Hanf-Expo

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
frä irz
Platin Member
Platin Member

Beitrag von frä irz »

mami sein und persönliche erfahrung mit dem "zeugs" eracht ich als vorteil. so kann ich mein kind ja ganz genaustens und voll auf vertrauen basierend aufklären... und das ist besser als jedes verbot. wenns dann trotzdem voooooooooooollkommen abstürzt - das kann leider immer passieren. aber gute kommunikation zwinschen kind & eltern ist sicher das förderlichste...
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

@ginger

neinei... mit 21 hani denkt isch nochli früeh für chind...

aber ich bin selber jungs chind gsi und han mit 13 afange kiffe.

genau söttig lüüt, wie de verein der wahnsinnigen eltern, hät mirs no schwerer gmacht, frei übers kiffe zdenke bzw. ich selber hanmers weg so lüüt schwerer gmacht....

hetti ich ufghört kiffe, wär das us miinere sicht es igestah vomene fähler gegenüber söttige lüüt gsi... das hettich mir nie erlaubt...

zudem isches ganz ganz ganz eifach nöd de richtig weg, eusi jugend die ganz ziit zbelüüge...häsch sgfühl die checked das nöd? die merked das sehr wohl und nähmed mahnendi stimme vo erwachsene doch gar nümm ernscht... zumindest giltet das für de grösst teil vo kiffende jugendliche, well afange zkiffe isch als jugendliche scho mitenere ordentliche portion rebellion verbunde...

mir isch klar, dass mer als mami angscht um siis chind hät... grad deswege söttme (als verein vo eltern gegen irgendwas) no hundert mal schärfer über söttigs vorgah nahdenke, well angscht ja bekanntlich schnell mal zu churzschlusshandlige führt und meistend entgege de vernunft isch. und so gsehts au us: dere ihres vorgah isch e in wahnsinn verränti churzschlusshandlig...

abgseh devo: häschder dene ihri siite inezoge? häsch d'pdf's agluegt? det stönd so floskle über emen chrüz, wo ebe z.b. staht "jeder rauschgiftabhängige ist ein verlust für die gesellschaft". aso miinere meinig nah isch das schlicht und eifach durreknallt... ich bin sicher kiffendi jugendlichi lached sich futscht, wenn vor sie öper mit em chrüz ide hand anestaht und seit "das isch nöd de weg vom jesus"blblablabla....

religion und politik münd schlicht und eifach trennt werde. das findi verdammt wichtig... wenn das nöd de fall isch, also wenn religion mit staat verbunde wird, dann führt das zu leid. wännmer konflikt und chrieg vo de menscheheit aluegt, au hützutag, dann gsehtmer, dass de grösst teil darus resultiert, dass irgendwelchi heinis poilitk mit religion verbindet. lüüt wo politik mit religion, und dezue ane no mitenere religion wo scho 1000 mal chrieg verursacht hät, in verbindig bringe wänd und sich aktiv defür isezted, mussme doch irgendwie zur vernunft zbringe versueche, oder?!

ich haltes sehr wohl für agmesse, ade verein vo de eltere in panik zappelliere, das ganze ohni angscht bzw. sogar hass zbeurteile. sie chönnted ihri energie sehr wohl sinnvoller ufwende und anstatt zversueche, de lüüt ihri freiheit znäh, de jugendliche e alternative für ihri langwiil zerschaffe. well us eigener erfahrig weissich sehr wohl, dass viel droge us reiner langwiil und "nüt besserem ztue" gno werded. me söll ihne wenn scho en grund gäh, wieso sie sölled kei droge näh, nöd eifach umelüüge, dass droge de tüüfel sind. erzieig mit lüüge funktioniert i dem mass eifach nöd, zum das wüsser muss ich weder pädagog no pappi sii. s'resultat vo dem ununterbrochene alüge vo eusne chind gsehtmer ja grad darin, dass eusi jugend so "verdorbe" isch; verdorbe vo eusne lüüge, wo mir ihne tag für tag vorlebed!

und no zudem chunnt, dass jugendschutz nöd s'einzige argument sii dörf. eusi jugend "schütze" isch ja scho sschön, aber bem thema droge passiert das zum leid vo vielne anderne, erwachsene lüüt. eusi jugend wird nöd gschützt, indem mer leid verursacht... bestefalls erreicht mer ja no, dass sie kei droge nähmed (uf die art zwar unmöglich, aber nämmemers mal aa), aber vorem dadurch verursachte leid vo de ganze gsellschaft chamer sie nöd schütze, das wird a sie wiitergäh...

grüess vom oliland
LittleMissGinger

Beitrag von LittleMissGinger »

- Fear -
Zuletzt geändert von LittleMissGinger am Fr 30. Mär 2007, 08:35, insgesamt 1-mal geändert.
LittleMissGinger

Beitrag von LittleMissGinger »

- Fear -
Zuletzt geändert von LittleMissGinger am Fr 30. Mär 2007, 08:36, insgesamt 1-mal geändert.
bienchen...

