelmuetteräproblem abelang chönnt ich echt dene tschuld ge, schliesslich isch das au minebegründig warum ich uswander... schöne schweiz.. schö wer si ja shoo...aber do hani lieber en ego film als sovil missgeburte ime film, den endets na wie bi dawn of the dead;)
es het albaner die wend was us sich mache wo need so uf de chopf keit sind wie die meiste ander, wie bi üs ide klass, het sicher 5 jugos, 5er durchschnit kei dummi freese, hend es akzeptabels vokabular, usw...
drecksjugos, mit dene redmer sho gar need... zumindescht i need, das sind die wo dur de zug laufed am weekend und ihrendewlchi lüüt sueched zum afigge, wellene welleweg de alt 2 stund voher mal ordentlich e paar uf dfresse ge het.odo soo... zumindescht die sorte fu albaner ha ich kei verständnis, schliesslich hemmer üs do fu arschlöcher kolonisierlah und wem sini schuld isch das?
eifoch wider het mol politik versagt und ez chönd mir dra glaube...
und wend dir ide oberstufe als einzige iheimische^^ musch alose drecks schwizer was süechsch do?
hey hallo, wenich a das zrugdenk würich gad am liebste sgrösste mg ziä, nach kreuzlingen fahre, det it wihstross und eifoch alles schli mache... also was das flügelmuetteräproblem abelang chönnt ich echt dene tschuld ge, schliesslich isch das au minebegründig warum ich uswander... schöne schweiz.. schö wer si ja shoo...aber do hani lieber en ego film als sovil missgeburte ime film, den endets na wie bi dawn of the dead;)
()____)____________))))~~
das_auge_gottes hat geschrieben: falls das eine unterstellung, bzw mehrere unterstellungen an mich sein sollten:
1- sprache und worte sind mein leben (u.a. darum schreibe ich auch nicht dialekt). wenn dir doofe worte lieber sind als ein elaboriertes vokabular - dein pech, bitte zukünftig einfach ignorieren. und ein kleiner tipp: fachausdrücke sind dazu da, um sachverhalte möglichst präzis beschreiben zu können und nicht einfach so allgemein und nicht nachvollziehbar umher zu brabbeln.
2- komm nicht auf die idee, irgend ein urteil über meine herzlichkeit oder menschlichkeit fällen zu wollen, frechheit
3- ich weiss was ich der jugend vorlebe, und das ist ganz sicher besser als pseudohippietheater. und komisch, ich hab zu jugendlichen nen prima zugang, auch zu "schwierigen", oder zb "drecksalbaner" wie du die vielleicht nennst.
4- was ist schlecht an gucci? bist du so auf äusseres fixiert?
huii, jetzt gaat aber öpper ab.... grins....
1. ja dänn benutz du doch wiiterhin dis "elaborierte vokabular"... leider hälfed si dir au nöd wiiter wänn dini argumänt nöd stichhaltig sind, da chasch dini sätz no so ine hochgstochenei form chleide.
2. de kollegoli hät vo de herzlichkeit und fründlichkeit da im forum gschribe...es isch schwer hinter dim elaborierte vokabular (sorry, das isch eifach köstlich...) herzlichkeit z erkänne.
3. *pruuuscht*... jaja, de kollegoli ghört wüki zu dene vo anderi "dräcksalbaner" nänned. schliesslich isch er sälber en hunderprozäntige chrütlischwiizer, gröööööl....
4. kein kommentar...
-
benny
- Silver Member

