okay okay... ich habs... ih lasse eben alles einzelkicks stehn während ihr die ganze spur mit allen kicks downmixed...richtig? ... hat das einen vorteil gegenüber meinem system, dass eben alle kicks als einzelne waves eingefügt werden?
Kicks
-
( (( {-_{-_-}_-} )) )
- Platin Member

nee.. auch einzelne kicks sind nicht tempo sesitiv.. vileicht ist das
aber nur ne einstellung. bei mir ists so dass wenn du das tempo änderst die einzelnen waves immer noch im alten tempo laufen. das heisst ich muss sie
neu quantisieren.. einen mixdown von audiospuren ist übrigens ein umweg.
kanns die audiobereiche anwählen und dann "auswahl als datei"..
aber nur ne einstellung. bei mir ists so dass wenn du das tempo änderst die einzelnen waves immer noch im alten tempo laufen. das heisst ich muss sie
neu quantisieren.. einen mixdown von audiospuren ist übrigens ein umweg.
kanns die audiobereiche anwählen und dann "auswahl als datei"..
-
( (( {-_{-_-}_-} )) )
- Platin Member

-
Mirowsky
im cubase,egal ob sx oder c4 hats ganz oben ein fenster wo du einstellungen machen kannst (tackt,time oder quantisierung)
bei mir hab ich es zum audio files platzieren meistens auf 1:16 eingstellt und zum arrangieren auf tackt.
solange du die audiofiles einzeln plazierst (also keinen loop mit einem fixen tempo) kannst du wie bei midi das tempo verändern wie du willst,was für mich eigendlich keinen sinn macht da ich mich am anfang für eine tempo entscheide (oky auch das alleine wäre schon wieder ein thema für sich).
was den einzelnen bassdrum betrifft spielt das absolut keine rolle wie schnell der track läuft das einzige was zu beachten wäre,ist,wenn der bassdrum zu lang ist kann es mit der frequenz von anderen sound`s im speziellen mit dem bass zu überlagerungen kommen und somit der sound als solches schwammig erscheinen.
im übrigen gibt es in jedem schlauen editor ein tool zum den klang des einzelnen ton zu transponieren..im cubase under effekte/pit shift zu finden,was im besonderen bei synth und perqussion sounds hielfreich ist.
lg
eric
bei mir hab ich es zum audio files platzieren meistens auf 1:16 eingstellt und zum arrangieren auf tackt.
solange du die audiofiles einzeln plazierst (also keinen loop mit einem fixen tempo) kannst du wie bei midi das tempo verändern wie du willst,was für mich eigendlich keinen sinn macht da ich mich am anfang für eine tempo entscheide (oky auch das alleine wäre schon wieder ein thema für sich).
was den einzelnen bassdrum betrifft spielt das absolut keine rolle wie schnell der track läuft das einzige was zu beachten wäre,ist,wenn der bassdrum zu lang ist kann es mit der frequenz von anderen sound`s im speziellen mit dem bass zu überlagerungen kommen und somit der sound als solches schwammig erscheinen.
im übrigen gibt es in jedem schlauen editor ein tool zum den klang des einzelnen ton zu transponieren..im cubase under effekte/pit shift zu finden,was im besonderen bei synth und perqussion sounds hielfreich ist.
lg
eric
-
Mirowsky
wenn du im c4 audioloops importierst ,also im audiopool/Control+P..... hast du die möglichkeit das file dem tempo anzupassen,,,klick in das kleine quadrat dann erscheint ein pop up das dich nach dem originaltempo fragt in der regel ist das tempo schon zu sehen,eifach ok klicken und das file mit drag and drop ins arrangement ziehen.
oder wenn du das cubase legal gekauft hast einfach mal das handbuch lesen oder unter hielfe nachschauen
oder wenn du das cubase legal gekauft hast einfach mal das handbuch lesen oder unter hielfe nachschauen
-
psygnosis/mindsurfer
- Platin Member

-
lukemodular
aso das problem öb sich einzelni samels ade gschwindikeit apassed oder nid lit einzig und alei dadra, öb sraschter (im cubase de masstab ganz obe) uf absoluti ziit oder uf (bpm-)relative taktzahle igstellt isch (@kaidun).
normalerwiis ischs raschter uf taktzahle igstellt. bin aber au scho schier am verzwivle gsi, woni bpm gänderet han und nacher mini schöne grüschli samples nüm im time gsi sind. und das nur welli usversehe sraschter im verlauf vom träck uf ziit umgschlalted han...
aso das problem öb sich einzelni samels ade gschwindikeit apassed oder nid lit einzig und alei dadra, öb sraschter (im cubase de masstab ganz obe) uf absoluti ziit oder uf (bpm-)relative taktzahle igstellt isch (@kaidun).
normalerwiis ischs raschter uf taktzahle igstellt. bin aber au scho schier am verzwivle gsi, woni bpm gänderet han und nacher mini schöne grüschli samples nüm im time gsi sind. und das nur welli usversehe sraschter im verlauf vom träck uf ziit umgschlalted han...
-
Conclusion
- Platin Member

mach doch vorem import vom audio schnäll e apple-loop druss wenn mit mac schaffsch ... (sind öppe 3 klicks)
oder uf dosene gaht das ja au mit acid-wavs ... chammer sicher au schnäll erledige. (weiss aber nöd, will ich mit mac schaffe)
dänn bliibsch au bpm-flexibel mit xx audiospure.
ich sälber mach das aber nöd, sondern bestimme mis tempo am aafang und lahs eigentlich immer debii.
gschwindigkeit findi isch eh zweitrangig.... de groove machts us.
(e langsame track chan mängisch zügiger würke als er isch, und es git au schnälli tracks wo langsam würket)
oder uf dosene gaht das ja au mit acid-wavs ... chammer sicher au schnäll erledige. (weiss aber nöd, will ich mit mac schaffe)
dänn bliibsch au bpm-flexibel mit xx audiospure.
ich sälber mach das aber nöd, sondern bestimme mis tempo am aafang und lahs eigentlich immer debii.
gschwindigkeit findi isch eh zweitrangig.... de groove machts us.
(e langsame track chan mängisch zügiger würke als er isch, und es git au schnälli tracks wo langsam würket)
-
psygnosis/mindsurfer
- Platin Member

absolut! mache meistens nur no 136bpm.. aber es wirkt viel schnellerConclusion hat geschrieben:gschwindigkeit findi isch eh zweitrangig.... de groove machts us.
nomal zum thema "bmp-flexibli-waves" in cubase:
alsoo.... ier münd kei apple-loops, acid waves oder so was drus mache...
ganz eifach: "Musik-modus"
im audiopool:

im audioeditor

bruche die funktion um zb audio vomene 130bpm uf 136 z warpe... glichzitig isch die funktion aber au da, damit sich d wavefiles automatisch streckid wenn am bpm vom cubase drehsch