Beitrag von bienchen... »

hello mysticals

merci für dä Imput - hetti fascht vergässe dass die Mäss auno isch das weekend :mrgreen:

zum Imput wäge ¨Eltern-gegen-Drogen¨ chani würkli verstah, dass mer sich als Eltere Sorge macht. Ich sälber han kei Chind, aber viel Fründinne vo mir rundume und ich muen scho säge, dass au mir öpe mal drüber diskutiered, was mir so mit welem Alter gmacht händ und wämmer dänn xeht, wie sich das alles ii dä letschte Jahr entwickled hät verstahn ich die Ängscht vollkomme... Und gliich dänki, dass mer mit enere offene Beziehig zu sine Chind und dä Vermittlig vo gsundem Mänscheverstand scho en guete Grundbode leit - aber ebe, Drogen sind Drogen und nöd jede vertreit das gliich guet - psychisch sowie physisch...

Das diplomatische Mail an Verein hät mer gfalle - es regt a zum sich Gedanke z'mache, trotzdem: Eis muemer ja däm Eltern-gegen-Drogen-Verein no la: die gönd wenigschtens no uf d'Strass zum ihri Meinig kundtue - da chönnted mir eus alli au wiedermal e Schiibe abschniide und eus chli meh für eusi eigene Bedürfnis isetzte *ESlebeDIEmeinungsfreiheit*

Sunnegrüesslis vom *sumsum*

ps: Am Friitig Abig finded e REGGAE FOR BENEFIT-Party im Club Industrie, Wädenswil statt. NeiNei-Sound & DJ Visita - Dä gsamti Erlös gaht as Strassechinder Hilfswerk für nepalesischi Chind

Iiitritt: CHF 10.-, Start ab 21.00 Uhr - cuTHERE Bild
frä irz
Platin Member
Platin Member

Beitrag von frä irz »

aber ginger, DU hast die möglichkeit dein kind besser und ehrlicher zu erziehen...
du kannst dein kind nie vollkommen vor dummheiten schützen...
aber lüg es nicht an und gib im soviel vertrauen und guten rat mit wies nur geht...
wenns dann tatsächlich mit den kindern, die dir hühnerhaut bescheren, in kontakt kommt, ist's ev. genug schlau um nicht mitzumachen... ganz einfach wegen eurer verbindung und weil du deinem kind perspektive gibst...
Alephdesign
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Alephdesign »

So was macht mir persönlich viel mehr sorgen, falls ich mal Kinder habe sollte. Da Alkohol ja nicht also Droge angeschaut wird von unser Westlichen Gesellschaft, ist es ja normal sich zu Tode zu Trinken.
Drogenaufklärung sollte ohne Vorlieben/Abneigungen gegenüber der jeweiligen Sustanze gemacht werden, da "Rein Faktische" Information die beste Prävention ist, finde ich zumindest.
------------------------------------------------------
Teenager stirbt nach Alkohol-Koma

Ein 16-jähriger Berliner ist nach wochenlangem Alkohol-Koma in der Nacht auf heute in einem Krankenhaus gestorben.
Das bestätigte die Polizei am Vormittag. Der Junge sei aus dem Koma nicht mehr aufgewacht. In einem Ermittlungsverfahren werde jetzt die genaue Todesursache geklärt.
Der Fall des jungen Berliners, der laut «Berliner Morgenpost» Ende Februar nach einem exzessiven Trinkgelage mit 4,8 Promille zusammengebrochen war, hatte eine bundesweite Diskussion über Alkoholmissbrauch und so genanntes Koma-Saufen unter Minderjährigen entfacht.

http://www.20min.ch/news/kreuz_und_quer/story/12472500
------------------------------------------------------
In Lak'ech

Tone: 1 - Unity
Sun Sign: NIGHT (AKBAL)
(6th Night of Planetary cycle)

KIN 241 - Red Resonant Dragon

http://www.alephdesign.com
http://www.hotzenplotz.info
http://www.gaiamedia.org
http://www.psychedelic-experience.ch