..
ich find diä idee vom kollegoli (blackrooms für schnüffler) sehr guet.. i dem sinn hanis ja au scho atroffe aber es isch relativ schwiirig das ganze z kontrolliäre..
mer müsst fascht d lüüt wo sich nöd dranne haltet useschmeise ansunschte rupfets überall wiiter.. es bruucht viilicht eifach es wiili bis s alli gschnallt hend (und usem ich-rupf-wo-ich-will-trip abecho sind)..
also für mich persönlich isches eigentlich nöd sones problem, find jede söll eifach aständig bliibe wenn er druff isch.. au bi under 18i weiss me au nie wiä wiit ä person scho isch.. klar giz droge wo für niemert guet isch, gsehns aber au so dass jede für siis verhalte/entscheidige/handle SELBER verantwortlich isch (was me erwarte chan.. gsetzlich, urteilsfähig blabla). aber schlussendlich müend denn d eltere gradstah für de scheiss.. wenn ich es chind het wo "abkackt" würdi au a miir zwiifle und nöd a öpis anderem..
was au immer das z bedüüte het..
sind lieeeb und vermeeehret eu..
ich find diä idee vom kollegoli (blackrooms für schnüffler) sehr guet.. i dem sinn hanis ja au scho atroffe aber es isch relativ schwiirig das ganze z kontrolliäre..
mer müsst fascht d lüüt wo sich nöd dranne haltet useschmeise ansunschte rupfets überall wiiter.. es bruucht viilicht eifach es wiili bis s alli gschnallt hend (und usem ich-rupf-wo-ich-will-trip abecho sind)..
also für mich persönlich isches eigentlich nöd sones problem, find jede söll eifach aständig bliibe wenn er druff isch.. au bi under 18i weiss me au nie wiä wiit ä person scho isch.. klar giz droge wo für niemert guet isch, gsehns aber au so dass jede für siis verhalte/entscheidige/handle SELBER verantwortlich isch (was me erwarte chan.. gsetzlich, urteilsfähig blabla). aber schlussendlich müend denn d eltere gradstah für de scheiss.. wenn ich es chind het wo "abkackt" würdi au a miir zwiifle und nöd a öpis anderem..
das mit em psychedelischere sound findi biz komisch.. i andere parties wird no weniger psychedelischere sound glost und weniger konsumiert..irgendwo mueses e veränderig gä. ich plädiere für besseri, fründlicheri und psychedelischeri musig!
sind lieeeb und vermeeehret eu..
Wir brauchen was um die Limonen zu schneiden! . . . a Man on the Move, and just sick enough to be totally confident.
-
das_auge_gottes
- Silver Member

... leider scheint es viele eltern zu geben, die ihr eigenes versagen eben nicht sehen, dann ist halt die schule schuld. oder auch gerne mal wieder die gesellschaft, hauptsache nicht man selbstbenny hat geschrieben:aber schlussendlich müend denn d eltere gradstah für de scheiss.. wenn ich es chind het wo "abkackt" würdi au a miir zwiifle und nöd a öpis anderem..
und das mit den rupfräumen, wie gesagt, nette idee aber sehr riskant für den veranstalter (und stellt euch mal vor, wo sich dann die dealer sammeln würden...). und müssen unter 18-jährge denn echt an drogenparties?
-
benny
- Silver Member

warum riskant für de veranstalter?das_auge_gottes hat geschrieben: und das mit den rupfräumen, wie gesagt, nette idee aber sehr riskant für den veranstalter (und stellt euch mal vor, wo sich dann die dealer sammeln würden...). und müssen unter 18-jährge denn echt an drogenparties?
goa = drogeparty? also ich bin au gern under 18i ane goa..
lg benny
Wir brauchen was um die Limonen zu schneiden! . . . a Man on the Move, and just sick enough to be totally confident.
-
Joss
- Platin Member

uiuiui da usch mer mal rasch weg und mer chan e halb schtund läse dassmer wider mitchunnt! isc gad wiztig ich bin geschter bim arzt gsie will min rugge verfluecht eh tuet und de siech verschribt mer Valium!!
isch na guets gfüh!!
aber eb das mit de gselllschaft schtimmt es stuckwiit scho ich wür säge sich i die zintegrieri isch rächt müesahm will sie doch vo eim öppis verlangt won ich persöhndlich ned wet sie! wenn mir öpper seit ich mach gsellschaft au us denn schtimmt das scho aber irgendwie findi da au falsch will ich schtrebe degäge so zläbe wies eus ja fascht vorgschribe wird a irgendwelche plakat oder was in und out isch ich denke medie hend da su en grosse teil dezue bitreit ebe so chleider werbig und und und ich has mit 14 so erläbt wer kei chleider usem pabobi agha het de isch eifech ned cool gsie und ich bin au eine vo dene gsie wo sich so scheiss übertürti markechleider hald ned het chöne leischte geschweige denn mini eltere hettetsmer zallt! ich dänke soöpis chan eine scho ines rächts loch iezieh und de uswäg isch hald ned immer de Richtig!
aber eb das mit de gselllschaft schtimmt es stuckwiit scho ich wür säge sich i die zintegrieri isch rächt müesahm will sie doch vo eim öppis verlangt won ich persöhndlich ned wet sie! wenn mir öpper seit ich mach gsellschaft au us denn schtimmt das scho aber irgendwie findi da au falsch will ich schtrebe degäge so zläbe wies eus ja fascht vorgschribe wird a irgendwelche plakat oder was in und out isch ich denke medie hend da su en grosse teil dezue bitreit ebe so chleider werbig und und und ich has mit 14 so erläbt wer kei chleider usem pabobi agha het de isch eifech ned cool gsie und ich bin au eine vo dene gsie wo sich so scheiss übertürti markechleider hald ned het chöne leischte geschweige denn mini eltere hettetsmer zallt! ich dänke soöpis chan eine scho ines rächts loch iezieh und de uswäg isch hald ned immer de Richtig!
http://www.schutz-vor-waffengewalt.ch

