Was würdest du machen! wenn es keine Party`s mehr gebe?
- greenhope
- Silver Member
oh je...
kei goas meh??? will gar nid dra denkä... villicht eifach ohni musig in wald go tanzä... d musig denkä... aber zum glück isch das jo nur es wenn... will äs gits ja na.. schöns tägli eu allnä... und gälläd immer schön witer stämpfälä bis is nirwana 

WIRKLICH REICH IST,WER MEHR TRÄUME IN SEINER SEELE HAT
ALS DIE REALITÄT ZERSTÖREN KANN
ALS DIE REALITÄT ZERSTÖREN KANN
-
- Platin Member
Kollegoli hat geschrieben:in panik grate und usem feischter gumpe.....
....ohhh scheisse, ich wohn ja im par terre....

Also wennmes kennt unds plötzli nümm gäbt, würi au alles drum gä, mit mine Lüüt zäme das irgendwie ufdsstelle, und da das sicher einigi vo Eu würe mache, isches wahnsinnig unwahrschinlich, dass es keini Partys me gäh wird!

*singhüpftrallalaa*
- Morgaine le Fay
- Silver Member
düredräie, desume gumpe, explodiere vor energie wo nid abfliesst, musig gaaaaaanz lut ufdräie...ach du mini güeti...i cha mer das gar nid richtig vorsteue....
i gloube i schliesse mi de waudgänger ah. mir würde aui zäme i waud ga und säuber sounde...
und desume flashe und desume fusele...uuunnnnddd....*lach*
Grüessli Morgaine

i gloube i schliesse mi de waudgänger ah. mir würde aui zäme i waud ga und säuber sounde...

und desume flashe und desume fusele...uuunnnnddd....*lach*
Grüessli Morgaine
A dhaoine Sidhe,
A Tuatha Dé Danann,
Beannachtai Dé Danann oraibh aqus orainn.
O ihr menschen der Sidhe,
O du Stamm der Göttin Danu,
Der Segen der Göttin Danu ruhe auf euch und auf uns.
A Tuatha Dé Danann,
Beannachtai Dé Danann oraibh aqus orainn.
O ihr menschen der Sidhe,
O du Stamm der Göttin Danu,
Der Segen der Göttin Danu ruhe auf euch und auf uns.
- 604freund/Psykas
- Platin Member
gueti frog... was würed ehr denn mache...? es get, oder het jo amel a depsyfreak hat geschrieben: wenn jetzt ufz mol taub wörsch wärde!
streetparade, oder velecht au suscht noimed, partys geh für taubi...
wo denn eifach de bass so heavy esch dasden wörkli guet gspüürsch...
aber i chann mer das gar ned vorstelle... all die schöne tön und grüüsch...
die eifach nüme zghöre! i weisses ächt ned wasi wörd mache!
ben au mal gfrogt worde wasmer weniger wör uusmache... blind oder taub???
i wössts ächt ned... esch zwar biz offtopic, aber was denked ehr dodezue?
zum ufs thema zruggzcho, i wör natürli au selber de geni abstaube und
met de soundalag und par fründe in wald go, wiemers au scho gmacht hend!

ussert me mues go schaffe am neggschte tag!

wünsch allne es wunderschöns oster weekend, wo und wie au emmer ehr das werded verbringe!
liebi grüessli
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

ich würde folksfeste organisieren( goa/prögi folksfeste) oder so etwas wies shanti town. chasch au en gettoblaster ne und folksfest für 10 lüt mache. ich werde zum geheimagent 00progi. ausgerüsted mit der effektifsten hilfsmittel der 60er jahren. immer im undergrund mit informanten aus der ganzen welt,nano und twistet technologie, ausgerüsstet mit dem bullenaufspürradar lassen wir die folksfeste zelebrieren. oder wir geben uns als ICF aus die ire spirituellen zeremonien feiern.

rotisa ja woifia ke ida to fengari
nomal eine mache
(be)COZ(mopolitan)
next bookings:
Full Moon Party 25.6 Zürich
Engadiner Spirit 1-4.7 Graubünden
http://www.radioradius.ch
next bookings:
Full Moon Party 25.6 Zürich
Engadiner Spirit 1-4.7 Graubünden
http://www.radioradius.ch