Bild

Bild
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

scho iiisy ginger, han mich nöd agriffe gfühlt, au wenn min text wild daherchunnt... chli pfupf bruucht das ganze doch....

und du musch dich nöd irgendwie zrugghalte... ich wünsch dir au alles guete, aber usem alles guete wünsche entstaht wohl kei sinnvolli diskussion...

ich verstah, dass da angscht um dis chind häsch... und ich denk, wenn da offe drüber redsch wird die angscht sicher nöd schlimmer....
Doch wenn ich am Morgen um ca. 07.30 h mein kleines Kaff aufwärts laufe, um Gipfeli zu posten, offenbart sich meinen Augen viel Bedenkliches. Kiffende und saufende Kinder. *Hühnerhautbekomme*.
ja ebe und wieso isch das soo? ich bin überzüügt, dass de hauptgrund darin liit, dass eusi jugend/chind praktisch immer so "eltern gegen drogen"-technisch beloge wird/werded.

wenn es chind mit 10i afangt kiffe, lööst sich sproblem sicher nöd, indem mer no meh verbot ufstellt. schliesslich hat das chind ja grad under dene verbot agfange mit 10i kiffe. und ich find es isch extrem wichtig die und ähnlichi tatsache id welt usezschreie.
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

ich dänke au, dass das en wichtige punkt isch... was gits für jugendlichi schöners als es verbot zum überschriite und sich dademit vo de spiessige erwachsene abzgränze?
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

Geht es wirklich niemanden etwas an, wenn man sich in den Drogensumpf stürzt, Freunde und Familie vor den Kopf stösst? Schadet das niemandem? Ist es nicht einfach verdammt egoistisch zu ignorieren, dass das Umfeld mitleidet?
Glaub nöd, dass ich bzw. öper andersch das jemals behauptet hat. meins nöd bös, aber ich finde du interpretiersch ämmel chli viel i uusage vo anderne ie. jetz uf das biispiel bezoge: d'ussag "jede söll näh waser will" isch nöd gliichzsetze mit "jede wo nimmt waser will, schadet damit niemertem und verursacht sicher gar kei leid"; ums i diine wort uszdrucke: da mussme differenziere :n3
wie du in anderne threads au scho gseh hasch, diskutier ich sehr wohl mit miine kollege über ihres negative konsumverhalte und unterstell ihne, grob gseit, dass sie demit em kollektive wohl schadet.
ich gseh keis problem, wenn lüüt sich gegesiitig uf ihres negative konsumverhalte ufmerksam mached; teilwiis isches ja au würkli so, dassmer das selber gar nümm merkt. es problem han ich aber demit, wenn drittpersone unnötigerwiis versueched is lebe vo fremde lüüt izgriife, ohni würklich ahnig vom problem zha.
Ist es nicht teilweise verständlich, dass es Eltern gibt, die nicht damit zurechtkommen, dass ihr Kind in die Drogen abgestürzt ist und sie sich deshalb auch ziemlich radikal gegen alle Drogen einsetzen?
doch es isch verständlich. gege drittpersone vorzgah, rechtfertigt das aber nöd.
wieviel lüüt vom elternpanikverein händ ächt abgstürzti chind? wahrschiinlich nöd sehr viel. ich bin sicher, dass die bereits kiffendi jugendlichi als völligi abstürz bezeichned. dann mussme ihne ebe klar mache versueche, dass kiffe nöd zwingend oder besser gseit selte was mit absturz ztue hät.
Und geht es schlussendlich nicht jeden in gewisser Weise was an, wenn mit Steuermitteln Entzugsprogramme, Präventionsmassnahmen und vieles mehr finanziert wird? Regt ihr euch nicht auch über unsinnig hohe Ausgaben für das Militär auf?
glaub nöd, dass d'usgabe in sache prävention, entzug usw. im verhältnis zu usgabe im militär sind. psymi, das mussme differenziert betrachte :badgrin: .......
no eifacher, als mitem finger uf anderi zzeige, isch dä mit-em-fingerzeigende die ganz ziit zsäge, dass sie nöd mit de finger zeige sölled....
Psymäleon
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psymäleon »

Jaja, Oli tuesch mal wieder chli stichle... :wink: Man müsste sicher mühsam suchen, bis man eine Aussage im Stil findet: Mein Drogenkonsum (oder allgemein mein Verhalten, dass scheinbar nur mich betrifft) geht niemanden etwas an, ausser meiner Wenigkeit. Aber ganz bestimmt in versteckter Weise würde man sie finden. Ich habe doch selber schon erlebt, dass man sich gerade von Freunden und Familie nicht unbedingt etwas sagen lässt, man trotz gutem Zureden (gepaart mit kritischen Einwänden) nur eine Abkehr erreicht hat, oder zumindest Ignoranz. So schlimm ist es doch auch nicht, es ist ja meine Sache blablabla. Sorry aber DAS ist auch Realität. Wenn das in deinem Bekanntenkreis immer anders läuft, dann ist das schön, aber du kannst nicht deine Erlebnisse auf den Rest der Welt übertragen. Denn Drogen haben so manche Freundschaft und Familie zerstört, auch wenn kein Vorgehen im Sinne der durchgeknallten Eltern stattgefunden hat.