-
LittleMissGinger
Huuuuch Jossssss! Nur kurz an Dich gerichtet:
Auch ich ging vor ca. 2 Monaten zum Arzt wegen stechenden, nachts auftretenden Rücken- und Gliederschmerzen ... .
Ohne mich körperlich überhaupt untersucht zu haben (!), blabberte er mich dafür während jedem neuen Termin (total 3) eine gute halbe Stunde voll und verschrieb mir danach 'nen big pack 500 mg entzündungshemmendes Schmerzmittel sowie eine 50-Tabletten-Packung Antidepressiva!!! Dreimal darfst Du raten, was ich damit gemacht habe ... . Der Kübel lässt grüssen. Mittlerweilen ist nach drei Arztbesuchen die Rechnung eingetroffen: Glatte Fr. 700.-- für den K... . Ich bin übrigens nicht depressiv, höchstens oft traurig wegen genau solcher Zustände.
-----
Das war nun definitiv offtopic, doch will ich damit nur sagen, wie's im Allgemeinen so mit "Drogen" steht. Um an diese zu gelangen und damit über allem/r Mass/Ordnung zu übertreiben, braucht man nicht zwingend an eine sog. Goa- oder Techno-Party zu gehen. Hust. Hust.
Auch ich ging vor ca. 2 Monaten zum Arzt wegen stechenden, nachts auftretenden Rücken- und Gliederschmerzen ... .
Ohne mich körperlich überhaupt untersucht zu haben (!), blabberte er mich dafür während jedem neuen Termin (total 3) eine gute halbe Stunde voll und verschrieb mir danach 'nen big pack 500 mg entzündungshemmendes Schmerzmittel sowie eine 50-Tabletten-Packung Antidepressiva!!! Dreimal darfst Du raten, was ich damit gemacht habe ... . Der Kübel lässt grüssen. Mittlerweilen ist nach drei Arztbesuchen die Rechnung eingetroffen: Glatte Fr. 700.-- für den K... . Ich bin übrigens nicht depressiv, höchstens oft traurig wegen genau solcher Zustände.
-----
Das war nun definitiv offtopic, doch will ich damit nur sagen, wie's im Allgemeinen so mit "Drogen" steht. Um an diese zu gelangen und damit über allem/r Mass/Ordnung zu übertreiben, braucht man nicht zwingend an eine sog. Goa- oder Techno-Party zu gehen. Hust. Hust.
@Shmahu... das mitem psychedelische und melodiösere sound wett ich eifach nöd wieter usfüähre, will das thema sitt es paar jahr schön regelmässig wider uftaucht.. so nachem motto: "Früher war alles besser...da waren wir unter uns und umarmten Bäume und uns selbst".
Ich finde es gnuäg guäte sound... und au gnuäg psychedelische...und dä würkt sehr guät ohni droge (zumindest bi mir). Da sound aber gschmacksach isch, chammer da eifach nöd drüber striete und miär wärdet da au niä diä glich meinig ha!
Zu dä frag wiso d'jugend hüt so wiet isch... Mini urpersönlich meinig isch eifach, dass jede für sis ureigene handle zu 100% sälber verantwortlich isch und drum au niämert andersch däfür cha verantwortlich mache. Schliesslich haut sich jede d'pille oder sine linie sälber ine... Am eheste bi ich no dä meinig, dass d'eltere vo dene beträffende jugendliche chli besser uf oder für ihri chind sötted luäge! Isch doch scho chli komisch wänn dini 13-jährig tocher oder din 13-jährige sohn di ganz nacht ane party dörf!
Ich finde es gnuäg guäte sound... und au gnuäg psychedelische...und dä würkt sehr guät ohni droge (zumindest bi mir). Da sound aber gschmacksach isch, chammer da eifach nöd drüber striete und miär wärdet da au niä diä glich meinig ha!
Zu dä frag wiso d'jugend hüt so wiet isch... Mini urpersönlich meinig isch eifach, dass jede für sis ureigene handle zu 100% sälber verantwortlich isch und drum au niämert andersch däfür cha verantwortlich mache. Schliesslich haut sich jede d'pille oder sine linie sälber ine... Am eheste bi ich no dä meinig, dass d'eltere vo dene beträffende jugendliche chli besser uf oder für ihri chind sötted luäge! Isch doch scho chli komisch wänn dini 13-jährig tocher oder din 13-jährige sohn di ganz nacht ane party dörf!
"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol
http://myspace.com/gizmogoa
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol
...oh schad... ich hett dini antidepressiva scho gno (wämmer scho bim thema droge sindGinger hat geschrieben:sowie eine 50-Tabletten-Packung Antidepressiva!!! Dreimal darfst Du raten, was ich damit gemacht habe ... . Der Kübel lässt grüssen.
"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
-
Joss
- Platin Member