Ich will ja den Verein nicht in Schutz nehmen. So viel Stuss und Ignoranz muss man erst einmal in eine Website packen können. Und du hast wahrscheinlich recht, dass nicht soooo viele von ihnen Kinder mit Drogenerfahrungen, geschweige denn mit Drogenproblemen haben. Trotzdem, Urteile von Ausenstehende nicht gutheissen tönt ja einleuchtend und erst noch nach einem edlen Motiv. Aber tuen wir das nicht alle? Ist es nicht einfach eine andere Perspektive, aber das selbe Muster, wenn man über Chickimicki-Damen, geldgeile Säcke, breithosige Hip-Hoper, Computerspiele zockende Jugendliche und viel mehr sein Urteil fällt. Steht nicht am Ursprung von all solchem Denken und Handeln die Einstellung, dass man es eben besser weiss, den RICHTIGEN Weg des Lebens gefunden hat?

Und wenn du mein Vergleich mit dem Militär schon zu wenig differnziert findest (äxtra für di bruche ig jtz das wörtli doch no mal), dann müsstest du nicht nur die Finanzen anschauen, sondern das Gesamte. Aber eben, es ist immer ziemlich schwierig mit dir zu diskutieren. Ich will jeweils nur eine etwas ausgeglicherene Sichtweise, bzw. die andere Seite hervorheben und schlussendlich muss ich eine Meinung argumentativ verteidigen, die gar nicht meine ist. Ich würde auch eher in die Drogenprävention usw. investieren anstatt ins Militär. Ich finde den Scheuklappen-Eltern-Verein auch völlig lächerlich. Und doch versuche ich immer auch die andere Seite zu sehen, zu verstehen, um so meine eigene Sichtweise zu relativieren (ok, ganz immer gelingt es mir dann doch nicht). Aber aus meiner Sicht wäre das der Weg zur Toleranz; selbst den grössten Idioten zu verstehen versuchen.
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
juerg
Platin Member
Platin Member

Beitrag von juerg »

Ich habe Gingers text nicht "gesehen"..

Bin auch Vater, aber etwas habe ich verglichen mit den meisten anderen eltern, schon immer anders angesehen:
ich glaube nicht dass kinder zu einem kommen um unsere emotionalen löcher zu füllen..und dass man sie "besitzen" kann...sprich..Mein Kind...
Ich finde eher dass meine aufgabe darin besteht, Leo, auf seinem entwicklungsweg zu begleiten, und allenfalls die mir wichtig scheinenden"sachen"vorzuleben.
Es wird dann eh eine fase kommen, wo er genau das gegenteil vom beispiel (prägung) der eltern ausleben wird um danach aus den beiden erfahrungen sein eigener weg auslesen-leben wird.
falls er dann drogenerfarungen sammeln wird, können auch meine "erfahrungsberichte" ihn nicht davon abhalten...

Hab mal einen guten vortrag (auf cassette) von R.Dahlke über drogen gehört...sucht und suche...
es geht darum dass fasst in allen kulturen, wo "drogen" eingenommen werden, es darum geht sich mit etwas "höerem"spirituellem zu verbinden...
und in der heutigen zeit halt ebenfalls um vom "druck" der konsumgesellschafft zu fliehen...

mein fazit daraus.. ich versuche Leo vorzuleben dass Gott-das universum- oder wie jeder das dann nenen will, überall ( in sich selbst, in jedem anderen mensch.. lebewesen..baum..blume.. fluss..etc) vorhanden und auch sichtbar ist...auch ohne substanzen einzuehmen..
( so erübrigt sich ev. eine suche danach )
im übrigen versuche ich ihm die wertschätzung an all dem und einen liebevollen umgang mit all dem vorzuleben..

wenn er dann trotzdem (oder eben zum trotz von dem) erfahrungen mit substanzen sammeln will... es ist Sein weg! und anscheinend braucht seine seele diese erfahrungen!