ich gib dir da au es schtuckwiit rächt doch meinsch ned das es irgenöppis brucht wo öppert dezue verleitet (villich im unterbewusstsie) klar chauft und schpickt jede sälber aber wasen dezue führt cha villi ursache ha wenig glück ide liebe, deltere wo nur zoffed, oder er sich so ellei fühlt.............gizmo hat geschrieben:@Shmahu... das mitem psychedelische und melodiösere sound wett ich eifach nöd wieter usfüähre, will das thema sitt es paar jahr schön regelmässig wider uftaucht.. so nachem motto: "Früher war alles besser...da waren wir unter uns und umarmten Bäume und uns selbst".
Ich finde es gnuäg guäte sound... und au gnuäg psychedelische...und dä würkt sehr guät ohni droge (zumindest bi mir). Da sound aber gschmacksach isch, chammer da eifach nöd drüber striete und miär wärdet da au niä diä glich meinig ha!i
ich fühl mi gad irgendwie iklämmt will ich denke de gsellschaft elei chashc ned schuld geh aber ich denke sie het ifluss uf das aber das jede 100% weis waser macht chani au ned ganz zueschtimme will ich bi au mal 14/16 gsie und ha sache gmacht woni im nachhinein au ned genau gwüsst han wiso?! Gruppedruck?cool zwürke?öpperd zbeidrucke? aber wasi besctimmt weis wasi ned gmacht han isch mich sälber zfröge wiso!
und am sound liets sicher ned alson ich chan au tanze dezue weni nüechtern bin...............

-
Joss
- Platin Member

Krass ja ich finde sowiso dass sie ärzte vil zu öberflächlich handeln doch momentan kommts mir gelegen denn ich habe bald l a p und jetzt eine woche ein aztzeugniss kommt gelegen also mekere ich nicht und geniess es!Ginger hat geschrieben:Huuuuch Jossssss! Nur kurz an Dich gerichtet:

Wenn es darum geht Lösungen zu finden, um die Drogenproblematik etwas in den Griff zu kriegen (was ja eigentlich das ursprüngliche Thema war), dann wird es meistens noch hitziger, als wenn man über Fremd- und Selbstbestimmung diskutiert; gerade in der Goaszene. Regeln, Vorschriften sind genau so wenig angeasgt, wie auch mal durchzugreifen. Warum steht dann trotzdem auf beinahe jedem Flyer "no kids, no drugs & keep the nature clean" und doch halten sich (zumindest bezüglich des Drogenkonsums) ziemlich viele überhaupt nicht daran. klar, man muss ja auch nicht, da man das obligate Sätzchen keineswegs ernst nehmen muss, da an der party dann doch nicht darauf geachtet wird. Leider geht halt nicht immer alles mit Love, Peace & Happiness, damit sich die Leute auch an gewisse Dinge halten. Da es aber nicht zur Szene passt, auch mal jemanden nicht an die Party zu lassen oder ihn rauszuschmeissen, wenn er nicht weiss, wie er sich zu benehmen hat, wird sich so schnell auch nichts ändern. Das heisst nicht, dass man nur mit Kontrollen und anderen repressiven Mitteln Erfolg hat. Das funktioniert genauso wenig, wie wenn man es allein mit netten Worten und dem Appellieren an die Eigenverantwortung jedes Einzelnen versucht.
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
- industrialsun
- Platin Member

-
TheAngel1985
Hmm... ich mäld mich jetzt au mal kli z'Wort... de ganz Thread hätt mich ca. 1h kostet zum dureläse... und isch scho verruckt wie d'Meinige eigentlich immer glich usenand gönd und au wie me enand behandlet nur will mä anders über gwüssi Sache dänkt... wo isch da Toleranz?
Jedefalls zum Thema vom Thread... ich find es isch eifach so dass jungi Lüüt immer wie meh kei Füehrig und kei Kontrolle wie au kei Ufmerksamkeit vo dä Eltere oder eltere Generatione händ... wie wänd's da i d'Schranke gwiese wärde? Okey klar... sie wänd's ja gar nid und will die meiste Eltere gar kei Lust händ mit ihre Kids z'stürme lönd's es eifach mache...
Die Happyfamilyklisches wo's i dä TV-Serie oder Filme immer wieder git die entspricht gänzlich nöd de Realität und ich find's ziemlich trurig wie die hütig Gsellschaft sich en Deut um d'Jugend (eigentlich au de Nachwuchs) kümmeret... will wenn mä was will verändere dänn müesst mä wie de Psy gseit hätt Schranke setzte, öper userüehre, Konsequenze zieh und halt au mal die Vorbildfunktion übernäh wo mir händ für euses Umfeld...
Wenn ich im Usgang bi fahr ich meistens und bin deshalb weder under Ifluss vo Alk na bin ich uf Droge... (han au na nie was gnoh...) und wenn ich mal nöd fahr dänn will ich z'mindscht dass ich na ganz ganz genau weiss was abgaht... und bsoffe bini eigentlich meistens nur bi Privatparty's woni halt d'Lüüt kenn und mich chan gah lah...
Ja i weiss au nid evtl. kli offtopic gsi aber find's eifach schad wie sech das alles entwicklet i eusere Zyt...
Jedefalls zum Thema vom Thread... ich find es isch eifach so dass jungi Lüüt immer wie meh kei Füehrig und kei Kontrolle wie au kei Ufmerksamkeit vo dä Eltere oder eltere Generatione händ... wie wänd's da i d'Schranke gwiese wärde? Okey klar... sie wänd's ja gar nid und will die meiste Eltere gar kei Lust händ mit ihre Kids z'stürme lönd's es eifach mache...
Die Happyfamilyklisches wo's i dä TV-Serie oder Filme immer wieder git die entspricht gänzlich nöd de Realität und ich find's ziemlich trurig wie die hütig Gsellschaft sich en Deut um d'Jugend (eigentlich au de Nachwuchs) kümmeret... will wenn mä was will verändere dänn müesst mä wie de Psy gseit hätt Schranke setzte, öper userüehre, Konsequenze zieh und halt au mal die Vorbildfunktion übernäh wo mir händ für euses Umfeld...
Wenn ich im Usgang bi fahr ich meistens und bin deshalb weder under Ifluss vo Alk na bin ich uf Droge... (han au na nie was gnoh...) und wenn ich mal nöd fahr dänn will ich z'mindscht dass ich na ganz ganz genau weiss was abgaht... und bsoffe bini eigentlich meistens nur bi Privatparty's woni halt d'Lüüt kenn und mich chan gah lah...
Ja i weiss au nid evtl. kli offtopic gsi aber find's eifach schad wie sech das alles entwicklet i eusere Zyt...