@ Ginger... es ging oder geht bei dir glaub um angst..
angst öffnet genau die tore für dass wovon man sich fürchtet!!!
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.

Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.

***G L O B A L I Z E *** LOVE
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

geili sichtwiis @jürg

so gsehn ich das au, bzw. so will ich das au mal mache wenni en goof han.

das isch miinere meinig nah de aller bescht Wääg vo erzieig - chamer nöd vorstelle, was mer no meh will für siis chind mache.

grosse grosse =D> @jürg
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

hey, das häsch schön gschribe jürg...
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

soo, mal no e "stellignahm" zu dir psymi...
Trotzdem, Urteile von Ausenstehende nicht gutheissen tönt ja einleuchtend und erst noch nach einem edlen Motiv. Aber tuen wir das nicht alle? Ist es nicht einfach eine andere Perspektive, aber das selbe Muster, wenn man über Chickimicki-Damen, geldgeile Säcke, breithosige Hip-Hoper, Computerspiele zockende Jugendliche und viel mehr sein Urteil fällt. Steht nicht am Ursprung von all solchem Denken und Handeln die Einstellung, dass man es eben besser weiss, den RICHTIGEN Weg des Lebens gefunden hat?
:-D ich finde ebe gnau da mussme differenziere ( :-D ). ICH finde chickimicki-dame, geldgeili seck, krossekrabbe hiphopper -gamendi jugendlichi nöd (bini selber eine)- au "blöd". hin und wieder motz ich au öffentlich (z.b. da) über so lüüt - genau so wie das de elternverein über "eus" au macht. ABER de unterschied isch, dass ichs und ich denk 100% vo allne "goaner" oder drogeverherrlicher oder wer au immer, sbe dem bliibe lönd. keine vo de gnännte wür glaub uf d'idee cho, aktiv was gege chickimicki fraue usw. zunternäh, geschweigedenn uf gsetzlicher ebeni. es bliibt be de massage "ihr sind blödi fuzzis" (oder so). de elternverein und mensche ähnlicher gattig lönds ebe nöd be de massage "ihr sind blödi fuzzis" bliibe, sondern gönd is gwalttätige urteile über, im sinn vo "ihr sind blödi fuzzis und mir setzed alles dra, dass ihr das nümm wiiter sii dörfed und nach eusne vorstellige lebed". ich han keis problem, wenn mir öper seit, ich seg es dumms arsch; aber wenn öper afangt massnahme ergriift, dass ich keis dumms arsch meh sii dörf, dann, hmmmm...... :n55

deswege chamer au nöd immer NUR be sich selber luege, sondern mer muess au ganz klar s'verhalte vo de gegesiite verurteile und eigentlich müsstme sogar aktiv was degege unternäh (naja, "leider" hani eifach bessers ztue, als geg anderi lüüt zkämpfe)
Man müsste sicher mühsam suchen, bis man eine Aussage im Stil findet: Mein Drogenkonsum (oder allgemein mein Verhalten, dass scheinbar nur mich betrifft) geht niemanden etwas an, ausser meiner Wenigkeit. Aber ganz bestimmt in versteckter Weise würde man sie finden.
okee da häsch rächt
Aber aus meiner Sicht wäre das der Weg zur Toleranz; selbst den grössten Idioten zu verstehen versuchen.
das wär nöd de weg vo de toleranz, das isch wennscho de weg vo de akzeptanz (und ja es isch en guete weg, versueche das ja au).
und mer chan übrigens au gerechtfertigt behaupte, dass d'goa szene e meeegaverdammt toleranti szene isch (usser es gaht um dmusig wo grad lauft), well "goalüüt" geg niemert vorgönd und ihm öpis verbüütet (was e meega wertvolli und leider au chli selteni eigeschaft isch). akzeptiert, das heisst guet gfunde oder verstande, wird no seeehr viel nöd, aber tolleriert, wird eigentlich alles (und vorallem au das was anderi, nöd "goaner" mached - ha no nie en "goaner" gseh ine ländler kneipe gah und säge "stelled mal de lärm ab")
toleranz = erdulde (findi was sehr wichtigs)
akzeptanz = iverstande sii, guetheisse, nahvollzieh chönne ode ähnlichs... (isch au was sehr wichtigs)

ich verlange, ebe grad vom verein der eltern, nur toleranz (so wie ich sie au ihne entgegebring), ihri akzeptanz bruuchi nöd, wär scho sehr schön, aber momentan gaht sie mir dann doch am arsch verbii.
Antworten